Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 10:10
|
|
|
IMRE695 schreef: | Wat jij graag zou zien, is een welwillende oppositie, die met met de regering mee oppositie voert. Dat kan electoraal z'n nut hebben.
En als je als oppositiepartij vindt dat het land niet goed bestuurd wordt, dan is het gewoonweg heel verleidelijk om proberen het kabinet ten val te brengen. |
Dat snap ik, Imre. Maar het moet niet zo zijn dat partijen uit zijn op de val van een regering. Wie uit is op de val van een ander is voor mij niet bepaald geloofwaardig als het gaat om regeringsdeelname.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 10:18
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Citaten uit het spoeddebat van donderdag 18-02-2010
Wilders (PVV): „Laten we de leden van het kabinet in de gelegenheid stellen om niet alleen buiten maar ook ín het parlement met elkaar ruzie te zoeken.”
Kant (SP): „Er is een campagne-Bos die wel stellig verkondigt dat een militaire missie in Uruzgan uitgesloten is. En een minister Bos die in aanloop naar het Navo-verzoek, alle opties bespreekbaar vindt. Met minister Bos kun je alle kanten op. „Het kabinet is verwikkeld in een vechtscheiding.”
Pechtold (D66): „Voor morgen gelden nog twee opties: opstappen of stoppen met deze vertoning. Misverstanden behoren niet meer tot de mogelijkheden.”
|
Gisteren heb ik een deel van het debat gevolgd en ik moet zeggen dat ik het niet bepaald verheffend vond wat er gebeurde. Ik hoop dat deze kwestie tot een goed einde wordt gebracht en dat de regering weer overgaat tot regeren.
Bovenstaande citaten heb ik laten staan vanwege het volgende: Analyseren wat ministers fout doen is één ding, zelf beter presteren is een tweede. Stel dat dit kabinet toch ten val komt (wat ik niet hoop), dan is het nog maar zeer de vraag of de partijen die nu in de oppositie zitten, tot een betere regeerprestatie komen. Er zijn altijd wel kwesties die tot grote emoties leiden en waarbij grote belangen spelen. Geen één politicus kan daarom zeggen: "ik doe het beter", want als het erop áánkomt dan zullen de gebeurtenissen ons leren of zo'n politicus de woorden "ik doe het beter" heeft kunnen waarmaken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 10:37
|
|
|
euhm klein vraagje.. wat heeft de landelijke politiek nu te maken met de lokale? bedoel de meeste staan nu voor stemmen voor de gemeente raad...Stel je bent het niet eens met de landelijke politiek vvan CDA PvdA of CU maar wel met hun lokale plannen?.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIANNE566
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 11:10
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm klein vraagje.. wat heeft de landelijke politiek nu te maken met de lokale? bedoel de meeste staan nu voor stemmen voor de gemeente raad...Stel je bent het niet eens met de landelijke politiek vvan CDA PvdA of CU maar wel met hun lokale plannen?..... |
Eigenlijk veel meer dan je zou denken. De landelijke overheid is voor de uitvoering van een heel hoop wetten en andere regelgeving afhankelijk van de lagere overheden. Hoe meer de samenstelling van de gemeenteraden overeenkomt met de verhouding in de 2e Kamer en het kabinet, des te makkelijker het wordt om wetten en regels ook daadwerkelijk uit te voeren. Daarom bemoeien de landelijke politici zich ook met de gemeenteraadsverkiezingen.
Mijn mening is dat je dan gewoon moet stemmen op de lokale partij waar je het wel mee eens ben en dan stem je bij de 2e kamerverkiezingen op de partij waarop je het op landelijk gebied mee eens ben.
Ik stem in mijn gemeente op Gemeentebelangen, niet echt een christelijke partij als de CDA, ChristenUnie en SGP. Maar wel voldoende bezig met de toekomst van de gemeente en ze zijn tegen de zeejachthaven .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 11:26
|
|
|
ARIANNE566 schreef: | Eigenlijk veel meer dan je zou denken. De landelijke overheid is voor de uitvoering van een heel hoop wetten en andere regelgeving afhankelijk van de lagere overheden. Hoe meer de samenstelling van de gemeenteraden overeenkomt met de verhouding in de 2e Kamer en het kabinet, des te makkelijker het wordt om wetten en regels ook daadwerkelijk uit te voeren. Daarom bemoeien de landelijke politici zich ook met de gemeenteraadsverkiezingen.
Mijn mening is dat je dan gewoon moet stemmen op de lokale partij waar je het wel mee eens ben en dan stem je bij de 2e kamerverkiezingen op de partij waarop je het op landelijk gebied mee eens ben.
Ik stem in mijn gemeente op Gemeentebelangen, niet echt een christelijke partij als de CDA, ChristenUnie en SGP. Maar wel voldoende bezig met de toekomst van de gemeente en ze zijn tegen de zeejachthaven . |
dus als ze een weg anders willen aan leggen heetf de landelijke politiek er mee te maken?? Of er nu wel of geen verzorgings huis komt voor ouderen?? of de kinderopvangplek?? of de plaatselijke voetbalclub wel of geen subsidie krijgt??? Of euhm dat ene festival??? bedoel daar in den haag moeien ze zich niet ermee en de lokale partijen doen ook niet landelijk mee terwijl die wel plaatselijk mee doen? dus die hebben dan niks te zeggen??.... Ik bedoel dus landelijk gaan over landelijke zaken OA nieuwe wetten wel of geen autosnelweg wel of niet onze soldaten uitzenden... daar heeft de gemeenteraad toch niks mee te maken?? lijkt me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 11:32
|
|
|
RELLOK036 schreef: | dus als ze een weg anders willen aan leggen heetf de landelijke politiek er mee te maken?? Of er nu wel of geen verzorgings huis komt voor ouderen?? of de kinderopvangplek?? of de plaatselijke voetbalclub wel of geen subsidie krijgt??? Of euhm dat ene festival??? bedoel daar in den haag moeien ze zich niet ermee en de lokale partijen doen ook niet landelijk mee terwijl die wel plaatselijk mee doen? dus die hebben dan niks te zeggen??.... Ik bedoel dus landelijk gaan over landelijke zaken OA nieuwe wetten wel of geen autosnelweg wel of niet onze soldaten uitzenden... daar heeft de gemeenteraad toch niks mee te maken?? lijkt me |
ja rel, zelfs denhaag bemoeit zich met de regionale politiek de gemeente krijgt geld van den haag. neem kinderopvang.. den haag beslist of het nodig is. bij ja dan mag de regio bepalen waar de plek komt voor de opvang. zo ook bij bejaarden huizen. wegenaanleg binnen de bebouwde kom word regionaal bepaald. provincialewegen, provincie en denhaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 11:54
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik ken mezelf en weet wat ik nodig heb. Ik heb het liefst dat ze slimmer dan mij is. Anders weet ik dat de relatie geen kans heeft. Dat zegt meer over mij dan over haar. |
bij ons in de stad woont nog een vrijgezelle vrouw,misschien is zei wel wat voor jou. haar familienaam is Vos.
sorry kon het niet laten deze opmerking te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 11:59
|
|
|
Voor een ieder die het er niet met eens is,probeer wat mentaliteit zoals de fransen dat doen te krijgen. Den daar maar eens over.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 11:59
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: Hier in de gemeente heb ik de mogelijkheid niet om CU te stemmen, anders had ik dat gedaan. Ik heb nu dus de keuze uit 1 van de 6, jaja, 6 partijen waarop ik mag gaan stemmen in deze gemeente, en alleen het CDA is "christelijk", dus ga dan toch maar voor het CDA. En omdat gemeente politiek, in mijn ogen, weinig tot niets, te maken heeft met landelijke politiek, en het CDA ook nog eens een goed programma heeft, met redelijke frisse ideeën voor deze gemeente, staat mijn keuze vast.
RELLOK036 schreef: | crosser dus omdat het "christelijk" is ga je er op stemmen? Sorry maar zelf vind ik het een beetje een kromme redenatie. De rest oke niks op tegen hoor, maar een beetje raar dat bv een lokale partij bv met het zelfde programma heeft maar niet christelijk is.... daar stem je dan niet op? of bv PvdA of de SP ik noem maar wat he.. Ik zelf kijk niet naar of iets christelijk is maar of hun programma goed is en of ik me er in kan vinden. |
He Rell, je had toch ff het hele stukje moeten lezen..... "en het CDA ook nog eens een goed programma heeft, met redelijke frisse ideeën voor deze gemeente". of had je je op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 12:08
|
|
|
(Novum) - SGP-fractievoorzitter Bas van der Vlies heeft scherpe kritiek op het taalgebruik in de Tweede Kamer. Hij vindt het schandelijk en slecht voor het aanzien van het parlement, zei hij donderdagavond tijdens het spoeddebat over Uruzgan.
Van der Vlies hekelde de 'krenkende rij superlatieven' die tijdens het debat waren geuit. Hij doelde vooral op uitlatingen van onafhankelijk Kamerlid Rita Verdonk. "Als dit de stijl wordt van het parlement, kunnen we het vergeten nog enig gezag te hebben in de samenleving", zei Van der Vlies, het langst zittende Kamerlid.
Verdonk noemde vice-premier Wouter Bos (PvdA) tijdens het debat een 'grote draaikont' en beschuldigde hem van 'leugens, bedrog en achterklap'. Ook PVV-leider Geert Wilders beschuldigde Bos van leugens. Volgens hen heeft Bos gelogen toen hij vorige week zei dat hij niet wist dat er een verzoek van de NAVO zou komen.
Kamervoorzitter Gerdi Verbeet sloot zich aan bij de kritiek van Van der Vlies. "Ik vind het buitengewoon treurig dat er op deze manier van gedachten wordt gewisseld over een zo belangrijk onderwerp."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIANNE566
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 12:35
|
|
|
ANITA324 schreef: | Je rent en rent en rent vooruit Totdat je erbij neer valt Je kan niks meer maar je wil zo graag Ja wat IK wil wil je doorzetten En luister niet naar Zijn stem Eigenwijs en koppig ren je vooruit Totdat je tegen een muur aankomt Geen uitweg meer kan vinden Je voelt je machteloos Duurt allemaal zo lang Wist je het maar Welke weg je op moet gaan Je talenten kon gebruiken Je dienstbaar op willen stellen Je pijn en verdriet van binnen Nog meer geduldig moeten zijn Terwijl je zoekende bent Naar die antwoord Alleen de Here weet het Daar is het naar uitstrekken Niet mijn wil maar Uw wil geschiede |
Anita,
Ik heb een aantal jaar geworsteld met de vraag wat mijn weg in Gods plan zou zijn. Totdat ik een gesprek had met dominee bij ons in de kerk.
Hij vertelde me het verhaal van Mozes. Mozes moest 40 jaar wachten voor hij het volk weg mocht leiden uit Egypte naar Israël. De Bijbel staat vol van voorbeelden van mensen die lang moesten wachten totdat God hen riep. God roept de mensen wanneer Hij ze nodig heeft en niet wanneer wij dat willen.
Natuurlijk was mijn weg liever gisteren bekend geweest dan morgen en ben ik nog wel eens ongeduldig. Maar ik leer vertrouwen in God en af te wachten tot mijn weg zichtbaar wordt en het volgende lied is voor mij altijd een steuntje in de rug:
Wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heren hand; moedig sla ik dus de ogen naar het onbekende land. Leer mij volgen zonder vragen; Vader, wat Gij doet is goed! Leer mij slechts het heden dragen met een rustig, kalme moed!
Heer, ik wil uw liefde loven, al begrijpt mijn ziel U niet. Zalig Hij, die durft geloven, ook wanneer het oog niet ziet. Schijnen mij uw wegen duister, zie, ik vraag U niet: waarom? Eenmaal zie ik al uw luister als ik in de hemel kom!
Laat mij niet mijn lot beslissen: zo ik mocht, ik durfde niet. Ach, hoe zou ik mij vergissen, als Gij mij de keuze liet! Wil mij als een kind behand'len, dat alleen de weg niet vindt: neem mijn hand in uwe handen en geleid mij als een kind.
Waar de weg mij brenge moge, aan des Vaders trouwe hand, loop ik met gesloten ogen naar het onbekende land.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 15:10
|
|
|
PETER758 schreef: | Inderdaad, toeval bestaat niet. Dit was geen toeval. God wist wat er gebeuren ging en heeft mijn moeder daar neergezet. Het is zo wonderlijk hoe hij (ook ongelvige) mensen gebruikt.
We hebben een goede God, een machtige God.
Ik blijf erop: Ik ben zo blij, Jezus redde mij!!!!!!!!!!!! |
Mooie getuigenis Peter. God heeft een beter plan voor jou! Shaloom Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 15:39
|
|
|
RELLOK036 schreef: | zo genog heej over genuld. Zijn er nog ander branden vragen die vragen om een oplossing? ge kent ze hier kwijt maar verwacht niet echt een serieus antwoord |
Rel... gij zit nu int hoge noorden, maare met je hoekje ben je weer gezakt naar de 15 de plaats richting zuiden dan heh! Dus daarom doek ff reageren, en ik wens jullie allemol een heel gezellig weekend toe. Zal wel lukken denk ik.
Groetjes aan iedereen daar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 16:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik ken mezelf en weet wat ik nodig heb. Ik heb het liefst dat ze slimmer dan mij is. Anders weet ik dat de relatie geen kans heeft. Dat zegt meer over mij dan over haar. |
nou, slimmer dan jou.... das makkelijk zoeken dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 16:34
|
|
|
INEZ910 schreef: | Wilders heeft geen ballen, alleen een grote bek en geen oplossingen |
ach joh, vreest niet... als hij echt bedreigend word voor de gevestigde orde, word hij toch opeens doodgeschoten... Dat de gevestigde orde daar de hand in heeft, is net als bij Pim niet te bewijzen... het zou me echter niet verbazen als Volkertje gestuurd was.
Overigens vind ik het vreemd da jij een man die zelfs zn hele priveleven opgeofferd heeft aan zijn overtuiging beschuldigd dat hij geen ballen heeft. welke andere politici laten zich voor hun overtuiging hun prive afnemen?
Enne.. die oplossingen vind ik zo gek nog niet, flink zwaar inzetten, in coalitieoverleg de scherpste kantjes er af en er komt een mooi regeerontwerp... Echt... ik kijk er naar uit!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 16:36
|
|
|
JILL658 schreef: | Mooie getuigenis Peter. God heeft een beter plan voor jou! Shaloom Jill |
Ja? Heeft HIJ een beter plan voor Peter? En hoe komt het dat jij dat weet???? Mazzel Pieter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 16:46
|
|
|
JILL658 schreef: | Mooie getuigenis Peter. God heeft een beter plan voor jou! Shaloom Jill |
Mijn idee, Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 17:14
|
|
|
INKA401 schreef: | nou?? ... als hij daar in leest dat je daar niets mee heb, dan heeft hij jou profiel toch wél gelezen? |
Volgens mij kom ik niet helemaal over bij je. Maar als hij leest dat ik liever een mail krijg dan een knipoog, dan is het toch vreemd als hij toch een knipoog stuurt? Hij weet dat ik dan toch niet reageer, dus dan lijkt het mij niet zo zinvol. Snap je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 17:37
|
|
|
Vraagje voor je Arjan:
Kan statische elektriciteit de magneetstrip op een bankpas ontregelen?
Dat je mp3-speler er kapot van gaat heb ik in 1 klap gemerkt maar mijn bankpas deed het daarna ook niet meer......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 17:43
|
|
|
Hallo Christian Matchers uit "Zwolle en omgeving",
Op veler verzoek willen we in april voor jullie een speeddate avond in Zwolle of directe omgeving gaan organiseren. Vorig jaar hebben we daar ook een poging toe ondernomen, maar door ons gebrek aan kennis van die omgeving lukt het maar niet om een geschikte locatie te vinden.
Daarom vragen wij jullie hulp!
Wij zijn dringend op zoek naar een locatie die aan de volgende criteria voldoet:
* Beschikbaar op een zaterdagavond in april * Flexibel in te richten * Geschikt voor 60 - 80 personen * Goed bereikbaar met OV en auto * Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving * Mogelijkheid voor eigen catering
Als je iets weet kun je mailen naar: daphne@thegameworx.nl of bellen met Daphne op 06-22231012
Alvast heel erg bedankt! IK HOOP DAT HET LUKT!!!
Daphne
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op vrijdag 19 februari 2010, 17:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 17:52
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Volgens mij kom ik niet helemaal over bij je. Maar als hij leest dat ik liever een mail krijg dan een knipoog, dan is het toch vreemd als hij toch een knipoog stuurt? Hij weet dat ik dan toch niet reageer, dus dan lijkt het mij niet zo zinvol. Snap je? |
hij snapt nu ff niks... hij is op vacantie... MET zn vriendin Anneke ( je weet wel, die hij zo vaak knuffelt op forum terwijl ze allang geen lid meer is )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 18:50
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]Misschien vertrouwen we wel te weinig op de almacht van God, en te veel op de kennis van de medici.
Misschien vinden mensen het wel vroom klinken dat ze op God vertrouwen in plaats van het gezonde verstand te gebruiken. Een seropositief iemand die zijn coctail niet inneemt, handelt onverantwoordelijk. Het is schijnvroomheid en heel erg dom om de middelen die ons misschien wel door Hem gegeven zijn niet te gebruiken. Het is het uiterlijk vertoon van moderne farizeeers als mensen zeggen door gebedsgenezing beter te worden van HIV. Dat er onverklaarbare genezingen zijn, doet daar niets van af. Wat onverklaarbaar is, hoeft niet door gebed te komen. Laten we bidden om een ziekte te kunnen dragen, zoals hier al eerder opgemerkt. We hebben ontzettend veel aan medici en wetenschappelijk onderzoek te danken.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 19 februari 2010, 18:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 19:21
|
|
|
He kabinet ie er noch steeds:
http://www.youtube.com/watch?v=Skh6Bp_M_-o
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 19:31
|
|
|
coulehage in wezep, is dat een optie?
daar zijn ze wel een beetje bekend met christelijke mensen. want daar was ook elke zaterdagavond refo-avond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 19:52
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]Misschien vertrouwen we wel te weinig op de almacht van God, en te veel op de kennis van de medici.
[quote=THOMAS968]Misschien vinden mensen het wel vroom klinken dat ze op God vertrouwen in plaats van het gezonde verstand te gebruiken. Een seropositief iemand die zijn coctail niet inneemt, handelt onverantwoordelijk. Het is schijnvroomheid en heel erg dom om de middelen die ons misschien wel door Hem gegeven zijn niet te gebruiken. Het is het uiterlijk vertoon van moderne farizeeers als mensen zeggen door gebedsgenezing beter te worden van HIV. Dat er onverklaarbare genezingen zijn, doet daar niets van af. Wat onverklaarbaar is, hoeft niet door gebed te komen. Laten we bidden om een ziekte te kunnen dragen, zoals hier al eerder opgemerkt. We hebben ontzettend veel aan medici en wetenschappelijk onderzoek te danken.
Betekend het dan dat artsen overbodig zijn geworden, NEE zeker niet, betekend het dan dat ze de wetenschap boven God mogen stellen, NEE absoluut niet. Christenen mogen gebruik maken van artsen, Lucas (schrijver van het Lucas evangelie) was ook arts, maar Jezus genas door de kracht die Hij had gekregen van Zijn Vader. Ik denk persoonlijk dat we heel blij mogen zijn met de geneeskunde zoals we die nu kennen, en dat we daar ook gebruik van mogen maken. Maar ik geloof en weet, dat als we bidden in Jezus naam (vanuit een oprecht hart en rotsvast geloof) om genezing, God het gebed zal verhoren. Is het dan voor 100% zeker dat God alle lichamelijke ziekten en kwalen geneest?? Daar durf ik een NEE op te zeggen, maar God geeft wel dan wel de kracht om het te dragen.
Zoals je had kunnen lezen Thomas schreef ik dus al dat we gebruik kunnen maken van de medische wetenschap, en dat we heel blij mogen zijn met de geneeskunde zoals we die nu kennen.......
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 19 februari 2010, 19:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 20:00
|
|
|
[quote=CROSSROAD317][quote=CROSSROAD317]Misschien vertrouwen we wel te weinig op de almacht van God, en te veel op de kennis van de medici.
Ik had dat echt wel gelezen en viel je er ook niet op aan, bevestigde je eerder. Ik leg het accent alleen anders. Lees maar.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 20:19
|
|
|
PIETER649 schreef: | http://www.raincitystory.com/flash/screenclean.swf
bei uns in Deutschland ist ALLES besser!!! probeer deze maar Arjan!! |
O ja?
Nou.... ik lees inmiddels dat er een heel schandaal is rondom de bouw van de Noord-Zuidlijn in Köln. Men heeft vastgesteld dat belangrijke stalen onderdelen ontbreken bij de bouw van de stations, zodat die stations mogelijk ook nog eens in hadden kunnen storten.....
Dit alles kan je nalezen op www.nu.nl , dan weet je meteen dat er ook in Duitsland dingen fout gaan......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 20:25
|
|
|
PIETER649 schreef: | Enne.. die oplossingen vind ik zo gek nog niet, flink zwaar inzetten, in coalitieoverleg de scherpste kantjes er af en er komt een mooi regeerontwerp... Echt... ik kijk er naar uit!!! |
Ach.... het CDA zal niet snel met de PVV regeren, en als het dan toch van komt dat het CDA met de PVV regeert dan kan de PVV alleen maar de eigen items invoegen daar waar het CDA dat toestaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 20:53
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Ach.... het CDA zal niet snel met de PVV regeren, en als het dan toch van komt dat het CDA met de PVV regeert dan kan de PVV alleen maar de eigen items invoegen daar waar het CDA dat toestaat. |
Dit speelt pas als het kabinet is gevallen. En dat is niet het geval.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 21:04
|
|
|
SAMENZIJN153 schreef: | De eerste en het tweede gebod zijn gelijk... |
Volgens mij is de eerste gebod tussen mens en God, de tweede gebod tussen mens en mens. Of lees ik dat vekeerd?
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op vrijdag 19 februari 2010, 22:05
|
|
Naar boven |
|
|