Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik wandel nooit nacht...dan val ik steeds over vanalles en nog wat... |
Nouja je kan met onze club hoogstens over een vrouw vallen, als dat nou t ergste is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:45
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Nouja je kan met onze club hoogstens over een vrouw vallen, als dat nou t ergste is |
Erger dan dat kan niet...spijtig genoeg zal geen enkele vrouw voor mij vallen... ...ik wens jullie veel wok- en wandelplezier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Erger dan dat kan niet...spijtig genoeg zal geen enkele vrouw voor mij vallen... ...ik wens jullie veel wok- en wandelplezier |
Dat weet je maar nooit! Er kan maar zo een vrouw over je vallen, of voor je vallen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Erger dan dat kan niet...spijtig genoeg zal geen enkele vrouw voor mij vallen... ...ik wens jullie veel wok- en wandelplezier |
als we nu es allemaal gaan bidden voor een leuke lieve vrouw voor jou die bij je hoort, heb tijdje terug ook voor iemand gebeden van cm hier en die is nu heeel erg verliefd , dus ( en nee zeg niet wie) sereius het stikt hier van de cristenen,laten we god allemaal vragen voor leuke vrouw voor frank deze week
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:56
|
|
|
PETRA373 schreef: | als we nu es allemaal gaan bidden voor een leuke lieve vrouw voor jou die bij je hoort, heb tijdje terug ook voor iemand gebeden van cm hier en die is nu heeel erg verliefd , dus ( en nee zeg niet wie) sereius het stikt hier van de cristenen,laten we god allemaal vragen voor leuke vrouw voor frank deze week |
Je hoeft niet te zeggen wie het is...ik weet het al... Dus, je zal met hem op een terrasje niet meer wat moeten gaan drinken...(ook dat wist ik al)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:57
|
|
|
PETRA373 schreef: | als we nu es allemaal gaan bidden voor een leuke lieve vrouw voor jou die bij je hoort, heb tijdje terug ook voor iemand gebeden van cm hier en die is nu heeel erg verliefd , dus ( en nee zeg niet wie) sereius het stikt hier van de cristenen,laten we god allemaal vragen voor leuke vrouw voor frank deze week |
Ja k weet wie je bedoelt, ben ook blij voor hem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:59
|
|
|
Op elk potje past een dekseltje, en voor Frank komt ook vast en zeker een lieve vrouw!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:03
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Op elk potje past een dekseltje, en voor Frank komt ook vast en zeker een lieve vrouw! |
Dat hoor ik al 5 jaar...de enigste die voor me vielen waren labiele vrouwen. Ik blijf nu wel lekker alleen. Dat van dat dekseltje en pot is een achterhaalt cliché...het zijn maar sus-woorden waar je geen meter mee vooruit komt. Maar de intentie is wel goed...dat weet ik ook wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:04
|
|
|
ja leuk he, en ben blij voor hem, vorig jaar heb ik twee weken gebeden voor hem omdat ik dacht na ja zeg,leuke man, word tijd hij e s iemand vind die bij hem hoort en hem verdiend en jeee nu is hij verliefd...... misschien heeft god me gebed ook wel verhoort dus deze week ben jij aan de beurt en volgende week mamalou, we kunnen altijd vragen toch,wie weet en voormij ha ha bidden de mannen waar ik altijd de kerk mee poets, ha ha wel lief van ze dat ze dat gingen doen toen ik zei, zal best wel nog een man willen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:09
|
|
|
PETRA373 schreef: | ja leuk he, en ben blij voor hem, vorig jaar heb ik twee weken gebeden voor hem omdat ik dacht na ja zeg,leuke man, word tijd hij e s iemand vind die bij hem hoort en hem verdiend en jeee nu is hij verliefd...... misschien heeft god me gebed ook wel verhoort dus deze week ben jij aan de beurt en volgende week mamalou, we kunnen altijd vragen toch,wie weet en voormij ha ha bidden de mannen waar ik altijd de kerk mee poets, ha ha wel lief van ze dat ze dat gingen doen toen ik zei, zal best wel nog een man willen |
Haha petra, je kan ook voor twee tegelijk bidden, dan hoef ik geen week in de wacht te staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat hoor ik al 5 jaar...de enigste die voor me vielen waren labiele vrouwen. Ik blijf nu wel lekker alleen. Dat van dat dekseltje en pot is een achterhaalt cliché...het zijn maar sus-woorden waar je geen meter mee vooruit komt. Maar de intentie is wel goed...dat weet ik ook wel. |
Kom op Frank, zijn geen sus woorden, op t onverwachts komt er iemand op je pad, vertrouwen hebben! Maare, als jij daar blijft zitten gebeurt er niks, komop ga mee wokken, you never now, verbreed je horizon en wieweet wat er gebeurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat hoor ik al 5 jaar...de enigste die voor me vielen waren labiele vrouwen. Ik blijf nu wel lekker alleen. Dat van dat dekseltje en pot is een achterhaalt cliché...het zijn maar sus-woorden waar je geen meter mee vooruit komt. Maar de intentie is wel goed...dat weet ik ook wel. |
ach, geduld, dat zei ik toen ook tegen die ene, petra die al 8 jaar diep in me hart hoopt op iemand die een maatje voor het leven is, en we hebben het wel over een maatje voor het leven he, die kom je niet effe zomaar tege( darom wordhet es tijd voor gebeds ondersteunig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:22
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Haha petra, je kan ook voor twee tegelijk bidden, dan hoef ik geen week in de wacht te staan |
wacht met jou een week, want zo verhoort god me gebed en je gaat mee wokken en die leuke busdriver ook en wel begin wel met bidden na het wokken voor jou, ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:34
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | hier willen wokken op 9 februari op een nader te bepalen tijdstip:
http://www.wokhetoosten.nl/
de lijst ziet er als volgt uit..
Sybren542 Joop340(kan mensen meenemen) Mamalou463 Berendjan590 (kan mensen meenemen) Margriet020 Erika129 (ov) Trijnie671 Altje848 Ilona689 anna415 ..........
wie volgt..
is nu ok anna? |
En up maar weer even!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ga je wel mee, Erika? |
Staat mijn naam op de lijst??? Dan zie je daar het antwoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SYBREN542
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:55
|
|
|
lieve mensen nog 2 dagen kan je aanmelden voor het wokken volgende week zaterdag we staan nu op 10 mensen wil er toch wel iets meer bij hebben dus je kan je nog aanmelden tot maandag 16.00 ik wil ook vragen voor de mensen van 18 tot 30 of ook die mensen willen nadenken en aanmelden en gezellig mee gaan hoe meer zielen hoe meer vreugde sybren broekema ps.kijk er naar uit heb er super veel zin in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 14:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | wordt zo te zien bijna een vrouwen aangelegenheid waar blijven die mannen |
die durven niet joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 18:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Staat mijn naam op de lijst??? Dan zie je daar het antwoord |
Er staat (ov) bij en in het verleden merkte ik wel eens....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:00
|
|
|
PETRA373 schreef: | wacht met jou een week, want zo verhoort god me gebed en je gaat mee wokken en die leuke busdriver ook en wel begin wel met bidden na het wokken voor jou, ha ha |
Haha nu lig ik echt in een deuk om jou petra
Weet je wat, die leuke touringcar driver laat ik voor jou over ok, ga dan ook mee!
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op zaterdag 2 februari 2013, 21:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:06
|
|
|
Ik kan trouwens jou wel oppikken Petra mocht je toch meewillen
Ligt voor mij op de route zag ik Kan je je gelijk voorstellen aan die busdriver van je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:39
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ik kan trouwens jou wel oppikken Petra mocht je toch meewillen
Ligt voor mij op de route zag ik Kan je je gelijk voorstellen aan die busdriver van je |
mamalou ik kan jou ook ophalen ligt op de route
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:41
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | mamalou ik kan jou ook ophalen ligt op de route |
Ja ik zag het inderdaad, nou is goed, gaan we gelijk door naar petra enpikken we petra op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:46
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ik kan trouwens jou wel oppikken Petra mocht je toch meewillen
Ligt voor mij op de route zag ik Kan je je gelijk voorstellen aan die busdriver van je |
ha ah wat lief van je, eh heb het wel es op het forumgeschreven heb straatangst gehad,genezen zonder medicijnen,maar woord van god en alles gaat goed buiten maar soms ben ik nog onzeker, laatste loodjes om me leven weer helemaal op te pakken en wel ik blijf in me omgeving nog niet verder dan zeewolde ermelo,putten....ha ha en dit is moeilijke stap en wel wil eerst na de pn gaan in de lente en als dat goed gaat zulk soort dingen es, weet is stom,onzeker gedoe maja,dus neee ik ga niet en wel heel lief van je
ga jij maar gezellig met busdriver en welontopic maar weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:54
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ah wat lief van je, eh heb het wel es op het forumgeschreven heb straatangst gehad,genezen zonder medicijnen,maar woord van god en alles gaat goed buiten maar soms ben ik nog onzeker, laatste loodjes om me leven weer helemaal op te pakken en wel ik blijf in me omgeving nog niet verder dan zeewolde ermelo,putten....ha ha en dit is moeilijke stap en wel wil eerst na de pn gaan in de lente en als dat goed gaat zulk soort dingen es, weet is stom,onzeker gedoe maja,dus neee ik ga niet en wel heel lief van je
ga jij maar gezellig met busdriver en welontopic maar weer |
Is goed hoor, je moet doen waar je je lekker en goed bij voelt! Knap dat je het stapje voor stapje oppakt en dat het ook goed gaat! Niks stom, is juist knap van je, ik heb het ook op die manier gedaan, heb enorm last gehad van angst en paniek aanvallen, durfde en deed niets meer, maar ging stapje voor stapje vooruit en nu cross ik weer overal heen. Zover kom jij ook weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:57
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Haha nu lig ik echt in een deuk om jou petra
Weet je wat, die leuke touringcar driver laat ik voor jou over ok, ga dan ook mee! |
en ja heb best een beetje zwak voor de busdriver geef het toe maar hij hoort bij de vrouw die god hem geeft en als dat iemand anders als ik ben dan is het goed, dan hoort hij niet bij mij iemand anders, oke geef toe,voordat hij gaat wokken met al die alleenstaande vrouwen(grommm) ontmoet ik hem wel effe, ha ha stel ..... en stel... ha ha erg ben ik he. ontopic maar weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 22:00
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Is goed hoor, je moet doen waar je je lekker en goed bij voelt! Knap dat je het stapje voor stapje oppakt en dat het ook goed gaat! Niks stom, is juist knap van je, ik heb het ook op die manier gedaan, heb enorm last gehad van angst en paniek aanvallen, durfde en deed niets meer, maar ging stapje voor stapje vooruit en nu cross ik weer overal heen. Zover kom jij ook weer! |
wauw goed van je, ik ben gewoon nog onzeker, ha ah laatste dingen ,tijd terug ging ik na de tandarts harstikke ziek door ontsteking op de fiets, kies trekken, terug gefiets, dus iedereen zei, eh wat ben je nu onzeker alsje dat durft,warom dan niet verder. ma ja kleine stapjes samen met jezus, en dan komt het goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 22:01
|
|
|
PETRA373 schreef: | en ja heb best een beetje zwak voor de busdriver geef het toe maar hij hoort bij de vrouw die god hem geeft en als dat iemand anders als ik ben dan is het goed, dan hoort hij niet bij mij iemand anders, oke geef toe,voordat hij gaat wokken met al die alleenstaande vrouwen(grommm) ontmoet ik hem wel effe, ha ha stel ..... en stel... ha ha erg ben ik he. ontopic maar weer |
Bid dan deze week eerst eens voor jezelf petra, wieweet dan komt het goed met jou en busdriver
Je kan dan later wel voor ons bidden, kom jij op het eerste plan in dit geval
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 22:04
|
|
|
PETRA373 schreef: | wauw goed van je, ik ben gewoon nog onzeker, ha ah laatste dingen ,tijd terug ging ik na de tandarts harstikke ziek door ontsteking op de fiets, kies trekken, terug gefiets, dus iedereen zei, eh wat ben je nu onzeker alsje dat durft,warom dan niet verder. ma ja kleine stapjes samen met jezus, en dan komt het goed. |
Zo is dat, al biddend kom je er wel! Ik heb ook hyperventilerend van angst in de AH gestaan lange rij achter de kassa, maar moest er gewoon doorheen en nu gaat het alweer aantal jaar erg goed, gelukkig. Je moet met elk klein stapje vooruit dat zien als een stap in de goede richting....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 22:11
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Zo is dat, al biddend kom je er wel! Ik heb ook hyperventilerend van angst in de AH gestaan lange rij achter de kassa, maar moest er gewoon doorheen en nu gaat het alweer aantal jaar erg goed, gelukkig. Je moet met elk klein stapje vooruit dat zien als een stap in de goede richting.... |
ha ha herkenbaar zo ging ik ook op het begin,en dan lange rij pffffff liefs en zorry voor offtopic gedoe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 februari 2013, 00:15