Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:24
|
|
|
HANNAH810 schreef: | \
want gestoord was ie al??? |
Pas op hè.
Mooiste moment? Vissertje heeft weekenddienst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Pas op hè.
Mooiste moment? Vissertje heeft weekenddienst. |
het is toch te gek voor woorden, dat je dat het mooiste moment vind van vandaag..........?
grinnik......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | het is toch te gek voor woorden, dat je dat het mooiste moment vind van vandaag..........?
grinnik...... |
misschien is visser verliefd op een collega???? gaat hij nu met plezier na zijn werk hij kon ook al niet slapen.... temperatuur in zijn ijskast was niet goed, lijkt toch op symptomen van een verliefde man en wij hebben weer een man minder in de toekomst op cm....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:38
|
|
|
PETRA944 schreef: | misschien is visser verliefd op een collega???? gaat hij nu met plezier na zijn werk hij kon ook al niet slapen.... temperatuur in zijn ijskast was niet goed, lijkt toch op symptomen van een verliefde man en wij hebben weer een man minder in de toekomst op cm.... |
Wie zei er gisteren , eergisteren dinsdag, maandag , zondag , zaterdag , vorige week , de week daarvoor , die week dáár vvoor , die week daar weer voor , de eerste dag dat ze geen petra nog wat maar petra 944 werd ..... dat ze veeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder op het forum zou gaan schrijven????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wie zei er gisteren , eergisteren dinsdag, maandag , zondag , zaterdag , vorige week , de week daarvoor , die week dáár vvoor , die week daar weer voor , de eerste dag dat ze geen petra nog wat maar petra 944 werd ..... dat ze veeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder op het forum zou gaan schrijven???????????? |
Oeioeioei, das iig geen ontkenning van de bovenstaande suggestie.... Visser, vertel es?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:48
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Oeioeioei, das iig geen ontkenning van de bovenstaande suggestie.... Visser, vertel es????? |
Ik kan niet teveel schrijven nu .......moet er rekening mee houden dat ieder moment de pieper af kan gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik kan niet teveel schrijven nu .......moet er rekening mee houden dat ieder moment de pieper af kan gaan. |
Piept ZIJ jou dan op??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:56
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Piept ZIJ jou dan op?? |
Nee , de pan met bitterballen , nou goed?
Het is al erg genoeg die geheimtaal die Hannah iedere keer schrijft en waar een ander hele fantasieën bij bedenkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 08:44
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Piept ZIJ jou dan op?? | spannend..... het spannende leven van vissers romance op zijn werk zij piept hem op en visser vliegt na zijn werk, de bitterballen gewoon koud laten wordend. vertel ons maandag meer visser , we zijn helemaal niet nieuwsgierig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 08:48
|
|
|
PETRA944 schreef: | spannend..... het spannende leven van vissers romance op zijn werk zij piept hem op en visser vliegt na zijn werk, de bitterballen gewoon koud laten wordend. vertel ons maandag meer visser , we zijn helemaal niet nieuwsgierig |
we hebben gewoon een "luisterend oor" te bieden, toch, petra?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 10:59
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we hebben gewoon een "luisterend oor" te bieden, toch, petra? | ja en misschien kunnen we je nog wat tips geven, hoe je het beste zo romantisch achtig over kan komen so wie so laat niet die was buiten hangen als je haar mee na huis neemt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 12:00
|
|
|
PETRA944 schreef: | spannend..... het spannende leven van vissers romance op zijn werk zij piept hem op en visser vliegt na zijn werk, de bitterballen gewoon koud laten wordend. vertel ons maandag meer visser , we zijn helemaal niet nieuwsgierig |
Nieuwsgierig? Ik noem dat belangstellend.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 12:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nieuwsgierig? Ik noem dat belangstellend....... |
haha, ja en zeer meelevend...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 13:00
|
|
|
zet me tot nadenken hoe spannend me leven is, dat ik hier met spanning zit te wachten over vissers liefdes leven. ha ha Maar mijn leven is ook zeer spannennd, net twede hoofluisbehandeling achter de rug, voor de zekerheid, stel dat er nog eentje een luis heeft , als die beesten nu nog leven weet ik het niet meer, zelf had ik het gevoel dat ik tegen de vlakte ging op een gegeven moment.. spannend vittens bellen, voor de rekening die ik niet op tijd kan betalen....alhoewel het natuurlijk zeer spannend is als er iemand me water af komt sluiten, een knappe man.... hele dag weer druk bezig, grote schoonmaak, door 1 stomme luis die ik vond vorige week in een kinderkopje, wat een werk. tussendoor, ziekke kleuter die aan het opknappen is, kind wat aan het afknappen is door schildklier , puber die weer es problemen met ns heeft door ov en maandag moet beginnen,en nog berg was na een week introducite, kan er nog wel bij wat was na hoofdluis.... puber die zich nog niet heeft ingeschreven op school en de hele ochtend met vriend lief in bed hangt. want de school zit fouten te maken.... twee jongens die effe in de pauze een eitje komen bakken hier, en super enthousiaste dochter die echt leuk vandaag de sleutel krijgt van een woning, echt vlak bij mij En dan is het nog maar 1 uur. ben inmiddels totallos en oh jee warom heb ik gisteren die best leuke man op cm zo,n stomme mail zitten te schrijven.... ehhh enfin thee op en verder met het spannende leven van een huisvrouw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 13:11
|
|
|
PETRA944 schreef: | zet me tot nadenken hoe spannend me leven is, dat ik hier met spanning zit te wachten over vissers liefdes leven. ha ha Maar mijn leven is ook zeer spannennd, net twede hoofluisbehandeling achter de rug, voor de zekerheid, stel dat er nog eentje een luis heeft , als die beesten nu nog leven weet ik het niet meer, zelf had ik het gevoel dat ik tegen de vlakte ging op een gegeven moment.. spannend vittens bellen, voor de rekening die ik niet op tijd kan betalen....alhoewel het natuurlijk zeer spannend is als er iemand me water af komt sluiten, een knappe man.... hele dag weer druk bezig, grote schoonmaak, door 1 stomme luis die ik vond vorige week in een kinderkopje, wat een werk. tussendoor, ziekke kleuter die aan het opknappen is, kind wat aan het afknappen is door schildklier , puber die weer es problemen met ns heeft door ov en maandag moet beginnen,en nog berg was na een week introducite, kan er nog wel bij wat was na hoofdluis.... puber die zich nog niet heeft ingeschreven op school en de hele ochtend met vriend lief in bed hangt. want de school zit fouten te maken.... twee jongens die effe in de pauze een eitje komen bakken hier, en super enthousiaste dochter die echt leuk vandaag de sleutel krijgt van een woning, echt vlak bij mij En dan is het nog maar 1 uur. ben inmiddels totallos en oh jee warom heb ik gisteren die best leuke man op cm zo,n stomme mail zitten te schrijven.... ehhh enfin thee op en verder met het spannende leven van een huisvrouw. |
Ja , doe dat net maar eens . Laat het toetsenbord vandaag maar lekker met rust. Tssssss, weekenddienst en liefdesleven , je moet wel heeeel veel fantasie hebben om daar een overeenkomst in te zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 13:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | [/b]Ja , doe dat net maar eens . Laat het toetsenbord vandaag maar lekker met rust. Tssssss, weekenddienst en liefdesleven , je moet wel heeeel veel fantasie hebben om daar een overeenkomst in te zien. |
Tsja, met de wetenschap dat bijna de helft van de werkende mensen wel eens verliefd is geweest/geworden op een collega, een relatie heeft (gehad) met een collega....... heb je niet eens zoveel fantasie nodig......
Dus Visser, we luisteren.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 13:43
|
|
|
Net een uitnodiging ontvangen...voor het eten van een mosselmaaltijd... Slaan we niet af...kwam op het juiste moment... Ik laat de boel de boel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 13:46
|
|
|
PETRA944 schreef: | en oh jee warom heb ik gisteren die best leuke man op cm zo,n stomme mail zitten te schrijven.... ehhh . |
Zoiets kun je beter eerst ff door het forum laten keuren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 14:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Net een uitnodiging ontvangen...voor het eten van een mosselmaaltijd... Slaan we niet af...kwam op het juiste moment... Ik laat de boel de boel... |
dus jij en visser.... visser die je uitnodigt voor mosselmaatijd gaaf......en wij maar denken het iemand van zijn werk was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 14:42
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Zoiets kun je beter eerst ff door het forum laten keuren | echt niet dan gaan we nog meer ruzie met elkaar hier maken als blijkt dat meerderen dezelfde mannen leuk vinden, zoveel mannen zijn hier niet rond onze leeftijd dus.... petra die maar effe soort dumpmail na hem gaat sturen, want ooit wou hij met me daten, ging me te snel dus zei nee, maar hij schreef me, dat hij maar aan me bleef denken, graag met me wil chatten en mailen, maar ondertussen heeft hij wel een date binenkort met een vrouw die hem ook leuk leek gewoon niet meer na zijn leuke foto kijken en dumpen, verstandig zijn, dat wou ik hem eigenlijk zeggen en voor ik het wist hadden we weer leuk gesprek moeilijk zo,n datingsite, ja een date is nog geen verkering, maar voelt niet goed, ook niet tegen over die vrouw. als het nou gewoon vriendschap was, maar hij lijkt me best leuk. dus zie hem toch als mogelijk slachtoffer... ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 14:48
|
|
|
PETRA944 schreef: | echt niet dan gaan we nog meer ruzie met elkaar hier maken als blijkt dat meerderen dezelfde mannen leuk vinden, zoveel mannen zijn hier niet rond onze leeftijd dus.... petra die maar effe soort dumpmail na hem gaat sturen, want ooit wou hij met me daten, ging me te snel dus zei nee, maar hij schreef me, dat hij maar aan me bleef denken, graag met me wil chatten en mailen, maar ondertussen heeft hij wel een date binenkort met een vrouw die hem ook leuk leek gewoon niet meer na zijn leuke foto kijken en dumpen, verstandig zijn, dat wou ik hem eigenlijk zeggen en voor ik het wist hadden we weer leuk gesprek moeilijk zo,n datingsite, ja een date is nog geen verkering, maar voelt niet goed, ook niet tegen over die vrouw. als het nou gewoon vriendschap was, maar hij lijkt me best leuk. dus zie hem toch als mogelijk slachtoffer... ha ha |
Wie weet heeft hij al tientallen mailtjes gehad van diverse cm vrouwen...... Maar als hij aan jou denkt en ondertussen met een ander afspreekt??????? Lijkt wel zo'n Boer zoekt vrouw verhaal.......wie hem het eerst ontmoet en wie hem uit al die anderen het leukst lijkt die wordt het????? Wel van dezelfde kerk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 14:52
|
|
|
weet je, petra, dan ga je gewoon NIET met hem daten, maar je drinkt ergens een keer een bak koffie samen..................ook gezellig toch? dan weet je gelijk met wie je in gesprek bent;
(of je komt beiden naar de picknick; ook een optie.....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:00
|
|
|
PETRA944 schreef: | dus jij en visser.... visser die je uitnodigt voor mosselmaatijd gaaf......en wij maar denken het iemand van zijn werk was |
Je bent een genie in het verhaaltjes verzinnen!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:07
|
|
|
HANNAH810 schreef: | weet je, petra, dan ga je gewoon NIET met hem daten, maar je drinkt ergens een keer een bak koffie samen..................ook gezellig toch? dan weet je gelijk met wie je in gesprek bent;
(of je komt beiden naar de picknick; ook een optie.....) |
ha ha die pn, echt laatst dacht ik nee ik doe het niet, dan denk ik weer jaaa,straatangst houd me niet meer tegen, gaat heel goed, maar eh ha ha tja harald zit er met schietgeweer das natuurlijk ook een punt. ha ha ik ga er gewoon pas weer es over nadenken als het oktober is. en die misschien leuke man heb ik gewoon net een soort dumpmail gestuurd, opgelost, laat hem eerst maar es achter komen wat zijn gevoelens zijn voor die andere vrouw waar hij date mee heeft. petra die es verstandig doet denk ik. probeert een volwassen verstandigge vrouw te zijn en weer door gaat met me huishouden hier...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wie weet heeft hij al tientallen mailtjes gehad van diverse cm vrouwen...... Maar als hij aan jou denkt en ondertussen met een ander afspreekt??????? Lijkt wel zo'n Boer zoekt vrouw verhaal.......wie hem het eerst ontmoet en wie hem uit al die anderen het leukst lijkt die wordt het????? Wel van dezelfde kerk? |
en dan jullie zeker googelen op pro,s kijken welke kerk, leeftijd ha ha.want jullie leven zo mee.... inderdaad boer zoekt vrouw en heeft er genoeg te kiezen, duh er zijn gewoon meer vrouwen hier als mannen. beter was als het andersom was,willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:14
|
|
|
Toen ik net thuiskwam met de laatste boodschappen voor mn 2 zonen die thuisblijven. Lekker VAKANTIE
noujamoetnogwelffhethuisstofzuigeneninpakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:19
|
|
|
PETRA944 schreef: | echt niet dan gaan we nog meer ruzie met elkaar hier maken als blijkt dat meerderen dezelfde mannen leuk vinden, zoveel mannen zijn hier niet rond onze leeftijd dus.... petra die maar effe soort dumpmail na hem gaat sturen, want ooit wou hij met me daten, ging me te snel dus zei nee, maar hij schreef me, dat hij maar aan me bleef denken, graag met me wil chatten en mailen, maar ondertussen heeft hij wel een date binenkort met een vrouw die hem ook leuk leek gewoon niet meer na zijn leuke foto kijken en dumpen, verstandig zijn, dat wou ik hem eigenlijk zeggen en voor ik het wist hadden we weer leuk gesprek moeilijk zo,n datingsite, ja een date is nog geen verkering, maar voelt niet goed, ook niet tegen over die vrouw. als het nou gewoon vriendschap was, maar hij lijkt me best leuk. dus zie hem toch als mogelijk slachtoffer... ha ha |
Ik zou wel in je eigen stad een kopje koffie met hem gaan drinken, vooral in de binnenstad Loop ik toevallig langs en zie ik Visser met zijn witte sokken en wit hemd....... (plaag je maar Visser....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:21
|
|
|
PETRA944 schreef: | en dan jullie zeker googelen op pro,s kijken welke kerk, leeftijd ha ha.want jullie leven zo mee.... inderdaad boer zoekt vrouw en heeft er genoeg te kiezen, duh er zijn gewoon meer vrouwen hier als mannen. beter was als het andersom was,willemijn |
Is dat zo? Ik heb me er nog nooit in verdiept......
En natuurlijk leven we met je date mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:23
|
|
|
'kzou wel vragen oftie ook van vissen houdt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:23
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Toen ik net thuiskwam met de laatste boodschappen voor mn 2 zonen die thuisblijven. Lekker VAKANTIE
noujamoetnogwelffhethuisstofzuigeneninpakken |
Heerlijk gevoel he? Geniet ervan en hopelijk mooi weer....
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|