Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 00:08
|
|
|
Weten dat God boven alles staat. Dat ik kan ploeteren,en mijn weg overdenken. De man over denkt zijn weg,maar God bestiert zijn gangen. En zo God de stad niet bouwt,te vergeefs bouwen de bouwlieden er aan.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 10 juli 2012, 00:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:23
|
|
|
Zo..en nu lekker lezen in mijn ´verzameld werk van Kafka boek´, met de passages die de auteur heeft geschrapt erbij.....die zijn bij de meeste boeken van hem weggelaten...en juist met die passages worden dingen veel duidelijker..en leuker..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:31
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Zo..en nu lekker lezen in mijn ´verzameld werk van Kafka boek´, met de passages die de auteur heeft geschrapt erbij.....die zijn bij de meeste boeken van hem weggelaten...en juist met die passages worden dingen veel duidelijker..en leuker.. |
Dus je gaat dan niet meer CM-en?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dus je gaat dan niet meer CM-en? | Nou, ik héb weleens een dagje gehad hoor, dat ik er wel úren opzat hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:58
|
|
|
Straks komt Zaai! weer
Ik kan zooooooo genieten van die heerlijke nonsens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:02
|
|
|
INGE721 schreef: | Straks komt Zaai! weer
Ik kan zooooooo genieten van die heerlijke nonsens |
Postbode Tiemen vind je vast leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Postbode Tiemen vind je vast leuk
|
Ja duhuz
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:56
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou, ik héb weleens een dagje gehad hoor, dat ik er wel úren opzat hier |
...ik dacht dat je zou zeggen dat je eens een dagje had zonder er uren op te zitten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik dacht dat je zou zeggen dat je eens een dagje had zonder er uren op te zitten... |
ik ga maar eens even een film kijken dus ben er effe niet is dat geen mooi moment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ik ga maar eens even een film kijken dus ben er effe niet is dat geen mooi moment |
een heel mooi moment...en weet je wat...bekijk die film morgen nog eens een paar keer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een heel mooi moment...en weet je wat...bekijk die film morgen nog eens een paar keer |
ga morgen wel winkelen in de Ikea en kijk daar naar flinke rol ducktape
ken ik jou dichttapen en vasttapen 4 augustus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ga morgen wel winkelen in de Ikea en kijk daar naar flinke rol ducktape
ken ik jou dichttapen en vasttapen 4 augustus |
heeft Frank niet ergens een heg die gesnoeid moet worden??? Of gras gemaaid??? Heb je geen ducktape voor nodig.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:30
|
|
|
TINK100 schreef: | heeft Frank niet ergens een heg die gesnoeid moet worden??? Of gras gemaaid??? Heb je geen ducktape voor nodig..... |
...heb jij niets beters te doen dan tegen mij te zijn??? Het gras is vorige week gemaaid en de heg...die euh is te lang en te hoog...dat mag jij komen doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...heb jij niets beters te doen dan tegen mij te zijn??? Het gras is vorige week gemaaid en de heg...die euh is te lang en te hoog...dat mag jij komen doen... |
Mijn gras moet gemaaid, maar daar is hij niet tot 4 augustus mee bezig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:53
|
|
|
ANNA415 schreef: | Mijn gras moet gemaaid, maar daar is hij niet tot 4 augustus mee bezig |
als je belooft het niet meer te hebben over dat vieze sch...woord kom ik maaien. IK breng een grasmachine en emmer electriciteit mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...heb jij niets beters te doen dan tegen mij te zijn??? Het gras is vorige week gemaaid en de heg...die euh is te lang en te hoog...dat mag jij komen doen... |
met liefde en plezier...maar alleen als je wat te eten voor me hebt...koffie is ook goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | als je belooft het niet meer te hebben over dat vieze sch...woord kom ik maaien. IK breng een grasmachine en emmer electriciteit mee... |
Ik zal niet meer het .. word gebruiken (winden en rufters mag nog wel )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:57
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik zal niet meer het .. word gebruiken (winden en rufters mag nog wel ) |
...en dat zijn dan meisjes...de wereld is echt om zeep...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...en dat zijn dan meisjes...de wereld is echt om zeep... |
Ja meisje, ik heb nooit gezegd dat ik een dame zou zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:59
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja meisje, ik heb nooit gezegd dat ik een dame zou zijn |
Neen want een dame staat ook niet met zo'n overontwikkelde regenworm rond haar nek...brrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:03
|
|
|
met een groep tieners een lange wandeling maken en dan verbaasd staan dat ze oog hebben voor de natuur op een positieve manier hihihihi. Verbazing all over the place over mans hoge varens, tja kijk en verwondert u
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:05
|
|
|
MAJARO438 schreef: | met een groep tieners een lange wandeling maken en dan verbaasd staan dat ze oog hebben voor de natuur op een positieve manier hihihihi. Verbazing all over the place over mans hoge varens, tja kijk en verwondert u |
Misschien dachten die tieners aan wat anders toen ze die hoge varens zagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 22:18
|
|
|
Wat???????????? Is die heg nu nog niet om zeep geholpen?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 05:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat???????????? Is die heg nu nog niet om zeep geholpen????? |
Ik heb de zaag maar sinds gisteren in de namiddag visser. En de heg is zo hoog en mijn ladder is iets te kort...ik zou euh iemand moeten hebben die nogal groot is. Ken jij zo iemand Visser...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 08:00
|
|
|
Vanmorgen in alle vroegte.....een fijn bericht!! Nadat vorige week op het vliegveld in Brazilie een moeder met haar dochter werden aangehouden en bij controle van papieren ....1 LETTER(!!!) niet in orde bleek te zijn...mochten ze niet naar Nederland... De vader is hier al en het gezin komt voorgoed in Nederland wonen..omdat de corruptie in het land steeds erger wordt... Ze dachten dat de dochter tegen haar zin naar Nederland moest... Zelfs de kinderrechter moest er aan te pas komen!!!! 2000 euro armer...en een blijde vader die in Nederland op hen wacht!!! Het gezin zal vanmiddag herenigd worden.. Welkom...N...en C..ik hoop jullie gauw te zien!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 08:45
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vanmorgen in alle vroegte.....een fijn bericht!! Nadat vorige week op het vliegveld in Brazilie een moeder met haar dochter werden aangehouden en bij controle van papieren ....1 LETTER(!!!) niet in orde bleek te zijn...mochten ze niet naar Nederland... De vader is hier al en het gezin komt voorgoed in Nederland wonen..omdat de corruptie in het land steeds erger wordt... Ze dachten dat de dochter tegen haar zin naar Nederland moest... Zelfs de kinderrechter moest er aan te pas komen!!!! 2000 euro armer...en een blijde vader die in Nederland op hen wacht!!! Het gezin zal vanmiddag herenigd worden.. Welkom...N...en C..ik hoop jullie gauw te zien!!!!! |
Das een mooi bericht!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 16:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik dacht dat je zou zeggen dat je eens een dagje had zonder er uren op te zitten... |
Geinig, die woordspeling...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb de zaag maar sinds gisteren in de namiddag visser. En de heg is zo hoog en mijn ladder is iets te kort...ik zou euh iemand moeten hebben die nogal groot is. Ken jij zo iemand Visser... |
Hoe zit dat nu...........Als die heg om moet dan zaag je hem toch van onderen bij de grond af. Visser snapt het niet meer, volgens mij ben je dus beter af met een tuinkabouter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:45
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Geinig, die woordspeling... |
...ik bedoelde dat je dan niet uren op CM zou zitten...ach, laat maar...pffff waarom tik ik nog steeds wat..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik bedoelde dat je dan niet uren op CM zou zitten...ach, laat maar...pffff waarom tik ik nog steeds wat.. |
Jij bedoelde dat jij dacht dat ik zou kunnen zeggen dat ik eens een dagje had zonder uren op Cm te zitten.... , door te zeggen: ' ...ik dacht dat je zou zeggen dat je eens een dagje had zonder er uren op te zitten...
Dat vond ik geinig: Quote: | Geinig, die woordspeling... |
Terwijl ik zei: Nou, ik héb weleens een dagje gehad hoor, dat ik er wel úren opzat hier
En daarna zei je weer: ' ...ik bedoelde dat je dan niet uren op CM zou zitten...ach, laat maar...pffff waarom tik ik nog steeds wat...
Dus jij bedoelde eigenlijk, denk ik, dat ik niet uren op cm zou zitten als ik weer serieus aan het lezen sla...denk ik
Duz ik zei: ik heb weleens een dagje dat ik er uren opzit...
Jij zei dat je dácht dat ík bedoelde, dat ik bedoélde, dat ik welleens een dagje had zónder uren erop te zitten...
Geinige woordspeling...en ook wel waar hoor, de laatste paar maanden Het doet me goed, ook onderling mailen met enkele 'zusters in de Here' hier....
Mzzl!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 11 juli 2012, 20:32
|
|
Naar boven |
|
|