Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:51
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Helemaal mee eens, Leanne!
nu alleen er nog ff voor zorgen dat die stijfkoppige kerels hierzo dat ook door krijgen |
Ik krijg ineens het beeld van boer Wietse voor ogen..... Toen er een logee kwam met een zware koffer en hij zei: zet daar maar neer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:09
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Groningen heeft niet echt suikerbrood, Zee, die halen ze uit Friesland (Fries suikerbrood heeft als enige van die grovere suikerklontjes erin) En ja, dat zijn de lekkerste! |
Dan bedoelde ik die Steen
En deze zomer...voor het eerst een HAAGSE KAKKER gegeten... Verrukkelijk...!! Gekocht in de enigste winkel in Den Haag die ze nog maar verkoopt..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:18
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik krijg ineens het beeld van boer Wietse voor ogen..... Toen er een logee kwam met een zware koffer en hij zei: zet daar maar neer! |
Ik heb eens een hele lompe date gehad van het type "emoties?wat zijn dat?ik wil gewoon een lekker w***".Bij binnenkomst liet hij ook nog even fijntjes weten dat mijn oprit wel krapjes was voor zijn Volvo(zn ego was groter)Hij liet zn zware shag liggen en belde nog wel even op om te vragen of hij het de volgende dag op kon halen..........CM mannen......een slag apart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:27
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb eens een hele lompe date gehad van het type "emoties?wat zijn dat?ik wil gewoon een lekker w***".Bij binnenkomst liet hij ook nog even fijntjes weten dat mijn oprit wel krapjes was voor zijn Volvo(zn ego was groter)Hij liet zn zware shag liggen en belde nog wel even op om te vragen of hij het de volgende dag op kon halen..........CM mannen......een slag apart |
die kwam dan zeker niet uit drente
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb eens een hele lompe date gehad van het type "emoties?wat zijn dat?ik wil gewoon een lekker w***".Bij binnenkomst liet hij ook nog even fijntjes weten dat mijn oprit wel krapjes was voor zijn Volvo(zn ego was groter)Hij liet zn zware shag liggen en belde nog wel even op om te vragen of hij het de volgende dag op kon halen..........CM mannen......een slag apart |
Ik heb eens meegemaakt dat ik een date had die het alleen maar over zichzelf had, ik werd er tureluurs van.....toen ik weg wilde gaan vroeg hij of hij mee naar mijn huis mocht want hij wilde even weten of het sexueel wel machte...... Ik vertelde hem dat wij bij de koffie al niet matchten omdat hij het alleen over zich zelf en zijn stuk gelopen relaties had......jammer dat ik zo kortzichtig was vertelde de goede man ook nog???? Ik heb er wel smakelijk om gelachen....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 22 september 2012, 20:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 21:14
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb eens meegemaakt dat ik een date had die het alleen maar over zichzelf had, ik werd er tureluurs van.....toen ik weg wilde gaan vroeg hij of hij mee naar mijn huis mocht want hij wilde even weten of het sexueel wel machte...... Ik vertelde hem dat wij bij de koffie al niet matchten omdat hij het alleen over zich zelf en zijn stuk gelopen relaties had......jammer dat ik zo kortzichtig was vertelde de goede man ook nog???? Ik heb er wel smakelijk om gelachen.... |
Wat een bord voor z'n kop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 17:33
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb eens meegemaakt dat ik een date had die het alleen maar over zichzelf had, ik werd er tureluurs van.....toen ik weg wilde gaan vroeg hij of hij mee naar mijn huis mocht want hij wilde even weten of het sexueel wel matchte...... Ik vertelde hem dat wij bij de koffie al niet matchten omdat hij het alleen over zich zelf en zijn stuk gelopen relaties had......jammer dat ik zo kortzichtig was vertelde de goede man ook nog???? Ik heb er wel smakelijk om gelachen.... |
en daar liep het op stuk? tjohhhhhhhhh ......... JAMMER!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 17:57
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en daar liep het op stuk? tjohhhhhhhhh ......... JAMMER!! |
En vergeet niet onbegrijpelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 08:21
|
|
|
Door de wekker heen geslapen... Overkomt me nooit...
Toch istie wel afgelopen!!! Ongelofelijk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 08:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En vergeet niet onbegrijpelijk |
ha ha en natuurlijk lag het volgens die date allemaal aan Willemijn , niet aan hem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 08:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Door de wekker heen geslapen... Overkomt me nooit...
Toch istie wel afgelopen!!! Ongelofelijk!!! |
Nog steeds niet gerookt zeeland? hou vol he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 09:20
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Door de wekker heen geslapen... Overkomt me nooit...
Toch istie wel afgelopen!!! Ongelofelijk!!! |
je mag ook nooit nooit zeggen leerde ik vroeger altijd, want je weet maar nooit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 10:12
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha en natuurlijk lag het volgens die date allemaal aan Willemijn , niet aan hem |
Tuurlijk het ligt nooit aan de man he altijd aan de vrouw hihi sweet dreams baby
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 10:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | je mag ook nooit nooit zeggen leerde ik vroeger altijd, want je weet maar nooit! |
klopt! Ik zeg het ook NOOIT
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 14:02
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | klopt! Ik zeg het ook NOOIT |
klopt, ik zeg het ook nooit...... Mocht niet van mijn moeder he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 14:11
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb eens meegemaakt dat ik een date had die het alleen maar over zichzelf had, ik werd er tureluurs van.....toen ik weg wilde gaan vroeg hij of hij mee naar mijn huis mocht want hij wilde even weten of het sexueel wel machte...... Ik vertelde hem dat wij bij de koffie al niet matchten omdat hij het alleen over zich zelf en zijn stuk gelopen relaties had......jammer dat ik zo kortzichtig was vertelde de goede man ook nog???? Ik heb er wel smakelijk om gelachen.... |
Sjonge...... hoe naïef kan een kerel zijn?? Die kerel was nog trouwens nog kortzichtiger......kwam niet verder dan van z'n ogen tot idd het bord voor zijn kop
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 24 september 2012, 14:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 18:28
|
|
|
Kom ik thuis van m'n werk..... eerst al heel het garagepad vol met bladeren. Toen de vijver , ook vol met bladeren , de achtertuin , bladeren liggen er een halve meter hoog zowat. Is dit nog maar het begin van de herfst?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 20:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kom ik thuis van m'n werk..... eerst al heel het garagepad vol met bladeren. Toen de vijver , ook vol met bladeren , de achtertuin , bladeren liggen er een halve meter hoog zowat. Is dit nog maar het begin van de herfst? |
Welkom in de herfst..... die is ondertussen al weer 4 dagen oud. En ach....... kun jij je toch nog met jouw hobby bezighouden......blad uit je vijver VISSEN .......Wat wil je nog meer??
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 24 september 2012, 20:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 20:50
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Welkom in de herfst..... die is ondertussen al weer 4 dagen oud. En ach....... kun jij je toch nog met jouw hobby bezighouden......blad uit je vijver VISSEN .......Wat wil je nog meer?? |
Ik wil een bladblazer. Alle bladeren terug op gemeentegrond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 21:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik wil een bladblazer. Alle bladeren terug op gemeentegrond. |
dat hoort toch bij de herfst bladeren opruimen, dan krijg je tenminste een echt herfstgevoel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 21:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik wil een bladblazer. Alle bladeren terug op gemeentegrond. |
Rustig maar....rustig maar... misschien kun je vragen om een vervroegd sinterklaaskado?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 21:49
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Rustig maar....rustig maar... misschien kun je vragen om een vervroegd sinterklaaskado? |
Past dat in die linkerlaars dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 22:01
|
|
|
INGE721 schreef: | Past dat in die linkerlaars dan
|
Welke linkerlaars, hij heeft er 2
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 22:02
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Welke linkerlaars, hij heeft er 2 |
Hij heeft er toch 1 aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 22:04
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Rustig maar....rustig maar... misschien kun je vragen om een vervroegd sinterklaaskado? |
Whaha ........ niet meer nodig . heb er lekker al één . Ideaal , voor 35 piek , en je hoeft nooit meer te bukken voor die rotbladeren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 22:07
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Welke linkerlaars, hij heeft er 2 |
En nu kap ik er mee . Dit gaat te ver..... ik ga van CM. 'k ga zelf wel een datingsite oprichten.
Eerst Petra en W-tje die me lopen te pesten , en nu gasat het hier beginnen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 22:10
|
|
|
kun je gelijk dei naaktslakken, kraaien, reiger en wat was het allemaal wat zat te irriteren in je tuin? mee weg blazen. `lief he, gratis tip voor jou, zoals we met je meedenken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 22:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | En nu kap ik er mee . Dit gaat te ver..... ik ga van CM. 'k ga zelf wel een datingsite oprichten.
Eerst Petra en W-tje die me lopen te pesten , en nu gasat het hier beginnen . |
Ja dit is ECHT het slechtste moment van de dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 22:22
|
|
|
PETRA944 schreef: | kun je gelijk dei naaktslakken, kraaien, reiger en wat was het allemaal wat zat te irriteren in je tuin? mee weg blazen. `lief he, gratis tip voor jou, zoals we met je meedenken |
Ja hoor , heeeeel goed te merken hoe verschrikkelijk serieus je bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 22:24
|
|
|
INGE721 schreef: | Ja dit is ECHT het slechtste moment van de dag |
Zeg dat wel .....nog erger dan al die bladeren in mn tuin en op m'n garagepad.
|
|
Naar boven |
|
|