Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:58
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Ik wilde je een vraag stellen maar ik denk dat ik het wel voor me hou. |
je mag me die vraag best stellen. geeft alleen maar duidelijkheid denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:59
|
|
|
PETRA411 schreef: | wie zijn die mensen flowerfull die over anderen oordelen en lasteren wat ze niet begrijpen ? Zijn dat ook niet mensen die homo,s niet met de liefde van jezus welkom heten en roepen na ze met de bijbel in hun hand, god veroordeelt jou want je bent zondig? Dat met een tekst waar ik een balk bijdiegene zelf zie, die met die tekst gooit, eruit haalt dat god homo,s veroordeelt....... |
Dat dacht ik ook, precies hetzelfde toen ik het stuk las....het oordelen en lasteren over wat men niet begrijpt...
......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:05
|
|
|
[quote=TINK100]ik denk dat ze dieven waren...of echtbrekers....of ze waren witwassers en verduistereraars......
ook! maar er is nog meer. maar ik laat het hierbij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:06
|
|
|
YES356 schreef: | auw zeiden de betrokkenen(homosexulele christenen) die dit aangaat en er mee worstelen en dit lezen |
ik denk dat wij ons het niet kunnen voorstellen hoe het echt voelt voor deze mensen als ze dit topic lezen, ik denk dat er mensen ernstig gekwetst worden met sommigge woorden hier.
stel je voor flowerfull,je staat voor in de kerk,met een microfoon en je ziet de mensen kijken en daartussen op de voorste rij zitten tien homo,s zie je ze zitten? 1 jongen van 14 die worstelt met gevoelens 2 die een stel zijn al jaren samen en die een lieve relatie met elkaar hebben oke misschien ook 2 die overgeven aan lusten, net zoals die tussen hetero,s tussen zitten ah en 1 tje die al 20 jaar getrouwd is en niet uit de kast durft te komen vul de andere 4 maar zelf in en ze zijn na de kerk gekomen op zoek naar jezus. wat ga jij ze zeggen? dezelfde woorden als hier?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:08
|
|
|
YES356 schreef: | je mag me die vraag best stellen. geeft alleen maar duidelijkheid denk ik |
Bedankt flower voor je mail
Nee ik ben geen christelijke homo. En zo hetro als een hetro maar zijn kan! ook vind ik VROUWEN HEERLIJKE schepsels van God Ik ben een gescheiden vader van 4 jongens. En leef me in dat er 1 van hen wel die gevoelens zou hebben, en dit zou lezen! Ps mijn kinderen zijn christenen
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op dinsdag 3 juli 2012, 00:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dat dacht ik ook, precies hetzelfde toen ik het stuk las....het oordelen en lasteren over wat men niet begrijpt...
...... |
ja maar krijg er geen antwoord op .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | dat is 1 van de gruwelijkheden, er zijn er nog meer. Maar er wordt hier op het forum langs elkaar gepraat als je het mij vraagt. En ik denk dat wat ik hier probeer uit te leggen niet in de topic past. Dus ik laat het maar voor wat het is. |
Dat lijkt mij ook het beste....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:14
|
|
|
PETRA411 schreef: | ja maar krijg er geen antwoord op . |
Dit is het antwoord(wat jij ook al schreef): 8 Maar dit alles belet die lieden met hun droomgezichten niet om precies hetzelfde te doen: zij bevlekken het lichaam, verachten de heerschappij en lasteren de hemelse machten.9 Zelfs de aartsengel Michaël heeft het niet gewaagd om een smadelijk oordeel tegen de duivel uit te spreken, toen hij met hem een woordentwist had en streed om het lichaam van Mozes; hij zei slechts: ‘ De Heer moge u straffen.’ 10 Maar deze mensen lasteren wat zij niet begrijpen, en wat zij met het instinct van redeloze dieren wél begrijpen, wordt hun ondergang. 11 Wee hun!
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:08 ....schreef je: Quote: | Petra: vers 9,zelfs de aartsengel michael heeft het niet gewaagd om een smadelijk oordeel tegen de duivel uit te spreken.... vers 10 deze mensen lasteren wat ze niet begrijpen.... wat lees je hier bv? dat we anderen niet moeten veroordelen, dat we verkeerd bezig zijn als we dingen die weniet begrijpen lasteren |
Fijne Vredige nacht, Petra! ;)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 3 juli 2012, 00:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:17
|
|
|
[quote=FLOWERFUL304]
moordenaars......???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:19
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dit is het antwoord(wat jij ook al schreef): 8 Maar dit alles belet die lieden met hun droomgezichten niet om precies hetzelfde te doen: zij bevlekken het lichaam, verachten de heerschappij en lasteren de hemelse machten.9 Zelfs de aartsengel Michaël heeft het niet gewaagd om een smadelijk oordeel tegen de duivel uit te spreken, toen hij met hem een woordentwist had en streed om het lichaam van Mozes; hij zei slechts: ‘ De Heer moge u straffen.’ ]10 Maar deze mensen lasteren wat zij niet begrijpen, en wat zij met het instinct van redeloze dieren wél begrijpen, wordt hun ondergang. 11 Wee hun!Fijne Vredige nacht, Petra! ;) |
sommigge discussies.... snap jij het nou? zelf erg oordelend over komen,onderbouwd met een stuk uit de bijbel waar dit in staat?
en dan de vraag aan yes..., ik zag hem al aan komen.. en jaa slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:20
|
|
|
PETRA411 schreef: | ik denk dat wij ons het niet kunnen voorstellen hoe het echt voelt voor deze mensen als ze dit topic lezen, ik denk dat er mensen ernstig gekwetst worden met sommigge woorden hier.
stel je voor flowerfull,je staat voor in de kerk,met een microfoon en je ziet de mensen kijken en daartussen op de voorste rij zitten tien homo,s zie je ze zitten? 1 jongen van 14 die worstelt met gevoelens 2 die een stel zijn al jaren samen en die een lieve relatie met elkaar hebben oke misschien ook 2 die overgeven aan lusten, net zoals die tussen hetero,s tussen zitten ah en 1 tje die al 20 jaar getrouwd is en niet uit de kast durft te komen vul de andere 4 maar zelf in en ze zijn na de kerk gekomen op zoek naar jezus. wat ga jij ze zeggen? dezelfde woorden als hier? |
Zoals ik al eerder aangaf petra. Ik probeerde bijbels waarheden hier in dit topic te plaatsen wat dus niet de bedoeling van dit topic is maar eerder gaat dit topic dus over persoonlijke meningen over christelijke homo's.
Enige persoonlijke uiting die ik wil doen is 'laat ieder in zn waarde". En wat ik er persoonlijk voor de rest van vind, daar wil ik me niet over uitlaten. Ik wens ze in idg succes.
Wat ik wel weet, is dat zij zich niet zo druk maken om wat men wel of niet van ze vindt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:20
|
|
|
Quote: | Petra: sommigge discussies.... snap jij het nou? zelf erg oordelend over komen,onderbouwd met een stuk uit de bijbel waar dit in staat? | Inderdaad...oordelen met een stuk uit de bijbel waar het erover gaat hoe verkeerd dat oordelen is...dubbel he?
Quote: | en dan de vraag aan yes..., ik zag hem al aan komen.. en jaa slapen | Ik ook...of tie het zelf is een homo, terwijl overduidelijk blijkt van niet.... Zegenz! en welterusten!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 3 juli 2012, 00:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:23
|
|
|
moordenaars......???[quote=TINK100]
ook. en nog meer. laat maar gaan tink, want dit is bijbels onderwerp over homo's. Is niet waar dit topic over gaat.
Laatst aangepast door
|
FLOWERFUL304
|
op dinsdag 3 juli 2012, 00:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:26
|
|
|
[quote=SHANITA130]
jij ook. slaap zacht,in gods armen geborgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:26
|
|
|
[quote=FLOWERFUL304]moordenaars......???
ik weet welk antwoord je wilt horen maar ik ga er niet op in...... ik ben unmiddels iets teveel uitgemaakt voor dingen die niet kloppen..... ik heb alleen het topic terug op onderwerp willen helpen na geklooi met smileys.....meer niet laat het ( mij) verder rusten......oke? doe ik dat ook bij jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:29
|
|
|
Wat ik wel weet, is dat zij zich niet zo druk maken om wat men wel of niet van ze vindt! deze zin van je flower.
mag ik je vragen eens te googelen op persoonlijke verklaringen van christen homos? of homo haat?
of begrijp ik je verkeerd? dat ik uit je woorden lees. dat zij zich er niet zo druk over maken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:31
|
|
|
ik weet welk antwoord je wilt horen maar ik ga er niet op in...... ik ben unmiddels iets teveel uitgemaakt voor dingen die niet kloppen..... ik heb alleen het topic terug op onderwerp willen helpen na geklooi met smileys.....meer niet laat het ( mij) verder rusten......oke? doe ik dat ook bij jou [quote=TINK100]
Het was niet alleen maar 1 antwoordt. Meerdere zoals je wel zelf weet. Maar beter om idd niet verder mee te gaan. Ik trek me terug uit dit topic want is niet een topic waar ik me over wil uitlaten. Ik heb ook niet echt een persoonlijke mening over, dus tja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:32
|
|
|
Quote: | jij ook. slaap zacht,in gods armen geborgen |
thanks!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:36
|
|
|
YES356 schreef: | Wat ik wel weet, is dat zij zich niet zo druk maken om wat men wel of niet van ze vindt! deze zin van je flower.
mag ik je vragen eens te googelen op persoonlijke verklaringen van christen homos? of homo haat?
of begrijp ik je verkeerd? dat ik uit je woorden lees. dat zij zich er niet zo druk over maken? |
Zover ik weet en dat heb ik van een lesbienne maakt zij zich niet druk om wat men van haar denkt. En ze zegt zelf dat ze elke dat zondigt alles wat God verboden heeft. Tja, misschien is ze wel een uitzondering!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:36
|
|
|
[quote=FLOWERFUL304]ik weet welk antwoord je wilt horen maar ik ga er niet op in...... ik ben unmiddels iets teveel uitgemaakt voor dingen die niet kloppen..... ik heb alleen het topic terug op onderwerp willen helpen na geklooi met smileys.....meer niet laat het ( mij) verder rusten......oke? doe ik dat ook bij jou
Is dit tegen mij?? gesproken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:38
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Zover ik weet en dat heb ik van een lesbienne maakt zij zich niet druk om wat men van haar denkt. En ze zegt zelf dat ze elke dat zondigt alles wat God verboden heeft. Tja, misschien is ze wel een uitzondering! |
okay ik dacht dat je straks zei "wat ik wel weet" en ik heb hele andere ervaringen van dichtbij meegemaakt. misschien en dat hoop ik dat je dat zou willen doen. Google er maar eens op
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op dinsdag 3 juli 2012, 00:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:39
|
|
|
[quote=YES356]
nee yes..dat was tegen Flowerful.....door mij gezegd......sorry als het onduidelijk is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:39
|
|
|
[quote=TINK100]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:40
|
|
|
[quote=YES356]
YW
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:41
|
|
|
YES356 schreef: | okay ik dacht dat je straks zei "wat ik wel weet" en ik heb hele andere ervaringen van dichtbij meegemaakt. misschien en dat hoop ik dat je dat zou willen doen. Google er maar eens op |
homo haat! christen haat! christenen die elkaar verraden! christenen die elkaar bevechten. islam haat. joden haat. etc etc wat voor haat is er nog meer. tja, ze zijn geen uitzondering op de regel als je het mij vraagt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARSJG370
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:47
|
|
|
iki begrijp het allemaal niet meer hoor, jullie smijten hier maar met modder naar elkaar, terwijl als julie ALLEMAAL NOU EENS GOED de bijbel zouden lezen, dan was er geen haat en nijd, maar dan hielden alle mensen van elkaar, wat voor geloof of geaardheid zij ook bezitten.. hhet zit gewoon bij de mens in zijn hoofd geprent,(*wat ook nog eens, door andere mensen BEDACHT is*), wat goed en kwaad is. luister naar jullie hart en doe van daaruit je ding en laat anderen in hun waarde, niemand is gelijk en dat is maar goed ook, anders zou het verdomd saaie boel worden op deze aardbol.. nog eventjes iets om over na te denken.... *zijn wij hier wel echt, zijn wij niet de droom of nachtmerrie van iemand anders???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:50
|
|
|
Flower zullen we samen een paar paginas terug gaan en dan de bril op zeten van een christen jongen/meisje van 14 jaar. Met homosexuele gevoelens?
dan loop ik met jou mee naar hetzelfde punt en mag jij zeggen welke bril ik op mag zetten.
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op dinsdag 3 juli 2012, 00:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:51
|
|
|
MARSJG370 schreef: | iki begrijp het allemaal niet meer hoor, jullie smijten hier maar met modder naar elkaar, terwijl als julie ALLEMAAL NOU EENS GOED de bijbel zouden lezen, dan was er geen haat en nijd, maar dan hielden alle mensen van elkaar, wat voor geloof of geaardheid zij ook bezitten.. hhet zit gewoon bij de mens in zijn hoofd geprent,(*wat ook nog eens, door andere mensen BEDACHT is*), wat goed en kwaad is. luister naar jullie hart en doe van daaruit je ding en laat anderen in hun waarde, niemand is gelijk en dat is maar goed ook, anders zou het verdomd saaie boel worden op deze aardbol.. nog eventjes iets om over na te denken.... *zijn wij hier wel echt, zijn wij niet de droom of nachtmerrie van iemand anders??? |
mooi stukje Mars......ben het met je eens....dat gegooi met modder( haat en nijd)....en wie is de lachende derde?????? de Duivel...... Tweedracht tussen Gods Kinderen.......hebben we mooi voor elkaar zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:55
|
|
|
Petra:
FLOWERFUL304 schreef: Ik wilde je een vraag stellen maar ik denk dat ik het wel voor me hou.
YES: je mag me die vraag best stellen. geeft alleen maar duidelijkheid denk ik
Overduidelijk....wat voor een vraag zou dat nu zijn, dacht ik toen (ook)...natuurlijk ofdat Yes misschien zelf homo is...Dat heet toch een suggestieve vraag?
Truste...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 3 juli 2012, 01:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARSJG370
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 01:01
|
|
|
SHANITA130 schreef: | FLOWERFUL304 schreef: Ik wilde je een vraag stellen maar ik denk dat ik het wel voor me hou.
YES: je mag me die vraag best stellen. geeft alleen maar duidelijkheid denk ik
Overduidelijk....wat voor een vraag zou dat nu zijn, dacht ik toen (ook)... |
Het zal wel een domme vraag zijn, net als de domme vetes die hier uitgevochten worden.. Jullie kunnen beter in de boksring gaan staan, en elkander eens flink op het aangezicht uitleven, eens kijken hoe er dan op jullie gereageerd wordt met een gehavend uiterlijk!!!!!!!1....
|
|
Naar boven |
|
|