Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | moet ik dit zien als een lokmiddel? |
nee, visser; ik dien niet als lokaas, maar....... je MAG me komen troosten, haha (in uilenbos dan uiteraard, he?)
neem gelijk een extra doosje tissues mee voor me, want er zal wel een traantjuh van ontroering mijn edel oog ontsnappen als ik uwes zou mogen ontmoeten........................
*hannah haalt even haar nederige masker uit de kast; ik ben zo terug.....*
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 29 oktober 2012, 20:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:36
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee, visser; ik dien niet als lokaas, maar....... je MAG me komen troosten, haha (in uilenbos dan uiteraard, he?)
neem gelijk een extra doosje tissues mee voor me, want er zal wel een traantjuh van ontroering mijn edel oog ontsnappen als ik uwes zou mogen ontmoeten........................
*hannah haalt even haar nederige masker uit de kast; ik ben zo terug.....* |
Vertel , wat is er gebeurd , waar hebt uwes zoveel verdriet over dat visser uwes moet / mag gaan troosten? Heeft de kleine prinses luddevuduh? Want dan zijt gij aan het verkeerde adres , dan moet gij bij nijnen zoon Dennis zijn . Gaat het om het feit dat gij al een jaar geen zeeuwse bolussen meer gegeten heeft? Hier ligt er nog steeds één op het aanrecht van zaterdag .Rijp voor de afvalbak.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:44
|
|
|
Neem nog een vriendin mee -ex cm er. Dat worden dus wel 2 stationafhaalprobleemgevallen. Roelandes fiets krijgt het dan wel hééééél erg zwaar. Maar een troost ze is lichtgewicht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vertel , wat is er gebeurd , waar hebt uwes zoveel verdriet over dat visser uwes moet / mag gaan troosten? Heeft de kleine prinses luddevuduh? Want dan zijt gij aan het verkeerde adres , dan moet gij bij nijnen zoon Dennis zijn . Gaat het om het feit dat gij al een jaar geen zeeuwse bolussen meer gegeten heeft? Hier ligt er nog steeds één op het aanrecht van zaterdag .Rijp voor de afvalbak. |
Als je die nog effe laat liggen loopt die bolus wel van zelf buiten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:08
|
|
|
MAMY994 schreef: | Neem nog een vriendin mee -ex cm er. Dat worden dus wel 2 stationafhaalprobleemgevallen. Roelandes fiets krijgt het dan wel hééééél erg zwaar. Maar een troost ze is lichtgewicht. |
Worden dus ook 2 stationterugbrengprobleemgevallen Was ik een beetje vergeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je die nog effe laat liggen loopt die bolus wel van zelf buiten... |
't is dat Dennis nu ligt te slapen anders had hij hier even op mogen reageren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:28
|
|
|
MAMY994 schreef: | Worden dus ook 2 stationterugbrengprobleemgevallen Was ik een beetje vergeten |
dacht het niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 21:15
|
|
|
PIETER619 schreef: | dacht het niet |
jij bent zo galant vervoer tussen het station en het restaurant te willen verzorgen voor de treinreizig(st)ers, begrijp ik, pieter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 22:49
|
|
|
HANNAH810 schreef: | jij bent zo galant vervoer tussen het station en het restaurant te willen verzorgen voor de treinreizig(st)ers, begrijp ik, pieter? |
danheddegijvandezetopicGeplaatst:donderdag18oktober2012,22:07gemistzekertewetendenkikzoietsongeveer.
problemen zijn er niet, aleen is de oplossing soms even zoek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 23:16
|
|
|
HANNAH810 schreef: | jij bent zo galant vervoer tussen het station en het restaurant te willen verzorgen voor de treinreizig(st)ers, begrijp ik, pieter? |
Ik had het al begrepen Hannah. En Pieter ook al een berichtje gestuurd. Ik vind het geweldig hoe bereidwillig jullie zijn. Jij, Hannah, die alles wil regelen, Maritime, Roulande die me zelf aanbood met de fiets te halen. en Pieter natuurlijk. Maar echt het is TOP!!!!! (hoort eigenlijk op de knuffeltopic)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGREET739
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 november 2012, 08:08
|
|
|
Als er nog meer van het station komen? Ik wil ook wel ophalen, hoor.
en ik heb ook nog een trekhaak en een dakdoos........
Margreet739die wel van uitjes houdt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 00:41
|
|
|
MARGREET739 schreef: | en ik heb ook nog een trekhaak en een dakdoos........
Margreet739die wel van uitjes houdt |
ahh.........margreet, ik overweeg ook met de trein te komen nu ik dit hoor; mag ik met mijn mond op je trekhaak, of stop je me in je dakdoos?
(wees niet bezorgd; ik heb ÉCHT een hele grote mond; so no problem!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 00:49
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ahh.........margreet, ik overweeg ook met de trein te komen nu ik dit hoor; mag ik met mijn mond op je trekhaak, of stop je me in je dakdoos?
(wees niet bezorgd; ik heb ÉCHT een hele grote mond; so no problem!!) |
Zolang je geen kustgebid hebt, valt het ook niet uit je mond en is een trekhaak een goede optie......
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zaterdag 3 november 2012, 00:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 01:10
|
|
|
MAMY994 schreef: | Ik had het al begrepen Hannah. En Pieter ook al een berichtje gestuurd. Ik vind het geweldig hoe bereidwillig jullie zijn. Jij, Hannah, die alles wil regelen, Maritime, Roulande die me zelf aanbood met de fiets te halen. en Pieter natuurlijk. Maar echt het is TOP!!!!! (hoort eigenlijk op de knuffeltopic) |
Als Pieter het wil doen. Kunnen er ook meer noormannen/vrouwen meekomen. "take your seatbelts"
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zaterdag 3 november 2012, 01:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 05:18
|
|
|
MARITIME853 schreef: |
Zolang je geen kustgebid hebt, valt het ook niet uit je mond en is een trekhaak een goede optie...... |
Kustgebid????? Of kunstgebit??????? Ik kan best tegen wat spelfouten maar deze vind ik toch wel erg......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 09:59
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Kustgebid????? Of kunstgebit??????? Ik kan best tegen wat spelfouten maar deze vind ik toch wel erg...... |
ho, ho, willemijn; ik heb de trekhaak al gereserveerd,hoor!! twee kunstgebeden op een trekhaak past niet.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 10:20
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Kustgebid????? Of kunstgebit??????? Ik kan best tegen wat spelfouten maar deze vind ik toch wel erg...... |
Hij bedoelt vast dat je een kunstig gebed nodig hebt wil je het volhouden met je kunstgebit aan de trekhaak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 10:45
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hij bedoelt vast dat je een kunstig gebed nodig hebt wil je het volhouden met je kunstgebit aan de trekhaak |
Ja , of ..........gewoon een schietgebedje aan de kust. Zou ook nog kunnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 10:58
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hij bedoelt vast dat je een kunstig gebed nodig hebt wil je het volhouden met je kunstgebit aan de trekhaak |
Kijk...dit vind ik wel een leuke oplossing!!!
(Die spelfout had mij ook kunnen overkomen...ik ben eigenlijk GEWOON...een mens)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:18
|
|
|
nou ik vind het wel een creatieve Willemijn. Maar zou ook aan een ander uitje denken dan. Iets met bidden aan de kust inderdaad. Haha ach ja foutje moet kunnen. Je weet ook nooit waarom sommige mensen geen abn kunnen schrijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:18
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kijk...dit vind ik wel een leuke oplossing!!!
(Die spelfout had mij ook kunnen overkomen...ik ben eigenlijk GEWOON...een mens) |
(is dat Echt waar had ik niet gedacht )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:23
|
|
|
ja of kussen met bidden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:34
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | (is dat Echt waar had ik niet gedacht ) | Er lopen best wel veel...""gewone""mensen rond... Daar kan ik het redelijk goed mee vinden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:40
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nou ik vind het wel een creatieve Willemijn. Maar zou ook aan een ander uitje denken dan. Iets met bidden aan de kust inderdaad. Haha ach ja foutje moet kunnen. Je weet ook nooit waarom sommige mensen geen abn kunnen schrijven |
Een foutje moet zeker kunnen Roelande......ik maak ook wel eens schrijffouten...., je hebt schrijffouten en type fouten.... Maar gebid vind ik wel een grensoverschrijdende.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 3 november 2012, 11:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:41
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Een foutje moet zeker kunnen Roelande......ik mak ook wel eens schrijffouten.... Maar gebid vind ik wel een grensoverschrijdende..... |
niet zo streng juf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kijk...dit vind ik wel een leuke oplossing!!!
(Die spelfout had mij ook kunnen overkomen...ik ben eigenlijk GEWOON...een mens) |
Gebid vind ik niet zo'n gewone fout van gewone mensen.......maar ja, ik ben ook maar een GEWOON mens he? Net als jij...... En jij hebt weer over ander dingen je kritiekjes......net als een GEWOON mens.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:56
|
|
|
JOL252 schreef: | ja of kussen met bidden |
Je hebt mensen die mooi kunnen bidden.....dat zijn dan echt kunstige gebeden.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:59
|
|
|
Grensoverschrijdend????????
Wat zwaar!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:59
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je hebt mensen die mooi kunnen bidden.....dat zijn dan echt kunstige gebeden....... |
ja maar of het ooit kustige gebeden worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|