Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 00:30
|
|
|
Voor mijzelf...vandaag gelukkig geen slechte momenten... Maar wat is er toch veel verdriet...pijn...en ziekte rondom...
En dan nog maar niet ...al dat verborgen leed....
Iedereen veel sterkte!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 01:11
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dank voor alle lieve reacties!
Gelukkig kan ik zeggen dat eindelijk de pijnmedicatie goed aan slaat en dat ik mij dus wel iets beter voel! |
Fijn!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 01:15
|
|
|
JOL252 schreef: | Nieuwe ernstige uitzaaiingen bij mijn broer...
zucht. |
Veel sterkte! Lijkt me enorm moeilijk van zo dichtbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 01:18
|
|
|
Hoe dom kan een mens zijn.... Ben ik vanavond ongeveer 40 km op het goeie pad, kom ik er pas na de volgende 20 km verder achter dat ik op de verkeerde snelweg rijd.... Opeens viel mij een plaatsnaam bord op die hèlèmaal niet klopte richting mijn bestemming. heb je ervan als je onderweg bijna zit te
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 06:47
|
|
|
ROOS575 schreef: | Hoe dom kan een mens zijn.... Ben ik vanavond ongeveer 40 km op het goeie pad, kom ik er pas na de volgende 20 km verder achter dat ik op de verkeerde snelweg rijd.... Opeens viel mij een plaatsnaam bord op die hèlèmaal niet klopte richting mijn bestemming. heb je ervan als je onderweg bijna zit te |
...aha, ik ben niet de enige die zoiets meemaakt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 07:48
|
|
|
zucht. |
Sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 07:50
|
|
|
Slecht slapen is mijn slechtste moment van vannacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 08:03
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Slecht slapen is mijn slechtste moment van vannacht |
Moet je niet doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 08:48
|
|
|
ANNA415 schreef: | Moet je niet doen |
Nee zal ik zeggen tegen mezelf vannacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:02
|
|
|
Vervelend waar lig jij wakker van? Nou hoop dat je wel een goededag heb. Een fijne dag toe gewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:35
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Vervelend waar lig jij wakker van? Nou hoop dat je wel een goededag heb. Een fijne dag toe gewenst |
Slecht slapen is gewoon een hobby van mij geworden
Lig gewoon wakker en weet niet eens waarom, simpel niet kunnen slapen, dan ga ik maar beetje tv liggen kijken en schaapjes tellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:38
|
|
|
ach ,lieve knuffel voor je
zucht. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:40
|
|
|
vervelend voor je. hoopje vannacht beter slaapt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:43
|
|
|
PETRA373 schreef: | vervelend voor je. hoopje vannacht beter slaapt |
Dankje, ben het gewend inmiddels, maar soms breekt het ineens op
Moet nu nog zoveel doen, naar de bakker, boodschappen doen, maar ben niet vooruit te branden, wat zeg ik, ik lig nog in bed zelfs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:47
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dankje, ben het gewend inmiddels, maar soms breekt het ineens op
Moet nu nog zoveel doen, naar de bakker, boodschappen doen, maar ben niet vooruit te branden, wat zeg ik, ik lig nog in bed zelfs |
is zaterdag en nu toch nog heel druk met boodschappen doen, lekker rustig aandoen, winkels zijn nog wel effe open. mooie nieuwe foto heb je trouwens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:49
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dankje, ben het gewend inmiddels, maar soms breekt het ineens op
Moet nu nog zoveel doen, naar de bakker, boodschappen doen, maar ben niet vooruit te branden, wat zeg ik, ik lig nog in bed zelfs |
Had dat dan gezegd, ik ben net terug van de winkel. Anders kon ik wel boodschappen voor je gedaan hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:52
|
|
|
PETRA373 schreef: | is zaterdag en nu toch nog heel druk met boodschappen doen, lekker rustig aandoen, winkels zijn nog wel effe open. mooie nieuwe foto heb je trouwens |
Dankje, heeft zoonlief gemaakt,,kwam net uit de douche, maar mascara was er niet goed afgepoetst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Had dat dan gezegd, ik ben net terug van de winkel. Anders kon ik wel boodschappen voor je gedaan hebben. |
Jaa das waar, k was twee uur geleden al van plan naar de bakker te gaan, en jij bent intussen wel geweest? Dus jij hebt nu iets lekkers bij de koffie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:38
|
|
|
zucht. |
Denk aan je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 14:37
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dankje, heeft zoonlief gemaakt,,kwam net uit de douche, maar mascara was er niet goed afgepoetst | en dat wilde je dus heel cm laten zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 14:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...aha, ik ben niet de enige die zoiets meemaakt... |
nee blijkbaar niet Maar het is ongetwijfeld de ouderdom Hoe rij jij dan naar de Utrechtse wok? Via Brussel???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:03
|
|
|
ROOS575 schreef: | en dat wilde je dus heel cm laten zien |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:19
|
|
|
zucht. |
Sterkte en Gods nabijheid gewenst.
Geen commentaar Ik kom met mijn zorgen en met tranen tot U ik open mijn handen in afwachting op Uw zegen ik leg mijn leven in Uw hand en weet dat ik veilig ben toch is er geen antwoord op mijn brandende vraag waarom dit alles gebeurd ik bid en sluit mijn ogen hef mijn geest naar U op er is geen respons geen commentaar.
Ik geloof dat U God bent de schepper van het heelal ik weet dat ik niets ben zonder uw helpende hand ook al ga ik door een diepe dal ik weet dat U voor mij loopt mijn wegen effenen zal maar toch is er geen antwoord op mijn brandende vraag mijn levensweg is niet zonneklaar toch bid ik en sluit mijn ogen mijn hart zingt Uw loflied zodat U mijn lied hoort er is geen respons geen commentaar
Soms lijkt God zover weg maar juist op die moeilijke momenten is Hij dichterbij dan wij kunnen beseffen.
Gods zegen
Pieter
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zaterdag 2 februari 2013, 22:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 3 februari 2013, 22:38
|
|
|
PIETER619 schreef: | Sterkte en Gods nabijheid gewenst.
Geen commentaar Ik kom met mijn zorgen en met tranen tot U ik open mijn handen in afwachting op Uw zegen ik leg mijn leven in Uw hand en weet dat ik veilig ben toch is er geen antwoord op mijn brandende vraag waarom dit alles gebeurd ik bid en sluit mijn ogen hef mijn geest naar U op er is geen respons geen commentaar.
Ik geloof dat U God bent de schepper van het heelal ik weet dat ik niets ben zonder uw helpende hand ook al ga ik door een diepe dal ik weet dat U voor mij loopt mijn wegen effenen zal maar toch is er geen antwoord op mijn brandende vraag mijn levensweg is niet zonneklaar toch bid ik en sluit mijn ogen mijn hart zingt Uw loflied zodat U mijn lied hoort er is geen respons geen commentaar
Soms lijkt God zover weg maar juist op die moeilijke momenten is Hij dichterbij dan wij kunnen beseffen.
Gods zegen
Pieter |
jee wat een mooi gedicht, dankje voor het delen, het geeft me troost effe in een verdrietig moment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 3 februari 2013, 22:55
|
|
|
PIETER619 schreef: | Sterkte en Gods nabijheid gewenst.
Gods zegen
Pieter | wat mooi gedicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 12:12
|
|
|
Sorry dat ik vergat om te melden dat gedicht is "geleend", maar vond dat het geplaatst kon worden, zo te zien kwam het goed van pas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 17:20
|
|
|
PIETER619 schreef: | Sorry dat ik vergat om te melden dat gedicht is "geleend", maar vond dat het geplaatst kon worden, zo te zien kwam het goed van pas. |
ha ha inderdaad, soms heb je effe van die momenten dat je zoiets effe nodig hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 21:41
|
|
|
De chat werkt vanavond weer niet zoals het zou moeten! weer behoorlijk traag en steeds weer rode balkjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 22:23
|
|
|
JANS221 schreef: | De chat werkt vanavond weer niet zoals het zou moeten! weer behoorlijk traag en steeds weer rode balkjes. |
...idd, heel lastig...gelukkig had ik mijn gsm nog...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 00:45
|
|
|
type links hoop zonder fouten,ben 24 jan met fiets gevallen sneeuw , 25 jan lekker gewerkjt wel pijn , mag ach was gevallen , di dag doktetr geweest , naar zh foto , even niks te zien wo dag weer dokter (de beste man kom mij niet eens was er nog nooit geweest ) eerst maar pijnstillers , maart er veranderde niks , kom ik dokter tegen zat dag , en meiske hoe gaat het ?? ik zei dokter de pillen helpen voor geen meter , en de pijn is nog erger en heb dikke hand .dus mocht ik zo dag weer even naar matini zh weer fotos , heb dus net onder duim en boven pols stuk . 10 dagen gips , een ramp voor me kan niks , eet bijvriendin andere maak hier schoon ,buuf trekt me de sokken aan , andere buuf smeerdbrood pfffffffffffff dan weet je pas wat afhankelijk is .erg blij dat iedereen ervoor mij is , kan wel zeggen de dagen duren weken , snap nu oudere mensen wel.
|
|
Naar boven |
|
|