Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zou ze dan een pop meenemen |
Huh? *snapt ff iets niet*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:47
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Huh? *snapt ff iets niet* |
Misschien geeft Pieter daar zelf wel antwoord op maarre hoorde uit betrouwbare bron dat tie gisteren met een pop moest spelen vandaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:29
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ja, een peuter van bijna 2 die nog steeds niet loopt en graag de hele dag rondgedragen word. |
ja ik snap je helemaal heb vandaag met mijn kleinzoon van 1,5 (die erg groot en zwaar is voor zijn leeftijd) gewinkeld en hoewel hij al wel kan lopen til je hem toch steeds dat gaat een stuk sneller. Had meteen last van mn arm. het is een aanslag op je spieren zo'n groot kind dragen
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op vrijdag 5 oktober 2012, 19:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:52
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja ik snap je helemaal heb vandaag met mijn kleinzoon van 1,5 (die erg groot en zwaar is voor zijn leeftijd) gewinkeld en hoewel jij al wel kan lopen til je hem toch steeds dat gaat een stuk sneller. Had meteen last van mn arm. het is een aanslag op je spieren zo'n groot kind dragen |
Esther wordt woensdag 2, en is ook er groot en zwaar voor haar leeftijd. Nu ben ik al blij dat ze inmiddels kruipt en zich in huis aardig zelf voort beweegt. Een goed half jaar geleden kon ze amper zelfstandig zitten en moest je haar dus echt nog als een baby overal heen dragen en vasthouden. Eigenlijk niet zo gek dus dat mn rug nu toch een keer gaat tegensputteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik moet al uit bed en ik wil nog zo graag slapen |
Soooooooooo laat???????Had mn eerste koffiepauze om die tijd er al op zitten. Maar de tweede pauze was veeeeeeel leuker. Twee korte lontjes aan de tafel , sja daar is het vrijdag voor, nou het duurde geen 2 minuten of de eerste bak koffie vloog over de tafel . Dat zinde het ene korte lontje natuurlijk niet en die pakt de tafel op en kapt heel de tafel om ( en dat was meer dan één bakkie koffie) .
Wat nou slechtste moment , W-tje ik ben weer heel offtopic , dit had in het mooiste moment moeten staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Soooooooooo laat???????Had mn eerste koffiepauze om die tijd er al op zitten. Maar de tweede pauze was veeeeeeel leuker. Twee korte lontjes aan de tafel , sja daar is het vrijdag voor, nou het duurde geen 2 minuten of de eerste bak koffie vloog over de tafel . Dat zinde het ene korte lontje natuurlijk niet en die pakt de tafel op en kapt heel de tafel om ( en dat was meer dan één bakkie koffie) .
Wat nou slechtste moment , W-tje ik ben weer heel offtopic , dit had in het mooiste moment moeten staan. |
Men was je op je werk aan het weekend toe geloof ik......jij was toch geen kort lontje? (grappig gezien je lengte..... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Men was je op je werk aan het weekend toe geloof ik......jij was toch geen kort lontje? (grappig gezien je lengte..... ) |
Haha , nee hoor , vissertje was één van degenen die alles lijdzaam mocht aanzien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:21
|
|
|
VISSER278 schreef: | Haha , nee hoor , vissertje was één van degenen die alles lijdzaam mocht aanzien. |
Zoooo vissertje..... Geen vlekken in je broek? Zo ja...dan heb je voor gek gelopen vandaag...dussss praten we dan over het slechtste moment van de dag..toch?
Kwam je er zonder kleerscheuren/vlekken vanaf,,,tja......dan praten we over een goed moment zeg maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 00:17
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Zoooo vissertje..... Geen vlekken in je broek? Zo ja...dan heb je voor gek gelopen vandaag...dussss praten we dan over het slechtste moment van de dag..toch?
Kwam je er zonder kleerscheuren/vlekken vanaf,,,tja......dan praten we over een goed moment zeg maar... |
Haha ha ,,, ook vandaag was het nog gesprek van de dag/ ochtend. Zo blijf je nog es lachen . En wat dat betreft ...... dan heb ik vandaag ook weer goeie momenten beleefd. Hahahahahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 05:01
|
|
|
het slechtste moment was toen een vriendin vanmorgen spontaan langs kwam ( dat was nog een heel GOED moment ) en vroeg of t de bedoeling was dat mijn party tent er zo bij lag... Hoezo erbij ligt,die staat toch gewoon overeind?? Nee dus.... door de wind en regen bevangen en stokken doorgebogen en gebroken... Daar gaat mijn werk/klus/rook plekje
Het goede nieuws is dan wel weer dat ik nu minder rook en vrienden me hebben geholpen met opruimen,maarre...heeft iemand nog tentstokken over voor een party tent van 3 bij 3 meter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 12:03
|
|
|
mijn slechtste moment vandaag gaat nog komen, member avond van d ekerk en eerst allemaal samen eten en ieder neemt wat eten mee, eh dus gisteren in d ekeuken ik denk maak grote pan rijst en dan saus erbij voor morgen, de rijst veranderde in pap, de saus was lekker en aten al me kids op. dus vandaag nieuwe poging met bloemkool schotel, had ik nog in huis, maar nooit gemaakt, dus vrees een moment van schaamte bij binnenkomst met mijn meegebrachte eten tegenover vrouwen die perfect kunnen koken, help... me kids zitten er om te lachen... die vinden het allemaal maar heel grappig. als die schotel mislukt, kom ik wel wat later, na het eten
Laatst aangepast door
|
PETRA944
|
op zondag 7 oktober 2012, 12:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 13:05
|
|
|
PETRA944 schreef: | mijn slechtste moment vandaag gaat nog komen, member avond van d ekerk en eerst allemaal samen eten en ieder neemt wat eten mee, eh dus gisteren in d ekeuken ik denk maak grote pan rijst en dan saus erbij voor morgen, de rijst veranderde in pap, de saus was lekker en aten al me kids op. dus vandaag nieuwe poging met bloemkool schotel, had ik nog in huis, maar nooit gemaakt, dus vrees een moment van schaamte bij binnenkomst met mijn meegebrachte eten tegenover vrouwen die perfect kunnen koken, help... me kids zitten er om te lachen... die vinden het allemaal maar heel grappig. als die schotel mislukt, kom ik wel wat later, na het eten |
Gewoon een pak koekjes meenemen en een pak vla
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 16:06
|
|
|
PETRA944 schreef: | mijn slechtste moment vandaag gaat nog komen, member avond van d ekerk en eerst allemaal samen eten en ieder neemt wat eten mee, eh dus gisteren in d ekeuken ik denk maak grote pan rijst en dan saus erbij voor morgen, de rijst veranderde in pap, de saus was lekker en aten al me kids op. dus vandaag nieuwe poging met bloemkool schotel, had ik nog in huis, maar nooit gemaakt, dus vrees een moment van schaamte bij binnenkomst met mijn meegebrachte eten tegenover vrouwen die perfect kunnen koken, help... me kids zitten er om te lachen... die vinden het allemaal maar heel grappig. als die schotel mislukt, kom ik wel wat later, na het eten |
Neem een bak ijs mee, als toetje.......wedden dat daar niemand aan denkt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 19:12
|
|
|
Mis je nu Boer zoekt Vrouw????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 20:59
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mis je nu Boer zoekt Vrouw???????? |
jep die heb ik gemist, ze probeerden voor boer zoekt vrouw klaar te zijn , maar omdat het uitliep hebben we onze eigen boer zoekt vrouw gedaan, moest iedereen effe zeggen of je vrijgel was of niet. ha ha voor de vrijgezellen onder de gemeente en de bloemkool schotel was gelukt. yeahhhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 21:02
|
|
|
PETRA944 schreef: | jep die heb ik gemist, ze probeerden voor boer zoekt vrouw klaar te zijn , maar omdat het uitliep hebben we onze eigen boer zoekt vrouw gedaan, moest iedereen effe zeggen of je vrijgel was of niet. ha ha voor de vrijgezellen onder de gemeente en de bloemkool schotel was gelukt. yeahhhh |
haha wie weet Petra
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 21:10
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | haha wie weet Petra |
wel als liefde door de maag gaat, velen zeiden wat ruikt het hier lekker, wat heb je meegenomen en aten flink uit mijn schaal . geheim van de kok, heb tot god gebeden of hij me handden wou zegenen dat het eten goed lukte ha ha
heb samen met een vriendin voor jou en je exvriend gebeden. fijne week toegewenst en rust in je hart met gods armen om jou en je vriend heen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 11:14
|
|
|
Parkeren...en een half uur later niet meer langs de normale manier terug kunnen in je auto!!!!!
Niemand heeft gelukkig gezien hoe ik er wel in kwam...(echt stuntwerk!!)
Wel even gevraagd aan een voorbijganger of die even wilde kijken of 10 cm ruimte genoeg was....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 13:58
|
|
|
Quote Zeeland: Niemand heeft gelukkig gezien hoe ik er wel in kwam...(echt stuntwerk!!)
juist jammer had het wel willen filmen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 13:40
|
|
|
een MONSTERSPIN IN ME HUIS, op de muur bijna tegen het plafond en toen heb ik een trap gepakt en een dik boek, want niemand durfde nog in de kamer en toen ik tegenover hem stond dacht ik iehhhhh ik kan het niet, zo gaat hij rennen of zo, dus uit ellende een man die door de straat liep, lief gevraagd om hulp, pffffff, die stopte hem in een kopje met papiertje en stond tegenover me met die griezel in dat kopje en zei, waar moet ik hem laten? Dus heb gezegd gooi maar in d ebosjes vlak bij me huis , dus voorlopig gaat het raam aan die kant niet meer open, zo komt hij terug. en nu maar hopen dat er geen twede griezel in me huis zit, die ik straks ontdek , beter had hij hem doodgeslagen Maar die man zei, laat lekker leven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 14:50
|
|
|
PETRA944 schreef: | . en nu maar hopen dat er geen twede griezel in me huis zit, die ik straks ontdek , beter had hij hem doodgeslagen Maar die man zei, laat lekker leven |
Nah,haar nest zal nog wel ergens in een hoekje zitten. Als je dat aanraakt rennen de kleintjes alle kanten uit..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 16:00
|
|
|
PETRA944 schreef: | een MONSTERSPIN IN ME HUIS, op de muur bijna tegen het plafond en toen heb ik een trap gepakt en een dik boek, want niemand durfde nog in de kamer en toen ik tegenover hem stond dacht ik iehhhhh ik kan het niet, zo gaat hij rennen of zo, dus uit ellende een man die door de straat liep, lief gevraagd om hulp, pffffff, die stopte hem in een kopje met papiertje en stond tegenover me met die griezel in dat kopje en zei, waar moet ik hem laten? Dus heb gezegd gooi maar in d ebosjes vlak bij me huis , dus voorlopig gaat het raam aan die kant niet meer open, zo komt hij terug. en nu maar hopen dat er geen twede griezel in me huis zit, die ik straks ontdek , beter had hij hem doodgeslagen Maar die man zei, laat lekker leven |
Dit is een heeeeele originele manier om een man in huis te krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 16:07
|
|
|
INGE721 schreef: | Dit is een heeeeele originele manier om een man in huis te krijgen
|
Bij mij zit er opeens ook een grote spin!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 16:51
|
|
|
JANS221 schreef: | Bij mij zit er opeens ook een grote spin! |
Jaja...zal wel!!!!
Die spinnen los ik gewoon zelf op!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 17:09
|
|
|
Die spinnen hebben hier dan een beter leventje..... Als ie minstens 3 vliegen per dag vangt mag ie blijven, anders krijgt hij een enkele reis naar buiten.
Maar idd wel een originele manier om een kerel in huis te krijgen...... Ehm.... es ff een typisch mannenklusje bedenken..................... "Ehm...... wil jij de BBQ voor me aansteken?? Misschien zit jij er dan straks óók wel warmpjes bij!!"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 17:57
|
|
|
deze spin was echt super groot en dik en eng en grootte poten, geloof me vraag niet gauw een man van de straat of hij effe wil helpen me spin dood te slaan... mar ja was dat of uren met dat beest in huis tot me zoon terug kwam van school
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 18:50
|
|
|
PETRA944 schreef: | deze spin was echt super groot en dik en eng en grootte poten, geloof me vraag niet gauw een man van de straat of hij effe wil helpen me spin dood te slaan... mar ja was dat of uren met dat beest in huis tot me zoon terug kwam van school |
Die bij mij hebben altijd hoorntjes ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:16
|
|
|
JOL252 schreef: | Die bij mij hebben altijd hoorntjes ... |
eh gets jol, spinnen met hoorntjes.... ik ga morgen maar es met een plantenspuit met azijn langs de ramen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:52
|
|
|
PETRA944 schreef: | eh gets jol, spinnen met hoorntjes.... ik ga morgen maar es met een plantenspuit met azijn langs de ramen. |
Kom op damens gun die mannen nu niet het plezier dat wij vrouwen watjes zijn he Een spin ga ik lekker zelf te lijf al zijn ze groot en brrrrrrrr ik plet ze lekker met een schoen moet tie maar buiten blijven heel simpel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kom op damens gun die mannen nu niet het plezier dat wij vrouwen watjes zijn he Een spin ga ik lekker zelf te lijf al zijn ze groot en brrrrrrrr ik plet ze lekker met een schoen moet tie maar buiten blijven heel simpel |
Wel nee, voor ik dat gevaarte met een schoen plet heeft ie me al aangevallen.. mij niet gezien. Op 5 meter afstand met stofzuigerslang beest griezelend naar binnen zuigen... ik doe het tegenwoordig al binnen 5 minuten, vroeger werd ik eerst gehypnotiseerd (ja ik ben beïnvloedbaar) door die monsters en nu heb ik geleerd ze niet in de ogen te kijken. Sorry fantasie slaat (weer) op hol.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 9 oktober 2012, 20:58
|
|
Naar boven |
|
|