Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 01:53
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | type links hoop zonder fouten,ben 24 jan met fiets gevallen sneeuw , 25 jan lekker gewerkjt wel pijn , mag ach was gevallen , di dag doktetr geweest , naar zh foto , even niks te zien wo dag weer dokter (de beste man kom mij niet eens was er nog nooit geweest ) eerst maar pijnstillers , maart er veranderde niks , kom ik dokter tegen zat dag , en meiske hoe gaat het ?? ik zei dokter de pillen helpen voor geen meter , en de pijn is nog erger en heb dikke hand .dus mocht ik zo dag weer even naar matini zh weer fotos , heb dus net onder duim en boven pols stuk . 10 dagen gips , een ramp voor me kan niks , eet bijvriendin andere maak hier schoon ,buuf trekt me de sokken aan , andere buuf smeerdbrood pfffffffffffff dan weet je pas wat afhankelijk is .erg blij dat iedereen ervoor mij is , kan wel zeggen de dagen duren weken , snap nu oudere mensen wel. |
Arme Trijn...rust maar goed.
Oja, ik heb bijna geen enkele fout ontdekt in je tekst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:42
|
|
|
JANS221 schreef: | De chat werkt vanavond weer niet zoals het zou moeten! weer behoorlijk traag en steeds weer rode balkjes. |
Werdt er afgeknikkerd kon er niet eens meer op komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 15:10
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Werdt er afgeknikkerd kon er niet eens meer op komen |
Dat vonden de meeste van ons nog zo slecht niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIES146
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 16:21
|
|
|
Mijn slechtste moment was vandaag toen ik een leuk met jongste zoon had willen hebben. WE hebben "luizenleven" gehuurd en ik heb magnetronpopcron gekocht en ons met een dekentje bij de tv geparkeerd. DE DVD bleek beschadigd en hield er na een kwartier mee op en de popcorn bleek gezoet met van die hele vieze kunstmatige zoetstof waar ik echt niet tegen kan. Tot zover onze gezellig middag....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 17:20
|
|
|
OOST-SOUBURG - Dominee Lambrecht Quist neemt geen woord terug van zijn uitlatingen tijdens de herdenking van de watersnoodramp in Stavenisse. Vooral over zijn uitspraak tijdens dat de ramp een straf was van God, is veel opschudding ontstaan.
Burgemeester Nuis heeft inmiddels zijn excuses aangeboden aan mensen die zich gekwetst voelen door de dominee zijn uitspraken. Quist zei ook nog dat de straf misschien nog niet genoeg pijn deed. Maar Quist zelf blijft bij zijn uitspraken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 17:29
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | type links hoop zonder fouten,ben 24 jan met fiets gevallen sneeuw , 25 jan lekker gewerkjt wel pijn , mag ach was gevallen , di dag doktetr geweest , naar zh foto , even niks te zien wo dag weer dokter (de beste man kom mij niet eens was er nog nooit geweest ) eerst maar pijnstillers , maart er veranderde niks , kom ik dokter tegen zat dag , en meiske hoe gaat het ?? ik zei dokter de pillen helpen voor geen meter , en de pijn is nog erger en heb dikke hand .dus mocht ik zo dag weer even naar matini zh weer fotos , heb dus net onder duim en boven pols stuk . 10 dagen gips , een ramp voor me kan niks , eet bijvriendin andere maak hier schoon ,buuf trekt me de sokken aan , andere buuf smeerdbrood pfffffffffffff dan weet je pas wat afhankelijk is .erg blij dat iedereen ervoor mij is , kan wel zeggen de dagen duren weken , snap nu oudere mensen wel. |
Sterkte en beterschap!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 17:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat vonden de meeste van ons nog zo slecht niet |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 18:50
|
|
|
Pffff, ik zal nog eens eerlijk zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:28
|
|
|
Een straat die open ligt en straatverlichting die het niet doet, niet echt een goede combi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:38
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Een straat die open ligt en straatverlichting die het niet doet, niet echt een goede combi |
Ben je lekker mee... Petraaaaaaaaaaaaaaaa stratenmakers in Utrecht hollennnnnnnn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ben je lekker mee... Petraaaaaaaaaaaaaaaa stratenmakers in Utrecht hollennnnnnnn | .....WAREN ze maar in Utrecht...... zo te lezen worden ze ehm....... door iemand opgehouden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ben je lekker mee... Petraaaaaaaaaaaaaaaa stratenmakers in Utrecht hollennnnnnnn |
Ja, die is lekker, kan ik ze eerst gaan keuren zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:46
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | .....WAREN ze maar in Utrecht...... zo te lezen worden ze ehm....... door iemand opgehouden?
|
Volgens mij ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:26
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Een straat die open ligt en straatverlichting die het niet doet, niet echt een goede combi |
...staan er dan morgenochtend stratenmakers onder je raam te zingen? Ben ik nu ontslagen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | OOST-SOUBURG - Dominee Lambrecht Quist neemt geen woord terug van zijn uitlatingen tijdens de herdenking van de watersnoodramp in Stavenisse. Vooral over zijn uitspraak tijdens dat de ramp een straf was van God, is veel opschudding ontstaan.
Burgemeester Nuis heeft inmiddels zijn excuses aangeboden aan mensen die zich gekwetst voelen door de dominee zijn uitspraken. Quist zei ook nog dat de straf misschien nog niet genoeg pijn deed. Maar Quist zelf blijft bij zijn uitspraken.
| Ik kan er niet bij dat een dominee, die vindt dat hij door God geroepen is, deze boodschap doorgeeft, i.p.v. het evangelie: de blijde boodschap!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:46
|
|
|
LEANNE226 schreef: | OOST-SOUBURG - Dominee Lambrecht Quist neemt geen woord terug van zijn uitlatingen tijdens de herdenking van de watersnoodramp in Stavenisse. Vooral over zijn uitspraak tijdens dat de ramp een straf was van God, is veel opschudding ontstaan.
|
Hou wel in de gaten dat deze berichtgeving alleen gestaan heeft in het zeeuwse dagblad de PZC. Zodra het op geloof aan komt staat deze krant bekend om zn maak-van-een-mug-een-olifant-berichtgeving. In een ander dagblad heb ik heel andere dingen gelezen. Wat of er van waar is weet ik niet , visser was er niet bij .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...staan er dan morgenochtend stratenmakers onder je raam te zingen? Ben ik nu ontslagen? |
Alsof ik je daar ooit voor aangenomen had
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 5 februari 2013, 20:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 21:53
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Alsof ik je daar ooit voor aangenomen had |
...dat je onschattig bent kan nu heel de wereld en omstreken lezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 21:56
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ja, die is lekker, kan ik ze eerst gaan keuren zeker | Ga je best lukken hoor Josina!! Neem gewoon zo'n O. Li fant mee als medejury
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 21:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dat je onschattig bent kan nu heel de wereld en omstreken lezen... |
Alsof men dat nog niet wist na het verhaal van die pispot dat jij overigens verzonnen hebt uit een héle grote duim
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 5 februari 2013, 22:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:00
|
|
|
ROOS575 schreef: | Ga je best lukken hoor Josina!! Neem gewoon zo'n O. Li fant mee als medejury |
Haha, goed idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:01
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Alsof men dat nog niet wist na het verhaal van die pispot dat jij overigens verzonnen hebt uit een héle grote duim | Een pispot uit een duim?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:04
|
|
|
ROOS575 schreef: | Een pispot uit een duim????? |
Kun je nagaan hoe groot de duim van Frank is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:09
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Kun je nagaan hoe groot de duim van Frank is |
of was natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:19
|
|
|
ROOS575 schreef: | of was natuurlijk |
Hij heeft ontslag genomen, dus ik zou het niet weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:34
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hij heeft ontslag genomen, dus ik zou het niet weten | in deze crisistijd?? Maar misschien wil hij wel een foto plaatsen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:43
|
|
|
ROOS575 schreef: | in deze crisistijd?? Maar misschien wil hij wel een foto plaatsen? |
Ach, het is tenslotte ook de naam van dit topic...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:46
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ach, het is tenslotte ook de naam van dit topic... | Wat is dan het slechtste moment? die foto? die pispot? het ontslag of die duim??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:49
|
|
|
ROOS575 schreef: | Wat is dan het slechtste moment? die foto? die pispot? het ontslag of die duim?? |
Daar mag Frank uit kiezen, het is tenslotte zijn slechtste moment van de dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 21:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ben je lekker mee... Petraaaaaaaaaaaaaaaa stratenmakers in Utrecht hollennnnnnnn |
zat net te denken.... eh josina,slechtste moment van de dag die straat open dat betekend straten makers in aantocht
|
|
Naar boven |
|
|