ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 13:48

Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

mijn slechtste moment was vandaag dat men van de sociale dienst belde met de mededeling dan men mij verkeerd geinformeerd had Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Nu kan ik dus weer flink gaan dokken Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op vrijdag 3 december 2010, 14:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 14:10

nog een slecht moment Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
mijn ex laat de kinderen weer zitten en komt hen het weekend dus weer niet halen Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

nog even en de kids willen hem zelf niet meer Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley
Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 14:17

schrale troost, grace, maar ik weet hoe t voelt!!
maak er een feestje van, voor ze, als dat mogelijk is!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:16

GRACE585 schreef:
mijn ex laat de kinderen weer zitten en komt hen het weekend dus weer niet halen Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

nog even en de kids willen hem zelf niet meer Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley
Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley

Sterkte ermee Grace en heel herkenbaar!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:21

GRACE585 schreef:

pffft Grace...een lekkere dag heb jij... Geschokte, onthutste smiley

Duik gezellig met je kids de keuken in, steek de kaarsen aan, binnen is het warm, buiten sneeuwt het. Gezellig met je gezinnetje aan de tafel.
Maak er een extra gezellig weekend van, dat verdien je!

en lukt het niet?...de koffie staat klaar.
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:23

Mijn dochter, die voor bezoekregeling zou komen, meldt dat ze nu i.p.v. vrijdag tot maandag alleen zondag komt....das ook effe slikken!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:52

DANIEL777 schreef:
goh als er meer aan zat dan kocht ik acuut een ringetje of twee Clown smiley

Wil je zn telefoonnummer of zn mailadres? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:53

GRACE585 schreef:

Sterkte meid,zal een flinke domper voor jullie allemaal zijn Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 17:34

LEANNE226 schreef:
Wil je zn telefoonnummer of zn mailadres? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Telefoonnummer, 050 50149*1 vragen naar "de" vrijbuiter Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 01:27

Vandaag (of eigenlijk gisteren) had ik voor het eerst in m'n leven, een lekke band. Ik was een half uur vanaf huis. Heb je een nieuwe auto, regent het, is 't donker, sta je daar in je uppie op een verlaten parkeerplaats,... Twijfelende smiley De servicedienst van Peugeot wilde niet helpen, omdat ik een reservewiel (hmm.....wist niet eens waar) in de auto had. Ze gaan er gewoon van uit, dat iedereen dat kan. Daar sta je dan. Huilende smiley, smiley in tranen

Maar gelukkig........daar kwam mijn redder in nood. Lachende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 09:14

MARIJAN072 schreef:
Vandaag (of eigenlijk gisteren) had ik voor het eerst in m'n leven, een lekke band. Ik was een half uur vanaf huis. Heb je een nieuwe auto, regent het, is 't donker, sta je daar in je uppie op een verlaten parkeerplaats,... Twijfelende smiley De servicedienst van Peugeot wilde niet helpen, omdat ik een reservewiel (hmm.....wist niet eens waar) in de auto had. Ze gaan er gewoon van uit, dat iedereen dat kan. Daar sta je dan. Huilende smiley, smiley in tranen

Maar gelukkig........daar kwam mijn redder in nood. Lachende smiley Kussende smiley

Een Franse auto he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 09:17

MARIJAN072 schreef:

nou marian gelukkig dan voor jou die redder in nood Knipoog smiley
maar ik dacht dat de meeste zelfstandige vrouwen toch wel beetje weten hoe hun auto in elkaar zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 09:54

GRACE585 schreef:
maar ik dacht dat de meeste zelfstandige vrouwen toch wel beetje weten hoe hun auto in elkaar zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

euch ... ik moet hier bekennen dat ik al vaker lekke band had ... best wel zelfstandig ( genoeg ) ben ...maar dan ook een man nodig heb om wiel te wisselen ... ik weet het wel hangen maar kan het niet ... daarom heb ik gelukkig een gsm en ........... het nummer van men ( best lieve ) garagist , die me om het even waar of wanneer , graag met de glimlach komt helpen .... Verlegen lachende smiley Ow , nu schrijf ik hier weer eens wat ... en denk ik eraan dat ik misschien nog wel over men oude auto schrijf ( is al bijna twee jaar vervangen ).. moet straks maar eens kijken of ik wel reservewiel heb Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 10:01

GRACE585 schreef:

Nou Grace, ik heb wel eens een lekke band gehad en toen de wegenwacht kwam wist ik niet eens waar mijn reserveband lag...........dat ik die sowieso had......en ik ben toch vrij zelfstandig.....
Dus ik herken mij wel in het verhaal van Marijan.... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 10:05

WILLEMIJN232 schreef:
Nou Grace, ik heb wel eens een lekke band gehad en toen de wegenwacht kwam wist ik niet eens waar mijn reserveband lag...........dat ik die sowieso had......en ik ben toch vrij zelfstandig.....

Maar daar zijn de mannen toch speciaal voor uitgevonden? Voor het verwisselen van alles wat los of (te) vast zit?? Engeltje smiley Clown smiley

GrZ!

Laatst aangepast door
ZINGA672
op zaterdag 11 december 2010, 10:06
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 10:09

ZINGA672 schreef:
Maar daar zijn de mannen toch speciaal voor uitgevonden? Voor het verwisselen van alles wat los of (te) vast zit?? Engeltje smiley Clown smiley

GrZ!

Zit wat in Zinga, zijn wel altijd mannen die je band verwisselen he? Er komt nooit een vrouw naar je toe om te kijken of die je kan helpen met je lekke band........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 13:54

MARIJAN072 schreef:

Jij blij met de anWB Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 14:10

WILLEMIJN232 schreef:

dan ben ik een uitzondering willemijn want ik wilde altijd weten hoe alles werkte ed ,lol
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 14:46

GRACE585 schreef:
dan ben ik een uitzondering willemijn want ik wilde altijd weten hoe alles werkte ed ,lol

Maar je kunt nog steeds geen band verwisselen zeker ..... (pff vrouwen) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 14:58

Open huizendag vandaag...eventuele toekomstige kopers mogen inlopen.....van 11.00 tot 15.00 uur vandaag. Het is nu 14.57 uur...nog drie minuten dus...en er is niemand geweest...... Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 15:51

GRACE585 schreef:

In theorie én praktijk? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 15:57

WILLEMIJN232 schreef:

Dat doet me goed, Willemijn. Verlegen lachende smiley Bij de garage vertelden ze me, dat er ook cursussen (zelfs speciaal voor vrouwen) zijn. Ga je mee? Knipoog smiley

Gezellig, kunnen we lekker bijkletsen. Lachende smiley

PS De Wegenwacht helpt dus wel, als je een reservewiel in je auto hebt?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 15:59

CROSSROAD317 schreef:
Jij blij met de anWB Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zeker weten! Lachende smiley Die weet van aanpakken. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 16:07

MARIJAN072 schreef:
Dat doet me goed, Willemijn. Verlegen lachende smiley Bij de garage vertelden ze me, dat er ook cursussen (zelfs speciaal voor vrouwen) zijn. Ga je mee? Knipoog smiley

Ja hoor, die helpen wel en ik spreek uit ervaring......
Wel een leuk idee een cursus bij de anWB en ook gezellig.....misschien zijn wij dan wel te gezellig?????? Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 11 december 2010, 18:00
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 16:33

WILLEMIJN232 schreef:
Ja hoor, die helpen wel en ik spreek uit ervaring......
Wel een leuk idee een cursus bij de ANWB en ook gezellig.....misschien zijn wij dan wel te gezellig?????? Verraste, verbaasde smiley

Dus jullie gaan naar een cursus voor de gezelligheid, zal de docent gezellig vinden. Boze smiley Dan zal ik hem vooraf informeren.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 17:20

CROSSROAD317 schreef:
Maar je kunt nog steeds geen band verwisselen zeker ..... (pff vrouwen) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

zeker weten van wel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 11 december 2010, 17:21
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 17:36

CROSSROAD317 schreef:

Ik niet hoor.....ik geloof dat het iets met een krik is en bouten en zo.......ieder zn vak he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

met een lieve glimlach kom je ook een heel eind Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 17:55

GRACE585 schreef:
zeker weten van wel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik vind je in ieder geval wel een stoere vrouw zeg.......
Kan je ook boren en lampjes ophangen???? Dan stijg je nog meer in mijn achting want dat kan ik dus ook niet...... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:17

MARIJAN072 schreef:

Hmmm, dat klinkt hartstikke leuk en gezellig een vrouwen anwbcursusje Knipoog smiley

kunnen we niet met een groep dames gaan? dan ben ik van de partij Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:42

JOLAN931 schreef:
Hmmm, dat klinkt hartstikke leuk en gezellig een vrouwen anwbcursusje Knipoog smiley

kunnen we niet met een groep dames gaan? dan ben ik van de partij Lachende smiley

Straks gaat het nog een CM activiteit worden? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 230 Volgende
Pagina 22 van 230