Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 12:11
|
|
|
ANNA415 schreef: | ook niet in huis |
Heb je een pilske in huis?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 27 januari 2013, 12:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 12:21
|
|
|
ANNA415 schreef: | ook niet in huis | Rumbonen dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 12:32
|
|
|
[quote=ROOS575]Rumbonen dan? [/quote
Koffiebonen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 18:17
|
|
|
Zo'n klein flesje wijn gevonden en leeggedronken
En gestoomd, bij gebrek aan beter maar met rooibos thee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 19:45
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zo'n klein flesje wijn gevonden en leeggedronken
En gestoomd, bij gebrek aan beter maar met rooibos thee | ........ Ohoh......nu weer een rooibosbruine AnnaPiet??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 00:21
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | ........ Ohoh......nu weer een rooibosbruine AnnaPiet?? |
nee een rood gestoomd bos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 09:56
|
|
|
Moet zo naar de smoelensmit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:01
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Moet zo naar de smoelensmit |
Haar van de tanden laten scheren erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:01
|
|
|
HENDUK927 schreef: | Haar van de tanden laten scheren erika |
vind jou nie lief nie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | vind jou nie lief nie |
Nee dat vermoeden had ik al maar ja had nu eenmaal op ok gedrukt en dan staat het er al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:19
|
|
|
Nu weet ik niet of het bij de slechtste moment of juist bij de goede moment kan schrijven...........
In ieder geval ik heb geen zin vandaag.................om op te staan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 12:43
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Nu weet ik niet of het bij de slechtste moment of juist bij de goede moment kan schrijven...........
In ieder geval ik heb geen zin vandaag.................om op te staan! |
Ben je er inmiddels al uit (wat je gaat doen vandaag)?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 12:45
|
|
|
HENDUK927 schreef: | Nee dat vermoeden had ik al maar ja had nu eenmaal op ok gedrukt en dan staat het er al |
Geloof dat er eens een ernstig gesprek met jou vrouw moet plaatsvinden
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 29 januari 2013, 12:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 12:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Geloof dat er eens een ernstig gesprek met jou vrouw moet plaatsvinden |
Denk je dat dat ook maar enig effect zal hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 12:48
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Denk je dat dat ook maar enig effect zal hebben? |
Nee niet echt Denk dat Marianne net zo weinig met hem kan tis gewoon hopeloos die man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 21:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee niet echt Denk dat Marianne net zo weinig met hem kan tis gewoon hopeloos die man | Kennen de dames me al zo goed Hier word ook al gezegd dat ze nix met mij kunnen dan mijn portomoneeeeee leeg halen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 23:32
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ben je er inmiddels al uit (wat je gaat doen vandaag)? |
ik heb vamiddag meer dan een uur Nordic wandelen, heerlijk in de regen, en hondje onder mijn jas, met haar kleine kopje net er uit........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 13:16
|
|
|
Dat ik vanochtend mijn coach hier had en dacht oke ga er voor brief aanpassen van rvkb en dan advocaat rechter enz enz Zegt ze mag ik je dokter bellen opname intern want je hebt zoveel meegemaakt dat een mens eigenlijk wel drie levens over zou moeten doen om weer recht te breien Nu ben ik wel aan het haken maar ja ik laat geen steken vallen en weet dat ik de kracht alleen maar krijg van mijn Hemelse Vader. zegt ze ja maar dit kan zo niet mensen oordelen en daar gaan we weer de ellende in dacht nu kan ik voor mezelf leven maar nee hoor
Niemand begrijpt je echt en ik stop dit gevecht ..........................
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 13:21
|
|
|
ALTJE848 schreef: | Dat ik vanochtend mijn coach hier had en dacht oke ga er voor brief aanpassen van rvkb en dan advocaat rechter enz enz Zegt ze mag ik je dokter bellen opname intern want je hebt zoveel meegemaakt dat een mens eigenlijk wel drie levens over zou moeten doen om weer recht te breien Nu ben ik wel aan het haken maar ja ik laat geen steken vallen en weet dat ik de kracht alleen maar krijg van mijn Hemelse Vader. zegt ze ja maar dit kan zo niet mensen oordelen en daar gaan we weer de ellende in dacht nu kan ik voor mezelf leven maar nee hoor
Anita |
sterkte toegewenst Anita.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZOEKER064
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 15:31
|
|
|
ALTJE848 schreef: | Niemand begrijpt je echt en ik stop dit gevecht ..........................
Anita |
Ik wil iedereen vragen om in een kring van gebed om Anita heen te gaan staan. Ze heeft het nu heel moeilijk en wil even met niemand contact ..
http://www.youtube.com/watch?v=gk1qqoQ7J-Q
Bid dit lied met ons mee ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 17:12
|
|
|
stomme reactie van me ergens weer op het forum oke in het vervolg probeer ik eerst tot tien te tellen voordat ik ergens reageer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 17:16
|
|
|
PETRA373 schreef: | stomme reactie van me ergens weer op het forum oke in het vervolg probeer ik eerst tot tien te tellen voordat ik ergens reageer |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 17:38
|
|
|
ALTJE848 schreef: | Dat ik vanochtend mijn coach hier had en dacht oke ga er voor brief aanpassen van rvkb en dan advocaat rechter enz enz Zegt ze mag ik je dokter bellen opname intern want je hebt zoveel meegemaakt dat een mens eigenlijk wel drie levens over zou moeten doen om weer recht te breien Nu ben ik wel aan het haken maar ja ik laat geen steken vallen en weet dat ik de kracht alleen maar krijg van mijn Hemelse Vader. zegt ze ja maar dit kan zo niet mensen oordelen en daar gaan we weer de ellende in dacht nu kan ik voor mezelf leven maar nee hoor
Anita |
Aller eerst Gods nabijheid en dan alle sterkte in de komende tijd. hopie hopeloos wordt je van hen di eniet willene begrijpen dat God werkelijk helpt ook als het zelfs heel zwaar gaat en we het even niet zien. Zelf heb ik 2x een gesprek gehad (ivm de scheiding) met maatschappelijkwerkers die beiden atheíst waren, valt absoluut niet mee te praten. Ik bid voor je en hopelijk meer die aan die oproep hier in deze topic van Zoeker gehoor willen geven.
Gods zegen
Pieter
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op woensdag 30 januari 2013, 17:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 18:13
|
|
|
PETRA373 schreef: | stomme reactie van me ergens weer op het forum oke in het vervolg probeer ik eerst tot tien te tellen voordat ik ergens reageer |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 18:14
|
|
|
Anita |
Sterkte Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 18:39
|
|
|
PIETER619 schreef: | Aller eerst Gods nabijheid en dan alle sterkte in de komende tijd. hopie hopeloos wordt je van hen di eniet willene begrijpen dat God werkelijk helpt ook als het zelfs heel zwaar gaat en we het even niet zien. Zelf heb ik 2x een gesprek gehad (ivm de scheiding) met maatschappelijkwerkers die beiden atheíst waren, valt absoluut niet mee te praten. Ik bid voor je en hopelijk meer die aan die oproep hier in deze topic van Zoeker gehoor willen geven.
Gods zegen
Pieter |
daarom moeten we bidden ervoor dat anita de juiste en cristelijke hulpverleners op haar weg krijgt, dat god daar voor wil zorgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 08:40
|
|
|
inmiddels drie zieke kinderen ,zelf voel ik me inmiddels helemaal gaar, eerst ontsteking kies, toen griep en maar door gaan, ben toe aan een hele dag in bed liggen, ma ja , moet niet klagen is maar griep, toch baal ik beetje,word wakker met gemene keel en hoofdpijn, nee he voelde me gisteren 1 dag weer fit en nu voel ik me weer belabberd. inmiddels heb ik volgens mij het hele forum al gelezen, omdat je dan maar veel achter pc wat hangt op de bank.ma ja, maar weer aankleden, dingen doen en dat word misschien leuk, frank komt vandaag me wasmachine maken, me muts en ongeschoren , aftershave enzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 09:15
|
|
|
PETRA373 schreef: | inmiddels drie zieke kinderen ,zelf voel ik me inmiddels helemaal gaar, eerst ontsteking kies, toen griep en maar door gaan, ben toe aan een hele dag in bed liggen, ma ja , moet niet klagen is maar griep, toch baal ik beetje,word wakker met gemene keel en hoofdpijn, nee he voelde me gisteren 1 dag weer fit en nu voel ik me weer belabberd. inmiddels heb ik volgens mij het hele forum al gelezen, omdat je dan maar veel achter pc wat hangt op de bank.ma ja, maar weer aankleden, dingen doen en dat word misschien leuk, frank komt vandaag me wasmachine maken, me muts en ongeschoren , aftershave enzo |
Is dat je slechste moment vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 09:52
|
|
|
ANNA415 schreef: | Is dat je slechste moment vandaag |
...zeg kan je nou eens geen lieve dingen over me tikken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 09:53
|
|
|
PETRA373 schreef: | inmiddels drie zieke kinderen ,zelf voel ik me inmiddels helemaal gaar, eerst ontsteking kies, toen griep en maar door gaan, ben toe aan een hele dag in bed liggen, ma ja , moet niet klagen is maar griep, toch baal ik beetje,word wakker met gemene keel en hoofdpijn, nee he voelde me gisteren 1 dag weer fit en nu voel ik me weer belabberd. inmiddels heb ik volgens mij het hele forum al gelezen, omdat je dan maar veel achter pc wat hangt op de bank.ma ja, maar weer aankleden, dingen doen en dat word misschien leuk, frank komt vandaag me wasmachine maken, me muts en ongeschoren , aftershave enzo |
arme Petra, ik zal je eerst helpen aankleden en daarna ongeschoren je wasmachine maken...
|
|
Naar boven |
|
|