Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 21:55
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik zou de hond niet in de kleur van de gordijnen doen; vind jum nooit meer trug. |
ik denk er nog ff over na, oh ja, die hond is al weer weggelopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 21:57
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik denk er nog ff over na, oh ja, die hond is al weer weggelopen |
en toch denk je er nog over na
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:05
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | en toch denk je er nog over na |
welke kleur er op de muren moet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:44
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik zou de hond niet in de kleur van de gordijnen doen; vind jum nooit meer trug. |
Ah joh, om hem te vinden kun je toch wel ff de kat van de buren lenen? Op de plek waar de gordijnen blaffen moet de hond zich dan bevinden. Probleem opgelost!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 september 2012, 10:04
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ah joh, om hem te vinden kun je toch wel ff de kat van de buren lenen? Op de plek waar de gordijnen blaffen moet de hond zich dan bevinden. Probleem opgelost! |
Lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 september 2012, 10:08
|
|
|
Lol
mijn inboedel totaal gesloopt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 13:15
|
|
|
al 2 kijkers gehad!!! En nog 2 uur te gaan! Die ene man zou er in principe morgen in kunnen, zegt hij! O ja? Moet ik toch op zoek naar een grote kartonnen doos om in te wonen. (Of een beetje beter zoeken naar een man met huis! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 13:45
|
|
|
JANS221 schreef: | al 2 kijkers gehad!!! En nog 2 uur te gaan! Die ene man zou er in principe morgen in kunnen, zegt hij! O ja? Moet ik toch op zoek naar een grote kartonnen doos om in te wonen. (Of een beetje beter zoeken naar een man met huis! ) |
Positief joh!!! Dat...met of zonder huis...moet je gewoon laten rusten.. Die man...is toch veel belangrijker???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 14:16
|
|
|
JANS221 schreef: | al 2 kijkers gehad!!! En nog 2 uur te gaan! Die ene man zou er in principe morgen in kunnen, zegt hij! O ja? Moet ik toch op zoek naar een grote kartonnen doos om in te wonen. (Of een beetje beter zoeken naar een man met huis! ) |
Was het een LEUKE, SINGLE man???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 14:16
|
|
|
Viel die man voor je huis of voor jou? Dat je zijn stille hint niet begreep zeg.........tssssss
Hier verdienen de pubers een mooi centje met de open dag,ze zijn ingehuurd door een makelaar,houden 2 huizen in de gaten............ik wilde ook wel,ik kan goed kletsen,vind verkopen heerlijk en je krijgt nog betaald ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 14:56
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Viel die man voor je huis of voor jou? Dat je zijn stille hint niet begreep zeg.........tssssss
Hier verdienen de pubers een mooi centje met de open dag,ze zijn ingehuurd door een makelaar,houden 2 huizen in de gaten............ik wilde ook wel,ik kan goed kletsen,vind verkopen heerlijk en je krijgt nog betaald ook! |
Leanne, allereerst gefeliciteerd met je verjaardag! Heb ik weer een stille hint gemist dus.
En Steentje, ja hij was single, maar leuk?mmm.. niet onaardig, maar te jong. Hij wou beneden in het souterrain wilde katten gaan houden, nou...dan kan ik wel gewoon hier blijven wonen toch?
Inmiddels 4 kijkers gehad
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zaterdag 29 september 2012, 14:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 17:10
|
|
|
JANS221 schreef: | Leanne, allereerst gefeliciteerd met je verjaardag! Heb ik weer een stille hint gemist dus.
En Steentje, ja hij was single, maar leuk?mmm.. niet onaardig, maar te jong. Hij wou beneden in het souterrain wilde katten gaan houden, nou...dan kan ik wel gewoon hier blijven wonen toch?
Inmiddels 4 kijkers gehad |
Er hoeft maar één goede tussen te zitten he Enne als die man idd single is en niet slecht eruit ziet doe een gooi dan Te jong lees ik nu wat is te jong??? niet te kiekeurig he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 23:53
|
|
|
JANS221 schreef: | Leanne, allereerst gefeliciteerd met je verjaardag! Heb ik weer een stille hint gemist dus.
Inmiddels 4 kijkers gehad |
Wilde katten?? ..................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 16:08
|
|
|
Geslaagd voor mn examen In een heel druk jaar met 2 zorgenkindjes (1 blijkt asperger te hebben en de andere had/heeft een motorische ontwikkelingsachterstand) tussendoor toch maar mooi voor elkaar gekregen. Stiekum ff trots op mezelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:03
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Geslaagd voor mn examen In een heel druk jaar met 2 zorgenkindjes (1 blijkt asperger te hebben en de andere had/heeft een motorische ontwikkelingsachterstand) tussendoor toch maar mooi voor elkaar gekregen. Stiekum ff trots op mezelf |
Wil eerst weten wat voor examen...
k ga je niet feliciteren voor t examen zoete duitse broodjus bakken hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:04
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Geslaagd voor mn examen In een heel druk jaar met 2 zorgenkindjes (1 blijkt asperger te hebben en de andere had/heeft een motorische ontwikkelingsachterstand) tussendoor toch maar mooi voor elkaar gekregen. Stiekum ff trots op mezelf |
Gefeliciteerd, knap hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:34
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Wil eerst weten wat voor examen...
k ga je niet feliciteren voor t examen zoete duitse broodjus bakken hoor |
Basiskennis boekhouding
(weet je hoe vies duitse zoete broodjes zijn )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:36
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Basiskennis boekhouding
(weet je hoe vies duitse zoete broodjes zijn ) |
Boekhouding!!! Mééén Annette! HELD! Das bijna het moeilijkste wat er is!
Heel veel felicitaties enzo! ff bloemetjuh haluh....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:37
|
|
|
Tjonge wat GOED! je mag zeker trots zijn op jezelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:39
|
|
|
4 Annette
Als je nog een stageplek zoekt?
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op maandag 1 oktober 2012, 17:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:53
|
|
|
volgens mij heeft P liever omweggetjeskennis boekhouding
maar toch gefeliciteerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 18:10
|
|
|
je bent GGOOEEDDDD!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 18:12
|
|
|
creatief boekhouden?
gefeliciteerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 18:39
|
|
|
Zie je wel dat je het kon!!! TOPPERTJE!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 19:04
|
|
|
Annette, je bent een kanjer.....sowieso al dat je daar al aan begint..... Proficiat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 19:38
|
|
|
Wauw.... Gefeliciteerd!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 19:59
|
|
|
gefeliciteerd, je mag zeker trots op je zelf zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 20:12
|
|
|
GERRIT603 schreef: | volgens mij heeft P liever omweggetjeskennis boekhouding maar toch gefeliciteerd |
daar is P zelf voldoende bekwaam in vreescht niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 20:31
|
|
|
ff een technisch vraagje. Heb je het met de Duitse wetgeving geleerd of was het een NL cursus? En zit daar ook verschil in?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 20:38
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | ff een technisch vraagje. Heb je het met de Duitse wetgeving geleerd of was het een NL cursus? En zit daar ook verschil in? |
Nee gewoon nederlands hoor, er zit ook geen verschil in boekenhouding in nederland of in duitsland. Wel leuk om de balans dit jaar ook eens te kunnen lezen en begrijpen voordat ik hem mee moest ondertekenen.
|
|
Naar boven |
|
|