Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 21:38
|
|
|
Weer terug na twee weken Turkije, heel bijzonder en veel gezien. Alleen voor het weer zou ik weer terug gaan. scheelt een graadje of 20, in de plus dan he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 21:38
|
|
|
MARIO216 schreef: | Weer terug na twee weken Turkije, heel bijzonder en veel gezien. Alleen voor het weer zou ik weer terug gaan. scheelt een graadje of 20, in de plus dan he |
he Mario welkom terug in ons kouwe kikkerlandje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 22:59
|
|
|
MARIO216 schreef: | Weer terug na twee weken Turkije, heel bijzonder en veel gezien. Alleen voor het weer zou ik weer terug gaan. scheelt een graadje of 20, in de plus dan he |
Niet overdrijven he Mario , hier was het gisteren in het zonnetje ook nog 28 graden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niet overdrijven he Mario , hier was het gisteren in het zonnetje ook nog 28 graden. | (droomde je toen...of schoot het bier naar je hoofd???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 00:01
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | (droomde je toen...of schoot het bier naar je hoofd??? |
Nee , IK droomde niet . En bier lust ik niet . En gistermiddag stond de thermometer hier echt op 28 graden .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 00:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee , IK droomde niet . En bier lust ik niet . En gistermiddag stond de thermometer hier echt op 28 graden . |
In Turkije was het drie dagen 40 graden en dat voor eind september/begin oktober.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 00:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee , IK droomde niet . En bier lust ik niet . En gistermiddag stond de thermometer hier echt op 28 graden . |
Kachel lekker aan de praat gehad dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 06:54
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Kachel lekker aan de praat gehad dan? |
Of Vissertje kan niet lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 08:50
|
|
|
Een hollands ontbijt op na twee weken vakantie in Turkije
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 18:44
|
|
|
MARIO216 schreef: | Een hollands ontbijt op na twee weken vakantie in Turkije |
Lang leve Nederland....toch Mario??
Leuke foto trouwens...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 18:44
|
|
|
MARIO216 schreef: | Een hollands ontbijt op na twee weken vakantie in Turkije |
Lang leve Nederland....toch Mario??
Leuke foto trouwens...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:19
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Lang leve Nederland....toch Mario??
Leuke foto trouwens... |
Weet ik ben een beetje aan de darmenrace. Moet weer wennen aan het eten hier. En in Turkije had ik het ook een halve dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:21
|
|
|
MARIO216 schreef: | Weet ik ben een beetje aan de darmenrace. Moet weer wennen aan het eten hier. En in Turkije had ik het ook een halve dag. |
ha ha aan de darmenrace , maar inderdaad leuke foto,s en welkom terug in nederland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:23
|
|
|
eh je had de verwarming op 28 gezet wel een beetje wennen aan de kou die komt he. gewoon anders ook een regenjas bij de hema kopen, lekker warm in de herfst blijf je droog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:48
|
|
|
MARIO216 schreef: | Weet ik ben een beetje aan de darmenrace. Moet weer wennen aan het eten hier. En in Turkije had ik het ook een halve dag. |
Die foto lijkt wel in Efeze klopt dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 16:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niet overdrijven he Mario , hier was het gisteren in het zonnetje ook nog 28 graden. |
nee kan best hoor Visser ik heb ook zo'n beschut plekje in mn tuin. Als de zon daar op schijnt loopt de temperatuur hoog op. Zit daar vaak in de winter nog buiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 16:45
|
|
|
Mijn allermooiste moment vandaag: ontving een ongelooflijk lief mailtje van een vriendin, met daarin een lied....nou het lijkt wel voor mij geschreven: Reni en Elisa : alleen gelaten....Weer zo'n seintje van B oven!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 18:49
|
|
|
Of het mijn mooiste moment was... Mooi wil ik het niet noemen...maar wel teer ...fijn...en intens.... Ook al heb ik even staan huilen...dan was het van herinnering...gevoel...en emotie...en dat mocht... 10 oktober was vandaag de geboortedag van onze vader!!!! Vandaag hebben 2 zussen... onze moeder(85)...en ikzelf ...onze dierbare zus ...die helaas maar 18jaar is mogen worden...HER-begraven in het graf van onze vader.... Toch heel vreemd...het was eigenlijk een gewone begrafenis....ook met gewoon een kist....(een kartonnen doos behoort namelijk ook bij de mogelijkheden) Wij met z"'n vieren...en de begrafenisondernemer erbij... De kist werd ook gewoon naar beneden gelaten...en stonden we gewoon met elkaar te praten... Over het leven van mijn zus...van vader... Zeker voor onze oude moeder een heel teer gebeuren..maar het is een bijzonder dappere vrouw...Voordat we weg wandelden....sprak ze de woorden uit terwijl ze naar de kist in de diepte keek....""Wat een vreemde gedachte he....dat de plaats die nu nog over is....de plaats zal wezen...waar IK...kom te liggen...en dat je hier nu nog loopt...de levende...tussen de doden..."" Het was goed...een wandeling in de stralende zon...inderdaad wij levenden tussen de doden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 22:09
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Of het mijn mooiste moment was... Mooi wil ik het niet noemen...maar wel teer ...fijn...en intens.... Ook al heb ik even staan huilen...dan was het van herinnering...gevoel...en emotie...en dat mocht... 10 oktober was vandaag de geboortedag van onze vader!!!! Vandaag hebben 2 zussen... onze moeder(85)...en ikzelf ...onze dierbare zus ...die helaas maar 18jaar is mogen worden...HER-begraven in het graf van onze vader.... Toch heel vreemd...het was eigenlijk een gewone begrafenis....ook met gewoon een kist....(een kartonnen doos behoort namelijk ook bij de mogelijkheden) Wij met z"'n vieren...en de begrafenisondernemer erbij... De kist werd ook gewoon naar beneden gelaten...en stonden we gewoon met elkaar te praten... Over het leven van mijn zus...van vader... Zeker voor onze oude moeder een heel teer gebeuren..maar het is een bijzonder dappere vrouw...Voordat we weg wandelden....sprak ze de woorden uit terwijl ze naar de kist in de diepte keek....""Wat een vreemde gedachte he....dat de plaats die nu nog over is....de plaats zal wezen...waar IK...kom te liggen...en dat je hier nu nog loopt...de levende...tussen de doden..."" Het was goed...een wandeling in de stralende zon...inderdaad wij levenden tussen de doden... |
een mooi moment gemixd met pijn en ontroering, maar toch ergens weer mooi om het samen rouwen en herdenken van geliefden .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 23:12
|
|
|
Zeker weten Petra!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 23:23
|
|
|
Dat de gekookte eieren een keertje echt goed waren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 15:45
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Dat de gekookte eieren een keertje echt goed waren |
Zeker een eierkoker gekregen pas met je verjaardag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 17:28
|
|
|
Het mooiste moment vandaag? Dat is nu.....weekend!!
(volgende week nog 4 dagen werken en dan een weekje vrij)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 23:54
|
|
|
Mn kleine meisje is weer terug na een week op kamp te zijn geweest, vol verhalen van haar belevenissen en doodmoe van alle beweging en frisse zeelucht....en het te laat naar bed gaan. Gelukkig nog een weekje vakantie om bij te slapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 23:59
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Mn kleine meisje is weer terug na een week op kamp te zijn geweest, vol verhalen van haar belevenissen en doodmoe van alle beweging en frisse zeelucht....en het te laat naar bed gaan. Gelukkig nog een weekje vakantie om bij te slapen. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 12:32
|
|
|
Zit ik in de kerk, de dienst begint bijna, word ik van achter op mijn schouder getikt.....heb je al werk? Ik weet een baantje voor je..... Dan komt de dominee binnen....en groet ons uit naam van Hem....die alles ziet en weet.....Hij zag vast ook dat voorgaande.... Wat is het fijn om bij een kerk te horen....fijn dat al die mensen zo meeleven, zo met je begaan zijn! Een niet gelovige vriendin van mij zei eens: wat zoek je daar toch in die kerk....ik heb het geprobeerd uit te leggen: dat van 1 Corinthe 13 en zo....hoop dat het overkwam.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 23:03
|
|
|
17.00 uur ..... WEEKEND.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 23:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | weekend. |
mag ook met kleine letters hoor
moet nog 3 dagen zwoegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE972
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 23:41
|
|
|
Een mooi moment was om toch maar weer eens achter mn laptop te kruipen om een brief aan mijn sponsorkindje te sturen. Dat doe ik écht veel te weinig.. Meteen ook verzonden. Voelt fijn om te weten hoe erg dat gewaardeerd word.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 19:00
|
|
|
Toen ik over het dorp reed en een heleboel familie bij de oude kerk, (die nu tevens dienst doet als gemeentehuis) zag staan. Ik geloooof dat er een nichtje van me trouwde.
Visser die zn visspullen voor morgen weer in gereedheid gaat brengen.
|
|
Naar boven |
|
|