Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 19:26
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Shanita, Josina,
Dit schreef Frank: "Wat is OR nu weer? Een 'Onzinnige Reactie'??? Als het dat betekent dan zijn er wel meer die zo'n workcamp verdienen... " Dát weet ik, ik heb hem gequote in mijn post en die quote heb jij gedelete uit mijn post, zie hierboven...hij staat er niet meer tussen. Het was míjn post van vrijdag 6 juli 2012, 16:07
---
En zo reageerde jij: "Ik ken er één die voor de volle 100% zo'n workscamp heeft verdiend, met de meest onzinnige reactie's aller tijden....! " Ik weet hoe ik reageerde..
En dit is mijn reactie: "Shanita, wordt het niet eens tijd om los te laten, naast je neer te leggen en door te gaan? In weze ben je nu net zo erg bezig..." Dat weet ik...dat dat jou reaktie was... Mij is inmiddels duidelijk dat jij het niet eens bent met Herman en niet met hem, hier op het forum, overweg kunt. Dit heb jij niet onder stoelen en banken gestoken. Heeft niets ermee te maken of ik hem wel of niet mag, of wel of niet met hem eens ben..of wel of niet met hem overweg kan Hier zie je de redenen.
Vind je het dan vreemd, kijkend naar bovenstaande bijdragen, dat ik dan denk dat je weer op Herman doelt? Vreemd...? Nee hoor, iedereen die het eea heeft gevolgd kan duidelijk zien dat ik op herman doel.
Vind je het dan vreemd dat er een keer iemand jou vraagt tot nadenken over waar je mee bezig bent naar Herman toe? Ja, eigenlijk wel...
Ik kan wel zeggen dat ik jouw reactie naar mij toe erg jammer vind...Ik vond jou reactie naar mij toe ook jammer, zie mijn post. |
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 6 juli 2012, 19:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 19:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oja wel hoor...in België kennen ze zeker een ondernemingsraad en net zoals het systeem van het ziekenfonds is ook het syteem van de vakbonden beter georganiseerd dan in NL. En neen, dit is geen chauvinistische uitspraak maar wel de pure werkelijkheid |
Kennen ze in België ook al een regering?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 20:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kennen ze in België ook al een regering? |
...visser je loopt achter...die regering is er al sinds januari...hoe zit het met de Nederlandse regering eigenlijk??? Wanneer moet jullie alweer gaan stemmen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 00:32
|
|
|
Ik heb tegenwoordig eigenlijk zoveel mooi momenten....
Eigenlijk is elke dag een groot mooi moment , of een aaneenschakeling van mooi momenten..
Nou speelt het mooie weer ook een rol, denk ik...
Ben gewoon gelukkig...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 7 juli 2012, 00:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 00:36
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik heb tegenwoordig eigenlijk zoveel mooi momenten....
Eigenlijk is elke dag een groot mooi moment , of een aaneenschakeling van mooi momenten..
Nou speelt het mooie weer ook een rol, denk ik...
Ben gewoon gelukkig... |
Jippie voor je Sann..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 09:28
|
|
|
Niet verwacht, toch gekregen...mijn ouders zijn vandaag 46 jaar getrouwd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 09:48
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Niet verwacht, toch gekregen...mijn ouders zijn vandaag 46 jaar getrouwd! |
Super das een mooi jubileum. Feest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 09:55
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Super das een mooi jubileum. Feest? |
Vandaag niet. Vorig jaar hebben ze een groot feest gehouden, omdat het onduidelijk was of dat mijn moeder het dit jaar nog wel kon meebeleven. Het mooie is dat dit dus nog wel het geval is Volgende week hopen we met het gezin uit eten te gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 09:56
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Vandaag niet. Vorig jaar hebben ze een groot feest gehouden, omdat het onduidelijk was of dat mijn moeder het dit jaar nog wel kon meebeleven. Het mooie is dat dit dus nog wel het geval is Volgende week hopen we met het gezin uit eten te gaan |
nou dan is het helemaal geweldig! jullie zijn gezegend met zulke ouders!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 09:57
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nou dan is het helemaal geweldig! jullie zijn gezegend met zulke ouders! |
Absoluut, thnx!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 10:25
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Niet verwacht, toch gekregen...mijn ouders zijn vandaag 46 jaar getrouwd! |
Gefeliciteerd Josina!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 10:36
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Gefeliciteerd Josina!!! |
Dank Shanita!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 12:49
|
|
|
Geweldig...wat mooi.... Wat heerlijk dat je ze nog hebt...een zegen.... Ik...nog een moedertje van 85...een rijkdom... Mijn ouders hebben net hun 45 jarig huwelijk OOK nog samen mogen beleven...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 7 juli 2012, 13:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 12:54
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Vandaag niet. Vorig jaar hebben ze een groot feest gehouden, omdat het onduidelijk was of dat mijn moeder het dit jaar nog wel kon meebeleven. Het mooie is dat dit dus nog wel het geval is Volgende week hopen we met het gezin uit eten te gaan |
Fijn Josina koester deze mooie momenten.. Weet hoe het is als het niet meer kan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 13:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Fijn Josina koester deze mooie momenten.. Weet hoe het is als het niet meer kan! |
Mijn vader heeft een aantal jaren geleden een hartstilstand gehad en mijn moeder heeft nu een ernstige hersenaandoening, dus deze momenten koesteren...jazeker! Op dit soort dagen/momenten weet ik mij zeker heel rijkelijk gezegend door onze goede en trouwe God!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 21:57
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Mijn vader heeft een aantal jaren geleden een hartstilstand gehad en mijn moeder heeft nu een ernstige hersenaandoening, dus deze momenten koesteren...jazeker! Op dit soort dagen/momenten weet ik mij zeker heel rijkelijk gezegend door onze goede en trouwe God! |
Beide ouders nog bij elkaar, na 46 jaar getrouwd te zijn, wat een zegen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 22:24
|
|
|
Mijn allermooist moment vandaag: tis zo moeilijk heb zoveel mooie momenten...
Oke, het uitzicht vanuit mijn woning, nu het donker begint en begon te worden, het lijkt wel een foto, die steeds veranderd, mijn uitzicht naar buiten vanuit de woonkamer..
En dan ben ik zo blij en zo dankbaar, dat ik deze woning heb gekregen van God, ja, zo zie ik dat.
Dit gevoel heb ik al weken...!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 7 juli 2012, 22:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 22:25
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Beide ouders nog bij elkaar, na 46 jaar getrouwd te zijn, wat een zegen! |
Zeker te weten!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 22:25
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Mijn allermooist moment vandaag: tis zo moeilijk heb zoveel mooie momenten...
Oke, het uitzicht vanuit mijn woning, nu het donker begint te worden, het lijkt wel een foto, die steeds veranderd, mijn uitzicht naar buiten vanuit de woonkamer..
En dan ben ik zo blij en zo dankbaar, dat ik deze woning heb gekregen van God, ja, zo zie ik dat.
Dit gevoel heb ik al weken...!!! |
Fijn voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 22:26
|
|
|
Dank je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 04:27
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Shanita,
Dit schreef Frank: "Wat is OR nu weer? Een 'Onzinnige Reactie'??? Als het dat betekent dan zijn er wel meer die zo'n workcamp verdienen... "
En zo reageerde jij: "Ik ken er één die voor de volle 100% zo'n workscamp heeft verdiend, met de meest onzinnige reactie's aller tijden....! "
En dit is mijn reactie: "Shanita, wordt het niet eens tijd om los te laten, naast je neer te leggen en door te gaan? In weze ben je nu net zo erg bezig..." Mij is inmiddels duidelijk dat jij het niet eens bent met Herman en niet met hem, hier op het forum, overweg kunt. Dit heb jij niet onder stoelen en banken gestoken.
Vind je het dan vreemd, kijkend naar bovenstaande bijdragen, dat ik dan denk dat je weer op Herman doelt?
Vind je het dan vreemd dat er een keer iemand jou vraagt tot nadenken over waar je mee bezig bent naar Herman toe?
Ik kan wel zeggen dat ik jouw reactie naar mij toe erg jammer vind... |
Het was niet naar jou bedoeld, sorry dat dat zo over kwam...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 8 juli 2012, 04:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 06:33
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Het was niet naar jou bedoeld, sorry dat dat zo over kwam... |
Mooi dat we elkaar tot opbouw zijn. Inzichten kunnen bijbrengen waarvan we ons niet zo direct bewust zijn. Is mooie getuigenis van oprechtheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 07:41
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Het was niet naar jou bedoeld, sorry dat dat zo over kwam... |
Is al goed, meis, gezegende zondag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 07:59
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Is al goed, meis, gezegende zondag! |
Dank je!! Gezegende zondag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:01
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Fijn Josina koester deze mooie momenten.. Weet hoe het is als het niet meer kan! |
Daar sluit ik me bij aan...... Geniet ervan Josina.......van harte hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:50
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Daar sluit ik me bij aan...... Geniet ervan Josina.......van harte hoor... |
Thnx Marianne!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 16:52
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Mooi dat we elkaar tot opbouw zijn. Inzichten kunnen bijbrengen waarvan we ons niet zo direct bewust zijn. Is mooie getuigenis van oprechtheid. |
Ik had het tegen Josina
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 23:50
|
|
|
Avondmaal gevierd.... we zijn een pioniers gemeente
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 23:52
|
|
|
INGE721 schreef: | Avondmaal gevierd.... we zijn een pioniers gemeente |
Dat is iets dat we in België (nog) niet kenne Inge. Wat is dit "'een pioniersgemeente"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 00:25