Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:33
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Alle kruimels, Pietje wat een hartroerende, vernederende, ongelooflijk oenige situatie.....(eh....waarom reed je eigenlijk te hard? was die "klant" zo ongeduldig?) |
Nijmegen is wereldkampioen autootje pesten onder de gemeenten. De rijksweg A325 is gedeeltelijk bij de bebouwde kom getrokken en heet nu Prins Mauritssingel. Ondertussen is het qua weg nog steeds gebouwd als rijksweg, maar dan nu met 50 km/u op zn hollands gezegd uitlokking.
wat dat aangaat wel toepasselijk dat ze de weg waar geld van burgers afgetroggelt word, naar een lid van de oranjekliek genoemd hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | dus ja, wat mij betreft rusten ze iedere veldwachter met n pinapparaat uit!!! |
Nee, dat zou te makkelijk zijn, dat werkt niet zo in de Nederlandse ambtenarij.
Afgelopen vrijdag had ik het slechtste moment van de dag (beter gezegd, van de hele week) Vrijdagmiddag tijd om naar huis te gaan, ik werk in Amersfoort en woon in Zwolle, en reis met de trein, ik werk 5 minuten lopen vanaf het station in Amersfoort. Dus 's middags met de trein naar huis, en de trein stopt net voorbij 't Harde, blijkt er tussen 't Harde en Zwolle een stroomstoring te zijn, en de trein moest terug naar Amersfoort, En we moesten dan via Deventer reizen. Toen we terug waren in Amersfoort en in de trein zaten naar Deventer werd er omgeroepen in de trein dat die ook niet ging rijden omdat de internationale trein naar Duitsland tussen Amersfoort en Apeldoorn in brand stond. Het was inmiddels al ruim 6 uur geweest, en omdat ik wist dat het wel even ging duren ben ik eerst maar eens gaan eten bij de Burger King, en de treinen gingen weer rijden na 8 uur. Uiteindelijk was ik om 20:50 in Zwolle ipv 17:15.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 21:14
|
|
|
HARALD940 schreef: | Nee, dat zou te makkelijk zijn, dat werkt niet zo in de Nederlandse ambtenarij.
Afgelopen vrijdag had ik het slechtste moment van de dag (beter gezegd, van de hele week) Vrijdagmiddag tijd om naar huis te gaan, ik werk in Amersfoort en woon in Zwolle, en reis met de trein, ik werk 5 minuten lopen vanaf het station in Amersfoort. Dus 's middags met de trein naar huis, en de trein stopt net voorbij 't Harde, blijkt er tussen 't Harde en Zwolle een stroomstoring te zijn, en de trein moest terug naar Amersfoort, En we moesten dan via Deventer reizen. Toen we terug waren in Amersfoort en in de trein zaten naar Deventer werd er omgeroepen in de trein dat die ook niet ging rijden omdat de internationale trein naar Duitsland tussen Amersfoort en Apeldoorn in brand stond. Het was inmiddels al ruim 6 uur geweest, en omdat ik wist dat het wel even ging duren ben ik eerst maar eens gaan eten bij de Burger King, en de treinen gingen weer rijden na 8 uur. Uiteindelijk was ik om 20:50 in Zwolle ipv 17:15. |
waar zouden we zijn zonder de trein
er gaat niets boven de fiets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 00:02
|
|
|
Het is november. Koud, donker, nat en grijs. Ik hou niet van november. Kaarsjes aan en de kachel lekker hoog dan maar.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 00:07
|
|
|
HARALD940 schreef: | Nee, dat zou te makkelijk zijn, dat werkt niet zo in de Nederlandse ambtenarij.
Afgelopen vrijdag had ik het slechtste moment van de dag (beter gezegd, van de hele week) Vrijdagmiddag tijd om naar huis te gaan, ik werk in Amersfoort en woon in Zwolle, en reis met de trein, ik werk 5 minuten lopen vanaf het station in Amersfoort. Dus 's middags met de trein naar huis, en de trein stopt net voorbij 't Harde, blijkt er tussen 't Harde en Zwolle een stroomstoring te zijn, en de trein moest terug naar Amersfoort, En we moesten dan via Deventer reizen. Toen we terug waren in Amersfoort en in de trein zaten naar Deventer werd er omgeroepen in de trein dat die ook niet ging rijden omdat de internationale trein naar Duitsland tussen Amersfoort en Apeldoorn in brand stond. Het was inmiddels al ruim 6 uur geweest, en omdat ik wist dat het wel even ging duren ben ik eerst maar eens gaan eten bij de Burger King, en de treinen gingen weer rijden na 8 uur. Uiteindelijk was ik om 20:50 in Zwolle ipv 17:15. |
Van het Harde met de bus naar Zwolle was volgens mij sneller geweest. Dat is maar een paar kilometer.
Thomas, zelfs de OV-fiets was sneller.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 10:23
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het is november. Koud, donker, nat en grijs. Ik hou niet van november. Kaarsjes aan en de kachel lekker hoog dan maar.
Thomas |
Yes!!! IK hou van de herfst!!!
Kleur bladeren vallen koud en nat kachel en kaarsen aan GEZELLIG
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 11:02
|
|
|
Na anderhalve week zonder wasmachine gezeten te hebben, hij deed nix meer, komt vanmorgen de monteur: sorry mevrouw, maar het ligt aan de watertoevoer, u moet de loodgieter bellen...... De loodgieter, die 3 weken geleden deze kraan gemonteerd heeft..... Kosten : 73 eurootjes voor de wasmachinemonteur en Tja....??? nog een aantal eurootjes voor de loodgieter? (ik bennieboos, ikbennieboos, ikbennieboos, ik bennieboos, een heeeeeeel klein beetje maar!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 11:04
|
|
|
MAMY994 schreef: | Yes!!! IK hou van de herfst!!!
Kleur bladeren vallen koud en nat kachel en kaarsen aan GEZELLIG |
Ik ben ook geen zomermens, als het warm is kan je niks meer uit trekken op een gegeven moment maar nu zet je zelf de kachel een graadje hoger of je trekt een vest aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 11:06
|
|
|
INGE721 schreef: | Ik ben ook geen zomermens, als het warm is kan je niks meer uit trekken op een gegeven moment maar nu zet je zelf de kachel een graadje hoger of je trekt een vest aan |
T is een grof schandaal, maar ik bezit niet eens een vest! Ga ik vanmiddag nog wat aan doen, op naar de shop!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:25
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Van het Harde met de bus naar Zwolle was volgens mij sneller geweest. Dat is maar een paar kilometer.
Thomas, zelfs de OV-fiets was sneller. |
Daar heb ik aan gedacht, maar er stapten zoveel mensen uit in het 't Harde dat dat geen optie was (ruim 90% van alle mensen in de trein stapte uit, en de trein was te lang voor het perron van 't Harde) daarnaast komt de streekbus die langs 't Harde komt net uit Zwolle, en neem t de tijd om weer terug naar Zwolle te gaan. En toen was ook nog niet bekent dat de NS bussen in zou gaan zetten.
Daarbij op het station van 't Harde zonder ook maar de minste comfort wachten op een bus die niet eerder dan een uur later in het 't Harde aankomt. Daarom leek mij de beste optie om via Deventer te gaan, en zou als die trein ging ongeveer net zo snel geweest zijn, met meer comfort.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:55
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Na anderhalve week zonder wasmachine gezeten te hebben, hij deed nix meer, komt vanmorgen de monteur: sorry mevrouw, maar het ligt aan de watertoevoer, u moet de loodgieter bellen...... De loodgieter, die 3 weken geleden deze kraan gemonteerd heeft..... Kosten : 73 eurootjes voor de wasmachinemonteur en Tja....??? nog een aantal eurootjes voor de loodgieter? (ik bennieboos, ikbennieboos, ikbennieboos, ik bennieboos, een heeeeeeel klein beetje maar!) |
En gij zijt van mening dat die loodgieter wél je was van 1,5 week gaat doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 22:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | En gij zijt van mening dat die loodgieter wél je was van 1,5 week gaat doen? |
Túúrlijk, een beetje galante loodgieter dóét dat gewoon!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 22:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | En gij zijt van mening dat die loodgieter wél je was van 1,5 week gaat doen? | Dahoeftie nie Visser.....mijn wasmachientje doetet weer zelf!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 november 2012, 21:36
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Dahoeftie nie Visser.....mijn wasmachientje doetet weer zelf! |
Dus ..... de monteur was niet nodig! En de loodgieter , wastie nou wel of niet nodig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 november 2012, 23:08
|
|
|
ook nog een slecht moment......moet ik straks (eigenlijk morgenochtend) nog naar Rotterdam Centraal station om mijn dochter op te halen die uit Madrid komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 07:16
|
|
|
Jakkes snotkop en ik moet nog zoveel doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 10:14
|
|
|
JANS221 schreef: | ook nog een slecht moment......moet ik straks (eigenlijk morgenochtend) nog naar Rotterdam Centraal station om mijn dochter op te halen die uit Madrid komt. |
Is het een slecht moment dat ze terug komt Of omdat mama dr moet halen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 10:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Is het een slecht moment dat ze terug komt Of omdat mama dr moet halen |
Tsja, dat hoort erbij als je moeder bent he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 10:53
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Tsja, dat hoort erbij als je moeder bent he
|
LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:20
|
|
|
Deze mama heeft geen auto!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:38
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Deze mama heeft geen auto!! |
Oke...Roelande....dat betekent dat je tegen dat lieve kind gewoon kunt zeggen...""Helaas...mama kan je niet komen halen"" Maar misschien heeft een broer of zus inmiddels wel een autootje???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:40
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Oke...Roelande....dat betekent dat je tegen dat lieve kind gewoon kunt zeggen...""Helaas...mama kan je niet komen halen"" Maar misschien heeft een broer of zus inmiddels wel een autootje??? |
Nou haha dat snappe die lieve kinderen van mij natuurlijk best........... dus regelen ze zelf iets
probleem opgelost!!(voor moeders dan he)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 12:35
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Tsja, dat hoort erbij als je moeder bent he
|
LOL Nah wij doen het omgekeerd ik wel een auto maar mn ma niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 12:38
|
|
|
ANNA415 schreef: | Jakkes snotkop en ik moet nog zoveel doen |
hou je zwarte schmink in de gaten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 13:24
|
|
|
Gruwelijk depri vandaag! Je hebt van die dagen dat alles je teveel is.....kennen jullie dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 13:30
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Gruwelijk depri vandaag! Je hebt van die dagen dat alles je teveel is.....kennen jullie dat? |
Ja, dat ken ik zeker!
Knuf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 13:47
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ja, dat ken ik zeker!
Knuf |
Dank je....ik kan hem goed gebruiken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 16:56
|
|
|
Vanmorgen voor me bij de kassa..... iemand die er ongeveereen sport van maakt om net iets van de reclame uit te zoeken wat er niet meer is . Ja , maar , ik wil dan wel een tegoedbon zodat ik er volgende week om kan komen. Een nieuwe cassiere die dit nog niet eerder bij de hand gehad heeft .... iemand anders erbij .... en de rij wachtenden werd langer en langer . Hoezo shoppen is leuk? Ja , als de flappen net uit de oven komen dan wel , en zeker tegen koffietijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 17:09
|
|
|
Bij ons was shoppen leuk vandaag in de super!!!!
Vanaf 3 uur op alle vers artikelen 50% korting... Maar goed dat Visser niet in de rij hoefde te staan... Dat was echt wachten...ze noemden het ook happy hour...
Kom je ook nog mensen van CM uit Y tegen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 17:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Bij ons was shoppen leuk vandaag in de super!!!!
Vanaf 3 uur op alle vers artikelen 50% korting... Maar goed dat Visser niet in de rij hoefde te staan... Dat was echt wachten...ze noemden het ook happy hour...
Kom je ook nog mensen van CM uit Y tegen.... |
Ik snap het niet , ergens anders schreef je dat je vanmiddag naar het bos zou gaan. Zal wel lekker de moeite geweest zijn.
|
|
Naar boven |
|
|