Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 13:03
|
|
|
Wat schattig!
Ja, de vogeltjes volgen hun instinct, met zo'n nestje bouwen.
Leuk dat ze samen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 17:22
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat schattig!
Ja, de vogeltjes volgen hun instinct, met zo'n nestje bouwen.
Leuk dat ze samen zijn. |
Ja dat waren ze zo lief, nestje de man die zo goed bouwde zijn beste ervoor deed.....de vrouw schijnbaar niet ermee eens later, hup nestje er uit gegooit.................arme vogeltje mannetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 18:35
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ja dat waren ze zo lief, nestje de man die zo goed bouwde zijn beste ervoor deed.....de vrouw schijnbaar niet ermee eens later, hup nestje er uit gegooit.................arme vogeltje mannetje |
He? Heeft die vrouwtjesvogel dat nestje eruit gegooit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 19:59
|
|
|
Daarnet een mooi stukje muziek op gestart, lees ik de mail even door , krijg je te zien dat mij iemand waarvoor gebed is gevraagd in onze gemeente een geslaagde beenmergtransplantatie heeft gehad, even een moment om Hem groot te maken gewoon achter de pc.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zaterdag 24 november 2012, 00:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 12:47
|
|
|
SHANITA130 schreef: | He? Heeft die vrouwtjesvogel dat nestje eruit gegooit |
Ja erg he! De vrouwtje had zeker nog geen zin erin...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 12:49
|
|
|
PIETER619 schreef: | Daarnet een mooi stukje muziek op gestart, lees ik de mail even door , krijg je te zien dat mij iemand waarvoor gebed is gevraagd in onze gemeente een geslaagde beenmergtransplantatie heeft gehad, even een moment om Hem groot te maken gewoon achter de pc. |
Mooi is dit weer ........................bijzonder hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 12:55
|
|
|
Stil zit ik nog na te genieten over gistereravond, zo kostbaar zo samen met je kinderen uit eten geweest, voor de verjaardag van mijn dochter! Zo vrij zij met elkaar en als moeder vindt ik zelf wel moeilijk dat ze niks aan geloof doen dat is een keuze die ze zelf maken! Het zijn mijn kinderen en ik ben er blij er mee en weetje steeds kan ik voor hen bij God brengen, wat een voor recht is dit! En ik weet, God wegen zijn bijzonder! Het was een fijne avond.................!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 13:30
|
|
|
Blij en dankbaar zijn vanmorgen mn moeder weer opgehaald uit het ziekenhuis en nu kan ze rustig thuis verder revalideren Wauw ik heb weer een moeder die weer kan lopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 13:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Blij en dankbaar zijn vanmorgen mn moeder weer opgehaald uit het ziekenhuis en nu kan ze rustig thuis verder revalideren Wauw ik heb weer een moeder die weer kan lopen |
Wat fijn Erika!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 13:36
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Blij en dankbaar zijn vanmorgen mn moeder weer opgehaald uit het ziekenhuis en nu kan ze rustig thuis verder revalideren Wauw ik heb weer een moeder die weer kan lopen |
Ah, wat fijn!!! Heel veel beterschap en sterkte voor het revalidatieproces toegewenst!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 18:39
|
|
|
Wat fijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 19:54
|
|
|
ach... mijn moeder loopt altijd al ( te zeiken )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 20:07
|
|
|
heerlijk die wind.......vooral na de verhaal van Als een arend zweef je op de wind..
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zondag 25 november 2012, 20:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 15:47
|
|
|
Geen beter vermaak dan leedvermaak
Vanmorgen was het hier enorm mistig en ik moest met mn dochtertje naar de huisarts. Net voordat we de bebouwde kom weer inreden reed een traktor met 60 km voor me. In mn achteruitkijkspiegel zie ik een bumperklever driftig seinen met zn lampen want meneer vond dat ik dringend die traktor is moest halen, we reden tenslotte maar 60 waar we 70 mochten. Met dit soort mist heb ik weinig zin in gevaarlijke inhaalakties dus ik bleef rustig rijden. In mn spiegel zag ik nog een paar boze handgebaren want meneer had blijkbaar haast. Vervolgens vliegt hij me met een rotvaart voorbij een haalt mij en de traktor in (als dat kan, waarom moest ik dan inhalen van hem??) En 1 km verder zie ik dezelfde meneer langs te kant staan....en een agent met een lasergun naast hem, en de agent met het bonnenboekje kwam net aangelopen. Ik kon een grote grijns even niet onderdrukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 15:50
|
|
|
Ernstig herkenbaar, Annette ........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 17:34
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Geen beter vermaak dan leedvermaak
Vanmorgen was het hier enorm mistig en ik moest met mn dochtertje naar de huisarts. Net voordat we de bebouwde kom weer inreden reed een traktor met 60 km voor me. In mn achteruitkijkspiegel zie ik een bumperklever driftig seinen met zn lampen want meneer vond dat ik dringend die traktor is moest halen, we reden tenslotte maar 60 waar we 70 mochten. Met dit soort mist heb ik weinig zin in gevaarlijke inhaalakties dus ik bleef rustig rijden. In mn spiegel zag ik nog een paar boze handgebaren want meneer had blijkbaar haast. Vervolgens vliegt hij me met een rotvaart voorbij een haalt mij en de traktor in (als dat kan, waarom moest ik dan inhalen van hem??) En 1 km verder zie ik dezelfde meneer langs te kant staan....en een agent met een lasergun naast hem, en de agent met het bonnenboekje kwam net aangelopen. Ik kon een grote grijns even niet onderdrukken |
Ik zou heel hard gelachen hebben idd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 20:31
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Geen beter vermaak dan leedvermaak
Vanmorgen was het hier enorm mistig en ik moest met mn dochtertje naar de huisarts. Net voordat we de bebouwde kom weer inreden reed een traktor met 60 km voor me. In mn achteruitkijkspiegel zie ik een bumperklever driftig seinen met zn lampen want meneer vond dat ik dringend die traktor is moest halen, we reden tenslotte maar 60 waar we 70 mochten. Met dit soort mist heb ik weinig zin in gevaarlijke inhaalakties dus ik bleef rustig rijden. In mn spiegel zag ik nog een paar boze handgebaren want meneer had blijkbaar haast. Vervolgens vliegt hij me met een rotvaart voorbij een haalt mij en de traktor in (als dat kan, waarom moest ik dan inhalen van hem??) En 1 km verder zie ik dezelfde meneer langs te kant staan....en een agent met een lasergun naast hem, en de agent met het bonnenboekje kwam net aangelopen. Ik kon een grote grijns even niet onderdrukken |
je weet toch niet waarom die man zo'n haast had
dat kunnen serieuze/ernstige zaken geweest zijn
misschien kon hij verder kijken in die mist als dat jij kon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 22:32
|
|
|
GERRIT603 schreef: | je weet toch niet waarom die man zo'n haast had
misschien kon hij verder kijken in die mist als dat jij kon |
Dan nog een domme actie maar ja daar moet je weer een man voor zijn om dat te begrijpen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 09:24
|
|
|
GERRIT603 schreef: | je weet toch niet waarom die man zo'n haast had
misschien kon hij verder kijken in die mist als dat jij kon |
Kan allemaal zo zijn, maar 1 ding is zeker: hij was nu nog veel later op de plaats van bestemming.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 11:41
|
|
|
Ik hoop dat die nog gaat komen . Vandaag de concurrentie aanbinden met 3 andere clubvissers voor de kampioensplaats van 2012.
Visser die ook al heel tevreden zal zijn met de 2e of 3e plaats
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik hoop dat die nog gaat komen . Vandaag de concurrentie aanbinden met 3 andere clubvissers voor de kampioensplaats van 2012.
Visser die ook al heel tevreden zal zijn met de 2e of 3e plaats |
om in evangelische termen te spreken: '...de laatste zullen de eerste zijn...' of je er een beker of een halve kilo kibbelingen mee wint weet ik niet. Het is in ieder geval evangelisch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 19:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dan nog een domme actie maar ja daar moet je weer een man voor zijn om dat te begrijpen |
praktijkervaring leert dat de meeste vrouwen slecht kunnen zien in de mist, vaak rijden ze dan met een slakkengang
het is zelfs zo erg dat ze aan achterkant dan ook die ....mistachterlichten aan hebben waardoor je als achterligger wel gedwongen wordt om in te halen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 20:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | om in evangelische termen te spreken: '...de laatste zullen de eerste zijn...' of je er een beker of een halve kilo kibbelingen mee wint weet ik niet. Het is in ieder geval evangelisch. |
't kan me niet evangelisch genoeg zijn ......wat ik wel weet is dat ik'`eèn visje tekort kwam.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 20:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | 't kan me niet evangelisch genoeg zijn ......wat ik wel weet is dat ik'`eèn visje tekort kwam. |
heb je je zelf niet aan de haak geslagen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 21:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | heb je je zelf niet aan de haak geslagen??? |
ja , maar ik paste niet op de meetlat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 08:44
|
|
|
Dat ik pas om half 12 klaar hoef te zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 18:57
|
|
|
Net een telefoontje van een ex-cmmer, die vertelde dat ie afgelopen weekend is verloofd ( met een ex-cmster)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 20:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | Net een telefoontje van een ex-cmmer, die vertelde dat ie afgelopen weekend is verloofd ( met een ex-cmster) |
Wij zijn niet nieuwsgierig maar eeeeeh
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 20:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Net een telefoontje van een ex-cmmer, die vertelde dat ie afgelopen weekend is verloofd ( met een ex-cmster) |
Ja...vertel verder...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 23:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja...vertel verder... |
Hij is 56 , ik ken hem heel goed . Zij , weet ik niet , wat ik wel weet is dat ze in het onderwijs werkzaam is .
Zo genoeg?
O ja , en hij is een zeeuw en zij niet.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op woensdag 5 december 2012, 23:28
|
|
Naar boven |
|
|