Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 12:08
|
|
|
ANNA415 schreef: | lachen 112 pagina's forum, waarvan 100 leeg |
Volgens is dit dan echt zo'n gevalletje van "hoe praten we langs elkaar heen" misschien....?
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op zondag 23 juni 2013, 12:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 12:18
|
|
|
Hoe nodig de regels misschien ook kunnen zijn, volgens mij is er wel iets wat boven alle menselijke regels verheven is: en dat is de heiligheid van God. Volgens mijn bescheiden mening is die zo hier en daar wel redelijk in het geding... Wie oren heeft om te horen, die hore...
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op zondag 23 juni 2013, 12:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 16:30
|
|
|
ANNA415 schreef: | ik snap er niks van. ik heb maar 1x akkoord moeten geven. of zijn jullie zo ondeugend dat je het een paar keer moet lezen? |
Ik heb zo ongeveer 100 keer moete klikken
Nee, effe serieus, wat ik denk, het was natuurlijk een nieuwe app die eventjes snel moest ontworpen worden, ja, dan kan je nu en dan eens een technisch foutje krijgen, de een klikt een keer, en de ander bij elke forum.
En ja, bij mij was het zo, omdat me scherm niet zó groot is, had ik niet door dat je ná de klik, eronder dus kon reageren, of iets neerschrijven.
Want dat zag je nét niet op mijn 15-17 inch beeldscherm.
Dus ik bleef klikken en maar rondjes draaien snapte er niets van. dus akkoord, dan lezen weer akkoord, etc.
Dacht nou ja, jammer, moest toch weg. zie het later wel, en ja, toen scrollde ik toevallig ff naar beneden en zag ik het.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 23 juni 2013, 16:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 16:53
|
|
|
IFAN841 schreef: | Hoe nodig de regels misschien ook kunnen zijn, volgens mij is er wel iets wat boven alle menselijke regels verheven is: en dat is de heiligheid van God. Volgens mijn bescheiden mening is die zo hier en daar wel redelijk in het geding... Wie oren heeft om te horen, die hore... |
Nou, misschien kan jij ons dan helpen en aangeven waar de Heiligheid van God hier in deze fora in het geding is?
Zou je mij iig een groot plezier mee doen, ja, kan ik weer van leren zo bedoel ik het, of dan kan ik je uitleggen waarom ik dit of dat zus en zo schrijf en schreef.
Eigenlijk ook off topic. Je zou een onderwerp kunnen beginnen , met als titel: de Heiligheid van God is hier in deze fora in het geding, en dan met concrete voorbeelden kunnen komen, zodat er over gediscussieerd kan worden , want nu denken mensen ja wat en wie en waar zou hij bedoelen, snap je?
?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 19:10
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou, misschien kan jij ons dan helpen en aangeven waar de Heiligheid van God hier in deze fora in het geding is?
Zou je mij iig een groot plezier mee doen, ja, kan ik weer van leren zo bedoel ik het, of dan kan ik je uitleggen waarom ik dit of dat zus en zo schrijf en schreef.
Eigenlijk ook off topic. Je zou een onderwerp kunnen beginnen , met als titel: de Heiligheid van God is hier in deze fora in het geding, en dan met concrete voorbeelden kunnen komen, zodat er over gediscussieerd kan worden , want nu denken mensen ja wat en wie en waar zou hij bedoelen, snap je?
? |
Nou, als men denkt dat God humor heeft dan is wel wat loos ja, in het besef van wie of wat God is. Ik denk dat wij God niet in menselijke termen kunnen vatten. Je kan hooguit eens zeggen dat er gesproken word over Gods handen, voeten, gezicht, lippen, ogen en oren. Maar dat is slechts beeldspraak. Dus ja... Doe je voordeel ermee zou ik zo zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 19:13
|
|
|
IFAN841 schreef: | Nou, als men denkt dat God humor heeft dan is wel wat loos ja, in het besef van wie of wat God is. Ik denk dat wij God niet in menselijke termen kunnen vatten. Je kan hooguit eens zeggen dat er gesproken word over Gods handen, voeten, gezicht, lippen, ogen en oren. Maar dat is slechts beeldspraak. Dus ja... Doe je voordeel ermee zou ik zo zeggen. |
Misschien handiger als je hier een nieuw topic voor opent ipv onder dit topic hier erover te hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 19:16
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Misschien handiger als je hier een nieuw topic voor opent ipv onder dit topic hier erover te hebben? |
Goeie tip van jou...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 20:50
|
|
|
In het subforum Christelijk Leven kun je ook verder praten in het topic 'Humor mag best van God'. Beetje onnodig om daar nu weer een nieuw topic over te openen.
Redactie CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 21:11
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | In het subforum Christelijk Leven kun je ook verder praten in het topic 'Humor mag best van God'. Beetje onnodig om daar nu weer een nieuw topic over te openen.
Redactie CM |
Ja, mee eens. Alleen als ik er hier op word aangesproken, zo niet aangevallen, dan reageer ik ook ter plekke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:10
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Pieter heeft wel een punt,jullie plaatsen nl. zonder toestemming cookies op de computer van de gebruiker en dat is bij wet verboden. Dit staat er in de communicatiewet: De website moet u toestemming vragen voor het plaatsen van een cookie op uw computer. De website moet u bovendien informatie geven over deze cookie. https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/internet/cookies/
Het is raar dat mensen die al lid zijn niet op de hoogte zijn gebracht van deze veranderingen voordat ze ingevoerd werden.Als mensen betalen voor een product hoor je ze over belangrijke veranderingen in te lichten en de kans te geven het lidmaatschap op te zeggen met teruggave van het abonnementsgeld als ze het er niet mee eens zijn.Nu is de maatregel eenzijdig doorgevoerd. Je kunt niet zomaar zeggen dat betalende mensen niet op het forum mogen komen als de website ineens de regels veranderd.
Sorry,maar als je het wilt aanpakken moet je het ook goed doen..... |
In de communicatiewet staat nog meer dan het citaat hierboven: Let op Een website mag wel een cookie plaatsen zonder uw toestemming als deze cookie strikt noodzakelijk is voor de werking van de website. Ook gelden de regels niet voor cookies die strikt noodzakelijk zijn voor een door u zelf gevraagde dienst. Daarbij valt bijvoorbeeld te denken aan een cookie die nodig is om af te rekenen bij een webshop. Of een cookie die helpt bij het inloggen voor internetbankieren. bron: http://www.consuwijzer.nl/telecom-post/internet/privacy/uitleg-cookies
Dat is hier het geval. Door het cookie te plaatsen weet de website bij een volgend bezoek dat de forum-poster eerder toestemming heeft gegeven.
Toch goed dat je dit hier even aankaart. We zullen dit meenemen op de welkom-pagina en uitleggen dat er een cookie wordt geplaatst waarmee de keuze voor akkoord wordt onthouden. Dank je wel voor deze aanvulling!
LEANNE226 schreef: | (en haal dan meteen die oubollige foto's van die mensen in bandplooibroeken weg ) |
Welke foto's bedoel je?
Redactie CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 30 juni 2013, 22:59
|
|
|
Wanneer ik een priveberichtje wil verzenden, krijg ik vanavond steeds het inlogscherm ervoor, en ben ik het berichtje kwijt. Ook wanneer ik nog maar net ben ingelogd, het berichtje heb geschreven en direct wil versturen, gooit ie me eruit, en wil het niet alsnog opnieuw. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 10:28
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wanneer ik een priveberichtje wil verzenden, krijg ik vanavond steeds het inlogscherm ervoor, en ben ik het berichtje kwijt. Ook wanneer ik nog maar net ben ingelogd, het berichtje heb geschreven en direct wil versturen, gooit ie me eruit, en wil het niet alsnog opnieuw. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? |
Het is de bedoeling, dat als je akkoord gaat met de regels, er een cookie op je computer wordt geplaatst die 1 jaar geldig is. Wellicht kun je controleren of deze bij jou geplaatst is?
Mocht dat niet het geval zijn, mail ons dan even. Dan kunnen wij je via de mail verder helpen.
Redactie CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 10:31
|
|
|
Mocht je een afbeelding willen plaatsen op het forum, maar deze blijkt te groot te zijn, dan kun je nu op de help-pagina lezen hoe je de foto kunt verkleinen:
https://www.christianmatch.nl/faq.php#antwoord_58
Redactie CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:29
|
|
|
Er komt een nieuwe regel bij op het forum:
Zorg dat de afbeeldingen die je plaatst niet te groot zijn. Is dat wél het geval, dan wordt je afbeelding verwijderd.
Op de Help-pagina van de site kun je uitleg vinden hoe je een foto kunt verkleinen:
http://www.christianmatch.nl/faq.php#antwoord_58
Redactie CM
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op woensdag 24 juli 2013, 20:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:42
|
|
|
Dank !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:50
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Er komt een nieuwe regel bij op het forum:
Zorg dat de afbeeldingen die je plaatst niet te groot zijn. Is dat wél het geval, dan wordt je afbeelding verwijderd.
Op de Help-pagina van de site kun je uitleg vinden hoe je een foto kunt verkleinen:
http://www.christianmatch.nl/faq.php#antwoord_58
Redactie CM |
Wat is te groot? Het is toch een link in een pagina, dus de server(s) van CM hebben er geen last van. Alleen hen die nog met een inbelmodempje inbellen zullen last krijgen met het laden als de grootte (kb's, niet afmetingen lxb).
Als het een kwestie van lxb is, dan kan de programmeur een (max) hoogte meegeven......
Suc6!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 21:13
|
|
|
KLUS667 schreef: | Wat is te groot? Het is toch een link in een pagina, dus de server(s) van CM hebben er geen last van. Alleen hen die nog met een inbelmodempje inbellen zullen last krijgen met het laden als de grootte (kb's, niet afmetingen lxb).
Als het een kwestie van lxb is, dan kan de programmeur een (max) hoogte meegeven......
Suc6! |
Geef nou maar gewoon toe klus dat jij de schuldigge bent , met je veelste grootte foto,'s over kabouter en hol bewoner.... Speciaal voor jou moest er weer een nieuwe regel komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 21:59
|
|
|
PETRA373 schreef: | Geef nou maar gewoon toe klus dat jij de schuldigge bent , met je veelste grootte foto,'s over kabouter en hol bewoner.... Speciaal voor jou moest er weer een nieuwe regel komen |
Ik beken, "ze moeten ook altijd mij hebben"
Ze kunnen nu niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb......tjonge ben wel ff 10 minuten bezig geweest met bovenstaande.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 23:03
|
|
|
KLUS667 schreef: | Wat is te groot? Het is toch een link in een pagina, dus de server(s) van CM hebben er geen last van. Alleen hen die nog met een inbelmodempje inbellen zullen last krijgen met het laden als de grootte (kb's, niet afmetingen lxb).
Suc6! |
Foto's breder dan 590 pixels zorgen ervoor dat de opmaak van de site wordt aangetast. De hoogte is iets minder belangrijk, maar het moet gewoon niet te groot worden.
Het is voor ons niet te doen om alles steeds aan te passen, vandaar deze regel. Als je het een paar keer doet, krijg je er vanzelf handigheid in.
Redactie CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOKE969
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 21:43
|
|
|
Vraagje: waarom is het forum eigenlijk openbaar en ook voor niet CM-leden zichtbaar? Gaat dit niet tenkoste van de 'veiligheid'?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 21:48
|
|
|
Ik heb ook een vraag...(weet niet of die hier thuis hoort)
Kan een 2e gezinslid wel een profiel aanmaken/ proefabonnement nemen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 23:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik heb ook een vraag...(weet niet of die hier thuis hoort)
Kan een 2e gezinslid wel een profiel aanmaken/ proefabonnement nemen? |
Hey Zeeland, waarom niet, denk ik? Onze "Duitsers" kunnen dat toch ook samen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 23:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik heb ook een vraag...(weet niet of die hier thuis hoort)
Kan een 2e gezinslid wel een profiel aanmaken/ proefabonnement nemen? |
Je registreerd je op je mailadres, dus als er een ander mailadres aan gekoppeld word, moet dat toch werken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 23:55
|
|
|
KLUS667 schreef: | Je registreerd je op je mailadres, dus als er een ander mailadres aan gekoppeld word, moet dat toch werken? |
Aha...dan zal het dat zijn...er moet een ander mailadres zijn... Bedankt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOKE969
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 21:21
|
|
|
JOKE969 schreef: | Vraagje: waarom is het forum eigenlijk openbaar en ook voor niet CM-leden zichtbaar? Gaat dit niet tenkoste van de 'veiligheid'? |
Omdat er wat andere reacties overheen gekomen zijn, is deze vraag denk ik blijven steken/minder inbeeld geraakt Ben nog wel benieuwd naar het antwoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 21:33
|
|
|
JOKE969 schreef: | Omdat er wat andere reacties overheen gekomen zijn, is deze vraag denk ik blijven steken/minder inbeeld geraakt Ben nog wel benieuwd naar het antwoord |
De vraag was inderdaad blijven liggen. Bij vragen is het sowieso handiger/sneller om de redactie te mailen.
Wat betreft de vraag zelf: deze werd eerder al gesteld door Thomas en ik heb op 20 juni antwoord gegeven binnen dit topic.
Redactie CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: woensdag 31 juli 2013, 13:52
|
|
|
JOKE969 schreef: | Omdat er wat andere reacties overheen gekomen zijn, is deze vraag denk ik blijven steken/minder inbeeld geraakt Ben nog wel benieuwd naar het antwoord |
Omdat het zo is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 juli 2013, 17:07
|
|
|
Hallo
Waar is het forum 'Agenda' gebleven?
Is dat forum ook bij anderen weg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: woensdag 31 juli 2013, 18:36
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hallo
Waar is het forum 'Agenda' gebleven?
Is dat forum ook bij anderen weg? |
Ook hallo
Ja, is weg De agenda wordt zeker vernieuwd/bijgewerkt
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op woensdag 31 juli 2013, 18:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 14:00
|
|
|
JANE410 schreef: | Ook hallo
Ja, is weg De agenda wordt zeker vernieuwd/bijgewerkt |
Om de één of andere reden verdwijnt er wel eens een subfora. We proberen het steeds zsm te herstellen. Mocht het toch wat langer duren, mail ons dan even. Ondertussen proberen we te ontdekken waar het mis gaat en hoe we dit in het vervolg kunnen voorkomen.
Excuses hiervoor!
Redactie CM
|
|
Naar boven |
|
|