Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 01:09
|
|
|
Je zou het wel goed bedoelen....Het was voor Petra bedoeld....
Ik vecht hier niets uit....
Ik probeer 'het' bij te houden en te reageren, ging zo snel ineens....
Vredige nacht...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 3 juli 2012, 01:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 01:12
|
|
|
Daarom houd ik me er ook buiten...teveel modder in mijn gezicht gehad!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 01:14
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Daarom houd ik me er ook buiten...teveel modder in mijn gezicht gehad!!!! |
Heel slim!
Ja, ik denk wat gebeurd er nu, een uitbrander van Marsjg?
Ik heb die jongen geen een keer iets gevraagd of gezegd, niet een keer op hem gereageerd....op het hele forum niet...
Ja, ik reageer(de) niet op sommige andere postings...
Truste
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 3 juli 2012, 01:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 01:24
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | ok, dan zitten de partijen langs elkaar te praten.
sentimentele uitingen (persoonlijke bevinding) t.o.v. bijbelse waarheden
Geen wonder dat de partijen met elkaar botsen! |
Sentimentele uitingen? Je bedoelt gevoelens van mensen?
Tov bijbelse waarden. Ja, maar dáár wordt nu verschillend over gedacht, over die bijbelse waarden.
God heeft gevoelens gegeven, niet om die uit te schakelen, maar om je menselijk te voelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 01:26
|
|
|
HARALD940 schreef: | In het OT word er gesproken over veel zonden en verkeerde praktijken dat het een gruwel in God's ogen is. Bv. het sjoemelen met de gewichten om anderen te belazeren is in het OT al een gruwel in God's ogen. Maar in het NT word er over zonden niet meer gesproken over een gruwel in God's ogen, maar eerder in de intentie om ze in liefde tot God/de ander niet te willen doen.
Die incestgevallen binnen de kerk mogen zeker niet. Helaas worden dit soort gevallen het liefst direct weggestopt onder de "mantel der liefde". En mannen meerdere vrouwen, dat doen wij inderdaad niet meer, maar dat is nog niet zo "heel lang" geleden hoor, ~16-17e eeuw. Het was toen niet standaard, nooit geweest, maar het was ook niet opvallend. Luther had er bv ook geen problemen mee, zolang je het met maar je geweten tegenover God vanuit de bijbel maar kon verantwoorden. |
Mooie woorden van je Harald.... en het is ook zo denk ik: zolang je zelf het maar met je geweten tegenover God vanuit de Bijbel kan verantwoorden.... Het is een zaak tussen God en jou.....en niet van wat anderen er allemaal wel niet van denken en vinden...of vooral denken te vinden.....en over oordelen....... En het stukje van de mannen met meer vrouwen was als voorbeeld genoemd dat er wel dingen in de Bijbel staan die nu anders zijn en gaan......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 01:28
|
|
|
YES356 schreef: | Flower zullen we samen een paar paginas terug gaan en dan de bril op zeten van een christen jongen/meisje van 14 jaar. Met homosexuele gevoelens?
dan loop ik met jou mee naar hetzelfde punt en mag jij zeggen welke bril ik op mag zetten. |
Weet je Yes, zoals ik al zei, ik heb niet een persoonlijke mening over dit topic en wil me er ook niet over uitspreken. Welke bril jij wil opzetten is aan jouw, niet aan mij om dat te zeggen. We hebben allemaal ons kruis te dragen, zij is geen uitzondering! En als je het niet erg vindt laat ik het hierbij.
Laatst aangepast door
|
FLOWERFUL304
|
op dinsdag 3 juli 2012, 01:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 01:31
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Heel slim!
Ik heb die jongen geen een keer iets gevraagd of gezegd, niet een keer op hem gereageerd....op het hele forum niet...
Truste |
Ik kreeg zeker geen uitbrander van Marsjg hoor!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 01:38
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Zoals ik al eerder aangaf petra. Ik probeerde bijbels waarheden hier in dit topic te plaatsen wat dus niet de bedoeling van dit topic is maar eerder gaat dit topic dus over persoonlijke meningen over christelijke homo's.
Enige persoonlijke uiting die ik wil doen is 'laat ieder in zn waarde". En wat ik er persoonlijk voor de rest van vind, daar wil ik me niet over uitlaten. Ik wens ze in idg succes.
Wat ik wel weet, is dat zij zich niet zo druk maken om wat men wel of niet van ze vindt! |
Het lastige van Bijbelse waarheden is altijd dat ik ze anders lees dan jij dat doet en omgekeerd ook...... Dus het blijft hoe dan ook persoonlijk, ook jouw verhaal........ En jij vind jouw verhaal de Waarheid maar dat vind ik nu ook met mijn verhaal.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 01:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik kreeg zeker geen uitbrander van Marsjg hoor!!!!! |
Hai, ik bedoel dat je zei, dat je niets zei omdat je al genoeg modder over je heen had gekregen.. Quote: | Zeeland: Daarom houd ik me er ook buiten...teveel modder in mijn gezicht gehad!!!! |
Ik zei iets aan Petra gericht Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 01:01
Quote: | FLOWERFUL304 schreef: Ik wilde je een vraag stellen maar ik denk dat ik het wel voor me hou.
YES: je mag me die vraag best stellen. geeft alleen maar duidelijkheid denk ik
SHANITA130 schreef: Overduidelijk....wat voor een vraag zou dat nu zijn, dacht ik toen (ook)... | ....en krijg een uitbrander van Marsjg(modder..)
dinsdag 3 juli 2012, 01:01
Quote: | MARSJG370: Het zal wel een domme vraag zijn, net als de domme vetes die hier uitgevochten worden.. Jullie kunnen beter in de boksring gaan staan, en elkander eens flink op het aangezicht uitleven, eens kijken hoe er dan op jullie gereageerd wordt met een gehavend uiterlijk!!!!!!!1.... | ?
En dát hierop:
Quote: | FLOWERFUL304 schreef: Ik wilde je een vraag stellen maar ik denk dat ik het wel voor me hou.
YES: je mag me die vraag best stellen. geeft alleen maar duidelijkheid denk ik
SHANITA130 schreef: Overduidelijk....wat voor een vraag zou dat nu zijn, dacht ik toen (ook)... |
?
Terwijl ik nooit op hem heb gerageeerd, op het hele forum niet.....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 3 juli 2012, 07:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 06:04
|
|
|
[quote=SHANITA130] Ook nu Shanita gelieve je bij het topic te houden. Ik wil een bijdrage leveren, doch zie hiervan voorlopig af gezien de polutie her en der.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 3 juli 2012, 06:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 06:08
|
|
|
PETRA411 schreef: | wie zijn die mensen flowerfull die over anderen oordelen en lasteren wat ze niet begrijpen ? Zijn dat ook niet mensen die homo,s niet met de liefde van jezus welkom heten en roepen na ze met de bijbel in hun hand, god veroordeelt jou want je bent zondig? Dat met een tekst waar ik een balk bijdiegene zelf zie, die met die tekst gooit, eruit haalt dat god homo,s veroordeelt....... |
Ja, wie....? die over anderen oordelen en lasteren wat ze niet begrijpen...
Judas 1 vers 10....
....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 3 juli 2012, 07:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 06:18
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Weet je Jane, iedereen kan aan de buitenkant nog zo'n mooi leven lijden maar als de binnenkant niet ok is? Gaat er vaal om wat je niet ziet.... En ja, een ieder kijkt er anders tegenaan maar daarom hoef je iemand niet te veroordelen... Jij bent niet voor praktiserende homo's en samenwonende hetro's, dat kan en dat is jouw mening..... ik bekijk daar mensen niet op en vind dat ze dat een ieder dat allemaal zelf maar moet weten....Het is ook niet aan mij daar wat van te vinden... En hoe je homo's noemt? Als je het over die homo hebt(hier gelezen op het forum) of een anders geaard mens? Ik sta daar eigenlijk helemaal niet bij stil....als ik hoor dat iemand homo is neem ik dat als kennisgeving aan net zo als iemand zegt dat hij getrouwd is of zo....... En als je de Bijbel naleest zie je toch nergens het woord homo staan? Wij vertalen dat allemaal zo en hebben daar een Bijbels oordeel over.......Je mag geen kerkelijk ambt vervullen schrijf je? Ik vind dat wel discriminerend hoor......wat denk je van alles incestgevallen in de kerken? Ook de buitenkant mooi maar de realiteit was toch wel wat anders.... Er staat ook in de Bijbel dat mannen meer vrouwen mogen hebben en dat doen we toch ook niet? |
Amen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 06:33
|
|
|
Willemijn: En als je de Bijbel naleest zie je toch nergens het woord homo staan? Jane: klopt toen heette het: 'dat mannen met mannen schandelijkheid bedrijven'
Romeinen 1
21 Immers, hoewel zij God kenden, hebben zij Hem niet als God verheerlijkt of gedankt, maar hun overleggingen zijn op niets uitgelopen, en het is duister geworden in hun onverstandig hart. 22 Bewerende wijs te zijn, zijn zij dwaas geworden, 23 en zij hebben de majesteit van de onvergankelijke God vervangen door hetgeen gelijkt op het beeld van een vergankelijk mens, van vogels, van viervoetige en van kruipende dieren. 24 Daarom heeft God hen in hun hartstochten overgegeven aan onreinheid, zodat bij hen het lichaam onteerd wordt. 25 Zij immers hadden de waarheid Gods vervangen door de leugen en het schepsel vereerd en gediend boven de Schepper, die te prijzen is tot in eeuwigheid. Amen. 26 Daarom heeft God hen overgegeven aan schandelijke lusten, want hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke. 27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende. 28 En daar zij het verwerpelijk achtten God te erkennen, heeft God hen overgegeven aan een verwerpelijk denken om te doen wat niet betaamt: 29 vervuld van allerlei onrechtvaardigheid, boosheid, hebzucht en slechtheid, vol nijd, moord, twist, list en kwaadaardigheid; 30 oorblazers, lasteraars, haters van God, verwatenen, overmoedigen, grootsprekers, vindingrijk in het kwaad, hun ouders ongehoorzaam; 31 onverstandig, onbestendig, zonder hart of barmhartigheid. 32 Immers, hoewel zij de rechtseis van God kenden, namelijk, dat zij, die zulke dingen bedrijven, de dood verdienen, doen zij ze niet alleen zelf, maar schenken ook nog hun bijval aan wie ze bedrijven.
Weer eventjes het hele stuk erin, voor het verband.
26 Daarom heeft God hen overgegeven aan schandelijke lusten, want hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke. 27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende.
Hier staat meervoud, mannen, met mannenn, vrouwen met vrouwen, dit slaat op groepseks ofwel seks in groepsverband in de parenclubs.
Want het gaat hier om christelijke homo's. Lees eens het stuk voor en na het vetgedrukte gedeelte, dan zie je dat het geen christenen betreft.
28 En daar zij het verwerpelijk achtten God te erkennen, heeft God hen overgegeven aan een verwerpelijk denken om te doen wat niet betaamt: 29 vervuld van allerlei onrechtvaardigheid, boosheid, hebzucht en slechtheid, vol nijd, moord, twist, list en kwaadaardigheid; 30 oorblazers, lasteraars, haters van God, verwatenen, overmoedigen, grootsprekers, vindingrijk in het kwaad, hun ouders ongehoorzaam; 31 onverstandig, onbestendig, zonder hart of barmhartigheid. 32 Immers, hoewel zij de rechtseis van God kenden, namelijk, dat zij, die zulke dingen bedrijven, de dood verdienen, doen zij ze niet alleen zelf, maar schenken ook nog hun bijval aan wie ze bedrijven.
Over zúlke mensen gaat het hier....en die vergelijk jij met de homofiele medemens.....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 3 juli 2012, 07:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 08:58
|
|
|
Laten wij gewoon ons best doen om goed voor elkaar te zijn , liefde vol. niet de liefde voor de gene die dit willen lezen hahaha want we kunnen niet in het hart kijken van de ander, alleen vermoeden!
en proberen geen gruwel te zijn
God weet immers alle dingen , en hij heeft het laatste woord!!!
Gods zegen voor alle!
en heel veel liefs, en nu niet stikkum stout zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 09:20
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Zover ik weet en dat heb ik van een lesbienne maakt zij zich niet druk om wat men van haar denkt. En ze zegt zelf dat ze elke dat zondigt alles wat God verboden heeft. Tja, misschien is ze wel een uitzondering! |
Ik ken ook een behoorlijk aantal hetero's die hetzelfde zeggen Flowerfull. Dus daar gaat het hier niet om. Het gaat hier inderdaad om je eigen mening. Maar ik wil de mijne wel graag toetsen aan het woord van God (en de meesten hier denk ik)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 09:47
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Heel slim!
Truste |
ik denk dat hij niet zozeer op JOU richtte maar op iedereen in het algemeen en helaas daar een verkeerd vakje voor heeft gebruikt......maar hij heeft een punt......iedereen blijft elkaar maar "afmaken" en waarvoor??? zoals ik al zei, de lachende derde is de Duivel....we spelen hem in de kaart.....zaai verdeeldheid onder Gods kinderen dat is zijn opdracht, daar lééft hij voor......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 09:52
|
|
|
[quote]Flowerful schreef: 28 En daar zij het verwerpelijk achtten God te erkennen, heeft God hen overgegeven aan een verwerpelijk denken om te doen wat niet betaamt: 29 vervuld van allerlei onrechtvaardigheid, boosheid, hebzucht en slechtheid, vol nijd, moord, twist, list en kwaadaardigheid; 30 oorblazers, lasteraars, haters van God, verwatenen, overmoedigen, grootsprekers, vindingrijk in het kwaad, hun ouders ongehoorzaam; 31 onverstandig, onbestendig, zonder hart of barmhartigheid. 32 Immers, hoewel zij de rechtseis van God kenden, namelijk, dat zij, die zulke dingen bedrijven, de dood verdienen, doen zij ze niet alleen zelf, maar schenken ook nog hun bijval aan wie ze bedrijven.
Shanita schreef: Over zúlke mensen gaat het hier....en die vergelijk jij met de homofiele medemens..... [quote]
Het erge is dat ik ook lees (maar kan mijn invulling zijn hoor) dat Flower de tekst behalve de homofiele medemens ook richting de mensen citeert (want ja, niet Flower zegt het maar de bijbel... dus) die open willen staan en de bijbel ook anders interpreteren. Ik heb er over nagedacht en vraag me af... wanneer mijn invulling klopt en Flower dit inderdaad richting zowel de homo geaarde schrijft als de mensen die zich anders opstellen ook vanuit hun christen zijn: hoe kan je tegelijkertijd vol zijn van God en Zijn Geest/Liefde en ondertussen zou je dan van God los zijn en overgegeven aan een verwerpelijk denken door God...?
Zijn Huis is namelijk niet verdeeld.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 3 juli 2012, 12:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 10:30
|
|
|
Natuurlijk is zijn Huis niet verdeeld....Die verdeeldheid maken wij als mensen...... En Flowerfull heeft zo haar eigen persoonlijke versie van de Waarheid net zoals wij die hebben......net al ik wat ik al in voorgaand stukje schreef.... We hebben allemaal zo onze eigen interpretatie van de Waarheid. Dus het blijft altijd een persoonlijk kijken en het persoonlijk beleven van die Waarheid.....Waarom denk je dat er zoveel verschillende gemeentes zijn en steeds maar bij komen? Omdat er steeds maar verschillend over de Waarheid wordt gedacht....Vind je het niet hier dan vind je jouw Waarheid wel weer ergens anders en zo niet? Dan start je wel weer een eigen huisgemeente op.... En eigenlijk is er niet zoveel verandert in onze tijden vinden jullie wel? Het gaat nog net zo als in de tijd van de Bijbel eigenlijk.......Oorlog, farizeeërs. veroordelingen en daarboven een God van liefde.........met een onverdeeld Huis.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 10:32
|
|
|
Het citeren van bijbelteksten, een beroep doen op de bijbel berust vaak op een bepaalde interpretatie van de Schrift. Dit staat niet los van een bepaalde vooringenomenheid. Bij een mening die jezelf hebt, kan je gemakkelijk bijbelteksten zoeken. Probeer daarom zoveel mogelijk vooringenomenheid van je af te zetten en laat zo de Schrift aan het Woord. Met een beroep op de bijbel zijn (in de Middeleeuwen) ook de kruistochten gehouden…………………….. Wij hoeven niet voor God te strijden.
En ja, ook ik vind dat moeilijk……
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 10:57
|
|
|
Gelukkig is er één die het laats lacht! Van blijdschap. En dat is de Beste!! Hij heeft overwonnen. En een weg vrijgemaakt. Voor mensen die elke dag weer naar Hem mogen om te vertellen en te vragen wat Hij al lang weet.
Want Hij kent ons! Homo, Hetro, alleen gaand ,gescheiden, weduwe/weduwnaar, Hoeren tollenaars, rijk , arm , beschadigd , teleurgesteld, boos ……………….
Hij is onze Vader. Kent ons. En weet wat hij van ons kan verwachten. We mogen aan Zijn hand meelopen en onze weg gaan. Als we zij hand loslaten en onze eigen weg gaan. Staat uit te kijken naar ons tot we naar Hem terug komen. En maakt Hij een feest klaar!
In die Vader uit de bijbel geloven we allemaal hier naar mijn idee ! als kinderen van één Vader. En die maakt geen onderscheid in Zijn kinderen. Hij houd van Allen even veel.
Psalm 133 Vers 1 Ai ziet, hoe goed, hoe lief'lijk is 't, dat zonen Van 't zelfde huis, als broeders, samen wonen, Daar 't liefdevuur niet wordt verdoofd; 't Is als de zalf op 's Hogepriesters hoofd, De zalf, waarmee hij is aan God gewijd, Die door haar reuk het hart verblijdt. Vers 3 Waar liefde woont, gebiedt de HEER den zegen: Daar woont Hij Zelf, daar wordt Zijn heil verkregen, En 't leven tot in eeuwigheid.
Ik weet niet waarom ik dit schrijf maar terug lezend diverse pagina’s kwam dit in mij boven en moest ik dit ff posten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:02
|
|
|
YES356 schreef: | Gelukkig is er één die het laats lacht! Van blijdschap. En dat is de Beste!! Hij heeft overwonnen. En een weg vrijgemaakt. Voor mensen die elke dag weer naar Hem mogen om te vertellen en te vragen wat Hij al lang weet.
Want Hij kent ons! Homo, Hetro, alleen gaand ,gescheiden, weduwe/weduwnaar, Hoeren tollenaars, rijk , arm , beschadigd , teleurgesteld, boos ……………….
Hij is onze Vader. Kent ons. En weet wat hij van ons kan verwachten. We mogen aan Zijn hand meelopen en onze weg gaan. Als we zij hand loslaten en onze eigen weg gaan. Staat uit te kijken naar ons tot we naar Hem terug komen. En maakt Hij een feest klaar!
In die Vader uit de bijbel geloven we allemaal hier naar mijn idee ! als kinderen van één Vader. En die maakt geen onderscheid in Zijn kinderen. Hij houd van Allen even veel.
Psalm 133 Vers 1 Ai ziet, hoe goed, hoe lief'lijk is 't, dat zonen Van 't zelfde huis, als broeders, samen wonen, Daar 't liefdevuur niet wordt verdoofd; 't Is als de zalf op 's Hogepriesters hoofd, De zalf, waarmee hij is aan God gewijd, Die door haar reuk het hart verblijdt. Vers 3 Waar liefde woont, gebiedt de HEER den zegen: Daar woont Hij Zelf, daar wordt Zijn heil verkregen, En 't leven tot in eeuwigheid.
Ik weet niet waarom ik dit schrijf maar terug lezend diverse pagina’s kwam dit in mij boven en moest ik dit ff posten |
Blijft dit zo doorgeven bro..ik kon niet laten dit toch nog even te plaatsen.. Thanks!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 3 juli 2012, 11:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:08
|
|
|
Ook nu Shanita gelieve je bij het topic te houden. Ik wil een bijdrage leveren, doch zie hiervan voorlopig af gezien de polutie her en der.
[quote=HERMAN968]
Ik zou eens graag weten wat je steeds bedoeld met polutie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:12
|
|
|
YES356 schreef: | Gelukkig is er één die het laats lacht! Van blijdschap. En dat is de Beste!! Hij heeft overwonnen. En een weg vrijgemaakt. Voor mensen die elke dag weer naar Hem mogen om te vertellen en te vragen wat Hij al lang weet.
Ik weet niet waarom ik dit schrijf maar terug lezend diverse pagina’s kwam dit in mij boven en moest ik dit ff posten |
hele mooie bijdrage
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:22
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Blijft dit zo doorgeven bro..ik kon niet laten dit toch nog even te plaatsen.. Thanks! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:24
|
|
|
[quote=XABIA794]Ook nu Shanita gelieve je bij het topic te houden. Ik wil een bijdrage leveren, doch zie hiervan voorlopig af gezien de polutie her en der.
Xabia schreef: Ik zou eens graag weten wat je steeds bedoeld met polutie?
Belgische politie?? of pollutie, met dubbel ll?
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 3 juli 2012, 11:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:47
|
|
|
mooi. Ik had vannacht gedroomd over dit draadje, dat ik in de kerk zat en daar zaten heel veel homo,s en ik dacht aan de dingen die flowerfull had geschreven en aan die twee lieve homo,s die laatst voor me in de kerk zaten, ze gaven me zo leuk een hand, gingen zo lief met elkaar om en waren zo oprecht mee aan het bidden. jezus was daar en zei, mensen geef ze hun mijn liefde,ze hebben mijn liefde zo hard nodig.Al de liefde die ik aan jullie geef, stromen vol levend water, laat die door stromen naar hun,ze hebben me liefde zo hard nodig.
en ik werd wakker en dacht? hoe veel moeten deze mensen al doorstaan,afgekeurd door de meesten in de maatschappij, door sommigge cristenen veroordeeld,niet kijkenden naar hun eigen fouten zoals yes hier schrijft, gescheiden mensen,hoeveel zitten er daar van in de kerk? hoeren, tollenaars etc. inplaats van doem preken aan ze te geven dat ze heftigge zondaars zijn, kunnen we ze beter de liefde van jezus laten zien. en jezus gaat wel met hun mee,werkt door hun heen en laat die een oordeel vellen over mensen, of ze nu homo zijn, gescheiden of in de prostituee zitten of whatever...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:51
|
|
|
Erg mooi!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Erg mooi!!! | vond het ook al geweldig mooi geschreven,ha ha zal hem effe nog een keer queten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:57
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 12:18
|
|
|
TINK100 schreef: | ik denk dat hij niet zozeer op JOU richtte maar op iedereen in het algemeen en helaas daar een verkeerd vakje voor heeft gebruikt......maar hij heeft een punt......iedereen blijft elkaar maar "afmaken" en waarvoor??? zoals ik al zei, de lachende derde is de Duivel....we spelen hem in de kaart.....zaai verdeeldheid onder Gods kinderen dat is zijn opdracht, daar lééft hij voor...... |
Da's waar hij heeft een punt....ik dacht later ook, hij kan op 'reageren' hebben geklikt, ipv op 'reaktie plaatsen', waardoor mijn quote er kwam, omdat ik toevallig onderaan stond, en het leek alsof tie op mij reageerde....
Ach, lachende vierde ook, ik blijf mijn mening op een nette manier zeggen. zou ik in het dagelijkse leven toch echt ook moeten doen.
Ik maak me niet boos. zonde voor mijn gevoel, tis mooi weer etc.
Ik vind het gewoon onrechtvaardig wat er over de homofiele medemens wordt gezegd, dmv bijbelteksten, zie oa Romeinen 1 21-28....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 3 juli 2012, 12:27
|
|
Naar boven |
|
|
|
|