ChristianMatch

Forum

en hoe was jóu dag vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 193 194 195 196 197 198 199 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 02:29

de opzet van deze poll/opschrift is, hoe was mijn dag vandaag?

mijn antwoord is: bad

we hebben gelukkig Met enkele mensen kunnen praten,maar mn besluit staat nu vast. van mij heb je hier geen last meer

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 02:36

www.hetvrijevolk.com

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:13
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 02:46

ff vraagje, ben je daar echt opzoek naar? zal kijken

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:20
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 02:49

sorry,maar ik heb absoluut geen inlevings vermogen

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:19
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 08:21

HENK600 schreef:
[knip]

en ik zeg proost, neem nog n borrel en een ritalinnetje Lachende smiley

www.hetmaffevolk.com

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 18 februari 2010, 14:04
Naar boven

Auteur Bericht
BLOEMPJE880

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 08:24

VINCENT394 schreef:
Goeiedag Marlinda,

Goed dat je het zo scherp stelt, dit helpt de discussie wel. Ik begrijp hieruit dat je jezelf aangevallen voelt, Ja misschien wel een beetje... omdat je in de maatschappij moet presteren en presteren. Ook al zou je zelf heeel graag hogerop willen.. en dit ook heb geprobeerd maar bij sommige er echt niet in zit dit is echter niet de bedoeling. Mijn reactie was niet een aanval op jouw persoonlijk, maar meer een algemene insteek hoe ik dingen ervaar. Dat weet ik wel

Verder geef jij blijkbaar de kwalificatie "lager opgeleid" aan jezelf, misschien doe je daar jezelf wel erg veel mee terkort. Jij had het over laag opgeleide vrouwen aangezien ik dan mbo 1 a 2 heb ben ik dus zo iemand (kan iemand mij trouwens het verschil vertellen tussen de MBO nivos? zit daar veel verschil tussen dan?)
Je hebt mbo 1,2,3,4 en dan hbo.
Mbo 1 en 2 is vervolg opleiding op (i)vmbo mbo 3 en 4 kan je vergelijken met mavo havo.
In zorgtaal is dat mbo1 afdelinsassistente mbo2 Helpende. Mbo3 verzorgende en mbo 4 VerpleegkundigeMaar om jouw vragen te beantwoorden: Niemand zegt dat lager opgeleidde vrouwen niet zelfstandig zijn. Ikzelf heb aangegeven behoefte te hebben aan een vrouw die zelfstandiger, iets van de wereld gezien heeft. Hoe bedoel je iets van de wereld gezien heeft??
In welk opzicht?
Ik denk dat te kunnen vinden bij vrouwen die hoger opgeleid zijn. Als dat niet zo is, ben je van harte welkom mijn ongelijk te bewijzen.
Dat is goed hoor! ben benieuwd! Omdat ik me afvraag of de hogeropgeleide vrouwen wel echt iets van de wereld gezien hebben? [color=#FF0000]Lig eraan wat je onder zelfstandig verstaat![/color]Beantwoordt dit je vragen? Nou nog niet helemaal. Maar we zijn een eind op weg!
Vincent

Bloem

Laatst aangepast door
BLOEMPJE880
op woensdag 17 februari 2010, 08:27
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 08:59

[quote=HENK600]nou gezien een aantal hier, die mogen mijns nzien niet reageren,waarom niet? ze weten geen donder van de regering enz vanaf en geven al lang aan dat ze niet weten waarom ze moeten/mogen stemmen.

Ahum.... weet jij dan zoveel van de regering af?
Hoeveel moet men weten van de regering en politiek om jouw toets der kritiek te kunnen doorstaan?
Als het gaat om onwetende mensen, dan kan ik nog wel meer levensterreinen noemen waarop mensen onwetend zijn:
1) het autoverkeer. Moet je maar eens opletten hoe vaak het voorkomt dat mensen zomaar impulsief reageren zonder te letten op het andere verkeer, met alle gevolgen vandien.
2) de liefde. Er zijn heel wat getrouwde mensen die slecht voor hun partner zorgen in hun huwelijk en daarbij ook nog bar slecht communiceren.

Moeten we die mensen dan allemaal een brevet van onvermogen opplakken? Mogen die mensen dan niets meer?
Ik kan me voorstellen dat mensen die dom en onwetend handelen, ons behoorlijk kunnen irriteren. Maar:
Als jij mensen het stemrecht wilt ontzeggen dan kunnen die mensen jou ook de maat nemen t.a.v. een aantal dingen. Ze kunnen jou op een ander terrein weer onwetend of dom vinden.....

Eens verworpen de hele tijd verworpen. dat zul je in het hele leven tot de dag des oordeels altijd weer horen,wees daar goed van bewust.

Heb jij van GENADE gehoord, van VERGEVING? Ook dát is een bijbels gegeven. En dan geldt níet: "eens verworpen, altijd verworpen"
Genade en vergeving zijn uiterst belangrijke begrippen in Gods woord, ik snap niet waarom je alleen maar op het oordeel let..... Jezus vraagt dus heel iets anders van ons dan alleen maar het oordeel aan te zeggen....
Denk daar maar eens over na, Henk!

en dat is de mening van mij, bikkel hard maar wel gegrond op GODS woord.

Je mening is veel harder dan dat Gods Woord van ons vraagt. Gods Woord vraagt van ons een milde kijk op andere mensen, niet om een hard oordeel aan te zeggen.....!
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 09:14

[knip]

Wat ik eerst schreef is niet meer nodig, vandaar dat ik deze bijdrage heb gewijzigd.

Laatst aangepast door
ARJAN007
op woensdag 17 februari 2010, 21:30
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 09:37

PIETER649 schreef:
Bij wie zat er iets tussen de oren Arjan?

Het verschil was zo groot en duidelijk merkbaar, dat ik niet anders kan dan constateren dat het bij die mensen tussen de oren zit.

Kijk... dat in andere plaatsen mensen daar minder verschil in maken, dat geloof ik best. Maar ik woonde nou eenmaal niet in 10 plaatsen tegelijk, anders had ik wellicht kunnen merken dat in andere plaatsen minder op het verschil tussen single/niet-single gelet wordt......
Naar boven

Auteur Bericht
GERT217

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 09:54

PIETER649 schreef:
hoe kun je discussieren over een gedicht dan?
veel verder dan: mooi, of treffend, ik word er stil van, kom je niet vaak.
zelf lees ik ze meestal niet, vaak zijn het veredelde sinterklaasgedichten met een chr. sausje.
van mij hoeft dat niet zo, maar als n ander er lol in heeft... van mij mag het!

Het is jammer dat het zulke reacties zijn en ik ben wel geschokt over de woorden die er zijn gebruikt. Je bent hier op een christelijke datingsite en een beetje fatsoen hoort er bij.
Trouwens het onderwerp is bijbel en bijbelstudie.
Lezen en nog eens lezen.
Hoe beleef jij het geloof is het net zo in het gedicht of doe jij het toch anders.
Ben jij de velen of de weinigen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 10:08

wat hier stond is verwijderd door mij.
het was in mijn ogen niet cm waardig.

wat er stond is gemeld bij christianmatch

Laatst aangepast door
MARISKA601
op woensdag 17 februari 2010, 20:32
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 10:12

zo genog heej over genuld. Zijn er nog ander branden vragen die vragen om een oplossing? ge kent ze hier kwijt maar verwacht niet echt een serieus antwoord
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 10:26

www.singelstoeren.nl
daar henk

www.venlonaren.nl

Laatst aangepast door
RELLOK036
op woensdag 17 februari 2010, 10:27
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 10:53

idd lezen is ook ene topic forum gedichten... denk echt eerlijk dat het daar thuis hoort...
als je overal maar je dingen neer pleurt sja dan bietje chaos dacht ik

www.venlonaren.nl
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 10:54

Jehebt inderdaad meer reacties gekregen als dat je bij de afdeling gedichten gekregen had......maar niet over de inhoud van je gedicht.
Doel niet bereikt lijkt me? Die onderverdeling van topics is er niet voor niets, had je hem gewoon bij gedichten gezet had je ook deze negatieve reacties niet gekregen omdat degene die niet van gedichten houden die gewoon overslaan. Degene die er juist wel van houden lezen hem daar ook wel.
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 11:05

GERT217 schreef:
Here geef mij ogen en oren om op te merken hoe ik vandaag
Uw getuige kan zijn.
Laat mij zien wie U nodig heeft en blijf
alstublieft dicht bij mij.

Heer, ik kom tot U, hoor naar mijn gebed,
Vergeef mijn zonden nu, en reinig mijn hart.
Op uw liefde Heer vestig ik mijn hoop,
U leeft en U verhoort mijn bede tot U.

AMEN!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 11:40

HENK600 schreef:
nou gezien een aantal hier, die mogen mijns nzien niet reageren,waarom niet? ze weten geen donder van de regering enz vanaf en geven al lang aan dat ze niet weten waarom ze moeten/mogen stemmen.
dus bij deze neem ik een oordeel en neem ik hun het stemrecht AF,
maar dan verwacht ik wel, omdat ze niet weten waarop ze MOETEN /MOGEN stemmen, dat ze zich in het vervolg hier van nimmer hun mond ook mar enigzins opentrekken over de politiek. eens verworpen de hele tijd verworpen. dat zul je in het hele leven tot de dag des oordeels altijd weer horen,wees daar goed van bewust.
en dat is de mening van mij, bikkel hard maar wel gegrond op GODS woord

Vooral die laatste opmerking interesseeert mij. Als je iets baseert op Gods woord zou ik ook graag willen dat je eens met bijbelteksten komt. Anders kom je in mijn ogen wel heel dom over. Je haalt het niveau van een stel dronken kerels hangend over de bar. We zitten hier niet in een cafë waar je met je maatjes de hele wereld kunt beschouwen vanachter een glas bier. Probeer eerst maar eens goed te schrijven. PROOST!!!!

www.hetvrijevolk.com[/quote]

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 17 februari 2010, 11:44
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 11:46

HENK600 schreef:

[modbreak: ongepast taalgebruik]

Je maintiendrai` (Nederlands: `Ik zal handhaven)

www.hetvrijevolk.com
PROOST Henk, neem nog een slokje

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 18 februari 2010, 09:07
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 11:50

RELLOK036 schreef:
www.singelstoeren.nl
daar henk

www.venlonaren.nl

de link werkt niet, kuch
Naar boven

Auteur Bericht
DENNISS669

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 11:55

Spannend hoor, je eigen werk "publiceren"... dit wordt mijn eerste forumpost, en het is het enige gedicht wat ik ooit, in een creatieve bui, geschreven heb:

Inbegrepen

Inweze is de mens altijd alleen
Want in wezen is de mens één
Daarom grijpt de mens elke kans
Begrepen te worden
Niks maakt zo los en vrij
Als in liefde worden vastgehouden
Het is eenvoudig
Alleen is wie heeft misgegrepen
Alleen blijft wie het niet begrijpt

geschreven 05.04.2004
Dennis van Deventer
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 11:56

Henk is met stille trom vertrokken. Hij vertegenwoordigde de zg. Staphorster variant in de politiek. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
IMRE695
op woensdag 17 februari 2010, 20:48
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 11:59

www.hetvrijevolk.com[/quote][/quote]

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:10
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 12:06

HENK600 schreef:
dus ik reageer hier volgens jou als een dronken iemand?
Ik hoop het voor je, want ik kan me niet voorstellen dat je dit in een serieuse bui opgeschreven hebt.
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 12:09

jawel, want ik drink de laatste weken geen alcohol ivm operatie.

maar je zal geen last meer van me hebben. zal alles weg halen.
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 12:13

HENK600 schreef:
de link werkt niet, kuch
http://venlonaren.nl/
die wel... en euhm rokers hoestje?
Naar boven

Auteur Bericht
DENNISS669

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 12:17

Wat een leuke en goede bijdrage, ben het er mee eens, voorwerpen/dingen en dus ook eten zegenen is m.i. onbijbels. Dankzegging is heel wat anders, en ik denk dan ook dat "gezegend" voedsel net zo smaakt en voedzaam is als wanneer ik mijn tussendoortje niet heb laten zegenen door de Heer. Iemand die voorstander is van het "een zegen vragen voor het eten", aan u heb ik twee vragen. Ten eerste, hoe bent u vanuit de bijbel op dit idee gekomen? Ik heb het gezocht en niet gevonden. Ten tweede, wat is het verschil tussen gezegend en ongezegend voedsel? Loop je dan geen voedselvergiftiging op Zieke smiley Kotsende smiley , maakt het je niet dik of werkt het cholesterol verlagend Smiley die vol vragen zit
De twee vragen zijn niet aanvallend of beschuldigend bedoeld, maar ik denk dat Marijan een goed punt heeft! Zegen vragen voor eten/drinken lijkt me meer ingeslopen religie of traditie dan bijbels.
m.v.g.
Dennis van Deventer

Toevoeging/Rectificatie: In de bijbel kwam ik alleen bij de evangelieen "zegenen" i.c.m. eten tegen bij de 5 broden en 2 vissen, en in Lukas24,30. Aangezien Jezus zelf hier handelt een goede leiddraad! Terwijl ik er zo over nadacht kwam ik erachter dat "zegenen" best een lastig begrip is, het is in ieders christelijke denken misschien een wat eigen leven gaan leiden? 19 van de 20 keer worden in de bijbel personen of volkeren gezegend. Iemand spreekt dan de zegen over iemand anders uit. Zegen staat in tegenstelling tot vloek, en betekent iets goeds uitspreken over iemand, want er is kracht in de woorden van elke gelovige. (Ook als je zou vervloeken "geloof" je dat het effect heeft) Dit leid me tot de volgende opmerking: Als we al de maaltijd gezegend willen hebben, dan mogen we zelf een zegen erover uitspreken, en hoeven we m.i. niet God daarom te vragen. Indien wij iets doen gelijk zijn voorbeeld, zou Hij het dan niet beamen?

Laatst aangepast door
DENNISS669
op woensdag 17 februari 2010, 12:52
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 12:23

in mijn ogen en ja ik heb helemooi dat ik ze soms inlijst Clown smiley euhm pardon hebben de meest partijen hun eigen kleur verloren bedoel neem PvdA of CDA ze liggen qua ideeën vrij dicht bijelkaar allen op sommige dingen iets verder neem die oorlog in afganistan bv.... maar ze nemen zelde ene kei harde lijn wat betrefd hun achterban.... dan liever de SGP en PVV die durven wel voor hun leden te staan....Oke ik ben het niet helemaal met hun iedeën eens maar toch ze doen het wel...Oke VVD probeert het maar ze draaien ook gewoon om de hete brei heen...dan liever een lokale partij.. enne GL heb in venlo ook niks goeds gedaan pffff wat een pokke zooi is het hier op de weg...
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 12:36

RELLOK036 schreef:
http://venlonaren.nl/die wel... en euhm rokers hoestje?

nope, heb wel es vaker last van.
Naar boven

Auteur Bericht
HDBAS635

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 12:41

PIETER649 schreef:
Nederland is een schijndemocratie met een partijdictatuur.
We kunnen kiezen uit een beperkt aantal partijen die allemaal een programma hebben waar je nooit 100% achter kunt staan.
Die partijen zijn primair op eigen voortbestaan gericht.
Bestuursbaantjes worden dan ook voornamelijk binnen eigen ledenbestand uitgedeeld.
Wat er met nieuwelingen gebeurd die trachten een nieuw geluid te laten horen, hebben we kunnen zien met Pim Fortuyn...
Eerst demoniseren en een klimaat scheppen waarin aanslagen gepleegd worden, daarna verbijsterd en geschokt zijn, krokodillentranen op de begrafenis huilen en gewoon doorgaan met alledag.

En wat betreft de linkse hoek:

Volkert v d G werd verdedigt door B. Böhler. Die voorzitster was van Greenpeace en in het verleden ook die lievertjes van de Rote Armee Fraction verdedigt heeft. Overigens ook met dezelfde tactiek(hongerstaking e.d.)

rechtse hoek: Daar ben ik ook geen fan van. Wilders is een olifant in een porselijnkast.

Helaas is er geen pasklare partij,waar je op kunt stemmen. Het is vaak kiezen tussen slecht en slechter. Ik sluit me aan bij de mening van Pieter.
(dictatuur)

Maar er is hoop!!!! 3 maart. de locale verkiezingen dus.

Nu alleen nog weten op welke partij. En dat wordt weer slecht of ........

Maar ik ga stemmen. Wie niet stemt,mag ook niet klagen.
Naar boven

Auteur Bericht
SARIJS794

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 12:56

HENK600 schreef:
ff vraagje, ben je daar echt opzoek naar? Dat dacht ik toch wel! zal kijken Aardig van je, ik hoop dat je em hebt. Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 193 194 195 196 197 198 199 ... 6194 Volgende
Pagina 196 van 6194