Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:38
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Gefeliciteerd wmijn. Volgend jaar weer? |
Nee Chatuliem, het was een éénmalige aktie......sommige dingen moet je een keer gedaan hebben in je leven he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nee Chatuliem, het was een éénmalige aktie......sommige dingen moet je een keer gedaan hebben in je leven he? |
We zullen het maar afwachten tot volgend jaar want het wordt op de duur een microbe...hoorde ik van andere stappers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | We zullen het maar afwachten tot volgend jaar want het wordt op de duur een microbe...hoorde ik van andere stappers |
ja, dat hoor je wel meer......maar zoals ik er nu over denk en me voel........was het echt éénmalig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ja, dat hoor je wel meer......maar zoals ik er nu over denk en me voel........was het echt éénmalig |
Dat is normaal na zo'n inspanning, W-tje. Maar tegen maart, de tijd van de inschrijving kan je weer van gedachten veranderd zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ja, dat hoor je wel meer......maar zoals ik er nu over denk en me voel........was het echt éénmalig | Ik had er pas genoeg van na drie keer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 00:22
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik denk dat hij 5500 vvrouwen heeft 'lastig'gevallen |
ik denk dat ik 5500 vrouwen heb gevallen...?
(já,....... lastig...)
(mijn eerdere reactie was idd de 5500e op dit topic)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 00:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn allermooiste moment was toen ik wakker werd en dacht: Wauw... ik heb het gehaald!!!! Toen kwam nog een mooier moment toen ik me realiseerde dat ik vandaag heerlijk met de benen omhoog kan gaan zitten kijkend naar mijn kruisje! |
Mijn brakste moment was wakkerworden op de bank. ik voelde een soort druk op me, iets meer van beneden... het was mn poes.... toen realiseerde ik me dat ie geaaid wilde worden.
die Kareltje toch...
(schoteltje melk bijgeschonken toen was alles weer oke)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 11:20
|
|
|
God veranderd niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 17:24
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn allermooiste moment was toen ik wakker werd en dacht: Wauw... ik heb het gehaald!!!! Toen kwam nog een mooier moment toen ik me realiseerde dat ik vandaag heerlijk met de benen omhoog kan gaan zitten kijkend naar mijn kruisje! |
( sorry , maar toch gefeliciteerd.)
Laatst aangepast door
|
CANADIAN073
|
op zondag 22 juli 2012, 17:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 21:47
|
|
|
CANADIAN073 schreef: |
( sorry , maar toch gefeliciteerd.) |
hebben ze geen 4daagse in Canada?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 23:11
|
|
|
Van het geve aan die ander niet armer geworden! wat bij God zeker zo is en blijft. Ook de mens proeft hier ook wat van bij tijde int leven. Je geeft iets om het niet terug te ontvangen en toch komt het meervoudig op je pad terug.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 22 juli 2012, 23:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:06
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Van het geve aan die ander niet armer geworden! wat bij God zeker zo is en blijft. Ook de mens proeft hier ook wat van bij tijde int leven. Je geeft iets om het niet terug te ontvangen en toch komt het meervoudig op je pad terug. |
Wat mooi!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:59
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Van het geve aan die ander niet armer geworden! wat bij God zeker zo is en blijft. Ook de mens proeft hier ook wat van bij tijde int leven. Je geeft iets om het niet terug te ontvangen en toch komt het meervoudig op je pad terug. |
Net als Job???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:25
|
|
|
Net als gisteren....Spijkerstad Harlingen! En dat zal de komende dagen nog wel blijven, want we zitten er nog tot en met donderdag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:25
|
|
|
na een uurtje werken met de hoge druk spuit, mijn bruine modderbenen in de zon laten drogen ........schijnt goed te zijn voor je huid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 18:44
|
|
|
17.00 uur.........VAKANTIE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEDISNA176
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:08
|
|
|
VISSER278 schreef: | 17.00 uur.........VAKANTIE |
De zon verwelkomt deze vakantie in ieder geval. Geniet ervan! Don't forget de 3 rrr's :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 15:31
|
|
|
Net mn nieuwe auto gehaald als een kind zo blij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SANNE512
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 16:35
|
|
|
Mijn mooiste moment van de dag, was toen ik heerlijk aan het zwemmen was.
heerlijk manier om je dag mee te beginnen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 23:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Net mn nieuwe auto gehaald als een kind zo blij |
Nou lekker rondgescheurd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 12:25
|
|
|
Net op mijn werk alle papieren in orde gemaakt, nu definitief dat zei mijn opleiding gaan betalen Ik dus in september weer aan de studie kan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Net op mijn werk alle papieren in orde gemaakt, nu definitief dat zei mijn opleiding gaan betalen Ik dus in september weer aan de studie kan |
Geweldig....geeft weer toekomstperspectief....
Ook voor mij is het nog even spannend...ben nu ook (officieel) werkeloos...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 09:46
|
|
|
Straks met een cm vriendin mijn geboortplaats onveilig maken..... Misschien nog even langs nhet strand en dan thuis komen waar mijn lief gekookt heeft....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 13:47
|
|
|
INGE721 schreef: | Straks met een cm vriendin mijn geboortplaats onveilig maken..... Misschien nog even langs nhet strand en dan thuis komen waar mijn lief gekookt heeft.... |
Mijn gezichtsafwijking is niet eens erg groot maar de kleine lettertjes op het scherm is net weer verder weg dan de kleine lettertjes van de leesbril. Inderdaad, ik heb me een computerbril laten aansmeren en dat is een zegen. Het leest heerlijk ontspannen en als ik naar beneden kijk is er hetzelfde leesgedeelte. Het is een geluk moet ik zeggen want ik breng redelijk wat uren achter het scherm door. Dus als je de letters op je computer niet meer goed ziet, aarzel niet en naar de opticien.
Thomas, ziet het weer scherp.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 3 augustus 2012, 15:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 13:53
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Mijn gezichtafwijking is niet eens erg groot maar de kleine lettertjes op het scherm is net weer verder weg dan de kleine lettertjes van de leesbril. Inderdaad, ik heb me een computerbril laten aansmeren en dat is een zegen. Het leest heerlijk ontspannen en als ik naar beneden kijk is er hetzelfde leesgedeelte. Het is een zegen moet ik zeggen want im breng redelijk wat uren achter het scherm door. Dus als je de letters op je computer niet meer goed ziet, aarzel niet en naar de opticien.
Thomas, ziet het weer scherp. |
zeg es Thomas, jij hebt zeker aandelen in die computerbril....?
Laatst aangepast door
|
DIANA556
|
op vrijdag 3 augustus 2012, 14:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 14:31
|
|
|
DIANA556 schreef: | zeg es Thomas, jij hebt zeker aandelen in die computerbril....? |
Mijn aandeel in de aanschaf van deze bril was dat ik eeeeh hem moest betalen.
Thomas, de aandeelhouder wint.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 3 augustus 2012, 14:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 14:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Net mn nieuwe auto gehaald als een kind zo blij |
Gefeliciteerd!!!! OOk blij voor jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 16:50
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Mijn aandeel in de aanschaf van deze bril was dat ik eeeeh hem moest betalen.
Thomas, de aandeelhouder wint. |
Maar je kan je scherm toch ook instellen op een groter lettertype? Heb ik ook en kan alles weer prima lezen.....Of kan dat niet bij een Apple? Maar voor de liefhebber: op de werkvloer krijg je zo'n computerbril zelfs nog vergoed........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 18:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar je kan je scherm toch ook instellen op een groter lettertype? Heb ik ook en kan alles weer prima lezen.....Of kan dat niet bij een Apple? Maar voor de liefhebber: op de werkvloer krijg je zo'n computerbril zelfs nog vergoed........ |
Het is inderdaad een uitkomst, die computerbril. Ik heb hem nu sinds 3 maanden. Ik had al een multifocale bril, maar als ik dan naar het computerscherm keek, moest ik dat door het leesgedeelte doen met als gevolg dat ik last van mijn nek en schouders kreeg, omdat ik constant met mijn hoofd omhoog zat! En om maar weer even on-topic te gaan.... toch wel een mooi moment om zonder pijn in de nek thuis te komen van je werk!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 18:11
|
|
|
JANS221 schreef: | Het is inderdaad een uitkomst, die computerbril. Ik heb hem nu sinds 3 maanden. Ik had al een multifocale bril, maar als ik dan naar het computerscherm keek, moest ik dat door het leesgedeelte doen met als gevolg dat ik last van mijn nek en schouders kreeg, omdat ik constant met mijn hoofd omhoog zat! En om maar weer even on-topic te gaan.... toch wel een mooi moment om zonder pijn in de nek thuis te komen van je werk!! |
Zeker voor 50+ ers
Maar ideaal dat ze bestaan had er nog nooit van gehoord
|
|
Naar boven |
|
|