Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 juni 2011, 21:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Eén detail, niet onbelangrijk, zijn daar ook smurfinnen? |
Je kan solliciteren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 juni 2011, 21:13
|
|
|
MARIO216 schreef: | Je kan solliciteren |
Alleen als jij er gaat wonen Mario.........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 14 juni 2011, 21:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 juni 2011, 22:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Alleen als jij er gaat wonen Mario......... |
Oké afgesprokem, samen met Thomas, en die andere van de Veluwe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 22:19
|
|
|
Mooi blauw..Andalucia... Jeugdherinneringen...http://youtu.be/NVA5ifLis1E Poetas andaluces (1975)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:20
|
|
|
Grote ommekeer in de wereld van de satellietontvangst....(mijn hobby dus). Vorige week heeft het Europese hof van justitie een vrouw in het gelijk gesteld in de zaak tegen Sky. Zij kon nl. veel goedkoper de voetbalzenders via een Griekse provider laten zien, dan via Sky. Vanaf dat moment is het dus mogelijk geworden om een abbo te nemen vanuit het buitenland. Nu was het zo, dat als je in Dld woonde, je geen abbo kon nemen van Canal Digitaal. En als je in NL woonde, mocht je de Vlaamse zenders niet zien. Nu zijn de grenzen ook weggevallen, duss.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:30
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Grote ommekeer in de wereld van de satellietontvangst....(mijn hobby dus). Vorige week heeft het Europese hof van justitie een vrouw in het gelijk gesteld in de zaak tegen Sky. Zij kon nl. veel goedkoper de voetbalzenders via een Griekse provider laten zien, dan via Sky. Vanaf dat moment is het dus mogelijk geworden om een abbo te nemen vanuit het buitenland. Nu was het zo, dat als je in Dld woonde, je geen abbo kon nemen van Canal Digitaal. En als je in NL woonde, mocht je de Vlaamse zenders niet zien. Nu zijn de grenzen ook weggevallen, duss..... |
ik woon in duitsland en heb gewoon een nl abbo op canaal digitaal... althans... mn schoonmoeder, jeweetwel, Eucalypta... heeft het abo, wij het kaartje en we betalen haar keurig de kosten. zo doet de hele grensstreek het.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik woon in duitsland en heb gewoon een nl abbo op canaal digitaal... althans... mn schoonmoeder, jeweetwel, Eucalypta... heeft het abo, wij het kaartje en we betalen haar keurig de kosten. zo doet de hele grensstreek het. | En dat hoeft dus niet meer he.
|
|
Naar boven |
|
|