Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 20:37
|
|
|
HANNAH810 schreef: | je zou toch strijken jonathan??? |
beetje bijblijven hoor Hannah.. woensdag 2 juni was mijn strijk al klaar
JONATHAN890 schreef: | Nou mijn strijk is nu klaar....dus mij hoef je niet te verwachten. k Ga zo wel een lekker wijntje drinken op mijn eigen succes. |
en verder hangt er al weer wat, maar als je verder had gelezen spaar ik net zolang door totdat, eh.....mijn kledingkast niet genoeg keuze meer heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 20:38
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | beetje bijblijven hoor Hannah.. woensdag 2 juni was mijn strijk al klaar en verder hangt er al weer wat, maar als je verder had gelezen spaar ik net zolang door totdat, eh.....mijn kledingkast niet genoeg keuze meer heeft. |
pas dan de titel van je toppic effies an, jonathan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 21:10
|
|
|
HANNAH810 schreef: | pas dan de titel van je toppic effies an, jonathan? |
kan dat dan???
dan zou ik er gelijk van maken....de berg strijk groeit weer gestaag wie o wie kan ik vast noteren ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 21:35
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | kan dat dan???
dan zou ik er gelijk van maken....de berg strijk groeit weer gestaag wie o wie kan ik vast noteren ?? |
[quote]Ik heb er geen hekel aan, en ik woon geloof ik bij jouw in de regio
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 21:43
|
|
|
[quote=MARIO216 Ik heb er geen hekel aan, en ik woon geloof ik bij jouw in de regio]
misschien moeten we samen iemand zoeken ?!!! hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 22:43
|
|
|
kreeg ook de tip van iemand dat we er iets tegenover moesten stellen.
Wat zullen we gaan doen ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 23:30
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | kreeg ook de tip van iemand dat we er iets tegenover moesten stellen.
Wat zullen we gaan doen ??? |
Technische klusjes in huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 01:05
|
|
|
MARIO216 schreef: | Technische klusjes in huis. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 02:58
|
|
|
MARIO216 schreef: | Technische klusjes in huis. |
tja....zijn wel weer de standaard dingen waar ze mij altijd al voor weten te strikken. Laminaat vloeren leggen, tegelen, electra, schilderwerk.
soms komen zelfs die dingen mijn uit.
t moet wel leuk blijven hoor
dan doe ik liever mijn eigen strijk....kost je maar een uur en dan ben je er weer voor weken vanaf. Maar klussen in huis is een gebed zonder eind. Steeds verzinnen ze wel weer wat erbij......oh.. kan je dat ook? zou je dan.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 07:34
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | tja....zijn wel weer de standaard dingen waar ze mij altijd al voor weten te strikken. Laminaat vloeren leggen, tegelen, electra, schilderwerk.
soms komen zelfs die dingen mijn uit.
t moet wel leuk blijven hoor
dan doe ik liever mijn eigen strijk....kost je maar een uur en dan ben je er weer voor weken vanaf. Maar klussen in huis is een gebed zonder eind. Steeds verzinnen ze wel weer wat erbij......oh.. kan je dat ook? zou je dan............. |
Jonathan....het is bijna 3 uur in de nacht, was je nog met je strijk bezig?
Het moet niet erger worden hoor!
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op dinsdag 8 juni 2010, 07:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 14:23
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | misschien moeten we samen iemand zoeken ?!!! hahaha
kreeg ook de tip van iemand dat we er iets tegenover moesten stellen.
Wat zullen we gaan doen ??? |
Duo Snip en Snabbel .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 17:40
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Jonathan....het is bijna 3 uur in de nacht, was je nog met je strijk bezig?
Het moet niet erger worden hoor! |
had een rot nacht vannacht. werd om half 3 wakker van pijn in mijn kaak, al paar dagen last van. En toen ging het maar niet over. Heb ik dus een ander topic vannacht in mekaar gezet ook nog. (over god verhoord gebeden ....soms zo bijzonder) en deze dus nog beantwoord.
En toen was t ineens half 5.....
toen nog uurtje geslapen en naar werk gegaan.
maar nu ga ik 10km wandelen met mijn dochter voor avond4daagse. nog energie genoeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 17:42
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | had een rot nacht vannacht. werd om half 3 wakker van pijn in mijn kaak, al paar dagen last van. En toen ging het maar niet over. Heb ik dus een ander topic vannacht in mekaar gezet ook nog. (over god verhoord gebeden ....soms zo bijzonder) en deze dus nog beantwoord.
maar nu ga ik 10km wandelen met mijn dochter voor avond4daagse. nog energie genoeg |
Pfff...waar haal je het vandaan?
Kun je dat ergens kopen ofzo?
Oh enneh...misschien moet je de tandarts en/of dokter weer eens gedag gaan zeggen... vast beter voor je nachtrust
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 8 juni 2010, 19:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 19:09
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | had een rot nacht vannacht. werd om half 3 wakker van pijn in mijn kaak, al paar dagen last van. En toen ging het maar niet over. Heb ik dus een ander topic vannacht in mekaar gezet ook nog. (over god verhoord gebeden ....soms zo bijzonder) en deze dus nog beantwoord.
Okeej...dat is minder dan, zoiets komt meestal s nachts opzetten heh
Dan duurt de nacht lang als je pijn hebt.
maar nu ga ik 10km wandelen met mijn dochter voor avond4daagse. nog energie genoeg |
Knap van je dat je toch met je dochter gaat wandelen, na zo n slapeloze nacht. [i]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 20:14
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Pfff...waar haal je het vandaan?
Kun je dat ergens kopen ofzo?
Oh enneh...misschien moet je de tandarts en/of dokter weer eens gedag gaan zeggen... vast beter voor je nachtrust |
Nou die arts moest ik vandaag ook met spoed komen. Heb al een paar dagen een soort lichtflitsen onder in mijn ooghoek en ietewat wazig beeld. Belde dus arts en moest met spoed komen. En dus gelijk doorverwijzing naar de oogarts voor morgen. achterste glasvocht membraam loslating of netvliesloslating. Laatste moet geopereerd worden en dan 4wk rust houden.....aaaarrrghhhhh dan heb ik strijkhulp, boodschappenhulp, kookhulp, schoonmaakhulp nodig.
En ja.... die kaak/tandpijn is ook niet zo fijn. hoop dat ik vannacht wel kan slapen.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op dinsdag 8 juni 2010, 22:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 20:15
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Nou die arts moest ik vandaag ook met spoed komen. Heb al een paar dagen een soort lichtflitsen onder in mijn ooghoek en ietewat wazig beeld. Belde dus arts en moest met spoed komen. En dus gelijk doorverwijzing naar de oogarts voor morgen. Achterste oogmembraamvlies loslating of netvliesloslating. Laatste moet geopereerd worden en dan 4wk rust houden.....aaaarrrghhhhh dan heb ik strijkhulp, boodschappenhulp, kookhulp, schoonmaakhulp nodig.
En ja.... die kaak/tandpijn is ook niet zo fijn. hoop dat ik vannacht wel kan slapen. |
Sterkte Jonathan !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 20:21
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Nou die arts moest ik vandaag ook met spoed komen. Heb al een paar dagen een soort lichtflitsen onder in mijn ooghoek en ietewat wazig beeld. Belde dus arts en moest met spoed komen. En dus gelijk doorverwijzing naar de oogarts voor morgen. Achterste oogmembraamvlies loslating of netvliesloslating. Laatste moet geopereerd worden en dan 4wk rust houden.....aaaarrrghhhhh dan heb ik strijkhulp, boodschappenhulp, kookhulp, schoonmaakhulp nodig.
En ja.... die kaak/tandpijn is ook niet zo fijn. hoop dat ik vannacht wel kan slapen. |
Oeii...sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 20:21
|
|
|
Ik heb een berg vouwgoed liggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 21:07
|
|
|
Dat klinkt niet zo leuk wat je hier allemaal neer zet.
Sterkte ermee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 21:12
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Dat klinkt niet zo leuk wat je hier allemaal neer zet.
Sterkte ermee. |
heb nog ff de doorverwijsbrief gelezen
het is achterste glasvocht membraam loslating...
nou ja....morgen maar aankijken wat er verder mee gebeurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 21:25
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb een berg vouwgoed liggen. |
Maris.....achter de pc vandaan en beginnen, heerlijk gevoel als het weer netjes in de kast ligt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 21:46
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | heb nog ff de doorverwijsbrief gelezen
het is achterste glasvocht membraam loslating...
nou ja....morgen maar aankijken wat er verder mee gebeurt |
Klinkt heel vervelend Jonathan. Sterkte!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 00:03
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Nou die arts moest ik vandaag ook met spoed komen. Heb al een paar dagen een soort lichtflitsen onder in mijn ooghoek en ietewat wazig beeld. Belde dus arts en moest met spoed komen. En dus gelijk doorverwijzing naar de oogarts voor morgen. achterste glasvocht membraam loslating of netvliesloslating. Laatste moet geopereerd worden en dan 4wk rust houden.....aaaarrrghhhhh dan heb ik strijkhulp, boodschappenhulp, kookhulp, schoonmaakhulp nodig.
oeps... tjeempie zeg... nou, denk dat je heel veel sterkte nodig hebt... dus hierbij... !! STERKTE JONATHAN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 19:38
|
|
|
Ben ik een keer op tijd thuis, mag ik gaan strijken en stofzuigen en dat met dit prachtige weer . Heb medelijden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 19:56
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ben ik een keer op tijd thuis, mag ik gaan strijken en stofzuigen en dat met dit prachtige weer . Heb medelijden..... |
ik heb zoooooooo'n medelijden met je...... ik ga zo thuis ook daarmee beginnen. Dan ben je niet alleen daarin. whahahhahaa
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 19:58
|
|
|
Ah....dank je, dat scheelt
Hoe laat hebben we pauze?
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op maandag 14 juni 2010, 20:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SANDRA206
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 22:29
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ben ik een keer op tijd thuis, mag ik gaan strijken en stofzuigen en dat met dit prachtige weer . Heb medelijden..... |
...stofzuigen is zo klaar ik weiger om twee uur achter een strijkplank te staan ik heb perfekt leren vouwen en strijk elke avond vijf minuten dat wat iedereen aan gaat trekken en ook wij zien er elke dag keurig uit , scheelt zooooveel tijd en heerlijk in de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 22:33
|
|
|
SANDRA206 schreef: | ...stofzuigen is zo klaar ik weiger om twee uur achter een strijkplank te staan ik heb perfekt leren vouwen en strijk elke avond vijf minuten dat wat iedereen aan gaat trekken en ook wij zien er elke dag keurig uit , scheelt zooooveel tijd en heerlijk in de zon |
5 minuten ? zeg uuuh Sandra, kan ik misschien speedcursusje strijken doen bij jou ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 23:46
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ah....dank je, dat scheelt
Hoe laat hebben we pauze? |
owh.....sorry nu heb ik je niet gezegd dat ik allang gestopt ben
CAAAAAAAAAAAAAARINNNNnnnnn....... ik ga slapen, stop nou eens een keer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 07:24
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | owh.....sorry nu heb ik je niet gezegd dat ik allang gestopt ben
CAAAAAAAAAAAAAARINNNNnnnnn....... ik ga slapen, stop nou eens een keer |
Slavendrijver.........
heb nu alles gestreken,blij dat ik eindelijk kan stoppen ( zucht....)
|
|
Naar boven |
|
|