Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 08:30
|
|
|
maar over date.... je mailt een tijdje met een man waarvan je denkt die lijkt me leuk zou hem best wel es in echt willen zien en vervolgens vraagt hij om een date en de volgende dag kom je er achter dat hij een andere vrouw benadert via mail wat moet je daar dan van denken???? oke en begrijp ja , eerst vriendschap , als je iemand leuk lijkt en es kijken hoe iemand in echt is, maar date afspraak maken en onderhand verder op jacht???? ben ik nou zo anders???? wat vinden jullie daar nou van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 09:10
|
|
|
PETRA373 schreef: | maar over date.... je mailt een tijdje met een man waarvan je denkt die lijkt me leuk zou hem best wel es in echt willen zien en vervolgens vraagt hij om een date en de volgende dag kom je er achter dat hij een andere vrouw benadert via mail wat moet je daar dan van denken???? oke en begrijp ja , eerst vriendschap , als je iemand leuk lijkt en es kijken hoe iemand in echt is, maar date afspraak maken en onderhand verder op jacht???? ben ik nou zo anders???? wat vinden jullie daar nou van |
ik vind het niet kunnen, kijk als je eerst mailt en hij mailt dan met een ander prima maar afsturen op een date en dan voor de zekerheid een ander achter de rug hebben vind ik niet kunnen.
maar ik zou hem recht op de man vragen waarom hij wil daten en wat hij wil, misschien wil hij geen relatie maar vriendschap.
en anders is hij je gewoon niet waard.
succes ermee en dikke bemoedigende knufff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 09:16
|
|
|
PETRA373 schreef: | maar over date.... je mailt een tijdje met een man waarvan je denkt die lijkt me leuk zou hem best wel es in echt willen zien en vervolgens vraagt hij om een date en de volgende dag kom je er achter dat hij een andere vrouw benadert via mail wat moet je daar dan van denken???? oke en begrijp ja , eerst vriendschap , als je iemand leuk lijkt en es kijken hoe iemand in echt is, maar date afspraak maken en onderhand verder op jacht???? ben ik nou zo anders???? wat vinden jullie daar nou van |
Ik weet waar je het over hebt Petra en ik vind het niet kunnen, of het eerst vriendschap is maakt toch niet uit, ik vind het weinig respect hebben als iemand dit doet....
Knuffel hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 10:51
|
|
|
Je vertrouwen wordt zo beschaamd. Maar gelukkig is niet elke man zo Houd de moed erin Petra
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 12:08
|
|
|
het is toch altijd eerst in eerste instantie vriendschap toch.... aaaghhhhh ha ha ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:14
|
|
|
Ik ben net als jij. Hou het zuiver en richt je op één persoon. Als ik een mail krijg en die persoon stelt voor om eens te mailen, meld ik ook netjes dat ik "in gesprek ben" met een ander. Het mag natuurlijk ook niet zijn dat je hiermee iemand aan het lijntje houdt. Als je het niet wat lijkt, zeg het dan ook gewoon!
Wil je met meerdere personen in gesprek, ga dan speeddaten ofzo....
Verder houd ik op dit moment ff m'n mond, zeker per mail
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:20
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ik ben net als jij. Hou het zuiver en richt je op één persoon. Als ik een mail krijg en die persoon stelt voor om eens te mailen, meld ik ook netjes dat ik "in gesprek ben" met een ander. Het mag natuurlijk ook niet zijn dat je hiermee iemand aan het lijntje houdt. Als je het niet wat lijkt, zeg het dan ook gewoon!
Wil je met meerdere personen in gesprek, ga dan speeddaten ofzo....
Verder houd ik op dit moment ff m'n mond, zeker per mail |
wel gewoon met mensen mailen kan toch??? petra die antwoord van hem zit aftewachten, want heb hem natuurlijk effe wat geschreven... ha ha maar weet dat hij na een ander schreef: wat ben je mooi, voral die foto etc... aaaghhhh ha ha en vorige date kwam hij niet opdagen, familie omstandigheden tussen gekomen...... sukkel die ik ben...... en ben ook niet boos, alleen, tja hij weet vast niet zo goed wat hij wil..... in ieder geval wil ik niet meer met hem date.
en zo doe ik het geweldig op een datingsite..... met vorige kreeg ik zelfs ruzie over hem via iemand op forum.. ha ha petra die effe voor de andere dingen blijft, niet meer voor mannenjacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:26
|
|
|
PETRA373 schreef: | wel gewoon met mensen mailen kan toch??? petra die antwoord van hem zit aftewachten, want heb hem natuurlijk effe wat geschreven... ha ha maar weet dat hij na een ander schreef: wat ben je mooi, voral die foto etc... aaaghhhh ha ha en vorige date kwam hij niet opdagen, familie omstandigheden tussen gekomen...... sukkel die ik ben...... en ben ook niet boos, alleen, tja hij weet vast niet zo goed wat hij wil..... in ieder geval wil ik niet meer met hem date.
en zo doe ik het geweldig op een datingsite..... met vorige kreeg ik zelfs ruzie over hem via iemand op forum.. ha ha petra die effe voor de andere dingen blijft, niet meer voor mannenjacht |
Iemand bemoedigen of gewoon een lolletje trappen (nav een 'domme' opmerking op het forum ofzo), dat moet kunnen. Maar als je aan het "snuffelen" nou ja....je snapt hopelijk wat ik bedoel.... bent, dan moet je wel keuzes maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:30
|
|
|
PETRA373 schreef: | wel gewoon met mensen mailen kan toch??? petra die antwoord van hem zit aftewachten, want heb hem natuurlijk effe wat geschreven... ha ha maar weet dat hij na een ander schreef: wat ben je mooi, voral die foto etc... aaaghhhh ha ha en vorige date kwam hij niet opdagen, familie omstandigheden tussen gekomen...... sukkel die ik ben...... en ben ook niet boos, alleen, tja hij weet vast niet zo goed wat hij wil..... in ieder geval wil ik niet meer met hem date.
en zo doe ik het geweldig op een datingsite..... met vorige kreeg ik zelfs ruzie over hem via iemand op forum.. ha ha petra die effe voor de andere dingen blijft, niet meer voor mannenjacht |
Kop op, je bent een leuke meid en ik heb wel eens gehoord dat op ieder potje een deksel past Jouw tijd komt dan nog wel, het is soms frustrerend, maar neem de tijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:31
|
|
|
KLUS667 schreef: | Iemand bemoedigen of gewoon een lolletje trappen (nav een 'domme' opmerking op het forum ofzo), dat moet kunnen. Maar als je aan het "snuffelen" nou ja....je snapt hopelijk wat ik bedoel.... bent, dan moet je wel keuzes maken. |
misschien maken sommigge mensen wel keuze,s door met iedereen te date???? ma ja, geen zin om nr zoveel te zijn... ik ben anders ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:34
|
|
|
PETRA373 schreef: | misschien maken sommigge mensen wel keuze,s door met iedereen te date???? ma ja, geen zin om nr zoveel te zijn... ik ben anders ha ha |
O ja, en dan op gegeven moment "wie van de 3", maar dan zonder gordijn ertussen. Nee, ik vind het niet kunnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:44
|
|
|
Ik date nooit meer. Ja, je kan hier ook zitten om gewoon over dingen te forummen/chatten, meestal dan wel gerelateerd aan het geloof, ja, omdat men hier nu eenmaal gelooft en ik ook, en ja bij mij iig, zoals wel bij zovelen zo zal zijn, is het geloof verweven met mijn leven., en christelijke vrienden te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 19:44
|
|
|
KLUS667 schreef: | Kop op, je bent een leuke meid en ik heb wel eens gehoord dat op ieder potje een deksel past Jouw tijd komt dan nog wel, het is soms frustrerend, maar neem de tijd. |
Effe hè..... Tot dat ik weer zucht....... Me hart in de war laat raken door een man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 23:37
|
|
|
INGE721 schreef: | Haha, mijn date stond buiten in de regen en ik zat binnen te zweten in het restaurant en dacht waar blijft ie nou???????
Mijn lief ontmoette ik voor het eerst bij het zwembad.....hij stond bij het oude openluchtbad en ik bij het nieuwe....
Kortom gewoon doorgaan |
Leuk verhaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 23:40
|
|
|
zucht ff mee ....
een zucht geeft lucht aan een hart vol smart , zei me moeder altijd wanneer ik weer eens zuchtte om een man.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 08:12
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | zucht ff mee ....
een zucht geeft lucht aan een hart vol smart , zei me moeder altijd wanneer ik weer eens zuchtte om een man. |
ha ha, jaa zucht.. mannen... zucht maar duh, we houden moed, deze man , duh ik verdien beter op na de volgende.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 11:06
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha, jaa zucht.. mannen... zucht maar duh, we houden moed, deze man , duh ik verdien beter op na de volgende..... |
zo ist maar net, er zijn genoeg leuke mannen , als je maar van die ene afblijf wahahaha
laat je niet gek maken dat is niemand waard
zonnige zaterdag gewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 11:38
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | zo ist maar net, er zijn genoeg leuke mannen , als je maar van die ene afblijf wahahaha
laat je niet gek maken dat is niemand waard
zonnige zaterdag gewenst. |
ha ha ha welke ene
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 11:43
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha ha welke ene |
Hahaha je weet wel die ene
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 11:47
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Hahaha je weet wel die ene |
toch niet die ene he als die nou maar niet met ons alle drie gaat kloten so krijgen we nog heftigger ruzie als om berend, dan eentje met drie vrouwen onderling op forum... ha ha wel spannend voor de meelezers . lol liefs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 11:51
|
|
|
PETRA373 schreef: | toch niet die ene he als die nou maar niet met ons alle drie gaat kloten so krijgen we nog heftigger ruzie als om berend, dan eentje met drie vrouwen onderling op forum... ha ha wel spannend voor de meelezers . lol liefs. |
Hihihi zou wat zijn idd, twee vrouwen vechten om 1 been en de 3e gaat ermee heen
Wie o wie is de gelukkige, ik niet, ik trek me terug Mijn smaak is het niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 19:52
|
|
|
ik vecht niet om een man, nog nooit gedaan ook.
er daarbij het was een grapje maar als het zo is zal ik een date niet snel afzeggen om terug te keren naar het topic ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 20:11
|
|
|
PETRA373 schreef: | Effe hè..... Tot dat ik weer zucht....... Me hart in de war laat raken door een man |
Mijn date, die idd zoiets zei van 'jaaaahaaaa, ...he het 'klik' niet', die weet niet wat die mist...
Maar ja, ik kan niet met de hele wereld medelijden hebben hoor... Ach, en als ie niet weet wat ie mist, mist ie het ook niet, dat is ook weer zo...
Kijk, als je nooit 'griesmeelpap met bosvruchten ' hebt gegeten(bijvoorbeeld he?), ja, dan mis je het ook niet...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 8 juni 2013, 20:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 20:27
|
|
|
Welke eeeeeenuuuuu?
Seve denku, hoor....
Wíe zou dát nou kúnnen zíjn?
Eeeeeehhhhhhhh.....
Nee, ik komt 'r niet uit....
Nou ja, hoef ook niet álles te weetu...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 8 juni 2013, 20:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 20:57
|
|
|
PETRA373 schreef: | toch niet die ene he als die nou maar niet met ons alle drie gaat kloten so krijgen we nog heftigger ruzie als om berend, dan eentje met drie vrouwen onderling op forum... ha ha wel spannend voor de meelezers . lol liefs. |
Ik zeg niets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 21:38
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik zeg niets |
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 23:32
|
|
|
Ik heb een alibi
En vechten om een man, mij niet gezien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 23:44
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ik heb een alibi
En vechten om een man, mij niet gezien |
Uhh nee, lijkt mij dat je eerder om een vrouw als om een man zou gaan vechten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:18
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks |
Toevallig, dát wou ik ook net zeggen
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 9 juni 2013, 00:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 02:13
|
|
|
Ligt er aan wat voor contact het was. Was er alleen de intentie vrienden te worden en dan verder te zien dan vind ik het niet raar dat hij verder keek,je kunt tenslotte meerdere vrienden hebben.Als je vriendschap zoekt kun je iemand niet claimen,dan weet je dat je dit risico loopt. Was er van beide kanten de bedoeling dat er een relatie uit voort zou komen en kwam dat ook naar voren uit het mailcontact dan is hij heel fout bezig.
Ik begrijp niet zo goed hoe een liefdesrelatie moet ontstaan uit een vriendschap(zoals ik hier zo vaak hoor),volgens mij begint een relatie met verliefdheid en word je binnen die relatie elkaars beste vrienden..........maar misschien denk ik wel als......een man?
|
|
Naar boven |
|
|