Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hopelijk is het geen pijnlijk senarioo... |
wel dat risico neem ik maar over 3 jaar ben ik 50 dus zoiets als me laatste kansen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:43
|
|
|
PETRA373 schreef: | wel dat risico neem ik maar over 3 jaar ben ik 50 dus zoiets als me laatste kansen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:49
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | |
tja dan kan ik na een 50 plus site, als of ik daar de man van me dromen ga vinden vind ik toch twijfelachtig hoor, hallo leuke man van 70 bla bla . dat soort berichten krijg ik dan. mannen ze snappen vrouwen ook niet he en als je met ze uit eten gaat, gaan ze zeker heel dciht tegen de verwarming aanzitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:55
|
|
|
morgen weer es een neiuwe dag plan 1 accepteren ik nog effe vrijgezel blijf plan 2 me op andere dingen richten dan mannen want mannen.....
3 het forum niet meer vervuilen met klef gedoe 4 film halen over mel gibson ofzo en chocolade 5 toch es nadenken over me zelf en mannen 6 een dip krijgen en met twee piamabroeken en daarover nog een jogging broek me door de kou naar de winkel slepen en nog meer chocolade halen 7 als ik weer schrijf op cm en voel me nog gefrustreert op frank afreageren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:55
|
|
|
PETRA373 schreef: | tja dan kan ik na een 50 plus site, als of ik daar de man van me dromen ga vinden vind ik toch twijfelachtig hoor, hallo leuke man van 70 bla bla . dat soort berichten krijg ik dan. mannen ze snappen vrouwen ook niet he en als je met ze uit eten gaat, gaan ze zeker heel dciht tegen de verwarming aanzitten |
Word je daar blij van Petra, want daar gaat dit topic over...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Word je daar blij van Petra, want daar gaat dit topic over... |
sorry
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:57
|
|
|
PETRA373 schreef: | morgen weer es een neiuwe dag plan 1 accepteren ik nog effe vrijgezel blijf plan 2 me op andere dingen richten dan mannen want mannen.....
3 het forum niet meer vervuilen met klef gedoe 4 film halen over mel gibson ofzo en chocolade 5 toch es nadenken over me zelf en mannen 6 een dip krijgen en met twee piamabroeken en daarover nog een jogging broek me door de kou naar de winkel slepen en nog meer chocolade halen 7 als ik weer schrijf op cm en voel me nog gefrustreert op frank afreageren |
8. Opschrijven wat je allemaal hebt om dankbaar voor te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 18:02
|
|
|
PETRA373 schreef: | morgen weer es een neiuwe dag plan 1 accepteren ik nog effe vrijgezel blijf plan 2 me op andere dingen richten dan mannen want mannen.....
3 het forum niet meer vervuilen met klef gedoe 4 film halen over mel gibson ofzo en chocolade 5 toch es nadenken over me zelf en mannen 6 een dip krijgen en met twee piamabroeken en daarover nog een jogging broek me door de kou naar de winkel slepen en nog meer chocolade halen 7 als ik weer schrijf op cm en voel me nog gefrustreert op frank afreageren |
..het is maar goed dat ik besta want anders had je niemand op je af te reageren. Ik heb het altijd gedaan. De heibel in Mali is immers ook mijn schuld. Dank je wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 18:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ..het is maar goed dat ik besta want anders had je niemand op je af te reageren. Ik heb het altijd gedaan. De heibel in Mali is immers ook mijn schuld. Dank je wel... |
Ik vind het wel sneu Frank dat jij het moet ontgelden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 18:16
|
|
|
PETRA373 schreef: | tja dan kan ik na een 50 plus site, als of ik daar de man van me dromen ga vinden vind ik toch twijfelachtig hoor, hallo leuke man van 70 bla bla . dat soort berichten krijg ik dan. mannen ze snappen vrouwen ook niet he en als je met ze uit eten gaat, gaan ze zeker heel dciht tegen de verwarming aanzitten |
Zucht ik heb nog 5 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 20:13
|
|
|
Ik liep op een rommelmarkt zomaar tegen een gedraaide houten tabakspot aan,net zo eentje als oerpake had..........hij staat nu naast pake zijn lange pijp te pronken,als ik er naar kijk word ik een beetje blij van binnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 21:12
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik liep op een rommelmarkt zomaar tegen een gedraaide houten tabakspot aan,net zo eentje als oerpake had..........hij staat nu naast pake zijn lange pijp te pronken,als ik er naar kijk word ik een beetje blij van binnen |
zolang oepake er niet in zit kan ik me er wat bij voorstellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 13:48
|
|
|
de zon schijnt, je kan normaal fietsen, fijn om buiten te zijn zonder dat je bevriest en alle dingen die ik heb en kan en ik kwam thuis en daar lag een lief briefje van een dochter dat ze weer na amsterdam was en hele huis had ze effe schoongemaakt, lief van haar en so wat dat me wasmachine weer es kapot ging, laat dat ene negatieve niet overheersen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 13:54
|
|
|
Mijn zoon...die even de auto naar de wasstraat heeft gebracht... Zelfs nu aan het stofzuigen is...
Ze kunnen zo lief zijn he???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 15:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mijn zoon...die even de auto naar de wasstraat heeft gebracht... Zelfs nu aan het stofzuigen is...
Ze kunnen zo lief zijn he??? |
ja ze lopen allemaal zo bij me rond ha ha, maar inderdaad kinderen zijn lief, soms zou je ze wel effe achter het behang willen plakken, maar daar zijn het kinderen voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 07:57
|
|
|
Dat ik weet waardoor het enkele weken nog zó goed ging met me, en tijdens en na kerst helemaal ben ingestort, zo zeggen ze dat toch? Ja, kerst-oud en nieuw en ertussen, ja, blijft traumatisch, zeker door die lichtjes, ja word ik aan dingen herinnerd.
Gisteren door een gesprek met me ene behandelaar achter gekomen. Want me andere die bij me thuis komt pikte dat niet op. Die zat gezellig verheugend op de feestdagen te doen waardoor het nog erger werd.
Normaal lees en kijk ik de andere kant op, maar ja ze is te innig bij me betrokken zeg maar vandaar.
Ja, en sommigen zeggen ja, je moet het nou maar es achter je laten hoor.
Als ik niet zo intelligent was hád ik het niet overleefd.
Enfin, daar werd ik dus blij van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 08:03
|
|
|
PETRA373 schreef: | ja ze lopen allemaal zo bij me rond ha ha, maar inderdaad kinderen zijn lief, soms zou je ze wel effe achter het behang willen plakken, maar daar zijn het kinderen voor. |
Achter het behang plakken??? Nooit doen...laat lelijke bobbels na...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 08:56
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dat ik weet waardoor het enkele weken nog zó goed ging met me, en tijdens en na kerst helemaal ben ingestort, zo zeggen ze dat toch? Ja, kerst-oud en nieuw en ertussen, ja, blijft traumatisch, zeker door die lichtjes, ja word ik aan dingen herinnerd.
Gisteren door een gesprek met me ene behandelaar achter gekomen. Want me andere die bij me thuis komt pikte dat niet op. Die zat gezellig verheugend op de feestdagen te doen waardoor het nog erger werd.
Normaal lees en kijk ik de andere kant op, maar ja ze is te innig bij me betrokken zeg maar vandaar.
Ja, en sommigen zeggen ja, je moet het nou maar es achter je laten hoor.
Als ik niet zo intelligent was hád ik het niet overleefd.
Enfin, daar werd ik dus blij van. |
oh oh, sommigge behandelaars, wist je dat therapeuten en spygologen etc het drukst hebben rond de kerstdagen, als de familie dagen er aan komen? pff ik kon pas na 4 kerstfeesten weer normaal de kerstboom versieren , zonder trillende handen, omdat exje lief me een keer probeerde te wurgen bij de kerstboom, eerste jaar had ik gewoon een hekel aan alle kerstversieringen enzo die je overal tegenkwam, had zin om die stomme kerstman poppen die je ook overal zag en die ik nooit mooi had gevonden in elkaar te trappen, gelukkig hield ik me in. ha ha maar kan me voorstellen dat de gezelligge kerstfeestdagen voor jou moeilijk zijn. heel normaal dat je dan effe minder gaat shanita. achter laten, als of je dingen kan vergeten,nee, leren de dingen een plek in je hart te geven. OOk zo,n stomme opmerking van mensen goed bedoeld, niet wetende hoe het is, word het niet es tijd om dingen achter je te laten. En ja je bent intelligent Shanita, petra die voortaan gewoon vrolijk kerstfeest viert, maar de dingen achterlaten, nee , mee leren leven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:09
|
|
|
Wat lees ik een blij topic
Misschien worden jullie hier blij van De wereld lacht mij weer toe al gaat alles mis :kerstmis sintermis wat een missers toch Ik ga vanaf nu de zegeningen tellen en de missers laat ik achter bij het Kruis of in zee lekker zout is net zoutzuur weg er mee
Vandaag ben ik blij knalroze shirt aan lekker vrolijk doen al ben ik het niet helemaal maar weet dat het komt omdat ik mezelf kan veranderen in die vrolijke vrouw die ik wil zijn wat een ander ook denkt lap het aan mijn laars Ik ga voor goud weet dat God van me houd voor Hem kleed ik me fijn om dat ik een Kind van Hem mag zijn Dan ga ik niet somber ten onder maar leef ik in de vrijheid die HIJ mij geeft Blij te zijn in alle omstandigheden ja JIPPIE ik kan het door de kracht van HEM omdat ik me in mijn zwakheid aan Hem heb gegeven
Dat maakt me blij dat God me geeft de zon in mijn hart zo kan ik maken elke dat een nieuwe start.
Grappig zeg op dit moment nu ik schrijf begint de zon ook buiten te schijnen tijd om er uit te gaan nieuw leven ontdekken de wereld tegemoet genieten van nieuwe knoppen voor jaar in de bol en veel lol
Ja ik ben blij .
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:31
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Zucht ik heb nog 5 jaar |
Wees blij erom..................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 21:41
|
|
|
PETRA373 schreef: | oh oh, sommigge behandelaars, wist je dat therapeuten en spygologen etc het drukst hebben rond de kerstdagen, als de familie dagen er aan komen? pff ik kon pas na 4 kerstfeesten weer normaal de kerstboom versieren , zonder trillende handen, omdat exje lief me een keer probeerde te wurgen bij de kerstboom, eerste jaar had ik gewoon een hekel aan alle kerstversieringen enzo die je overal tegenkwam, had zin om die stomme kerstman poppen die je ook overal zag en die ik nooit mooi had gevonden in elkaar te trappen, gelukkig hield ik me in. ha ha maar kan me voorstellen dat de gezelligge kerstfeestdagen voor jou moeilijk zijn. heel normaal dat je dan effe minder gaat shanita. achter laten, als of je dingen kan vergeten,nee, leren de dingen een plek in je hart te geven. OOk zo,n stomme opmerking van mensen goed bedoeld, niet wetende hoe het is, word het niet es tijd om dingen achter je te laten. En ja je bent intelligent Shanita, petra die voortaan gewoon vrolijk kerstfeest viert, maar de dingen achterlaten, nee , mee leren leven. |
Ja weleens een keer van gehoord dat die het dan het drukst hebben....
Ja, het is een vakantie periode...
In die tijd gebeurde de meest afschuwelijke dingen.....in een ander land....
Quote: | Petra: als of je dingen kan vergeten,nee, leren de dingen een plek in je hart te geven. OOk zo,n stomme opmerking van mensen goed bedoeld, niet wetende hoe het is, word het niet es tijd om dingen achter je te laten. En ja je bent intelligent Shanita, petra die voortaan gewoon vrolijk kerstfeest viert, maar de dingen achterlaten, nee , mee leren leven. | Idd, méé leren leven.... Ja, stomme(goedbedoelende opmerkingen), hoe kan ik nu.... ...een plekje in mijn hart geven.... En ja, 'wordt het niets eens tijd om het áchter je te laten..? Ja, dan had ik het toch allang gedaan als dat kon grote idioot!, ik ben toch al al bijna 41!
Nou jij bent ook behoorlijk intelligent Petra, ook al heb je dan geen opleiding, ook weer zoiets, mensen die intelligentie afmeten aan opleiding...
Heel goed gezegd, 'mee leren leven'.
ps: volgende keer als iemand zegt: 'Wordt het niet eens tijd om het achter je te laten?, ja, dan zeg ik wordt het niet eens tijd om je grote @#$ te houden?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 29 januari 2013, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 21:55
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja weleens een keer van gehoord dat die het dan het drukst hebben....
Ja, het is een vakantie periode...
In die tijd gebeurde de meest afschuwelijke dingen.....in een ander land....
Idd, méé leren leven.... Ja, stomme(goedbedoelende opmerkingen), hoe kan ik nu.... ...een plekje in mijn hart geven.... En ja, 'wordt het niets eens tijd om het áchter je te laten..? Ja, dan had ik het toch allang gedaan als dat kon grote idioot!, ik ben toch al al bijna 41!
Nou jij bent ook behoorlijk intelligent Petra, ook al heb je dan geen opleiding, ook weer zoiets, mensen die intelligentie afmeten aan opleiding...
Heel goed gezegd, 'mee leren leven'.
ps: volgende keer als iemand zegt: 'Wordt het niet eens tijd om het achter je te laten?, ja, dan zeg ik wordt het niet eens tijd om je grote @#$ te houden? |
ha ha die laatste zin,heel verleidelijk om zoiets terug te zeggen,maar ik hield me altijd in, denkende ze bedoelen het goed. net zoals mijn zin een plek in je hart geven, ook verkeerd kan overkomen,voor mij hebben de dingen een plek in mijn hart, heb er mee geleerd te leven,moeilijk uitteleggen, maar ik heb makkelijk praten niet de dingen die je hebt meegemaakt meegemaakt.
liefs en inderdaad,mensen die inteligentie afmeten aan een opleiding....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 22:11
|
|
|
Waar word ik blij van:
Dat ik een hoog iq heb waar er niks mee kan
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op dinsdag 29 januari 2013, 22:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 23:56
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Waar word ik blij van:
Dat ik een hoog iq heb waar er niks mee kan |
Iets waar je niets mee kunt, kun je toch altijd nog op Marktplaats zetten??
Nee, niet eens blond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 00:02
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Iets waar je niets mee kunt, kun je toch altijd nog op Marktplaats zetten??
Nee, niet eens blond! |
Zo is dat is altijd mogelijk aanbieding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 00:26
|
|
|
Vandaag een heel fijn....maar toch ook niet makkelijk gesprek...met een oude man (85)
Ik schrijf wel""geen makkelijk""maar dat was toch niet zo... Zolang al op deze wereld....en nu de lichamelijke gebreken komen...wil hij het liefste ""gaan""
Ik kon en mocht er praten...wat me de laatste tijd niet zo makkelijk valt... Dat kon hier...wat fijn... Zijn mond bibberde...en er viel een traan...en ook ik voelde tranen... We hadden het over Job...het geloof...het vertrouwen...
Het is me bijgebleven...en ik wil het morgen ook weer meenemen...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 30 januari 2013, 00:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 10:33
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vandaag een heel fijn....maar toch ook niet makkelijk gesprek...met een oude man (85)
Ik schrijf wel""geen makkelijk""maar dat was toch niet zo... Zolang al op deze wereld....en nu de lichamelijke gebreken komen...wil hij het liefste ""gaan""
Ik kon en mocht er praten...wat me de laatste tijd niet zo makkelijk valt... Dat kon hier...wat fijn... Zijn mond bibberde...en er viel een traan...en ook ik voelde tranen... We hadden het over Job...het geloof...het vertrouwen...
Het is me bijgebleven...en ik wil het morgen ook weer meenemen... |
ontroerend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 15:03
|
|
|
Drie uur lang...een dreumes van 17 maanden rond me... Die ook wil soppen...stoffen....dweilen en stofzuigen....
Continu dat heerlijke hoge stemmetje...wat roept...""IENKE""!!!!
Veel kan ik soms niet maken van het taaltje, maar dat geeft niet.... De morgen is omgevlogen...en ik heb genoten... DAAR...word ik nou blij van....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 15:28
|
|
|
Voor mezelf opgekomen: als me ene ex(die ander woont veels te ver), me niet komt helpen, ja, dan gaan ik daar ook geen film kijken.
Het is namelijk géven en némen
En hij kan beter maar een beetje opschieten met tijd vrijmaken anders hoeft het al niet meer.....
Zo, dat lucht even op.
Laterz!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 31 januari 2013, 15:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZOEKER064
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 15:50
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Voor mezelf opgekomen: als me ene ex(die ander woont veels te ver), me niet komt helpen, ja, dan gaan ik daar ook geen film kijken.
Het is namelijk géven en némen
En hij kan beter maar een beetje opschieten met tijd vrijmaken anders hoeft het al niet meer.....
Zo, dat lucht even op.
Laterz! |
Ik wordt blij van de gedachte dat ik geen exen heb die ik MOET helpen ...
|
|
Naar boven |
|
|