Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:25
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Tsja, met de wetenschap dat bijna de helft van de werkende mensen wel eens verliefd is geweest/geworden op een collega, een relatie heeft (gehad) met een collega....... heb je niet eens zoveel fantasie nodig......
Dus Visser, we luisteren............. |
Je snapt zeker wel dat ik blij ben met die weekenddiensten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Je snapt zeker wel dat ik blij ben met die weekenddiensten. |
mm valt bij mij op het werk niet mee op de 150 vrouwen zijn er maar 8 mannen, En met de gene die al droog achter hun oren zijn wil ik absoluut geen date
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:33
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mm valt bij mij op het werk niet mee op de 150 vrouwen zijn er maar 8 mannen, En met de gene die al droog achter hun oren zijn wil ik absoluut geen date |
Dus jij voelt altijd eerst aan iemands oren? Bij ons mag dat niet ... noemen ze handtastelijk worden of zo iets
En er zijn ook geen vrouwen bij ons op het werk die op CM zitten. ( volgens mij)
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op vrijdag 31 augustus 2012, 15:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus jij voelt altijd eerst aan iemands oren? Bij ons mag dat niet ... noemen ze handtastelijk worden of zo iets
En er zijn ook geen vrouwen bij ons op het werk die op CM zitten. ( volgens mij) |
nee visser daar heb ik een hele goed kijk op of ze daar al droog zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:47
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nee visser daar heb ik een hele goed kijk op of ze daar al droog zijn
|
Nou ... t is maar waar je van houdt. Ik vind oren nou niet zó geweldig om naar te kijken . Maarruh , waarom ben je nog niet in Zeeland als ik vragen mag. De zon schijnt hier lekker alleen je waait wel bijna uit je hemd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou ... t is maar waar je van houdt. Ik vind oren nou niet zó geweldig om naar te kijken . Maarruh , waarom ben je nog niet in Zeeland als ik vragen mag. De zon schijnt hier lekker alleen je waait wel bijna uit je hemd. |
ja visser ik moest eerst nog werken vandaag en inpakken enzo maar ik kom er aan hoor Morgen
roelande@diezoalkanziendat vissertje behoorlijkdroog isachter zn oren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:00
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja visser ik moest eerst nog werken vandaag en inpakken enzo maar ik kom er aan hoor Morgen
roelande@diezoalkanziendat vissertje behoorlijkdroog isachter zn oren |
O, morgen ben ik niet thuis ....moet dan ontbijten .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | O, morgen ben ik niet thuis ....moet dan ontbijten . |
kijk komt dat even goed uit ik ben morgen ook niet thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:04
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | kijk komt dat even goed uit ik ben morgen ook niet thuis |
Dat snap ik. Maar even een vraagje .... gaan er nog CMmers mee ook met je naar Zeeland?
Visser is altijd wel nieuwsgierig naar die cm-uitjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat snap ik. Maar even een vraagje .... gaan er nog CMmers mee ook met je naar Zeeland?
Visser is altijd wel nieuwsgierig naar die cm-uitjes |
oho wat ben jij schieuwnierig!! nee hoor mijn dochter van 33 gaat mee en mijn kleinzoon (haar kind)van 1,5 j allebei nog vrijgezel, maar bij die kleine duurt dat vast niet lang meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:15
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | oho wat ben jij schieuwnierig!! nee hoor mijn dochter van 33 gaat mee en mijn kleinzoon (haar kind)van 1,5 j allebei nog vrijgezel, maar bij die kleine duurt dat vast niet lang meer... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:18
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | oho wat ben jij schieuwnierig!! nee hoor mijn dochter van 33 gaat mee en mijn kleinzoon (haar kind)van 1,5 j allebei nog vrijgezel, maar bij die kleine duurt dat vast niet lang meer... |
Ik ben niet nieuwsgierig , was pure belangstelling.
Maar waak maar goed over je dochter en je kleinkind. Zeeuwen ? ........... het is een raar volkje hoor. Dat zegt Erika tenminste altijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik ben niet nieuwsgierig , was pure belangstelling.
Maar waak maar goed over je dochter en je kleinkind. Zeeuwen ? ........... het is een raar volkje hoor. Dat zegt Erika tenminste altijd. |
Als een leeuwin visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:30
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Als een leeuwin visser |
Goed zo
Maar ik dacht , misschien neemt ze Petra wel mee . Die wil altijd nog een keer gaan vissen in zeeland , is altijd benieuwd naar de zeeuwse waslijnen , dus ja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:43
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | oho wat ben jij schieuwnierig!! nee hoor mijn dochter van 33 gaat mee en mijn kleinzoon (haar kind)van 1,5 j allebei nog vrijgezel, maar bij die kleine duurt dat vast niet lang meer... | jee geweldig op vakantie naar zeeland, geniet ervan hele fijne vakantie toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Goed zo
Maar ik dacht , misschien neemt ze Petra wel mee . Die wil altijd nog een keer gaan vissen in zeeland , is altijd benieuwd naar de zeeuwse waslijnen , dus ja. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:53
|
|
|
Maar ik dacht , misschien neemt ze Petra wel mee . Die wil altijd nog een keer gaan vissen in zeeland , is altijd benieuwd naar de zeeuwse waslijnen , dus ja. |
ach mag ik wel al bijna 8 jaar alleenstaand zijn, word echt niet opgewonden van die 7 witte onderbroeken aan de was lijn. maar nog steeds snap ik niet na jaren huisvrouw hoe ze die zo mooi perfect schoon krijgen tssss willemijn dat leek me nou net een leuke plek om te daten als ik ooit es ga daten de binnenstad en dan lekker langs het water wandelen en als hij niks is, verzuip ik hem gewoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 17:41
|
|
|
Nou Visser, nodig haar eens uit....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 18:11
|
|
|
He Petra das wel een idee samen op vakantie als we dan allebei al onze kids (met aanhang) meenemen? Echt gezellie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 18:13
|
|
|
He Visser was jij diegene die die nare mail terugkreeg van Petra niks van aan trekken hoor ze is echt wel lief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 18:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik ben niet nieuwsgierig , was pure belangstelling.
Maar waak maar goed over je dochter en je kleinkind. Zeeuwen ? ........... het is een raar volkje hoor. Dat zegt Erika tenminste altijd. |
Heb ik het weer eens gedaan t'is nie eerlijk altijd ikke en nooit eens een ander
Erika die net zo hard visser jent als hij mij :o]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 18:40
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | He Visser was jij diegene die die nare mail terugkreeg van Petra niks van aan trekken hoor ze is echt wel lief | nee das zwaar geheim, gelukkig leest hij nooit het forum, tenminste dat zei hij hmmm vervelende is als ej eenmaal mail evrstuurt hebt, kan je hem niet meer ongedaan maken, eh hij heeft hem nog niet geopend , maar terug halen lukt niet was het nou verstandig of niet om hem te dumpen ha ha enzo bleef petra nog paar jaartjes vrijgezel en een beetje visser enzo plagen op het forum.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 18:43
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | He Petra das wel een idee samen op vakantie als we dan allebei al onze kids (met aanhang) meenemen? Echt gezellie | beter huren we dan een groepsaccemedatie zon ding die ze ook altijd huren met schoolkamp.
Laatst aangepast door
|
PETRA944
|
op vrijdag 31 augustus 2012, 18:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 18:48
|
|
|
PETRA944 schreef: | beter huren we dan een groepsaccemedatie zon ding die ze ook altijd huren met schoolkamp. |
ja goed idee kunnen we ook een corvee lijst maken
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op vrijdag 31 augustus 2012, 18:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 01:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nou Visser, nodig haar eens uit.... |
Sjonge , W-tje , het is echt te merken dat je 2 dagen geen lid geweest ben van CM. Er is zelfs een speciaal topic voor geopend .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 09:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sjonge , W-tje , het is echt te merken dat je 2 dagen geen lid geweest ben van CM. Er is zelfs een speciaal topic voor geopend . |
Klopt Visser, ik was even weg......al die opmerkingen en hate mailtjes aan mijn adres over dat ik geen goede christen was raakten mij erg in mijn hart.....Waar maak je je dan druk om zeggen sommigen..... Maar ik ben in ieder geval blij dat jij zo opmerkzaam bent en dat in de gaten had dat ik twee dagen weg was.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 1 september 2012, 09:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 09:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Klopt Visser, ik was even weg......al die opmerkingen en hate mailtjes aan mijn adres over dat ik geen goede christen was raakten mij erg in mijn hart.....Waar maak je dan druk om zeggen sommigen..... Maar ik ben in ieder geval blij dat jij zo opmerkzaam bent en dat in de gaten had dat ik twee dagen weg was....... |
Ze zeggen wel eens dat die zeeuwen niet normaal zijn maar zo zie je maar hè....wél opmerkzaam. Tóch vreemd dat er altijd zoveel zijn die graag naar Zeeland op vakantie gaan dan. Maar ja , altijd mooi weer natuurlijk.... als ik nu naar buiten kijk, het lijkt wel een zomerse dag te worden. Ze treffen het hier vandaag op't durp met de braderie. Wie weet gaat vissertje óók even 10 minuten een kijkje nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 16:57
|
|
|
'n Uitnodiging krijgen van de buuf om direct aan te mogen schuiven voor de warme hap.... Lekkerrrr als je de hele dag je benen uit je lijf gelopen heb.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 17:49
|
|
|
Heerlijk buiten vertoeven... Een afdak is er even niet, maar was nu niet nodig... Alle gordijnen en vitrages zijn gewassen, laat het renoveren maar komen..!! Wat troffen we het met het weer... kWil nog geen afscheid nemen van de zomer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 20:24
|
|
|
Lekker de hele dag aan het strand in Zeeuws Vlaanderen. En nu genoten van een mooie zonsondergang bij mn eigen strandhuisje o het strand bij Groede
|
|
Naar boven |
|
|