ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 21 oktober 2012, 22:22

LEANNE226 schreef:
Ik wilde een strenge moeder zijn "GEEN TV OP DE SLAAPKAMERS!" sprak ik ferm.......dat vond oma zo sneu dat ze een giga-tv doneerde en ik,zei de gek,heb er het meubel en een enorme zitzak bij geleverd Gefrustreerde smiley
Ik moet zeggen,het is wel lekker rustig Engeltje smiley

Tja,een schilderijtje heb ík weer nietKnipoog smiley

Leanne(tegen de tijd dat ze deur uit zijn weet ik precies hoe ik ze op had moeten voeden........)

Haha heel herkenbaar!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 11:19

LEANNE226 schreef:
Ik wilde een strenge moeder zijn "GEEN TV OP DE SLAAPKAMERS!" sprak ik ferm.......dat vond oma zo sneu dat ze een giga-tv doneerde en ik,zei de gek,heb er het meubel en een enorme zitzak bij geleverd Gefrustreerde smiley
Ik moet zeggen,het is wel lekker rustig Engeltje smiley

Tja,een schilderijtje heb ík weer nietKnipoog smiley

Leanne(tegen de tijd dat ze deur uit zijn weet ik precies hoe ik ze op had moeten voeden........)

Haha Ik had 1 tv boven en 1 beneden......met gevolg dat moeders meestal boven zat te kleumen omdat de pubers in de meerderheid waren Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 12:58

INGE721 schreef:
Haha Ik had 1 tv boven en 1 beneden......met gevolg dat moeders meestal boven zat te kleumen omdat de pubers in de meerderheid waren Boze smiley

In mijn vorige woonplaats had ik op de zolderkamer na in elke kamer een tv, dus nu een paar over. Ik herken dat wel boven zitten te kleumen, maar dan kroop ik even onder een deken. Geen ruzie omdat zoonlief beslist voetbal wilde kijken en de rest zo ook zijn eigen ding wilde zien.

Nu heb maar 2 tv's die ik aan kan zetten ivm KPN alles in één, daar waren maar 2 decoders bij. Het mooie is, nu kan ik haast alles terug zien wat ik eventueel heb gemist en family7 zit er ook op.

Wat ik hier ook wel deed was tv kijken via de laptop van een zoon, deed ik er een VGAkabel tussen met geluidsnoertje, later heb ik een HDMI kabel van 10 meter aangschaft, kon zowel geluid als beeld door heen.

Laatst aangepast door
PIETER619
op maandag 22 oktober 2012, 13:01
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 13:12

Ik begin mezelf bijna heel ouderwets te vinden met maar 1 tv in huis, maar ik heb gewoon een hekel aan die dingen.
Even tv kijken prima, maar als ik daar geen grenzen aan stel doen ze hier niks anders dan voor dat ding hangen.

Benieuwd of ik daar over een paar jaar nog zo over denk als hier een paar pubers rondlopen......
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 14:55

ANNETTE792 schreef:
Ik begin mezelf bijna heel ouderwets te vinden met maar 1 tv in huis, maar ik heb gewoon een hekel aan die dingen.
Even tv kijken prima, maar als ik daar geen grenzen aan stel doen ze hier niks anders dan voor dat ding hangen.

Benieuwd of ik daar over een paar jaar nog zo over denk als hier een paar pubers rondlopen......

Nou Annet zo ben ik ook opgevoed en er ook nog steeds voor. De eerste tv die ik op mijn kamer kreeg was ik 19 kocht het van mijn eigen salaris.
Ben er niks minder om!!
Weet dat bij mijn zus en broer er ook nog nergens een tv op de slaapkamers staan en die hebben beide 2 pubers in huis!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:31

ANNETTE792 schreef:

Moet je helemaal niet ouderwets vinden...
Ik heb er juist bewondering voor als ouder van NU...hun kind nog even kunnen laten zien dat er (gelukkig) nog iets anders is.....
Of de hele familie met een bord eten voor de buis!!!
Vroeger toen we nog geen pc hadden en ook geen tv...werd er nog GEPRAAT met elkaar in plaats van gesist dat je je mond moest houden...
Heerlijk naar buiten...of samen een spelletje doen...

Doe het nu maar...pubers zijn het vlug genoeg!!!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 21:08

ZEELAND736 schreef:
Moet je helemaal niet ouderwets vinden...
Ik heb er juist bewondering voor als ouder van NU...hun kind nog even kunnen laten zien dat er (gelukkig) nog iets anders is.....
Of de hele familie met een bord eten voor de buis!!!
Vroeger toen we nog geen pc hadden en ook geen tv...werd er nog GEPRAAT met elkaar in plaats van gesist dat je je mond moest houden...
Heerlijk naar buiten...of samen een spelletje doen...

Doe het nu maar...pubers zijn het vlug genoeg!!!

En andersom kan het soms ook juist zo lekker zijn als het rustig is .

Vooral zondagssmiddags Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 22:24

Mijn slechtste moment was vanmorgen om half 9 in de spreekkamer van de dok.....Ben nu twee maanden bezig met medicijen uitproberen, en nog steeds heeft ze de goeie niet gevonden....vandaag weer andere gehad, en sterkere dosis......en nu maar weer hopen..... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 22:26

ERIKA129 schreef:
Nou Annet zo ben ik ook opgevoed en er ook nog steeds voor. De eerste tv die ik op mijn kamer kreeg was ik 19 kocht het van mijn eigen salaris.
Ben er niks minder om!!
Weet dat bij mijn zus en broer er ook nog nergens een tv op de slaapkamers staan en die hebben beide 2 pubers in huis!!

Ik vind het lekker als we alledrie even onze eigen gang kunnen gaan,mijn kids voor de tv,ik met de laptop,het leven is al gejaagd genoeg en mijn pubers willen best met mij winkelen of op visite maar samen buiten iets doen????Neuh..........

Ik kwam thuis uit mijn werk,niemand thuis,ik heb mijn mobiel uit gedaan(!!!! haha) en ben heerlijk gaan dutten.........Om 7 uur schrok ik wakker,kerel in paniek aan de deur........ik was niet te bereiken,of er brand was of zo? Verraste, verbaasde smiley Dat constant bereikbaar moeten zijn,dat vind ik vreeeeeeeeselijk!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 22:50

VISSER278 schreef:
En andersom kan het soms ook juist zo lekker zijn als het rustig is .

Vooral zondagssmiddags Slapende smiley

Het is hier vaak...TE..stil...en rustig is het meestal ook...
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:28

t ging niet goed hier vanmorgen: wasmachine aanzetten....allemaal rode lampjes...het ding deed nix.....ik in filter kijken....geen bijzonderheden, maar wel keuken blank...en juist terwijl een uur daarvoor mijn stofzuiger het begaf, mijn dokter belde waar ik bleef...afspraak finaal vergeten....
Nou.......eh.......zo kan die wel weer he..... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:52

JOCHEBED148 schreef:
t ging niet goed hier vanmorgen: wasmachine aanzetten....allemaal rode lampjes...het ding deed nix.....ik in filter kijken....geen bijzonderheden, maar wel keuken blank...en juist terwijl een uur daarvoor mijn stofzuiger het begaf, mijn dokter belde waar ik bleef...afspraak finaal vergeten....
Nou.......eh.......zo kan die wel weer he..... Huilende smiley, smiley in tranen

zo zie je maar weer dat voor ieder probleem een oplossing komt!!! Lachende smiley

je stofzuiger kapot, dus t stof bleef op de vloer liggen... Twijfelende smiley en dan zeker bij jou thuis, met 5 van die vieze verharende katten! Meid ik heb gewoon met je te doen, echt!! Huilende smiley, smiley in tranen

maar... kraak de dag niet af voordat het morgen is he Lachende smiley

gelukkig zorgde jouw wasmachine ervoor dat je niet eerst helemaal een sopje hoefde te maken, zonder enige inspanning van jouw kant stond je vieze stoffige en harige vloer al onder water zodat je het alleen maar hoefde op te dweilen! Coole smiley met zonnebril

Wat zal het nu weer lekker fris bij je geweest zijn! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:54

PIETER649 schreef:
zo zie je maar weer dat voor ieder probleem een oplossing komt!!! Lachende smiley

je stofzuiger kapot, dus t stof bleef op de vloer liggen... Twijfelende smiley en dan zeker bij jou thuis, met 5 van die vieze verharende katten! Meid ik heb gewoon met je te doen, echt!! Huilende smiley, smiley in tranen

gelukkig zorgde jouw wasmachine ervoor dat je niet eerst helemaal een sopje hoefde te maken, zonder enige inspanning van jouw kant stond je vieze stoffige en harige vloer al onder water zodat je het alleen maar hoefde op te dweilen! Coole smiley met zonnebril

klein detail... je zei geweest??
Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:57

JOL252 schreef:
klein detail... je zei geweest??
Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

ja tuurlijk, hoe lang denk jij dat een huis fris blijft met 5 van die stinkdieren in huis??? Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:07

PIETER649 schreef:
ja tuurlijk, hoe lang denk jij dat een huis fris blijft met 5 van die stinkdieren in huis??? Gefrustreerde smiley

Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen Eigenlijk hoor ik dit op een andere topic te zetten: Dames...waar knappen jullie nou op af bij een man...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
stinkdieren!!!!!!!!! Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 20:28

MAMY994 schreef:
Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen Eigenlijk hoor ik dit op een andere topic te zetten: Dames...waar knappen jullie nou op af bij een man...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
stinkdieren!!!!!!!!! Woedende smiley

ken ik me voorstellen... mannen knappen ook af op vrouwen die stinkdieren in huis hebben Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:52

PIETER649 schreef:
ken ik me voorstellen... mannen knappen ook af op vrouwen die stinkdieren in huis hebben Zieke smiley

Gelukkig maar, hoeven wij die ook niet beleefd doch beschaafd af te wijzen. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:05

MAMY994 schreef:
Gelukkig maar, hoeven wij die ook niet beleefd doch beschaafd af te wijzen. Engeltje smiley

krijg je de kans niet voor... ze zijn al gillend van afschuw weggerent voordat je beleefs doch beschaafd uitgesproken bent. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:34

PIETER649 schreef:

Ik heb toch nog wat kleine eh.....correcties op je verhaal Pietje:
1.mijn katten zijn niet vies
2.ze verharen momenteel niet
3.dweilen was niet van toepassing, moest hózen!
4.fris was het heel de dag hier, had lekker de tuindeur openstaan!
enneh....hoe is het verder met Pietje? Gaat het verder wel jochie? Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 21:49

JOCHEBED148 schreef:
Ik heb toch nog wat kleine eh.....correcties op je verhaal Pietje:
1.mijn katten zijn niet vies
2.ze verharen momenteel niet
3.dweilen was niet van toepassing, moest hózen!
4.fris was het heel de dag hier, had lekker de tuindeur openstaan!
enneh....hoe is het verder met Pietje? Gaat het verder wel jochie? Kussende smiley

owja??

1. iedere kat die nooit naar buiten mag stinkt
2. iedere kat verhaard, of heb jij naaktkatten?
3. ik weet niet hoe jij de vloer droogmaakt, bij ons word er na het hozen de laatste beetjes opgedweilt
4. je kan tuindeur plus alle ramen open zetten, wat jij niet opdweilt, droogt er echt niet sneller door op en die kattenstank ruiken de volgende bewoners van je huis nog jaren.
waarom denk jij dat jouw huis onverkoopbaar was? de gemiddelde kijker gaat met jeuk naar huis om dr kleding te wassen Zieke smiley

en verder gaat het prima met me! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:00

PIETER649 schreef:
owja??

1. iedere kat die nooit naar buiten mag stinkt
2. iedere kat verhaard, of heb jij naaktkatten?
3. ik weet niet hoe jij de vloer droogmaakt, bij ons word er na het hozen de laatste beetjes opgedweilt
4. je kan tuindeur plus alle ramen open zetten, wat jij niet opdweilt, droogt er echt niet sneller door op en die kattenstank ruiken de volgende bewoners van je huis nog jaren.
waarom denk jij dat jouw huis onverkoopbaar was? de gemiddelde kijker gaat met jeuk naar huis om dr kleding te wassen Zieke smiley

en verder gaat het prima met me! Coole smiley met zonnebril

Pietje....
Jij hebt je roeping gemist!
Jij had colum-schrijver in de Libelle moeten worden!
De kattenhaters zouden de woorden van je tong likken
De hondenbezitters zouden je aanbidden!
Je huishoudelijke hulp zou grijnzen.....
Kan nog wel effe zo doorgaan maarreh...moet eten gaan bereiden....
Ik wens je wel sterkte met al je katten-frustraties! Enneh.....ik hoop dat je nooit allergisch wordt!
Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 19:03

het moment waarop ik hoorde dat de pogingen om de bevalling bij mn schoondochter op te wekken voor vandaag worden gestaakt Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
nog steeds geen kleindochter
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 19:11

ROELANDE345 schreef:
het moment waarop ik hoorde dat de pogingen om de bevalling bij mn schoondochter op te wekken voor vandaag worden gestaakt Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Oh pfff wat een spannende dagen! Sterkte.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 19:37

ROELANDE345 schreef:

Arme schoondochter! Dat is echt niet leuk als je dat overkomt.
Hopelijk besluit kleindochter snel om zich toch maar eens te laten bewonderen ! (mijn dochter werd na 5 dagen inleiden uiteindelijk met een keizersnede geboren)
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 20:38

ANNETTE792 schreef:
Arme schoondochter! Dat is echt niet leuk als je dat overkomt.
Hopelijk besluit kleindochter snel om zich toch maar eens te laten bewonderen ! (mijn dochter werd na 5 dagen inleiden uiteindelijk met een keizersnede geboren)

en dan nog pas nadat ik die gyneodinges met zn eigen messenset bedreigd had Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 20:42

PIETER649 schreef:
en dan nog pas nadat ik die gyneodinges met zn eigen messenset bedreigd had Boze smiley

soms moet dat...
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 20:48

PIETER649 schreef:

Dat ging hier bij de geboorte van de oudste wel even anders ...

29 dec. .......gyneodinges ,hum , we laten hem wel vóór de jaarwisseling komen , da's voor jullie gunstiger voor de kinderbijslag.

Volgens mij was tie mét de jaarwisseling liever thuis.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 21:20

JOL252 schreef:
soms moet dat...

Is ook wel erg actueel he? de agressieve patiënt en zijn familie....Ik zie Pieter al met zo'n mes zwaaien daar...... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 21:21

ja de gyneodinges had bij de bevalling van mijn schoondochters 1e kindje eerst bedacht dat ie wel ff weg kon. En toen ie met spoed teruggeroepen werd besloot hij dat het kjndje er NU uit moest en rukte het met geweld met de ouderwetse tang uit haar moeder. Waardoor haar moeder nu nog steeds ernstig last heeft van haar bekken. Daarom ben ik er ook niet gerust op en zou ik ook heel graag die keizersnee willen voor haar
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 21:35

ROELANDE345 schreef:

Oei, sterkte ermee, Roelande, voor jou en je schoondochter. Hopelijk mag het kindje nu toch gauw geboren worden!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 ... 230 Volgende
Pagina 194 van 230