ChristianMatch

Forum

RODE BALK!!!!!!!!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:23

MARISKA601 schreef:
vanaaf in een half uur tijd ca 5x de rooie gezien hier

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

zeker sneeuw op het lijntje Knipoog smiley

Hier helaas ook!!!Chatten is amper mogelijk en de site is traag......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:24

SARIJS794 schreef:
Smiley die vol vragen zit Wat voor avondje stappen wordt dit precies?
Toch geen misstappen hoop ik? Clown smiley

Is dat een nieuw woord voor daten: miss tappen Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
DIKKIE717

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:26

LEANNE226 schreef:
Hier helaas ook!!!Chatten is amper mogelijk en de site is traag......

bij mij werk alles perfect,
goeie pc Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:33

@Grace
Ik denk niet dat Alfa bedoelt te zeggen helemaal geen levensvreugde meer te kennen. Hij is enkel tegen veel teleurstelling opgelopen en probeert daar een weg in te vinden, wat niet eenvoudig is. Als hij werkelijk geen levensvreugde zou kennen, zou hij niet zomaar hier binnenwandelen en zeker niet zo met andere mensen en God bezig zijn, zoals hij dat doet in zijn truckersbestaan.

Natuurlijk is het jammer dat iemand zo kan vastlopen in een stuk teleurstelling. Toch is het geweldig dat hij die teleurstelling en de pijn die dit met zich meebrengt weet te delen...om zo ook ruimte te krijgen in onze gebeden.

En ja, ik heb hem jaren geleden al in mijn hart gesloten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

CHRISTIANMATCH schreef:
Gewoon een herstart van de server...

ik heb er sinds een paar dagen ook veel last van. Het is behoorlijk irritant. Maar een zware belasting van de site door extra bezoekers ivm Valentine lijkt me plausibel.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

ALFAROMEO918 schreef:
Ik bedoel er geen sexuele relatie mee,of homo relatie.

Ook ik had een vriend,na mijn echtsheiding,dacht ik dus,
Een vrijgezel,en je raad het dus,hij ging bezit maken van mij,ik was dus ergens zijn relatie,gewoon mijn ontwikkeling,om met mensen te woord staan,werd zijn spreekbuis,in onderontwikkeling en ook domheid.
Hij was slaafs ergens,en maakte mij slaafs,in indoctrunatie.
Hij gebruikte mijn inteleckt,om intulecteel te wezen naar anderen,en groef zich eigen in domheid,om mij te imiteren,en dat lukte niet.
De breuk kwam dus,ik ben geen leidraad voor hem,voor te profileren,met mijn kennis.
Hij wilde mijn mensenkennis,overbrengen,om anderen onderhorig te maken,naar zijn geestgemoedheid wat agresie was,en niet mijn gemoedsgsteldheid.
Echte Vrienden en Vriendinnen bestaan gewoon niet zoveel in louter Liefde.
De tong klinkt zo lief.
En dat Hart een verterend vuur.
Kijk Uit,voor Vriendschap.

Jammer, dat je zo negatief denkt over vriendschap. Mijn ervaring is gelukkig anders. 'k Heb een paar hele goede 'gewone' vrienden, waar ik superblij mee ben!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:35

MIEKE364 schreef:
ik heb er sinds een paar dagen ook veel last van. Het is behoorlijk irritant. Maar een zware belasting van de site door extra bezoekers ivm Valentine lijkt me plausibel.

Nog even volhouden Mieke, ze zijn bijna weer weg. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:36

MARIJAN072 schreef:
Jammer, dat je zo negatief denkt over vriendschap. Mijn ervaring is gelukkig anders. 'k Heb een paar hele goede 'gewone' vrienden, waar ik superblij mee ben!

Misschien niet eens zo heel negatief...
Hij zegt niet veel... dus zegt niet helemaal niet....
Kijk eens hoeveel "echte" vrienden je hebt???
Ik weet wel dat ik weinig "echte"vrienden hebt, maar de genen die ik heb die koester ik.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:41

De VVD deelde vandaag folders uit met:

Shoppen is ook zondagsrust.

Die zondagsrust van het winkelpersoneel telt kennelijk niet maar dat is toch al niet de groep waar de VVD graag voor op komt.
Ik schreef het al eerder: hou de zondag apart (heilig hem) en laat het een dag zijn die werkluw is, de dag dat de meeste mensen aan sociale contacten kunnen doen en voor recreatie, dat is voor iedereen goed. Bovendien kunnen christenen dan in alle rust naar de kerk en naast bovenstaande zich ook wat bezinnen. Of iets anders dat je goed vindt.

Al deze dingen zijn goed voor de samenleving, alleen mogelijk minder voor de commercie en dat is een politiek gegeven. De VVD ziet dat helaas ook. Nu de andere partijen nog met een ander standpunt. Ik ben niet tegen commercie maar zes dagen is wel genoeg, ook voor het personeel.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 14 februari 2010, 21:44
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:43

GRACE015 schreef:
Beste Alpha, als ik dit lees wordt ik helemaal triest van je!
Wat is dat nou, je bent 61!! Je kan toch nog in de bloei van je leven zijn, en een zinvol leven leiden? Wat is er met je gebeurd dat je zo in het leven staat? Ik ontmoet dagelijks mensen van rond de 90, die hebben meer levensmoed dan jij! Kom op he, je moet er wat van maken, en als het niet lukt, heb je misschien wel wat hulp van iemand anders nodig!
En dan nog, wees blij dat je inmiddels 61 mocht worden, veel mensen bereiken die leeftijd helemaal niet, die sterven voortijdig.
In de gegeven omstandigheden vind je het misschien moeilijk om dankbaar voor je leven te zijn, misschien moet je het eens in gebed bij God neerleggen, en krijg je daar rust op!

Je merk dat de jeugd voorbij is.

Maar op mijn vele reizen heb ik afgestomte ouderen gezien,en dat wil ik niet.
Ik hou van grandioze humor,en kunst en cultuur,wat van God Gegeven is in Talenten.
Ik wil niet afstompen,ooit heb ik die mensen verzorgd,als vrijwiligger,gewoon kastplanten,in vegeteren.
Mijn handen hebben lichte atrose,schrijven lukt niet meer zo goed.
Ik wil nooit geholpen worden,in verschoning,wat ik wel gedaan heeft,bij ouderen.
Ik ben enorm sterk fysiek,maar de funkie,is verplaats,in de lichtte werzaamheden,een pen vasthouden kost mij moeite,en pijn.

Mijn Chauffeurs kwaliteit is onverminderd,gewoon arendsogen,op de snelweg,je bespeurd op vele kilometer ver gevaar,dat is de geest.
Ook de reactie,is onverminderd,je ruik het gewoon.
Maar ? het lichaam gaat minder meewerken nu.
Dat heeft nu rust nodig,na 48 jaar arbeid.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:44

ROBBEDOES873 schreef:
Misschien niet eens zo heel negatief...
Hij zegt niet veel... dus zegt niet helemaal niet....
Kijk eens hoeveel "echte" vrienden je hebt???
Ik weet wel dat ik weinig "echte"vrienden hebt, maar de genen die ik heb die koester ik.

'Echte' vrienden zijn inderdaad op één hand te tellen en is zeker iets om te koesteren. Liever een paar 'echte', dan een hele rij oppervlakkige vrienden. Ook ik ben helaas wel eens heel erg teleurgesteld in een vriendschap, maar de 'echte' vrienden blijven je trouw.

Alfaromeo, heb je ook goede ervaringen? Ik hoop/wens het je zeker toe!

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 14 februari 2010, 21:45
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:44

THOMAS968 schreef:
Ik schreef het al eerder: hou de zondag apart (heilig hem) en laat het een dag zijn die werkluw is, de dag dat de meeste mensen aan sociale contacten kunnen doen en voor recreatie, dat is voor iedereen goed. Bovendien kunnen christenen dan in alle rust naar de kerk en naast bovenstaande ons ook wat bezinnen.

Shoppen is ook recreatie, Thomas. Knipoog smiley
Dus je kunt wel mee met de VVD... Clown smiley

Maar inderdaad een werkluwe, culturele invulling van deze dag voor iedereen geeft veel meer ruimte en rust voor de kerkgang als optie. Dan wordt die klokkentoren minder irritant omdat de winkelradio's ook al kunnen galmen. En het foutparkeren van het kerkvolk valt ook al minder op door al die andere cultuurgenieters die nog even snel een plekje ergens zoeken Lachende smiley

Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 14 februari 2010, 21:46
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:46

MARIJAN072 schreef:
Nog even volhouden Mieke, ze zijn bijna weer weg. Knipoog smiley

ach, ik wil niet ongastvrij zijn, hoor, wie weet hoeveel gelukkigen zijn voortgekomen uit de bezoeken....... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:48

MIEKE364 schreef:
ach, ik wil niet ongastvrij zijn, hoor, wie weet hoeveel gelukkigen zijn voortgekomen uit de bezoeken....... Lachende smiley

Oeps, ik wil niet egoïstisch zijn. Geschokte, onthutste smiley Zo had ik het nog niet bekeken! Knipoog smiley Lachende smiley En het is natuurlijk ook voor ons bestwil, want het afgelopen weekend lagen de kansen een stuk hoger. Verliefde smiley Clown smiley Jammer, dat ik zoveel weg ben geweest. Twijfelende smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 14 februari 2010, 21:57
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:50

ALFAROMEO918 schreef:
Maar ? het lichaam gaat minder meewerken nu.
Dat heeft nu rust nodig,na 48 jaar arbeid.

Geniet van die rust. Geef jezelf de ruimte om te genieten van de mooie dingen die je ook nog hebt in het leven en laat de teleurstellingen zoveel mogelijk los! Richt je op het mooie, het energiegevende, zoals je (klein)kinderen! Daarin wens ik je Gods shalom! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 14 februari 2010, 21:50
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:55

die film draait toch gewoon in iedere bios?
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 22:14

Ik heb een vrij groot aantal boeken ergens gererfd,van een overleden man.
De meeste boeken gaan over de rol van de vrouw,in de samenleving.

Na wat maanden ben ik dat gaan lezen.
Je kan beter zeggen bestuderen.

Jawel ,je gaat niet de sekse van de vrouw lezen ,maar die inteligentie,het moeder wezen,en dat ook mens ziijn.
Die rol van een Vrouw,gaat verder als kinderen baren.
Het is triest dat zij nog steeds ergens onderworpen zijn,in India,en moslimwereld.
Het is geslachtsverschil fysiek,is gewoon normaal,en in schuine bakken,is de vrouw altijd de mindere,ook ik ben daar schuldig aan helaas.
Je leest van prestatie,ook in zending,verzorging,en Liefde,dan schaam ik mij eigen,om een vrouw ooit als sexsymbool te zien en meer niet.
Of ? een Vrouw? echt de politiek in moet?voor mij hoef dat niet,dan denk ik aan mijn moeder,die beheerste de politiek uitstekend in haar man en kinderkroos uitstekend.
Die rolpatroon,van manwijven,is ook bitter voor mij,en smakeloos.
Laat de vrouw ook echt Vrouw zijn,en geen Biths,met haar op de tanden,die maak ik ook mee.
Gewoon dat moederschap,die tranen wegkust,mag ook niet meer.
Mijn moeder was geweldig,en een stoel in de Hemel nu.
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 22:18

IMRE695 schreef:
Niet iedereen blijft verbitterd en boos na een echtscheiding. Elkaar blijven haten en verafschuwen de rest van je leven, lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

Vergeven en vergeten zal best moeilijk zijn. Maar sommigen kunnen ook weer verder als vrienden en als co-ouders. Ze is verder wel helemaal los van haar ex-man.

Ik bedoelde niet te zeggen dat ik verbitterd of boos ben,........maar voor mij was het juist heel goed om mijn eigen naam te gebruiken en mezelf weer te hervinden na alles wat er gebeurd was.
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 22:25

MARIJAN072 schreef:
'Echte' vrienden zijn inderdaad op één hand te tellen en is zeker iets om te koesteren. Liever een paar 'echte', dan een hele rij oppervlakkige vrienden. Ook ik ben helaas wel eens heel erg teleurgesteld in een vriendschap, maar de 'echte' vrienden blijven je trouw.

Alfaromeo, heb je ook goede ervaringen? Ik hoop/wens het je zeker toe!

Jawel.
Ook ik bezit echte vrienden.

Maar altijd houd je wantrouwen over helaas.
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 22:26

MARY052 schreef:
Ik bedoelde niet te zeggen dat ik verbitterd of boos ben,........maar voor mij was het juist heel goed om mijn eigen naam te gebruiken en mezelf weer te hervinden na alles wat er gebeurd was.

Ik begrijp het. Ik denk ook dat het helend is, om weer je eigen naam te gebruiken. Het markeert een nieuw begin.
Naar boven

Auteur Bericht
VINCENT394

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 22:31

Mooi. Complimenten, Eva.

Vincent
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 22:45

Nederland lig onder de zeespiegel.
Bewust heb ik 1953 meegemaakt,die storm van geweld,is ook door deltawerken niet te keren,als Gods Toorn ontbrand.
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 22:54

't Is maar goed dat ik laat ingelogd was zaterdag..... kheb dat hele gedoe niet meegekregen...... wel zo rustig! Clown smiley

Nadeel van laat inloggen is dat de kans op een rood balkje bij mij ietsje groter is.......
Naar boven

Auteur Bericht
JOJO659

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 22:56

Met volle verbazing deze topic zitten lezen

Ik ben 1 van die mensen die vaak op zondag moeten werk maar dat is de zorg dus dan mag het
Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 22:56

Zondag 14 februari 2010/Bemoediging uit Jezus spreekt:

IN MIJN TEGENWOORDIGHEID:

Je beseft niet, dat je onder het gewicht van je zorgen bezweken zou zijn als de tijd van vernieuwing met Mij er niet was geweest, het is niet door wat IK zeg, het is door het contact met Mij, met Mijzelf, het is niet zozeer het luisteren naar Mij dan wel doordat je in Mijn tegenwoordigheid bent.

Je kunt je niet voorstellen welk een versterkende en genezende kracht daar van uitgaat, dat te kennen gaat je menselijk bevattingsvermogen te boven.

Als iedere dag elk mens afzonderlijk of in groepsverband stil zou zijn voor mijn aangezicht, dan zou dit de arme zieke wereld genezen, bedenk dat je deze stille tijd met Mij nooit moet verzuimen, geleidelijk aan zul je naar geest, ziel en lichaam, naar Mijn beeld veranderd worden.

Allen, die je zien of met je in aanraking komen, zullen door deze omgang met je nader tot Mij worden gebracht en langzamerhand zal de invloed zich uitbreiden.

Jullie maken een plekje op aarde tot een heilige plaats en hoewel je moet werken en je jezelf voortdurend afmat, omdat dit moment de taaks is, die je is opgelegd, toch gebeurt het grootste werk, dat ieder van jullie kan doen en doet, in deze tijd, die je met Mij alleen bent, begrijp je dat.

Weet je, dat elke gedachte, ieder werk, elk gebed, ieder verlangen van de dag wordt verzameld en Mij wordt aangeboden.

Verheug je, dat IK met je ben!

IK ben op aarde gekomen om de geestelijke omgang tussen de mens en zijn God te herstellen.
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 23:02

Zolang God niet Dood word verklaard,is elke vertaling mij best.
Maar de Statenvertaling is ernstig,dat mag ik graag lezen.
En de oude Psalmberijming,kan je zo heerlijk in meegalmen.

Welzalig zijn de oprechten van gemoed,daar kan geen ene vertaling tegen aan vind ik.
En het Hijgend Hert der Jacht omkomen,heeft ook een duistere geest vertaald,in een hinde of zoiets.
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 23:06

ik weet niet wat ik hier mee moet ... al weet ik wel dat in veel gevallen vrouwen slimmer zijn dan mannen ... oeps ...
Naar boven

Auteur Bericht
WIEPPIE764

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 23:13

er is een groep gelovigen die daardoor(door de tempelbouw)weten te rekenen dat de wederkomst in 2011 is
nu gaat iedereen natuurlijk mailen dat niemand de tijd weet ...
dus dat hoef je dus niet er te mailen.

maar wel zegt de bijbele dat in het laastderdagen er veel meer inzichten zullen komen .....!
en dat klopt ook.er woden zzoveel dingen opeens duidelijk;
de bijbel en de wetenschap, is een boek, waar oa ook meer duidelijk is geworden.ik heb het gehoord maar
als jullie wat weten mail dan.
groetjes me
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 23:31

ANNETTE792 schreef:
Dat snap ik, maar weet je wat het gevaar van zoeken is?
Je hebt dan een bepaald beeld in je hoofd waarnaar je op zoek bent, en de rest van de vrouwen laat je links liggen. Maar soms blijkt iemand die in eerste instantie niet meer dan gewoon aardig is als je hem/haar beter leert kennen juist perfect bij je te passen.
Bij mijn man en mij sprong de vonk ook pas een maand of 8 na de eerste date over. Als we na die date gezegt hadden: je bent heel aardig maar zie een relatie me je niet zitten dus ik hoef geen contact meer had ik een schat van een vent misgelopen Verliefde smiley

hey kom op man ... niet zo negatief, je bent pas 23 ...
oké je hebt je verleden ... maar is dit iets om er zó bij neer te vallen? ...
welnee joh ... geen hand vol maar een land vol zou ik zeggen ... ff dat knopje om hé ...
ik ben hier al 4 jaar lid ... en heb sinds uuh nu alweer een maand of negen mijn allerliefste anneke hier ontmoet ...
anneke was hier nog geen hálf jaar lid ... klikte mij aan en dacht van, dit word niks ... nu 9 maanden verder kunnen wij niet meer zonder elkaar... mooi toch? ... zo zie je maar weer ... tkan ineens zóó anders lopen ... God kijkt dwars door alles heen ... en ben daar wát blij mee ... jij snap?
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 23:51

als je denkt dat je mensenkennis hebt alfaromeo , dan heb je het mis ...
een vrouw écht snappen? ... já mijn éérste vrouw ja ...
(lees ff mijn profiel) ... wat daarna op mijn pad kwam?... daar snap ik nog steeds niks van ... jij snap? ...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 ... 6194 Volgende
Pagina 184 van 6194