Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 10:24
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hoor ik daar een "dank-je-wel"? |
Hier moet je een nieuw topic voor openen: het wonderbaarlijkste moment van de dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 10:37
|
|
|
INGE721 schreef: | Hier moet je een nieuw topic voor openen: het wonderbaarlijkste moment van de dag |
Haha, ja, het topic "waar sla je stijl van achterover"...
Maar voorlopig zal ik het eerst wel 's vermelden in het topic "wonderen"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 20:45
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, ja, het topic "waar sla je stijl van achterover"...
Maar voorlopig zal ik het eerst wel 's vermelden in het topic "wonderen" |
Nee hoor Josina ...... bij deze , heel heel , heeeeeel hartelijk dank voor de gouden tip. Als er weer eens wat naar de filistijnen is zal ik als eerste naar jou heldere adviezen luisteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 21:12
|
|
|
Ikbenhet wel met d esensedingsapparaathouders eens dat het wel lekker gemakkelijk is, maar de lekkerste koffie kreeg ik vroeger thuis.
Koffiebonen malen in de perculatorpot en die op de kleinste pit voorzichtig laten pruttelen. Soms 's winterdag bij speciale gelegenheden roomde moeder iets af van room vd melk af vanwat op de melk in de melkbus dreef. Maakte daar slagroom van, ook de lekkerste die ik ooit heb gehad.
Pas toen was koffiedrinken echt genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 21:20
|
|
|
PIETER619 schreef: | Ikbenhet wel met d esensedingsapparaathouders eens dat het wel lekker gemakkelijk is, maar de lekkerste koffie kreeg ik vroeger thuis.
Koffiebonen malen in de perculatorpot en die op de kleinste pit voorzichtig laten pruttelen. Soms 's winterdag bij speciale gelegenheden roomde moeder iets af van room vd melk af vanwat op de melk in de melkbus dreef. Maakte daar slagroom van, ook de lekkerste die ik ooit heb gehad.
Pas toen was koffiedrinken echt genieten |
Nu toch ook nog Pieter??? Ik gebruik nog warme melk....even opkloppen en dat gaat in de koffie... Ik zet nog gewoon met een koffiezetapparaat...en als dat dan heerlijk ruikt in huis geniet ik daar ook nog steeds van!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 10:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor Josina ...... bij deze , heel heel , heeeeeel hartelijk dank voor de gouden tip. Als er weer eens wat naar de filistijnen is zal ik als eerste naar jou heldere adviezen luisteren. |
Mijn adviezen zijn altijd Maar graag gedaan hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 15:15
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik wissut, ik wissut!! enkel en zuiver medeleven!!
overigens was het visser wél, die drie keer op het knopje moest drukken voor hij enige koffie tot zich kon nemen......
(net als hier inmiddels; tijd om te ontkalken!) |
Hannah , echt , serieus .... dat word gewoon een nieuwe hoor. Maar gooi je oude niet direct weg. Want vissertje heeft er spijt van dat ie dàt gedaan heeeft . Zit nu 2 dagen zonder senseo , verschrikkelijk wat een ramp . Voor zomaar ff een bakkie tussendoor moet ik gelijk heel dat koffiezetapparaat gaan opstarten. 10 minuten wachten en hopen dat het geen kattepisbakkie is .
Nog 4 weken en 5 dagen zonder als alles mee zit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 15:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hannah , echt , serieus .... dat word gewoon een nieuwe hoor. Maar gooi je oude niet direct weg. Want vissertje heeft er spijt van dat ie dàt gedaan heeeft . Zit nu 2 dagen zonder senseo , verschrikkelijk wat een ramp . Voor zomaar ff een bakkie tussendoor moet ik gelijk heel dat koffiezetapparaat gaan opstarten. 10 minuten wachten en hopen dat het geen kattepisbakkie is .
Nog 4 weken en 5 dagen zonder als alles mee zit. |
Alleen jij...puur alleen jij...kan zorgen DAT....het geen kattepisbakkie is.... Wel eens geproefd......katte....dinges?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 17:39
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Mijn adviezen zijn altijd Maar graag gedaan hoor |
En dat van een kruk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 17:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En dat van een kruk |
Haha, ja, de rollen zijn weer goed verdeeld
Laten we het over letterlijk rollen maar niet hebben
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 20 oktober 2012, 17:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 18:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Alleen jij...puur alleen jij...kan zorgen DAT....het geen kattepisbakkie is.... Wel eens geproefd......katte....dinges????? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 18:37
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, ja, de rollen zijn weer goed verdeeld
Laten we het over letterlijk rollen maar niet hebben |
hihihi nee dat slaan we maar over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 18:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | hihihi nee dat slaan we maar over |
Ach, kan best gezellig zijn hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 12:21
|
|
|
Knalblauwe nagellak over cremekleurige vloerbedekking
Pubers.......zucht........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 12:23
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Knalblauwe nagellak over cremekleurige vloerbedekking
Pubers.......zucht........ |
ow now!! en nu?
hele flesje remover er over gegoten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 12:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ow now!! en nu?
hele flesje remover er over gegoten? |
Nou......dame in kwestie had er een kleedje over gegooid......dus zag ik het net pas.......te laat voor remover Tis op de overloop in de tv-hoek dus geen drama(nou ja,geen wereldprobleem),flink sparen voor een lading laminaat denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 13:41
|
|
|
Vanmorgen lag er nog een reep chocolade in de keukenkast..............
nu niet meer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 14:02
|
|
|
JANS221 schreef: | Vanmorgen lag er nog een reep chocolade in de keukenkast..............
nu niet meer! |
Is dat idd het slechtste moment?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 14:06
|
|
|
JOL252 schreef: | Is dat idd het slechtste moment? |
jij weet niet hoe groot die reep was.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 14:09
|
|
|
JANS221 schreef: | jij weet niet hoe groot die reep was..... |
Te klein om ervan te kunnen genieten? Dán is het idd een "slecht moment"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 14:11
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Te klein om ervan te kunnen genieten? Dán is het idd een "slecht moment" |
Het smaakt altijd naar meer, he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDWIN451
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 14:15
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nou......dame in kwestie had er een kleedje over gegooid......dus zag ik het net pas.......te laat voor remover Tis op de overloop in de tv-hoek dus geen drama(nou ja,geen wereldprobleem),flink sparen voor een lading laminaat denk ik. | Heb jij een tv hoek op je overloop? Ik heb er hooguit een schilderijtje hangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 14:54
|
|
|
Oke als je huis te koop staat, is het niet gek dat mensen langzaam voorbij lopen. Maar moeten ze nu echt hun neus tegen de ramen drukken. Hallo ik zit er ook nog
en serieus ik heb een voortuin van 5 meter, dus het gaat niet per ongeluk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 15:04
|
|
|
ANNA415 schreef: | Oke als je huis te koop staat, is het niet gek dat mensen langzaam voorbij lopen. Maar moeten ze nu echt hun neus tegen de ramen drukken. Hallo ik zit er ook nog
en serieus ik heb een voortuin van 5 meter, dus het gaat niet per ongeluk |
Hihihihihih, sorry hoor...... Als jij nu eens hetzelfde omgekeerd deed, geschminkt en wel??
Maar begrijpelijk dat je dit irritant vind. Het voelt toch een beetje onvrij, lijkt me. Laat ze dan een bezichtigingsafspraak gaan plannen met de makelaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 15:09
|
|
|
ANNA415 schreef: | Oke als je huis te koop staat, is het niet gek dat mensen langzaam voorbij lopen. Maar moeten ze nu echt hun neus tegen de ramen drukken. Hallo ik zit er ook nog
en serieus ik heb een voortuin van 5 meter, dus het gaat niet per ongeluk |
Van de week kreeg ik te horen dat ik voor een snellere verkoop mijn meubels het beste kan vervangen plus de muren ander kleurtje en badkamer aanpassen. HALLOOOOO het gaat om het huis hé, niet om de inboedel. Mag ik hier nog wonen??? Leuk al die programma's op tv maar ze leggen ook een bepaalde verwachting bij geïnteresseerden en druk op de verkopers...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 16:09
|
|
|
JOL252 schreef: | Van de week kreeg ik te horen dat ik voor een snellere verkoop mijn meubels het beste kan vervangen plus de muren ander kleurtje en badkamer aanpassen. HALLOOOOO het gaat om het huis hé, niet om de inboedel. Mag ik hier nog wonen??? Leuk al die programma's op tv maar ze leggen ook een bepaalde verwachting bij geïnteresseerden en druk op de verkopers... |
Oei, dat is niet niks Idd is de inrichting wel bepalend voor de beleving van een huis, bijv. w.b. grootte van de ruimte, of indelingsmogelijkheden etc., maar om nu gelijk ongeveer alles om te gaan gooien......
Weet je overigens, dat je ook meubilair kunt huren, voor de verkoop? Kost wat, maar wel aanmerkelijk minder als nieuw kopen.... Succes!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 17:09
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hihihihihih, sorry hoor...... Als jij nu eens hetzelfde omgekeerd deed, geschminkt en wel??
Maar begrijpelijk dat je dit irritant vind. Het voelt toch een beetje onvrij, lijkt me. Laat ze dan een bezichtigingsafspraak gaan plannen met de makelaar |
Ja lolbroek, en ik maar ramen zemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 17:25
|
|
|
JOL252 schreef: | Van de week kreeg ik te horen dat ik voor een snellere verkoop mijn meubels het beste kan vervangen plus de muren ander kleurtje en badkamer aanpassen. HALLOOOOO het gaat om het huis hé, niet om de inboedel. Mag ik hier nog wonen??? Leuk al die programma's op tv maar ze leggen ook een bepaalde verwachting bij geïnteresseerden en druk op de verkopers... |
Kijk eens op het prikbord. Daar staat een woninginrichter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 17:50
|
|
|
JANS................
Als je alleen thuis bent geweest...en je weet het echt niet... Dan kan ik je waarschijnlijk wel uit de droom helpen... Vervelend als spullen ineens verdwijnen... Deze zaken...(voornamelijk chocolade) koop ik niet... Weet je...bij mij verdwijnt soms ook ineens wel iets...en het is zo vervelend als mensen MIJ verdenken...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zondag 21 oktober 2012, 17:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 22:09
|
|
|
EDWIN451 schreef: | Heb jij een tv hoek op je overloop? Ik heb er hooguit een schilderijtje hangen. |
Ik wilde een strenge moeder zijn "GEEN TV OP DE SLAAPKAMERS!" sprak ik ferm.......dat vond oma zo sneu dat ze een giga-tv doneerde en ik,zei de gek,heb er het meubel en een enorme zitzak bij geleverd Ik moet zeggen,het is wel lekker rustig
Tja,een schilderijtje heb ík weer niet
Leanne(tegen de tijd dat ze deur uit zijn weet ik precies hoe ik ze op had moeten voeden........)
|
|
Naar boven |
|
|