Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 04:52
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Tsja, volgens mij ken ik Frank, vanuit het CM-verleden, goed genoeg om te weten dat hij van plagerijtjes houdt. Hij doet er zelf graag aan mee, heeft hij vaak genoeg laten weten. En daarbij is hij, volgens mij, mondig genoeg om aan te geven wanneer hij eventuele plagerijtjes niet meer grappig vindt, dit zelf ook aan te geven. |
Ik ken Frank ook erg goed, goed genoeg om neer te zetten wat ik deed. Maar je hebt het er niet over hoe jij het zelf zou vinden als je zo behandelt zou worden en dat was mijn vraag. Niet wat Frank er zelf van vindt maar hoe je het zelf zou vinden om als een soort paljas over het forum te wapperen waar iedereen maar wat tegen kan zeggen en diegene dat nog leuk vinden ook......en eventuele plagerijtjes?????? Alleen maar plagerijtjes zul je bedoelen......Ik hou ook wel van een grapje en een grol maar serieus zijn heeft voor mij toch een grotere waarde.......en zeker naar de ander toe die ik vooral ken om zijn heldere wijze stukken waar menigeen wat van kan leren....en zo wil ik me hem ook graag herinneren als hij weer vertrekt na drie dagen...en niet als een paljas die door sommige mensen zo geplaagd wordt........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 07:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ken Frank ook erg goed, goed genoeg om neer te zetten wat ik deed. Maar je hebt het er niet over hoe jij het zelf zou vinden als je zo behandelt zou worden en dat was mijn vraag. Niet wat Frank er zelf van vindt maar hoe je het zelf zou vinden om als een soort paljas over het forum te wapperen waar iedereen maar wat tegen kan zeggen en diegene dat nog leuk vinden ook......en eventuele plagerijtjes?????? Alleen maar plagerijtjes zul je bedoelen......Ik hou ook wel van een grapje en een grol maar serieus zijn heeft voor mij toch een grotere waarde.......en zeker naar de ander toe die ik vooral ken om zijn heldere wijze stukken waar menigeen wat van kan leren....en zo wil ik me hem ook graag herinneren als hij weer vertrekt na drie dagen...en niet als een paljas die door sommige mensen zo geplaagd wordt........ |
Dan toch wel heel bijzonder dat Frank tot nu toe alleen in de "luchtige" topics is "opgedoken"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 08:19
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dan toch wel heel bijzonder dat Frank tot nu toe alleen in de "luchtige" topics is "opgedoken" |
Ooit was er een tijd dat ik eens ernstige zaken schreef (vanuit mijn katholieke visie) helaas werden sommige stukken ofwel totaal genegeerd óf ik kreeg bakken kritiek, verwijten, beschuldigingen over me heen. Meestal via chat of mail. Een mens leert er van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 08:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ooit was er een tijd dat ik eens ernstige zaken schreef (vanuit mijn katholieke visie) helaas werden sommige stukken ofwel totaal genegeerd óf ik kreeg bakken kritiek, verwijten, beschuldigingen over me heen. Meestal via chat of mail. Een mens leert er van... |
en hoe vind je het om geplaagd te worden / te plagen, frank?
ik heb tot nu toe nooit het idee gehad, dat je het niet leuk vind, maar mocht ik er naast zitten, dan beloof ik uwes bij deze zeer plechtiglijk dat ik u "never die nooit meer" plagen zal.
(tenzij ik het effies vergeet, uiteraard.......... )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 08:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 11:50
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dan toch wel heel bijzonder dat Frank tot nu toe alleen in de "luchtige" topics is "opgedoken" |
Ik ben ook één van degene die Frank plaagt vaak samen met steentje en dat gaat over en weer! Maar ik begrijp Willemijn ook wel.. ik heb ook achter de schermen contact met Frank en weet hoe hij is.. En wat hij zelf ook schreef is waarheid! Hij werdt als hij reageerde in serieuse topics vaak door bepaalde mensen afgekraakt zowel op forum als idd via de achterdeur. En we hebben al vaker gemerkt dat men dan liever daar niet meer op reageerd zelf heb ik dat ook al wel eens ondervonden..
Willemijn meent het op te moeten nemen voor Frank en als zij dat wil is dat goed recht! dan hoeft daar geen sneer overheen te komen.... Dat is jammer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ken Frank ook erg goed, goed genoeg om neer te zetten wat ik deed. Maar je hebt het er niet over hoe jij het zelf zou vinden als je zo behandelt zou worden en dat was mijn vraag. Niet wat Frank er zelf van vindt maar hoe je het zelf zou vinden om als een soort paljas over het forum te wapperen waar iedereen maar wat tegen kan zeggen en diegene dat nog leuk vinden ook......en eventuele plagerijtjes?????? Alleen maar plagerijtjes zul je bedoelen......Ik hou ook wel van een grapje en een grol maar serieus zijn heeft voor mij toch een grotere waarde.......en zeker naar de ander toe die ik vooral ken om zijn heldere wijze stukken waar menigeen wat van kan leren....en zo wil ik me hem ook graag herinneren als hij weer vertrekt na drie dagen...en niet als een paljas die door sommige mensen zo geplaagd wordt........ |
Hoi Willemijn,
Ik respecteer en waardeer je zorg t.a.v. Frank. Het getuigt van betrokkenheid en zorg. Dat is in je te prijzen!
Op je bovenstaande vraag hoe ík het zou vinden om als paljas hier neergezet te worden: ik houd persoonlijk erg van geintjes en plagerijtjes. Ik neem mijzelf en CM dan ook vaak niet al te serieus, behalve in de privécontacten en gesprekken welke ik ook heb, en tijdens een serieus topic of gesprek in de chat. Ik zal dat ook altijd duidelijk laten blijken.
Het is nooit of te nimmer mijn bedoeling om iemand hier op CM daadwerkelijk te pesten o.i.d. Dat weet Frank gelukkig ook, en we verstaan/begrijpen elkaar in humor, etc. Daarbij is ook absoluut sprake van wederkerigheid in plagerijtjes etc. Inmiddels heb ik zelf ook contact met hem gehad, waarin hij dit nog eens bevestigde. Jouw zorgzaamheid is daarin te prijzen, en zal ik ook zeker respecteren.
Ik hoop dat we het hierbij kunnen laten. Ik zal dat iig doen, en ik vernam van Frank dat hij hier ook niet verder op zal reageren, om geen "onnodige" visieverschillen te laten voortduren. Het zou jammer zijn van de tijd die rest.
Hartelijke groet, "Steentje"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:32
|
|
|
Fijn Steen...dat je het zo hebt opgelost.... En Frank.....ook fijn dat je zo gereageerd hebt!!!!
Een nog mooier moment...Dat het zulk heerlijk weer is....de zon volop schijnt en ik hier nog buiten kan zitten...(wel te verstaan in de deuropening)
Hoop dat het nog even zo mag blijven....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 14:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:45
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Fijn Steen...dat je het zo hebt opgelost.... En Frank.....ook fijn dat je zo gereageerd hebt!!!!
Een nog mooier moment...Dat het zulk heerlijk weer is....de zon volop schijnt en ik hier nog buiten kan zitten...(wel te verstaan in de deuropening)
Hoop dat het nog even zo mag blijven.... |
Zee!!! stuur die zon ff deze kant op!! Hier is het bewolkt, een dicht wolkendek houdt elk zonnestraaltje tegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 15:43
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zee!!! stuur die zon ff deze kant op!! Hier is het bewolkt, een dicht wolkendek houdt elk zonnestraaltje tegen |
Lekker joh dat zonnetje heb de deur heerlijk open
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE972
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 17:18
|
|
|
Mooiste moment van vandaag was tot nu toe wel even samen met mijn nicht en haar man en kids in de leuke speeltuin hier in het zonnetje zitten. En gewoon even praten met elkaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 17:39
|
|
|
Mijn mooiste moment was net ; ik kreeg een prachtig boeket rode rozen van een aantal lieve cmmers als steun in mijn privé omstandigheden....... Ik was er stil van en wat lief..........En stil ben ik niet gauw..... Dit is echt omzien naar elkaar..........wat mooi om dat zo te ervaren.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 17:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:16
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn mooiste moment was net ; ik kreeg een prachtig boeket rode rozen van een aantal lieve cmmers als steun in mijn privé omstandigheden....... Ik was er stil van en wat lief..........En stil ben ik niet gauw..... Dit is echt omzien naar elkaar..........wat mooi om dat zo te ervaren..... |
He Willemijn, Weet niet wat die moeilijke prive omstandigheden zijn, Hoeft ook niet, maar wil je ook veel sterkte wensen ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE972
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn mooiste moment was net ; ik kreeg een prachtig boeket rode rozen van een aantal lieve cmmers als steun in mijn privé omstandigheden....... Ik was er stil van en wat lief..........En stil ben ik niet gauw..... Dit is echt omzien naar elkaar..........wat mooi om dat zo te ervaren..... |
Wauw wat lief! Sterkte met waar je mee zit Willemijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:38
|
|
|
Wat lief! Heel veel sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:41
|
|
|
.... dat m'n auto weer voor een jaar goedgekeurd is . Een of ander moeilijkwoordkogeltje , een lampje en een rubbertje , voor de rest was ie nog prima.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | .... dat m'n auto weer voor een jaar goedgekeurd is . Een of ander moeilijkwoordkogeltje , een lampje en een rubbertje , voor de rest was ie nog prima. |
Ja...heerlijk is dat...het zijn immers dure ""kindertjes"" Ik was wat meer geld kwijt, maar was toch blij...immers mijn gouden koets is ook al 13 jaar....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:55
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...heerlijk is dat...het zijn immers dure ""kindertjes"" Ik was wat meer geld kwijt, maar was toch blij...immers mijn gouden koets is ook al 13 jaar.... |
Nou , een kind is het niet van mij . Dat is ook wel het laatste waar ik mn auto mee wil vergelijken. En een gouden koets zal het ook nooit worden . Als dat ding maar rijdt wanneer IK wil dattie rijdt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou , een kind is het niet van mij . Dat is ook wel het laatste waar ik mn auto mee wil vergelijken. En een gouden koets zal het ook nooit worden . Als dat ding maar rijdt wanneer IK wil dattie rijdt. |
Dennis nog geen rijbewijs zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:58
|
|
|
PIETER649 schreef: | Dennis nog geen rijbewijs zeker? |
Nee , en die doe IK ook niet in bad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee , en die doe IK ook niet in bad. |
dat mag ik hopen ja daar zijn vaders niet voor bedoeld, daar zijn vriendinnetjes voor
(en nee... schoonmoeders ook niet)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:08
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat mag ik hopen ja daar zijn vaders niet voor bedoeld, daar zijn vriendinnetjes voor
(en nee... schoonmoeders ook niet) |
Haha , dus jij gaat je auto al vergelijken met je schoonmoeder?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:15
|
|
|
VISSER278 schreef: | Haha , dus jij gaat je auto al vergelijken met je schoonmoeder? |
alleen als t kreng niet start
neehoor das n grapje... mijn auto is niet te vergelijken met mn schoonmoeder he, mn auto rijd op wielen en vliegt niet op een bezem...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:20
|
|
|
PIETER649 schreef: | alleen als t kreng niet start
neehoor das n grapje... mijn auto is niet te vergelijken met mn schoonmoeder he, mn auto rijd op wielen en vliegt niet op een bezem... |
ik neem aan dat je auto ook niet meer is uitgerust met zo'n handshoke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | ik neem aan dat je auto ook niet meer is uitgerust met zo'n handshoke. |
nee klopt, maar ik heb er wel n schoonmoederalarm op zitten, PDC noemen ze dat, das hartstikke engels: Park Distance Control als ze in de buurt van mn auto loopt, gaat er een pieper af in de auto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 23:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | nee klopt, maar ik heb er wel n schoonmoederalarm op zitten, PDC noemen ze dat, das hartstikke engels: Park Distance Control als ze in de buurt van mn auto loopt, gaat er een pieper af in de auto |
kan je die niet beter uit zetten dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 23:50
|
|
|
GERRIT603 schreef: | kan je die niet beter uit zetten dan |
GERRIT; SCHAAM JE!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:17
|
|
|
HANNAH810 schreef: | GERRIT; SCHAAM JE!! |
ik heb geen schoonmoeder en weet niet hoe het voelt als ze in het bereik van je auto komt
schoonmoeders schijnen niet zo geliefd te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:18
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik heb geen schoonmoeder en weet niet hoe het voelt als ze in het bereik van je auto komt
schoonmoeders schijnen niet zo geliefd te zijn |
flink gas er op dus...............grinnik!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:22
|
|
|
HANNAH810 schreef: | flink gas er op dus...............grinnik!! |
........ blij dat ik geen schoonmonster kan worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:44
|
|
|
Ik had geen mooi moment....maar een mooie avond....heel veel momenten dus....wij kennen elkaar reeds zo'n jaartje of 35....enneh...kennen is het woord niet....vriendschap....van af de MEAO opleiding....Rozen verwelken,schepen vergaan, maar onze vriendschap blijft altijd bestaan! Elsbeth.....dank je wel!
Laatst aangepast door
|
JOCHEBED148
|
op woensdag 24 oktober 2012, 00:45
|
|
Naar boven |
|
|