Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 20:04
|
|
|
BILLY701 schreef: | Chat mag ik je een tip geven ???
Wees en blijft gewoon jezelf.
simpel eigenlijk!! |
En simpel is ook OK ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 20:06
|
|
|
WIJ ZIJN OK WIJ ZIJN OK!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMANDV978
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 20:07
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | En simpel is ook OK .... |
ik ben het helemaal met je eens .... blijf jezelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 21:37
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | WIJ ZIJN OK WIJ ZIJN OK!!!! |
dat van mars komt is OK.......OK ........OK......
Van Venus nog beterder.....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 6 januari 2011, 16:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 16:19
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 14:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 16:34
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Niks mis met dames! En wij heren...kunnen eens nadenken hoe dames benaderd en behandeld wensen te worden: beschermend... knuffelend...helpen afwassen...kleren strijken...."Wat zie je er leuk uit!" zeggen... en..."Ow!...wácht, dat doe ik wel even voor je!"..."Scha-hát, wat héérlijk...wat kun jij toch altijd lekker koken!" ...of: "Lieveling, zullen we eens naar het Theater gaan?" en...bosje rozen...doet wonderen! Een z.g. "mannen club" is niet nodig op ChristianMatch. |
Ik hoop dat heeeeeeeel veel mannen dit gaan lezen !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 16:35
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | WIJ ZIJN OK WIJ ZIJN OK!!!! |
Chat...eh...dat weten we nu wel hoor! Herhaling is de kracht van de reclame...maar ik vraag me af of dit reclame is.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 16:46
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Niks mis met dames! En wij heren...kunnen eens nadenken hoe dames benaderd en behandeld wensen te worden: beschermend... knuffelend...helpen afwassen...kleren strijken...."Wat zie je er leuk uit!" zeggen... en..."Ow!...wácht, dat doe ik wel even voor je!"..."Scha-hát, wat héérlijk...wat kun jij toch altijd lekker koken!" ...of: "Lieveling, zullen we eens naar het Theater gaan?" en...bosje rozen...doet wonderen! Een z.g. "mannen club" is niet nodig op ChristianMatch. |
Op het afwassen en zo na zou dit best eens zo kunnen zijn
En natuurlijk weten de dames hoe ze ons moeten behandelen en benaderen: dat dopje op de tandpasta, natuurlijk doe ik dat er wel even op als je het vergeten bent. Wat heeft die krant veel bijlagen, toch schat, ik begrijp best dat je die ruim om je stoel op de grond heb liggen. Winkelen vind je vervelend, nou je hoeft niet mee hoor en ik heb je creditcard toch al gevonden tussen al de kranten! Een paar nieuwe schoenen? Bij jou is dat zooooo makkelijk, maat 46 en zwart en lekker zittend! Is je pilsje koud genoeg? Ik vind het toch zo fijn om voor ons samen te koken en ik weet heus wel dat je niet in staat bent het werkwoord afwassen in de eerste persoon enkelvoud te vervoegen! Geen probleem hoor. Mijn vriendin en ik overleggen wel welke kleren en schoenen we gaan kopen en daarvoor nemen we de tijd, doei schat, In de magnetron staat alles klaar, een keer drukken op het rode knopje is genoeg! Gooi je je vieze sokken en zo bij de andere achter de bank, dat vind ik toch zo'n logische plaats, lieverd van me.
Thomas, wat is een Miele toch mooi, maar eigenlijk hoort dat thuis in het topic over preventie van echtscheidingen.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 6 januari 2011, 21:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 16:49
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Ik hoop dat heeeeeeeel veel mannen dit gaan lezen ! |
Dan lopen alle vrouwen naast hun naald hakjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 16:50
|
|
|
Gibby....als het allemaal maar gemeend is wat je hier schrijft, ik hou hier helemaal niet zo van. en vind het persoonlijk een beetje overdreven. maar zal wel aan mij liggen haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 17:20
|
|
|
MAR907 schreef: | Dan lopen alle vrouwen naast hun naald hakjes... |
nou, dan kan ik op naaldhakken nog byzonder hard (weg-)rennen, verwacht ik.......
doe maar liever normaal; das gek genoeg!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 17:28
|
|
|
MAR907 schreef: | Dan lopen alle vrouwen naast hun naald hakjes... |
Helaas bezit ik geen naaldhakjes.....
Voor mij dus nog ontvluchtingskansen aan dit.....eh....noodlot?
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op donderdag 6 januari 2011, 18:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 17:35
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 14:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 17:39
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 14:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 17:41
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Helaas bezit ik geen naaldhakjes..... |
Gelukkig...
Ik moest even denken aan de boulevaar in scheveningen. Een vriendin van mij wees mij op de echtparen die daar liepen waar de mannen meters voor de vrouwen liepen en druk met de kinderen bezig waren. Terwijl de mannen nergens om gaf en geen aandacht aan gaf, maar wel aan andere (vreemde)vrouwen.
Wat dat betreft vind ik dat wij als mannen niks onder doen aan hetgeen wat Chat in de topic schrijft.... Mannen zijn ook niet altijd OK....
Wat Gibby schrijft; dat gaat alleen als de ware gevonden is.....naar mijn in ziens....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 6 januari 2011, 17:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 17:45
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 14:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 17:50
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Klopt Mar! En wat denk je..ik hoorde dat Oosterse vrouwen in bepaalde landen 10 meter áchter hun "man" moeten mee lopen. Gezellig!!!? |
Dat klopt, volgens mij staat het woordje geborgheid niet bij hun in de woorden boek....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 17:54
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 14:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 18:15
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Hannah....ik denk dat je een pittige dame bent als ik al jou reacties lees. Mannen kunnen meestal harder rennen. Hopelijk rennen mannen niet bij jou weg...dat zou echt niet normaal zijn, denk ik. Oei...wat zeg ik nou ook weer met m'n grote mond.....!!! |
Valt wel mee Gibby, bepaalde mannen rennen daarvoor weg....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 6 januari 2011, 19:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOZUA332
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 18:32
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, dan kan ik op naaldhakken nog byzonder hard (weg-)rennen, verwacht ik.......
doe maar liever normaal; das gek genoeg!! |
Ennuh... op 'stiletto hakken?'
Wat Chat betreft. He broer (!), laat de dames nou wat te knarren hebben en 'ons mannen' generaliseren. Dat lees je en gaat je andere oog weer uit (afgeleid van: ene oor in, andere weer uit). Als een subgroepje meiden... een man als meervoud gebruiken dan zoeken ze de sulletjes onder ons. De echte man... weet beter en houdt wijzelijk zijn mond en pakt er een biertje bij ( voor bier mag je ook enig elk ander -alcoholisch- drankje lezen).
Wat de rol van de meiden en gosers in de bijbel betreft. Hierin heeft God man en vrouw geschapen en beiden zullen elkaar respecteren en liefhebben(de erge korte versie). God gaf hen allebei hun kwaliteiten en deze komen elkaar tegemoet in pure harmonie.
Voor mij is God erg duidelijk als Hij het in de bijbel uiteenzet. De emancipatie in het heden, anno 2011, roept bij mij wel eens vragen op.
Mannen zijn 'ok', maar vrouwen zijn evengoed 'ok'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 18:35
|
|
|
MAR907 schreef: | Valt wel mee Gibby, bepaalde mannen rennen daarvoor weg.... |
Nou Mar...maar heeeeeeel weinig hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBERT118
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 08:01
|
|
|
Kijk deze dame heeft het niet door, als een man maar genoeg geld heeft, wil ik er wel mee uit, 1, geld maakt niet gelukkig, maar maakt meer kapot dan je lief is!, 2, wij mannen waren jagers, maar we moesten van de vrouwen ook onze tranen laten zien, en toen zijn we watjes geworden!. 3. De vrouw is over het emancipatie paard heen getrokken, en wij mannen hebben dat laten gebeuren, mannen wordt weer man, en gaat jagen, maar wel met een zacht randje!.
MARIJAN072 schreef: | Tja, als je nu een miljoen gewonnen zou hebben. Maar een tientje... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 10:15
|
|
|
ROBERT118 schreef: | Kijk deze dame heeft het niet door, als een man maar genoeg geld heeft, wil ik er wel mee uit, 1, geld maakt niet gelukkig, maar maakt meer kapot dan je lief is!, 2, wij mannen waren jagers, maar we moesten van de vrouwen ook onze tranen laten zien, en toen zijn we watjes geworden!. 3. De vrouw is over het emancipatie paard heen getrokken, en wij mannen hebben dat laten gebeuren, mannen wordt weer man, en gaat jagen, maar wel met een zacht randje!. |
Hehe, eindelijk een man op CM die me begrijpt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 10:23
|
|
|
Zullen we (mannen) laten zien op de picknick wie we zijn en kunnen de dames best wel schamen. Het grasveld is inmiddels gereserveerd voor alle CMmannen en op de heide voor de dames Schrijven jullie op de agenda 16 april in Ede.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 10:40
|
|
|
vroegâh...toen de wapens nog van hout waren en de mannen van staal...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 11:00
|
|
|
Oorloggebied in Ede?
Dames gillen weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 11:26
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Zullen we (mannen) laten zien op de picknick wie we zijn en kunnen de dames best wel schamen. Het grasveld is inmiddels gereserveerd voor alle CMmannen en op de heide voor de dames Schrijven jullie op de agenda 16 april in Ede. |
mannen en vrouwen apart picknicken? kijk; zo wordt het nog es gezellig!! geen eikeltjes die tussen je kleding terechtkomen als de heren aan t gooien gaan geen waterflessen op zijn kop boven mijn hoofd, geen druiven naar mn hoofd, ruimte op ons kleedjes.... alleen de pannekoeken opeten, de fruitbowl snoepen en de tiramisu smikkelen. komt helemaal goed herman; ik ben vóór!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:15
|
|
|
Ze zijn best wel oke Ze zijn best wel oke Ze zijn best wel oke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:19
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ze zijn best wel oke Ze zijn best wel oke Ze zijn best wel oke
|
dat wilden we even horen. danke schön
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:34
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ze zijn best wel oke Ze zijn best wel oke Ze zijn best wel oke
|
ja niet al te hard, hoor leanne........ anders hoort de club-der-verenigde-mannen ons nog.........
(en is t over met de rust)
|
|
Naar boven |
|
|