ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 203 204 205 206 207 208 209 ... 231 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 09:35

STEENTJE178 schreef:
Hoi Willemijn,

Ik respecteer en waardeer je zorg t.a.v. Frank. Het getuigt van betrokkenheid en zorg. Dat is in je te prijzen!

Op je bovenstaande vraag hoe ík het zou vinden om als paljas hier neergezet te worden: ik houd persoonlijk erg van geintjes en plagerijtjes. Ik neem mijzelf en CM dan ook vaak niet al te serieus, behalve in de privécontacten en gesprekken welke ik ook heb, en tijdens een serieus topic of gesprek in de chat. Ik zal dat ook altijd duidelijk laten blijken.

Het is nooit of te nimmer mijn bedoeling om iemand hier op CM daadwerkelijk te pesten o.i.d. Dat weet Frank gelukkig ook, en we verstaan/begrijpen elkaar in humor, etc. Daarbij is ook absoluut sprake van wederkerigheid in plagerijtjes etc. Inmiddels heb ik zelf ook contact met hem gehad, waarin hij dit nog eens bevestigde.
Jouw zorgzaamheid is daarin te prijzen, en zal ik ook zeker respecteren.

Ik hoop dat we het hierbij kunnen laten. Ik zal dat iig doen, en ik vernam van Frank dat hij hier ook niet verder op zal reageren, om geen "onnodige" visieverschillen te laten voortduren. Het zou jammer zijn van de tijd die rest.

Hartelijke groet, "Steentje"

Jammer dat je CM en de mensen niet serieus neemt....ieder mens wil toch serieus genomen worden? en juist op een forum........
Ik denk dat het net andersom moet zijn.....neem mensen serieus en af en toe een kwinkslag kan geen kwaad....
Maar ja, het is een openbaar forum en een ieder kan zich gedragen zoals hij/zij wil.....
En soms kunnen de zgn leuke pesterijen ook kwetsend overkomen toch?????
Maar ja, als jij dat leuk vind doe je het toch gewoon???

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 24 oktober 2012, 09:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 12:53

als er iemand is die mensen serieus neemt, is steentje dat wel, willemijn.

waarschijnlijk heb je de 3e en 4e regel van de tweede alinea wat vluchtig gelezen in het bericht van steentje......?

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 24 oktober 2012, 13:12
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 13:52

FRANKT627 schreef:
Ooit was er een tijd dat ik eens ernstige zaken schreef (vanuit mijn katholieke visie) helaas werden sommige stukken ofwel totaal genegeerd óf ik kreeg bakken kritiek, verwijten, beschuldigingen over me heen. Meestal via chat of mail. Een mens leert er van...

Vind ik jammer Frank! Ik mis je stukken wel.

En kritiek, samen met 'katholieke visie', dan weet ik wel uit welke hoek die kritiek komt...

Gewoon negeren die mails etc., als jíj maar wéét....

Ja, en dan krijg je het fenomeen, dat er vaak, op de hele goede stukken niet wordt gereageerd...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 16:32

HANNAH810 schreef:

waarschijnlijk heb je de 3e en 4e regel van de tweede alinea wat vluchtig gelezen in het bericht van steentje......?

Ik sluit me geheel bij de woorden aan van Hannah...!!!

Ook ik heb Steen leren kennen als een fijngevoelig ""mens"" die ook heel duidelijk weet en aanvoelt wanneer ze iemand beter prive kan benaderen...
Prive benaderen...om dat wat fijngevoeliger om te gaan met een persoonlijk woord...

En zoals ik al lang begrepen heb...Frank vaart er nog steeds wel bij...
Ook na gisteren!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 16:58

Vanmorgen....Woerdense koeienmarkt...jaarlijks festijn....oer gezellig altijd...ik sloeg geen jaar over.....
Mijn dok zei nee! Jij gaat met de beentjes omhoog...
Ik eigenwijs zei nee!!!! ik voelde iets...een soort vreemde drang van: je móét gaan!....Ik dubbele pijnstillers ingenomen en toch....toch....gegaan
Loop ik voorbij de "woerdense gebedswinkel"....das een koegje waar je niet hoeft te betalen en zomaar binnen mag lopen....maar dat durft dit gekke mens niet....stond van een afstandje te kijken.....komt er een vreemde meneer naar me toe....mevrouw, u ziet er naar uit dat u wel een erwtensoepie lust......(das traditiekost he....erwtensoep met rijstebrij toe) gelukkig hadden ze geen rijstebrij.....ieeeeeeeeeeech....
Maar ik had daar toch een gezellig uurtje zeg! Wildvreemde mensen, zomaar binnengelokt......Lieve medewerkers van de gebedswinkel: als jullie dit lezen!!! Heel erg bedankt! God bless you!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 17:03

ZEELAND736 schreef:
Ik sluit me geheel bij de woorden aan van Hannah...!!!

Ook ik heb Steen leren kennen als een fijngevoelig ""mens"" die ook heel duidelijk weet en aanvoelt wanneer ze iemand beter prive kan benaderen...
Prive benaderen...om dat wat fijngevoeliger om te gaan met een persoonlijk woord...

En zoals ik al lang begrepen heb...Frank vaart er nog steeds wel bij...
Ook na gisteren!!!!

Is dat zo Zeeland? Vandaar zeker dat hij niet verlengt........jij schijnt het te weten......
En fijngevoelig is een heel persoonlijke beleving he? Wat jij fijngevoelig vind ervaar ik misschien als heel kwetsend.........maar ja, dat is mijn ervaring en beleving......en om met jouw woorden te spreken: zo hebben we allemaal weleens wat over iemand te bedenken en denken......
Je kan prive wel leuk doen maar doe dat dan ook op het forum en achter de schermen........en altijd grapjes maakt dat je ook niet meer zo geloofwaardig overkomt.......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 24 oktober 2012, 17:16
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 19:59

WILLEMIJN232 schreef:
Is dat zo Zeeland? Vandaar zeker dat hij niet verlengt........jij schijnt het te weten......
En fijngevoelig is een heel persoonlijke beleving he? Wat jij fijngevoelig vind ervaar ik misschien als heel kwetsend.........maar ja, dat is mijn ervaring en beleving......en om met jouw woorden te spreken: zo hebben we allemaal weleens wat over iemand te bedenken en denken......
Je kan prive wel leuk doen maar doe dat dan ook op het forum en achter de schermen........en altijd grapjes maakt dat je ook niet meer zo geloofwaardig overkomt.......

Ho ho ho ho lieve meisjes (oeps ik lijk de kerstman wel)...mensen kunnen elkaar heel, heel erg veel pijn doen....maar ergens in de bijbel.....staat ook: laat de zon niet onder gaan over uw boosheid.......... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 02:20

Jochebed,

Iemand heeft hier alle recht om te zeggen dat hij/zei iets kwetsend ervaart.
En zijn mening, dat iets niet geloofwaardig overkomt ofzo.

Ja? Oke.

Dat wou ik effe kwijt.

Mzzl!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 25 oktober 2012, 02:21
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 02:24

[quote=JOCHEBED148]Vanmorgen....Woerdense koeienmarkt...jaarlijks festijn....oer gezellig altijd...ik sloeg geen jaar over.....:)Mijn dok zei nee! Jij gaat met de beentjes omhoog...
Ik eigenwijs zei nee!!!! ik voelde iets...een soort vreemde drang van: je móét gaan!....Ik dubbele pijnstillers ingenomen en toch
....toch....gegaan
Ja, dan kan ik het ook wel; 'dúbbele pijnstillers....;)Loop ik voorbij de "woerdense gebedswinkel"....das een koegje waar je niet hoeft te betalen en zomaar binnen mag lopen....maar dat durft dit gekke mens niet....stond van een afstandje te kijken.....komt er een vreemde meneer naar me toe....mevrouw, u ziet er naar uit dat u wel een erwtensoepie lust......(das traditiekost he....erwtensoep met rijstebrij toe) gelukkig hadden ze geen rijstebrij.....ieeeeeeeeeeech....
Maar ik had daar toch een gezellig uurtje zeg! Wildvreemde mensen, zomaar binnengelokt......Lieve medewerkers van de gebedswinkel: als jullie dit lezen!!! Heel erg bedankt! God bless you!

Leuk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:13

HANNAH810 schreef:

Nee hoor Hannah, ik kan prima lezen en heb het zelfs niet vluchtig gelezen.....
Wij zijn gewoon een andere mening toegedaan, gebeurt wel meer op CM.......
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 20:18

Verkoop van mijn huis bijna rond!!!!! Verkoopprijs bijna waar ik het wil hebben……alleen over 7 weken opleveren????? Op huizenjacht dus! Voelt toch wel als mooiste moment van vandaag. (al is het nog niet helemaal rond)

Ik neem nog maar een koffie!
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 20:30

JANS221 schreef:
Verkoop van mijn huis bijna rond!!!!! Verkoopprijs bijna waar ik het wil hebben……alleen over 7 weken opleveren????? Op huizenjacht dus! Voelt toch wel als mooiste moment van vandaag. (al is het nog niet helemaal rond)

Huizen genoeg te koop, ik zou er niet mee zitten!

Thomas, drinkt de hele dag koffie.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 25 oktober 2012, 20:30
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 20:38

JANS221 schreef:

Maltezertje erbij?
Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 20:47

THOMAS968 schreef:
Huizen genoeg te koop, ik zou er niet mee zitten!

Thomas, drinkt de hele dag koffie.

O, dus jij kan behangen, schilderen, vloeren leggen, schuren, sjouwen etc.? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik zorg wel voor de koffie! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 21:54

JANS221 schreef:

Fijn voor je!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 22:17

JANS221 schreef:
O, dus jij kan behangen, schilderen, vloeren leggen, schuren, sjouwen etc.? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik zorg wel voor de koffie! Engeltje smiley

Ík kan heel mooi schilderen, heel netjes ook, ook heel netjes afplakken.

Ja, eerst keek ik gewoon bij schilders als ze ergens bezig waren in een pandje ergens. en dan vroeg ik ook dingen. zo heb ik het geleerd, en ja, wat adviezen van de verfhandel.

Ja, en nu kan je zoveel informatie en tips enzo halen van het internet.

Ik vind schilderen ook wel leuk. Maar ook wel een beetje zwaar.

Dus ja, ik ga mijn bedje in, want ik ga morgenvroeg weer verder!

Truste iedereen!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 23:47

JANS221 schreef:

mijn pa heeft nog woonruimte te huur in regio 0180-3, jans; dus probleem opgelost.............. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 00:05

JANS221 schreef:

Dat zou mooi zijn, onder voorbehoud gefeliciteerd, ik zou er een neut op nemen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 15:24

Zojuist gehoord dat mijn nichtje van 10 kinderburgemeester is geworden van Schouwen en Duiveland...(foto op youtube)

Gefeliciteerd Annah!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 16:52

Mijn mooiste moment vandaag was dat ik vanmiddag zo maar effe op iemands profiel hier zat te lezen......ik bleef wel een 20 minuten hangen: Het lied :Hoe groot zijt Gij......en nog veel meer moois had hij op zijn profiel....ik kwam er haast niet weg....mocht je het lezen, lieve CM-er....dank je wel!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 16:54

Dinsdag eindelijk een 2e bezichtiging van een zelfde stel kijkers. Woeha wat spannend... zou ik voor het eind van het nieuwe jaar toch nog verhuizen?

Ik neem nog maar een koffie...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 16:58

JOL252 schreef:
Dinsdag eindelijk een 2e bezichtiging van een zelfde stel kijkers. Woeha wat spannend... zou ik voor het eind van het nieuwe jaar toch nog verhuizen?

Ik neem nog maar een koffie...

...zonder Maltezers vandaag?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 17:00

ANNETTE792 schreef:

yep, geen maltezers... alleen nam mijn moeder vanmorgen iets fouts mee van bij de bakker... komt goed uit voor het weekend, dat wel. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 18:31

ANNETTE792 schreef:

Nee, die trakteert ze als het huis verkocht is....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 00:48

Was eigenlijk alweer gister: toen ik bericht kreeg van mijn zoon dat de baby geboren was en moeder en kind gezond.
En later toen ik het in mn armen hield
Elodie Hanah heet ze en ze is perfect
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 00:52

ROELANDE345 schreef:
Was eigenlijk alweer gister: toen ik bericht kreeg van mijn zoon dat de baby geboren was en moeder en kind gezond.

O, wat heerlijk voor jou! Lachende smiley

Gefeliciteerd met dit wonder! Lachende smiley

Elodie Hanah , wat een prachtige naam! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 01:33

ROELANDE345 schreef:

Elk nieuw leven...weer een wonder...
Ja elk kindje...weer zo bijzonder...

God die spaarde...God die geeft...

Wat een mooie naam...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 05:13

ROELANDE345 schreef:

Van harte gefeliciteerd Roelande....Ik weet uit ervaring hoe mooi en bijzonder het is om een kleinkind te krijgen....En hoe mooi het ook is om je eigen kind met zo'n ukje te zien.....
Ik wens Elodie Hanah een gezegend leven !
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 08:21

ROELANDE345 schreef:

Gaaf, van harte!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 08:55

ROELANDE345 schreef:

Fijn dat het achter de rug is en gefeliciteerd met je kleindochter!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 203 204 205 206 207 208 209 ... 231 Volgende
Pagina 206 van 231