Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 08:47
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Laat me raden: zo'n ding met twee pijpen zeker? |
bedoel je een kerkorgel? Ohneen, dat heeft meer pijpen... Neen, ik heb diep moeten graven in mijn mailarchief en ik heb het ding gevonden; een legging...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 09:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | bedoel je een kerkorgel? Ohneen, dat heeft meer pijpen... Neen, ik heb diep moeten graven in mijn mailarchief en ik heb het ding gevonden; een legging... |
Frank, je moet nog even verder googelen. Je loopt alweer achter. Je hebt tegenwoordig ook treggings en jeggings.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 10 november 2010, 09:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 09:19
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Frank, je moet nog even verder googelen. Je loopt alweer achter. Je hebt tegenwoordig ook treggings en jeggings. |
Ow mèn, ik loop achter, ik weet niet eens wat ik vandaag aan heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 09:21
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Frank, je moet nog even verder googelen. Je loopt alweer achter. Je hebt tegenwoordig ook treggings en jeggings. |
ik heb het net opgezocht en voor mij is het een gewone broek zoals ik ze al jaren zie her en der...ik ken echt niets van die benamingen...
http://www.trendystyle.net/trends/jeggings.html
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 09:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb het net opgezocht en voor mij is het een gewone broek zoals ik ze al jaren zie her en der...ik ken echt niets van die benamingen...
http://www.trendystyle.net/trends/jeggings.html |
Een beetje strakker misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 09:26
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ow mèn, ik loop achter, ik weet niet eens wat ik vandaag aan heb |
En ik ga eens nadenken over wat ik vandaag aan ga trekken. Maakt niet uit hoe 't heet, als het maar lekker zit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 09:30
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha zelfs de vrouwen weten het niet ? kniekousjes zijn panty's tot net onder de knie... jij snap nu ? |
Ik ken ze wel.......van het verzorgingstehuis
Heel mooi hoor,eg woar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 09:56
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | En ik ga eens nadenken over wat ik vandaag aan ga trekken. Maakt niet uit hoe 't heet, als het maar lekker zit. |
Laat je ons wel iets weten, aub? We kunnen er steeds van leren, zo blijkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 10:11
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ken ze wel.......van het verzorgingstehuis
Heel mooi hoor,eg woar |
aiii leanne; spaaaaar me!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 10:12
|
|
|
HANNAH810 schreef: | aiii leanne; spaaaaar me!! |
Dit is toch het topic "slechtste moment van de dag"? Heb je dat moment vast gehad Hannah!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 10:19
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dit is toch het topic "slechtste moment van de dag"? Heb je dat moment vast gehad Hannah! |
is voor mij geen slecht moment hoor als ik die aantrek ... meestal wel zwarte voor in men botten .... 'k voel me er echt niet minder vrouw door al heb ik er voor een mogelijke date wel die ietsken hoger komen , met kanten boordje ... tja , oude kapellen moeten versierd worden hé ... maar gelukkig niet elke dag .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 10:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dit is toch het topic "slechtste moment van de dag"? Heb je dat moment vast gehad Hannah! |
Ze kan er ook al aan wennen...binnen enkele jaartjes moet ze misschien ook wel die sexy-dingen aandoen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 15:38
|
|
|
Toen ik vandaag m'n tuin weer zag bij daglicht..........stond helemaal blank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 00:09
|
|
|
Mijn slechtste moment is toen ik een documentaire op tv zag over oa. de aanslag op de kerk in Irak. Ik vind het echt niet te geloven dat in het jaar 2010 christenen in Irak daar gewoon niet veilig zijn en verwikkeld zijn in een heilige oorlog met de extremisten van de islam Al Quiada. De enige manier om als christen daar te overleven blijkt vluchten te zijn... anders ben je daar niet meer veilig. Ik vind het erg, heel erg en deze documentaire raakte me dan ook enorm.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 13:25
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Mijn slechtste moment is toen ik een documentaire op tv zag over oa. de aanslag op de kerk in Irak. Ik vind het echt niet te geloven dat in het jaar 2010 christenen in Irak daar gewoon niet veilig zijn en verwikkeld zijn in een heilige oorlog met de extremisten van de islam Al Quiada. De enige manier om als christen daar te overleven blijkt vluchten te zijn... anders ben je daar niet meer veilig. Ik vind het erg, heel erg en deze documentaire raakte me dan ook enorm. |
Zo is er veel christen vervolging in moslimlanden. Daarom is het ook zo belangrijk dat we als christenen ons daar bewust van zijn.
Op het forum is daar al eerder over geschreven onder 'christelijk leven' Gevaarlijke VN-resolutie voor christenen. Nog ff de link van Opendoors.
http://www.opendoors.nl/ons-werk/geloven-in-vrijheid/
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:28
|
|
|
mijn slechtste moment was dat ik gister verkeerd tilde en nu dus last van me rug en nek heb (verekte spieren dus) iedere beweging pijnlijk
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 14 november 2010, 15:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 16:31
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment was dat ik gister verkeerd tilde en nu dus last van me rug en nek heb (verekte spieren dus) iedere beweging pijnlijk |
Heel herkenbaar! Gisteren begonnen met klussen in m'n nieuwe huisje en nu overal pijn. Gelukkig niet echt verrekt, maar wel flinke spierpijn.
Beterschap Grace!
Enne...nog gefeliciteerd met de mooie uitslag die je van de arts gekregen hebt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 11:52
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heel herkenbaar! Gisteren begonnen met klussen in m'n nieuwe huisje en nu overal pijn. Gelukkig niet echt verrekt, maar wel flinke spierpijn.
Beterschap Grace!
Enne...nog gefeliciteerd met de mooie uitslag die je van de arts gekregen hebt! |
Succes met klussen Josina en ook met de spierpijn!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 12:04
|
|
|
MARY052 schreef: | Succes met klussen Josina en ook met de spierpijn!
Mary |
Dank je! 2e dag is het altijd erger hè Het is vast weer over wanneer we aankomende zaterdag weer aan de slag gaan
Maar het wordt mooi !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 13:35
|
|
|
Kom voorlopig maar niet naar Zeeland, tenminste niet over de A58. Vlaketunnel is afgesloten , het wegdek in de tunnel is 15 cm. omhoog gekomen . Gevolg: auto's werden gelanceerd. Nu elke dag ellenlange file's . Vanmorgen waren er collega's die er meer dan 2 uur over deden op een afstand van 24 km. Henduk, jij bent wegenbouwer toch. Heb jij die tunnel laatst geasfalteerd? Wat hebben ze verkeerd gedaan? En hoe kan dat dat de weg 15 cm. omhoog is gekomen?
Visser, die in Zeeland geïsoleerd is en vol vragen zit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:43
|
|
|
De wet van murphy is geloof ik van kracht vandaag?
ten eerste verslapen. ten tweede vloog de hals van de kraan eraf. (waterballet in de keuken) ik doe niks vandaag dus?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:45
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De wet van murphy is geloof ik van kracht vandaag?
ten eerste verslapen. ten tweede vloog de hals van de kraan eraf. (waterballet in de keuken) ik doe niks vandaag dus? |
oei maris is dus idd een slecht begin van de dag ,sterkte meis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 14:10
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De wet van murphy is geloof ik van kracht vandaag?
ten eerste verslapen. ten tweede vloog de hals van de kraan eraf. (waterballet in de keuken) ik doe niks vandaag dus? |
Nou...k zou maar beginnen met dweilen anders heb je straks nog natte sokken ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 14:23
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nou...k zou maar beginnen met dweilen anders heb je straks nog natte sokken ook |
Ik zou eerst de (hoofd)kraan dichtdraaien, anders blijf je dweilen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 20:16
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik zou eerst de (hoofd)kraan dichtdraaien, anders blijf je dweilen |
kan je nagaan hoe zij zich vanavond voelt¿¿¿¿¿ als een natte dw..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 20:53
|
|
|
denk....het slechtste van deze dag dat ik een ander matras heb van Icare en ...voelt het tot dit moment niet fijn...
even een nacht proberen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:07
|
|
|
Mijn slechtste moment vandaag: sta ik mijn best te doen voor de visite vanavond een lekkere appeltaart te bakken....heftig met mijn handen in het deeg en ja hoor....telefoon! Ik kon nix...was machteloos...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:32
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Mijn slechtste moment vandaag: sta ik mijn best te doen voor de visite vanavond een lekkere appeltaart te bakken....heftig met mijn handen in het deeg en ja hoor....telefoon! Ik kon nix...was machteloos... |
bekijk het positief... misschien heeft de hijger nu voor niks gebeld en hijgt hij nu een ander de stuipen op t lijf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 20:05
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Mijn slechtste moment vandaag: sta ik mijn best te doen voor de visite vanavond een lekkere appeltaart te bakken....heftig met mijn handen in het deeg en ja hoor....telefoon! Ik kon nix...was machteloos... |
Dus nu weet je nog niet dat ze afgebeld hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 20:08
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Dus nu weet je nog niet dat ze afgebeld hebben... |
dat zou dan t mooiste moment van de dag zijn.... want die heeeeele grote lekkere taart mot wel op netuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|