Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 12:20
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee Helaas houden ze wel van eurocenten ben ik achtergekomen Die beesten zijn meegegaan met hun tijd helaaas |
Misschien gewoon een stukje koperdraad neer leggen, ik meende dat de centen en stuivers van vroeger gewoon van koper zijn gemaakt. Nu zijn d emunten meestal vamn legeringen gemaakt, du skoper gemixt met andere metaal soorten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 12:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Op wat dan, Erika? |
De hormonen van vrouwen en dat we daar lekker over kunnen klagen... zuchten en steunen
Ik ben een braaf en volgzaam meisje heb een vrouwentopic geopend!!! Dus NEE FRANK DAAR MAG JIJ NIET KOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 26 juni 2012, 12:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:01
|
|
|
Heerlijk en leuk om te lezen...ik lach...in mijn eentje...(mezelf dus)
Maarrrrrrrrrrr....ik heb nergens geen last van als het om dat hormoon gebeuren gaat.... Heb dat al meer dan 13 jaar vaarwel gezegd...(ja ben een geluksvogel) Maar ik geniet wel van al deze verhalen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heerlijk en leuk om te lezen...ik lach...in mijn eentje...(mezelf dus)
Maarrrrrrrrrrr....ik heb nergens geen last van als het om dat hormoon gebeuren gaat.... Heb dat al meer dan 13 jaar vaarwel gezegd...(ja ben een geluksvogel) Maar ik geniet wel van al deze verhalen......... |
Ja toch sealover
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:09
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja toch sealover
|
Haha...ik snap het helemaal....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of was het nu deze??????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:15
|
|
|
ha ha effe bijgelezen, de tranen stromen over me wangen van het lachen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:34
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha effe bijgelezen, de tranen stromen over me wangen van het lachen |
das huishoudelijk dus mag tisseu nodig??? heb ik standaard een doos van staan hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:35
|
|
|
Wow ik lees ontsteld!!!?? Gelukkig dat dit topic voor vrouwen pro staat!!
ps. Een mierenlokdoosje moet je dus niet doen!!!! dan krijg je die van de buren er ook nog bij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:37
|
|
|
YES356 schreef: | Wow ik lees ontsteld!!!?? Gelukkig dat dit topic voor vrouwen pro staat!!
ps. Een mierenlokdoosje moet je dus niet doen!!!! dan krijg je die van de buren er ook nog bij! |
Neeeeeeeeeee dank je wel heb ze zelf al overal in de tuin morgen maar effe op zoek naar een probaat middel heb ze nu geprobeert te laten ontploffen met zout en gekookt water Alleen nog geen plof gehoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:39
|
|
|
YES356 schreef: | Wow ik lees ontsteld!!!?? Gelukkig dat dit topic voor vrouwen pro staat!!
ps. Een mierenlokdoosje moet je dus niet doen!!!! dan krijg je die van de buren er ook nog bij! |
Haha, leuk hè, spelen met woorden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Neeeeeeeeeee dank je wel heb ze zelf al overal in de tuin morgen maar effe op zoek naar een probaat middel heb ze nu geprobeert te laten ontploffen met zout en gekookt water Alleen nog geen plof gehoord |
Pas maar op, straks heb je vuurwerk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:41
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Neeeeeeeeeee dank je wel heb ze zelf al overal in de tuin morgen maar effe op zoek naar een probaat middel heb ze nu geprobeert te laten ontploffen met zout en gekookt water Alleen nog geen plof gehoord |
oops zelf eerst een slokje genomen?? lijkt me goed spul
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:42
|
|
|
YES356 schreef: | oops zelf eerst een slokje genomen?? lijkt me goed spul |
Hey ik wil afvallen niet ontploffen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 16:39
|
|
|
over tuinen, hoe krijg je het beste een naaktslak tussen uit de wielen van een skeeler? Dat is zomers hier een terugkerend probleem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 16:40
|
|
|
Mijn ondervinding is dat mierenlokdoosjes niet helpen... (En nu even niet lachen....)
Leg de schillen van de komkommer over de gangen van het mierennest heen..
Ja oke...die verdrogen maar dan de volgende komkommer he.... En als je die niet lust...niet zeuren...dan heb je een probleem...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 16:50
|
|
|
PETRA411 schreef: | over tuinen, hoe krijg je het beste een naaktslak tussen uit de wielen van een skeeler? Dat is zomers hier een terugkerend probleem. |
Trek hem een jasje aan en zwarte zondagsemaandagslippers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 16:54
|
|
|
INGE721 schreef: | Trek hem een jasje aan en zwarte zondagsemaandagslippers |
Haha, vergeet de badmuts niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 16:56
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, vergeet de badmuts niet... |
En de ui met vaasdiealleennoguitbodembestaat.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 16:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hey ik wil afvallen niet ontploffen he |
Ik wil ook afvallen, ja aankomen gaat zo ongemerkt, ook omdat ik van lekker eten hou...vereist veel discipline he....
Maar je voelt je echt beter hoor, als je weer in dingen past, waar je een tijd terug ook in paste. Ja, ik heb geen eetprobleem, mochten sommigen dat denken.
Niet dat dat erg zou zijn ofzo, maar even voor de zekerheid. Ik ben gewoon, ongemerkt, de laatste twee jaar een paar...kilootjes aangekomen, en pas niet meer in enkele broeken enzo. En nu ik niet meer rook, wordt het er niet makkelijker op...
Da's alles..
Sterkte iedereen die wil afvallen en/of er al mee bezig is...
Dit is toch ook huishoudelijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 17:06
|
|
|
Door die vrouwen-topic ben ik helemaal van slag en daar lijdt mijn huishouden onder...heeft iemand tips...en neen, ik lees die vrouwentopic niet meer..dus liever andere tips...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 17:07
|
|
|
wie kom op dat stomme idee om voor de vrouwen een speciale topic te openen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 17:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | wie kom op dat stomme idee om voor de vrouwen een speciale topic te openen??? |
Een belg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 17:13
|
|
|
INGE721 schreef: | Een belg |
En we verklappen lekker niet welke Belg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 17:13
|
|
|
INGE721 schreef: | Een belg |
het was weer een idee van Xabia zeker??? En ze ben ik als lieve Belg mee het slachtoffer... Ik ga me inschrijven op een Moldavische datesite...voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 17:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Door die vrouwen-topic ben ik helemaal van slag en daar lijdt mijn huishouden onder...heeft iemand tips...en neen, ik lees die vrouwentopic niet meer..dus liever andere tips... |
Ik ben ook al helemaal ontregeld en in de war: zit hier maar te lezen en te schrijven, terwijl er gewerkt moet worden.....(maar ja, niemand ziet me hier....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 17:27
|
|
|
YES356 schreef: | Vervolg: Nee ik ga het huis dus maar niet verkopen. Ik blijf lekker wonen. Zo lekker bakje koffie en ff lezen. Wat een lawaai buiten zeg!! Een stelletje stakende vrouwen! Met een gezicht of ze azijn hebben gedronken. vraag me af of die op een datingsite zitten. Hoopte van niet.(sommige) vrouwen kunnen soms zeuren als of dat helpt! Alsof dan iemand iets gaat doen Pffffff staken!!! Er liep ook nog een kerel tussen met een bord “ik wil de auteursrechten!!” Had zich zeker vergist in de groep. Dr liep ook een vrouw gek te doen die had een groot bord vast en probeerde pluisjes ergens met dr mond van af te zuigen. Has ze beter het advies van die andere vrouw kunnen volgen een vochtige zeem om af te nemen Vaak blijft daar al heel wat aan hangen...... dat zei die vrouw met die droogloopmat regenjas aan. Ik las weer verder de buitenboel kon me gestolen worden in die regen. Ik keek naar het bloemenvaasje met vieze troep op de bodem ik had er rozen in gehad en die weggooit. Het speet me dat ik de vaas niet aan de rozen had laten zitten toen ik de rozen weggooide! Hoe kom ik op de bodem van mn vasie?? Dacht ik? Met mn engtevrees! Dat had ik van mn opa. Weet je nog die opa van me? Die had altijd oplossingen voor zulk soort dingen. Chloor,of met een tablet om een kunstgebit mee te reinigen. Toen kon je die nog per stuk krijgen,.heerlijke tijden waren dat. Sommige mensen voelen zich te oud voor iets de ander weer te jong. In mijn ogen was mn opa altijd oud. Maar een beste vent! Man ik was in een sombere bui!! Ik dacht weet je wat ik gooi die vaar gewoon aan stukken!! Scherven brengen geluk. Dus ik voegde de daad bij het woord! Zal je net zien allemaal scherven en de bodem heel! Lekker makelijk schoonmaken!. Maar ik werd er wel vrolijk van! De vrouwen buiten ook. Het zonnetje scheen weer en er liep een bijdehante tante met een bord en de tekst “steradent is een allesoplossendeschoonmaakreinigingsmiddel”op de achterkant stond “lekker belangrijk!!! Als je aan het staken bent” vrouwen!!!???? Kwam er ook 1 in een skipak voorbij met op haar bord” Misschien haalt het ook roest van aluminium” ze had de bril nog op dus het zal wel een staalborstel zijn die je op een haakse slijper kan doen die ze promootte. Staken!! Mn opa was er tegen. werken voor je geld als je gezond bent zei die!! En geen Verantwoordelijkheid afschuiven blijkt maar weer (bijna) zo oud als de mensheid........ hey!! Lachen daar liep Floshke die ik per ongeluk op de staart had getrapt toen ik me verstikt had in de appel. Liepen ze rondjes of zo?? Komt die skimuts weer voorbij met een ander bord “Gelukkig heb ik in Friesland gestudeerd”. Machtig mooi is frieslan. Jaren gingen we daar op vakantie. Roeien varen Dokkum. Mn opa nam ,me altijd 1x per jaar mee naar Brussel dat was mooi!! Altijd lachen soms moet je die Belsies wel es wat extra uitleggen, voor ze het snappen..... maar verder!!! Toen was mn opa nog gezond later kreeg werd hij CMheimer-patient. wow!! ik schrok op uit mn dagdroom door een wilde kreet buiten : Is jouw fiets nooit ongesteld dan? Of moet ik óók nog gaan uitleggen wat een fiets is?? Goeie dag zeg wat een geschreeuw. Ik had zoiets van, willen jullie ff het licht uit doen,als jullie weg gaan. Wat heeft dat nu met fietsen te maken!! Fietsen doe je op de heide. Daar kan je lekker zieken en gekke bekken treken. heide ja mooi hoor. Uitdagend! Ik keek weer naar buiten ja echt!!!!! Ze liepen rondjes daar was die vent weer!! Nu had hij door dat hij bij de verkeerde groep zat! Hij liep uit de rij en ging op het bankje zitten naast lieve Olga of Svetlana ik kan die 2 nooit uit elkaar houden. Ow zijn plek in de groep werd meteen ingenomen door een Eskima met een klein ijsberinnetje. Grappig! Mn opa had er ook 1 vroeger in zn schuurtje, gekocht op een rommelmarkt vertelde die mij ooit vol trots. Ding is nu nog geen €5 meer waard! Maar dat weetie gelukkig niet. Nee als ik hem dat nog kon vertellen kregen we een verhitte discussie denk ik!Ik probeerde me voor te stellen hoe die discussie gegaan zou zijn. Ik schrok dan altijd en keek dan alsof ik water zag branden maar dat was olie op het vuur!!! En dat is gevaarlijk vuur olie en water. Je zal dan wel merken wat er gebeurt. Stel je dan voor dat je er een emmer water opgooit. Dan ben je verbrand van kop tot teen. De meest gruwelijke dingen schoten me toen als kind door mn hoofd. En ik dacht pas op jongetje Je creeërt je eigen brandwondenbom. En dan gaat het zo va woeshhhhhhhhhhhhhhh..... ik bukte omdat ik bang was voor de backdraft flasover,rollover kroop naar de deur en deed die open om weg te vluchten maar dan voeg je zuurstof aan de brand van mn opa toe, wat hem nog heviger kan maken. Lawaai rukte me uit mn droom!!! Ik schrok op van een hoop geklapper buiten. ow het was weer gaan regenen en daar liep een man met allesovertreffendeafdekgebeurenfolie om zich heen en ploeterede door de regen . ik zag de spetters op mn ramen en dacht wie komt morgen mijn ramen lappen? Oops ik had het ongemerkt hard op geschreeud de vrouw met het skipak riep” ik niet” en draaide met dr ogen. De man die er achteraan liep riep” Wil ik wel komen doen ...............als jij mijn werkzaamheden over neemt.” En mompelde iets wat ik niet meer verstaan kon iets van relaxst of zo. Ik hoorde de koelkast brommen maar die stond toch waterpas? Ow misschoen had ik met een pakje boter de graden naar beneden gedraaid (of was het omhoog??) erg verwarrend allemaal. Maar hij moest staan op tussen de 3 en 4 graden Celsius. Ik ging ff kijken ja dat was gebeurd alleen niet met de boter maar met het IJS-boerinnetje. Vreemd koe kwam die daar nou ja!! Er gebeurden de vreemdste dingen er kwam achter een vrouw op een heftruck voor bij racen. Ik dacht ze lijken allemaal wel gek geworden! En liep naar de wc Er was de vorige week iemand bij me geweest een vrouw die zei “hoe hou je de wc zo schoon? Ik weet nooit zo goed hoe dat moet” ik keek haar verbaas aan en vertelde dat doet de wc zelf badmuts! Ik zat lekker op de wc mn ding te toen en keek naar de onderkant van het wasbakje!!!!.. ow sjips doet me herinneren aan een 4-voudige ingewikkelde zwanehals in het kastje die ik vandaag moet gaan loshalen... ik was klaar stond op waste mn handen en keek in de spiegel die had ik gekocht van iemand die had en maar i keer in gekeken. En iemand anders wilde hem daarom niet. Van je vrienden moet je het maar hebbe!. Maar goed er zijn mensen die denken dat het makkelijker is een date scoren dan vrienden maken. Vreemd dat ik die gedachten had terwijl ik voor de spiegel stond. Ik schok me een ongeluk van een wilde schreeuw buiten!! Leek wel een gillende keukenmeid!ik heb weer barontzettendnietleukomtehebbending.Gilde ze!! Ze deed het er om denk ik! Ik keek door het wc raampje en zag haar lopen daarachter een buitenlander die in gebrekkig Nederlands behulpzaam vroeg” maybe helpen…….” Het zal wel iets zijn van,iets wat mannen niet kunnen hebben en vrouwen helaas maandelijks . ik liet het voor wat het was.. en riep door het raan houden jullie de paddenstoelen in de gaten??? Langs de weg!! Er werd terrug geschreeuwd! “join the club. ha ha. ben ook inmiddels aan het staken, eten word soep met broodjes en kankworsten. en niet zeuren die ervan moeten eten, gewoon eten watde pot schaft. eh knakworsten!!!! “ ik dacht ja tis best met je!! Ik heb nog een kliekie witlofschotel!! Tja eten mn opa zei altijd “jullie zijn verwend tegenwoordig! midden in de oorlog, aten we gewoon wat op tafel kwam. Ze had mijn moeder eens bloemen (rozen) op tafel gezet en die hebben we opgegeten...met doornen... en dat moest stiekem op de wc gebeuren zodat de Duitseres het niet zagen! Hehe ik had frisse lucht nodig!! En ging ff naar buiten tot mijn ontzetting wemelde het van de mieren op het terras. Straks maar eens ff kijken wat daar op internet over staat.En kijken of het jachtseizoen al open is…………… |
wat een talent!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 17:58
|
|
|
Nederlands
Het meervoud van slot is sloten. Maar toch is het meervoud van pot geen poten. Evenzo zegt men altijd: een vat, twee vaten, ... maar zal men zeggen: Een kat, twee katen? Wie gisteren ging vliegen, zegt heden: Ik vloog, dus zegt u misschien van wiegen: Ik woog. Nee, pardon, want ik woog is afkomstig van wegen, maar...is nu : ik voog, een vervoeging van vegen? En dan een woord zoeken, vervoegt men : ik zocht, en dus hoort bij vloeken misschien ook : ik vlocht. Alweer mis, want dit is afkomstig van vlechten, maar "ik hocht" is geen juiste vervoeging van hechten. Bij roepen hoort riep, maar bij snoepen geen sniep. Bij lopen hoort liep, maar bij kopen geen kiep. En evenmin hoort bij slopen, ik sliep! Want dat is afkomstig van het schone woord "slapen". maar zet nu niet weer "ik riep" bij het rapen. Want dit komt van roepen en u ziet terstond; Zo draaien we vrolijk in een kringetje rond. Van raden, komt ried, maar van baden geen bied. Dit komt weer van bieden, ik hoop dat u 't ziet. Ook komt hiervan "bood" , maar van wieden geen "wood". U ziet, de verwarring is akelig groot.
Hoort dit ook bij huishoudelijk heide! of.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 18:08
|
|
|
DJES101 schreef: | Nederlands
Het meervoud van slot is sloten. Maar toch is het meervoud van pot geen poten. Evenzo zegt men altijd: een vat, twee vaten, ... maar zal men zeggen: Een kat, twee katen? Wie gisteren ging vliegen, zegt heden: Ik vloog, dus zegt u misschien van wiegen: Ik woog. Nee, pardon, want ik woog is afkomstig van wegen, maar...is nu : ik voog, een vervoeging van vegen? En dan een woord zoeken, vervoegt men : ik zocht, en dus hoort bij vloeken misschien ook : ik vlocht. Alweer mis, want dit is afkomstig van vlechten, maar "ik hocht" is geen juiste vervoeging van hechten. Bij roepen hoort riep, maar bij snoepen geen sniep. Bij lopen hoort liep, maar bij kopen geen kiep. En evenmin hoort bij slopen, ik sliep! Want dat is afkomstig van het schone woord "slapen". maar zet nu niet weer "ik riep" bij het rapen. Want dit komt van roepen en u ziet terstond; Zo draaien we vrolijk in een kringetje rond. Van raden, komt ried, maar van baden geen bied. Dit komt weer van bieden, ik hoop dat u 't ziet. Ook komt hiervan "bood" , maar van wieden geen "wood". U ziet, de verwarring is akelig groot.
Hoort dit ook bij huishoudelijk heide! of....... |
hoe kom je erop heerlijk hahaha...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 18:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Door die vrouwen-topic ben ik helemaal van slag en daar lijdt mijn huishouden onder...heeft iemand tips...en neen, ik lees die vrouwentopic niet meer..dus liever andere tips... |
misschien ben je besmet op dat vrouwentopic door vrouwelijke hormonen. en dan word je huishouden mee ontregelt. tip, neem een fles bier, laat een boer, ga op de bank zitten kijken naar een voetballen op de tv en laat ongeneerd een scheet, Daarna voel je je weer helemaal een echte man.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 18:12
|
|
|
PETRA411 schreef: | misschien ben je besmet op dat vrouwentopic door vrouwelijke hormonen. en dan word je huishouden mee ontregelt. tip, neem een fles bier, laat een boer, ga op de bank zitten kijken naar een voetballen op de tv en laat ongeneerd een scheet, Daarna voel je je weer helemaal een echte man. |
|
|
Naar boven |
|
|