Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:32
|
|
|
PELLE852 schreef: | Hallo Anna415,
Bovenstaande onderwerp gaat toch over... 'Zou je nog kinderen willen' ?
Daarop reageer ik: Gelukkig zijn dat dingen die wij -mensen- zelf niet voor het zeggen hebben.
<<no comment>> |
Wel als je ze pertinent niet wilt moordenaars zat wereld wijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:57
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wel als je ze pertinent niet wilt moordenaars zat wereld wijd |
dus als je geen kinderen wilt (zoals ik) ben je een moordenaar, als ik je goed begrijp.
in dat geval: bedankt voor het stickertje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 15:55
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | dus als je geen kinderen wilt (zoals ik) ben je een moordenaar, als ik je goed begrijp.
in dat geval: bedankt voor het stickertje. |
veronderstel je hebt iemand bezwangerd (Iemand= vrouw) en je wil het kind niet, nee beslist niet (= niet van nooit niet) Nou ik hoef toch zeker een kabouter geen sprookjes te vertellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:55
|
|
|
GERRIT084 schreef: | veronderstel je hebt iemand bezwangerd (Iemand= vrouw) en je wil het kind niet, nee beslist niet (= niet van nooit niet) Nou ik hoef toch zeker een kabouter geen sprookjes te vertellen |
jouw reactie gaat al mank bij jouw veronderstelling.
ik zie dat hier namelijk niet gebeuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:02
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | jouw reactie gaat al mank bij jouw veronderstelling.
ik zie dat hier namelijk niet gebeuren. |
Tja daar kan ik mij wel in vinden (je antwoord dan) dat zie ik ook niet gebeuren Dan nog liever een Saab dan een slap
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op donderdag 14 februari 2013, 22:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 23:13
|
|
|
't heeft op zich niks met Saabs te maken.
meer met ervaringen uit het verleden, waardoor het in de toekomst niet meer hoeft van mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 23:17
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | 't heeft op zich niks met Saabs te maken.
meer met ervaringen uit het verleden, waardoor het in de toekomst niet meer hoeft van mij. |
Kan ik me ook wel in vinden, sluit mij er bij aan, eerlijk gezet, na 3 jaar cm kan je jezelf er beter bij neer leggen
( 3 jaar met onderbrekingen, gelukkig wel )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 13:16
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Kan ik me ook wel in vinden, sluit mij er bij aan, eerlijk gezet, na 3 jaar cm kan je jezelf er beter bij neer leggen
( 3 jaar met onderbrekingen, gelukkig wel ) |
Wat leuk, ik zit hier 2 jaar en 9 maanden.....
Ik heb 1 keer gedate, en daar ben ik nu goede vrienden mee, ja echt goede vrienden....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 17 februari 2013, 13:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 19:18
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat leuk, ik zit hier 2 jaar en 9 maanden.....
Ik heb 1 keer gedate, en daar ben ik nu goede vrienden mee, ja echt goede vrienden.... |
ik zit hier sinds de oertijd en heb ook 1 x gedate. inmiddels getrouwd. mijn man zit achter de WII ... kind ziek op bed en moeders maar weer op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 19:32
|
|
|
HAAS141 schreef: | ik zit hier sinds de oertijd en heb ook 1 x gedate. inmiddels getrouwd. mijn man zit achter de WII ... kind ziek op bed en moeders maar weer op cm |
Hey daar is haas weer Kleine grote man ziek dus das minder verder alles goed??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 19:54
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hey daar is haas weer Kleine grote man ziek dus das minder verder alles goed?? |
daan heeft de waterpokken en is er goed ziek van ... zo zielig. ik ben bezig met mijn tweede ab kuur van dit jaar ... maar verder gaat alles goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:36
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hey daar is haas weer Kleine grote man ziek dus das minder verder alles goed?? |
Haasjes zijn vlug he voor je het weet zijn ze weer vertrokken, en jatten een Roos mee Wat ze jatten het hele bos leeg die Kabouter heeft ze volgens mij ook gejat
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zondag 24 februari 2013, 09:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:51
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Haasjes zijn vlug he voor je het weet zijn ze weer vertrokken, en jatten een Roos mee Wat ze jatten het hele bos leeg die Kabouter heeft ze volgens mij ook gejat |
Haasje zal wel veel kinderen willen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 12:36
|
|
|
ANNA415 schreef: | Haasje zal wel veel kinderen willen... |
Ze is zo geschrokken en er als een .... vandoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 13:17
|
|
|
Waarom is het eigenlijk nooit aangepast? Ik vind het heel vaag klinken: hangt ervan af. Zou handig zijn als je gelijk kunt zien of iemand nog zelf kinderen wil en of ie open staat voor jouw kinderen en hoeveel dan. Ik ga er nu van uit dat daar geen man op zit te wachten, maar misschien valt dat wel mee, geen idee. Zelf had ik eerst ook 'hangt ervan af', zo van: die van jou zijn welkom. Heb 'm nu maar veranderd in nee, dan weet iemand die nog zelf graag een kind wil waar ie aan toe is.Wil best, maar kan niet.
Laatst aangepast door
|
COBY648
|
op vrijdag 12 april 2013, 13:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 17:00
|
|
|
Helaas is het zo dat CM de meerkeuzevraag niet heeft aangepast, terwijl dat niet eens zo moeilijk is. Het topic is al erg oud en door mij gestart indertijd om ze hiertoe te bewegen. Het zou veel onduidelijkheid wegnemen en mijn argumenten heb ik al genoemd in het openingsstukje. CM zou wel wat liever mogen zijn, in dit geval met name voor de oudste helft van de leden. Iedereen die een website beheert, kan weten dat het geen grote moeite is.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 15 april 2013, 12:53
|
|
Naar boven |
|
|