Auteur |
Bericht |
|
BASSIE783
|
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 17:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | We zouden kunnen geschokt zijn indien er wat gebeurd zou zijn. Tot op heden weten we van de betrokken personen dat er niets is gebeurd. Dus, waarom zouden we twijfelen aan hun woord. Misschien is er wel iets gebeurd en misschien durven ze het bekennen. Het woordje 'misschien' komt te vaak voor om van een daadwerkelijk feit te spreken.
Zouden we indien er wat gebeurd zou zijn ons geloof zomaar verliezen? Indien het zo zijn dan zegt het meer over onze zwakheid dan over de daad van die 2 mensen. Want als ik eens goed rondkijk in de wereld, en daar hoort CM ook bij, heb ik meer redenen om mijn geloof te verliezen. Dan spreek ik nog eens niet over de feiten die zich afspeelde in de laatste abdij waar ik leefde. Dat was pas een reden om het geloof te verliezen.
Dat mensen teleurgesteld zijn in het gedrag van andere mensen hoort nu eenmaal bij het leven. Enkele maanden geleden heb ik ook mijn enorme teleurstelling uitgesproken. Ook nu weer zou ik weer eens een teleurstelling kunnen uitspreken. Ik bedoel maar: dat is nu eenmaal het leven. We willen allemaal als rechtgeaarde christenen zonder zonde leven maar helaas lukt ons dat niet. We zijn maar gewone mensen. Het is beter te kijken naar onze intentie om zonder zonde te leven dan ons druk te maken over eventuele zonde die zouden gedaan zijn. |
ben ik het geheel mee eens het is niet moeilijk iemand door het slijk te halen , je kunt beter met die persoon spreken in de positieve zin , wat gij niet wil dat u geschied ,er staat niet achter ( flik dat gauw een ander ) het is geen genieten van wat een ander fout zou kunnen hebben gedaan, maar klinken wel steeds verwijten, je hebt lef als je de eerste asteen durft gooien, maar hoe ben ik zelf ? ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS489
|
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 18:12
|
|
|
MARISKA601 schreef: | hier gaat het over hoe iemand die van een veronderstelling een groot verhaal zit te maken en 2 mensen daarmee zwart zit te maken, en zelf de grote onschuld zit te spelen. |
helemaal mee eens maris!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 18:18
|
|
|
tis allang duidelijk toch hoe het gegaan is?
vanaf het 1e moment is er gespeculeerd van eh..''het zou zou weleens kunnen zijn dat''of als ik dat zie, dan denk ik zus en zo''
als iedere persoon weer een beetje bij doet en ook gaat speculeren van...ik denk dat....of het laat zich raden dat... dan krijg je natuurlijk de spannenste verhalen!
voor zover ik het zie ,is er niemand die schuld heeft,maar een gebeurtenis die al uit de 10e hand is,klopt zelden met het origineel. het is alleen jammer dat zoiets als dit,al snel een eigen leven gaat leiden. daarbij is het natuurlijk zo dat een roddel er vaak in gaat als 'zoete koek'.
als iemand door een leuk nieuwtje of een roddel beschadigd kan raken, kunnen we misschien onze lippen beter op elkaar houden! maar laten we vooral wel onze mond opendoen als we iets positiefs te vertellen hebben over een ander,want dat bouwt op,maar een roddel breekt af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 18:28
|
|
|
MARISKA601 schreef: | hier gaat het over hoe iemand die van een veronderstelling een groot verhaal zit te maken en 2 mensen daarmee zwart zit te maken, en zelf de grote onschuld zit te spelen. | Ook daarin vind ik dat je het niet goed ziet. Ik kan me heel goed voorstellen hoe de reactie geweest is en ik zie daar geen kwaardaardig gedrag in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 19:10
|
|
|
Waar of niet waar ...begin een beetje de draad kwijt te raken eerlijk gezegd. Jammer is ook dat het forum ook gelezen kan worden door andere mensen ...en ...dat is geen reclame voor een christelijke levensovertuiging.
We kunnen beter deze discussie sluiten en als het niet lukt een slotje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 19:20
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Waar of niet waar ...begin een beetje de draad kwijt te raken eerlijk gezegd. Jammer is ook dat het forum ook gelezen kan worden door andere mensen ...en ...dat is geen reclame voor een christelijke levensovertuiging.
We kunnen beter deze discussie sluiten en als het niet lukt een slotje. |
mee eens leonard!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 20:04
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Waar of niet waar ...begin een beetje de draad kwijt te raken eerlijk gezegd. Jammer is ook dat het forum ook gelezen kan worden door andere mensen ...en ...dat is geen reclame voor een christelijke levensovertuiging.
We kunnen beter deze discussie sluiten en als het niet lukt een slotje. |
Ik denk dat het voor de redactie nog wél christelijk genoeg is. Zij zijn degenen die gaan over slotjes en aangezien het slotje gisteravond al door verschillenden is aangekaart en tot nu toe niets is gebeurd ( ik mag toch aannemen dat de redactie ook mee leest) zal..het..nog..wel..christelijk..genoeg zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 20:08
|
|
|
ROOS489 schreef: | helemaal mee eens maris!! |
Er zijn weleens vaker verhalen rondgegaan in het roddelcircuit, waarbij mensen schade hebben opgelopen. Relaties werden kapot gemaakt, of getracht kapot te maken. En daardoor zijn die mensen van cm vertrokken. En die verhalenverteller(s) konden ook heel goed de grote onschuld spelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 21:01
|
|
|
Ik zit dit topic zo langzamerhand met plaatsvervangende schaamte te lezen. Ik zal wel conservatief zijn maar de grens van het betameljke wordt ver overschreden, De christelijke opvatting dat je elkaar in stilte mag of moet vermanen heeft hier plaats gemaakt voor een ordinaire roddelpartij waar mensen kennelijk aan de schandpaal genageld moeten worden. Niemand heeft iets gezien, er wordt van alles gesuggereerd en er worden vier mensen ronduit beschadigd. En dat alles omdat sommigen hun grote gelijk willen halen over een schuldvraag betrokken op de roddel daarover. Roddel zelf niet en geef roddels niet door. Dat had nu maar ook in het verleden veel ellende voorkomen. Als we zondags van Gods liefde zingen, moeten we de andere dagen diezelfde mond niet gebruiken voor dit soort verhalen die wel eens valse getuigenis over elkaar zouden kunnen zijn. (Vrij naar Jacobus 2.)
Thomas, je bent zelf verantwoordelijk voor wat je zegt en doet.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 2 mei 2012, 21:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 08:56
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Bij deze mijn reactie, na een hele tijd eigenlijk niet op forum te hebben gelezen, en ook dit niet te hebben gevolgt. Allereerst; er zijn geen namen genoemt op het forum, maar blijkbaar vind Pieter het nodig om in de latere reacties iemand wat aan te proberen te smeren. Ik vind niet dat Chatuliem en/of Hannah de naam zouden moeten hebben van schijnheilige roddelaar. Ik vind het zeer ongepast hoe de mensen hier reageren, terwijl SIMSIM en MOMO notabene zélf met een gezamelijk bericht zijn gekomen op forum, en hier mensen op aangesproken worden, die daar geen enkele schuld aan hebben. Ik heb de reacties gelezen en ik ben geschokt hoe mensen hun medemensen raken, wanneer zij iemand's naam niet willen noemen. Wel, hierbij hebben jullie mijn naam; WILLEM618. In de nacht, waarin we even buiten aan het roken waren, en vervolgens de bar even werd bemand door Barman, was zowel Simsim, als Momo niet aanwezig. Ik was daar nog met een nog enkeling, maar daar gaat het nu even niet om, een kwartier later kwamen genoemde mensen terug. Ik ga niet zeggen dat er wat is gebeurd, ik zeg alleen dat er haren door de war zaten, en (dat was voor iedereen duidelijk zichtbaar) hun kleding zat toch wel rommelig. Suggesties zijn dan logisch. Ik ben degene geweest, die Hannah hierop heb aangesproken, en als daar verder door meer mensen over gesproken word, zijn er dus zelfs mensen die het nodig vinden hun sensatie op deze manier te vinden, door mensen hier zwart te gaan maken, en dat valt me erg tegen.
Klokkeluider Willem618 is dus de dader. Dat de liefde bedreven is; bij mijn weten is er niemand bijgeweest, dus dat dit door Pieter word aangehaald, geeft aan dat er achter de schermen wel degelijk een verhaal in omloop is en dat er over gesproken is. Dat is ieders goed recht, maar wanneer dat wereldkundig gemaakt word, vind ik dat minder fair.
Het enige wat ik tegen Hannah gezegd heb, is dat we er mogelijk goed aan doen, wat basis regels op te stellen. We zijn allemaal volwassen, en als er in een single groep een paar mensen weg zijn, dan kan dat opvallen. En komen die personen terug, via de klapdeur naar de kamer, en zit kleding warrig en haar door de war, dan kan je mij niet zover krijgen, dat ik dan niet wat denk. En dat ik Hannah als organisator daarover mijn bevindingen meedeel, is mijn goed recht; de afspraken waren voor ieder meer dan duidelijk. Namen zijn hier door personen in kwestie zelf forum kundig gemaakt, en dat ik niet de enige ben geweest, kun je natrekken bij Johan130. Dat iemand zich aangesproken voelt, mag, en dat iemand dat wil ontkennen mag ook, maar ga niet mensen betichten van allerlei smet-namen, wanneer zij gewoonweg mijn naam niet willen noemen.
Bij deze, jullie weten de bron. Hoop dat verdere laster en verwijt niet nodig zijn, en ieder die het verhaal mooier heeft willen maken, en daar eventueel nog net voor het einde van hun lidmaatschap wat lol aan willen beleven; vraag je eens af, waarom mensen je ooit nog in vertrouwen zullen nemen. Prive gesprekken zijn niet geschikt om uitgespeeld te worden via het forum. En zeker niet, om je eigen falen daarmee te verbloemen. Ik heb gezien wat ik gezien heb, dat staat hierboven ook vermeld. En heb daarmee niemand willen beschadigen, ook niet zwart willen maken, maar dat momo bij vriend is afgezet na dit weekend, is voor mij geen reden om te denken dat ik naar de opticien moet. En met mijn geheugen is ook bar weinig mis. |
Foei Pieter om lol te scheppen op kap van anderen. Het gaat je goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 09:15
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Foei Pieter om lol te scheppen op kap van anderen. Het gaat je goed. |
lezen blijkt een kunst te zijn die niet een ieder gegeven is....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 09:27
|
|
|
Tjonge... 't zijn ook nèt mensen hier... Soms... (al dan niet bewust) eropuit om elkaar te beschadigen
Ik wist gelukkig van niets... en zwijg ook verder....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 10:04
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Tjonge... 't zijn ook nèt mensen hier... Soms... (al dan niet bewust) eropuit om elkaar te beschadigen
Ik wist gelukkig van niets... en zwijg ook verder.... |
Klopt cootje, daarom is het goed dat eenieder zijn hand op zijn hoofd legt, en ziet wie eronder staat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 11:32
|
|
|
PIETER649 schreef: | lezen blijkt een kunst te zijn die niet een ieder gegeven is.... |
pieter het is een kunst om het goede over een ander uit te spreken!
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op donderdag 3 mei 2012, 11:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 11:49
|
|
|
NICKY298 schreef: | pieter het is een kunst om het goede over een ander uit te spreken! |
Over sommige mensen kan je niets goeds schrijven. Zoals over mij en enkele anderen.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 3 mei 2012, 11:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:37
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Over sommige mensen kan je niets goeds schrijven. Zoals over mij en enkele anderen. |
Haal je nu jezelf naar beneden om ook naar andere te verwijzen??? Zo slecht ben je niet hoor, Maris. Je kan wel eens scherp zijn van tong (lees:vingers) maar dat betekent toch niet dat je slecht bent...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS489
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 14:41
|
|
|
BERT168 schreef: | tis allang duidelijk toch hoe het gegaan is?
vanaf het 1e moment is er gespeculeerd van eh..''het zou zou weleens kunnen zijn dat''of als ik dat zie, dan denk ik zus en zo''
als iedere persoon weer een beetje bij doet en ook gaat speculeren van...ik denk dat....of het laat zich raden dat... dan krijg je natuurlijk de spannenste verhalen!
voor zover ik het zie ,is er niemand die schuld heeft,maar een gebeurtenis die al uit de 10e hand is,klopt zelden met het origineel. het is alleen jammer dat zoiets als dit,al snel een eigen leven gaat leiden. daarbij is het natuurlijk zo dat een roddel er vaak in gaat als 'zoete koek'.
als iemand door een leuk nieuwtje of een roddel beschadigd kan raken, kunnen we misschien onze lippen beter op elkaar houden! maar laten we vooral wel onze mond opendoen als we iets positiefs te vertellen hebben over een ander,want dat bouwt op,maar een roddel breekt af. |
Mooi geschreven Bert!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS489
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 14:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Haal je nu jezelf naar beneden om ook naar andere te verwijzen??? Zo slecht ben je niet hoor, Maris. Je kan wel eens scherp zijn van tong (lees:vingers) maar dat betekent toch niet dat je slecht bent... |
Lieve Maris je bent een prima en heerlijk mens!! Onthou dat!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 14:55
|
|
|
NICKY298 schreef: | pieter het is een kunst om het goede over een ander uit te spreken! |
Mooi geformuleerd Nicky
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 17:32
|
|
|
Ik begin nu toch bepaalde dingen niet te snappen
Waarom de pijlen nu op mij?? In deze hele discussie is mijn enige bijdrage dat ik de bron van Chatuliem was. In mijn ogen haalde ik daarmee de blaam van hem weg. Dat ik hierdoor een schakel in een ketting bleek, okee het zij zo.
Als je dus zonodig bijdehant wil zijn, plaats dan nu even de citaten waaruit blijkt dat ik in deze kwestie slecht gesproken zou hebben. Volgens mij huil je nu mee met enkelen die niet kunnen lezen of per abuis mijn naam gebruikt hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 17:48
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik begin nu toch bepaalde dingen niet te snappen
Waarom de pijlen nu op mij?? In deze hele discussie is mijn enige bijdrage dat ik de bron van Chatuliem was. In mijn ogen haalde ik daarmee de blaam van hem weg. Dat ik hierdoor een schakel in een ketting bleek, okee het zij zo.
Als je dus zonodig bijdehant wil zijn, plaats dan nu even de citaten waaruit blijkt dat ik in deze kwestie slecht gesproken zou hebben. Volgens mij huil je nu mee met enkelen die niet kunnen lezen of per abuis mijn naam gebruikt hebben. |
Ach pieter trek het je niet aan. Jij hebt je zegje gedaan. Er zijn nou eenmaal mensen die niet kunnen lezen.
(ze willen alleen hoog knuffelgehalte zien op cm)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR608
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 18:04
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Over sommige mensen kan je niets goeds schrijven. Zoals over mij en enkele anderen. |
Voor één keer ben ik het met Maris eens: over sommige mensen kan je niets goeds schrijven!!!!!! Jammer Maris, dat je de draagwijdte van je woorden niet vat! Heel jammer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN976
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 20:40
|
|
|
Met afgrijzen heb ik zitten lezen, Ook ik was die avond en nacht aanwezig in het hotel ,en ook ik heb tot laat aan de bar gezeten. Wat ik weet????is dat Sim Sim zich ontzettend heeft uitgesloofd om dit te organiseren,wie denkt dat hij voor die prijs die hij betaald heeft normaal gesproken ook een weekend met zoveel eten in een hotel bivakeerd ,komt dus nooit in een hotel. En dat dat gooien met modder ,,,,walgelijk!,,,ik mag wel uitkijken,,,stel zo laat op de avond(vroeg in de morgen) mn haar door de war ,,en miss mn kleding niet meer helemaal recht,,,,,,ben ik dan gelijk???? Het lijkt wel of ik op de middelbare school beland ben,,,echt,, sorry,, geen woorden voor!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 21:52
|
|
|
Hannah, jij bent degene die bij Pieter aankwam met dit verhaal direct na dat weekend, als je dan nu chat gaat prijzen omdat hij zn mond houd vind ik dat ronduit schijnheilig.
een kwartier later kwamen genoemde mensen terug. (snelle jelle) Ik ga niet zeggen dat er wat is gebeurd, ik zeg alleen dat er haren door de war zaten, en (dat was voor iedereen duidelijk zichtbaar) hun kleding zat toch wel rommelig. Suggesties zijn dan logisch. Ik ben degene geweest, die Hannah hierop heb aangesproken, Niet de personen zelf aanspreken want ???? de 1 was aan t werk en de ander sliep al uren! Dat noem ik integer maak er een verhaal van !!!Dit siert de mens! en als daar verder door meer mensen over gesproken word, zijn er dus zelfs mensen die het nodig vinden hun sensatie op deze manier te vinden, door mensen hier zwart te gaan maken, en dat valt me erg tegen.
Dan komt Herman die niet kan lezen, over een gezamenlijke verklaring, lees maar voor uit de fabeltjes krant en zo zijn er nog meer mensen die er een sensatie van willen maken en denken iets te kunnen bijdragen niet eens mee zijn geweest.
Chatuliem schreef Zullen we het dan eens over redelijkheid hebben hier? Zelf ben ik beschuldigd van roddelaar, aanstichter en stoker...Hannah krijgt daarna de zwarte piet toegeschoven en tot slot wordt Willem afgeschilderd als loopjongen voor Hannah. Dan is een sorry een mager antwoord en dan moeten wij maar redelijkheid betrachten? Wat mij betreft absoluut niet bevredigend. Voorlopig sta ik achter de conclusies van Willem, omdat ik denk dat die het dichtst bij de waarheid zijn. Willem ken ik als integer, van anderen betwijfel ik het. Ook deze integere man heeft aan beide momo en sim niet gevraagd naar de waarheid maar tegen anderen gesproken. Dit siert een mens!
Misschien zijn er wel leuke mensen voor een uitje in november!
Grt Sim
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 22:00
|
|
|
[quote=SIMSIM368
Grt Sim[/quote]
Zet ons maar op de lijst per slot van rekening is een verhaal meemaken beter dan er via via over horen waarbij de waarheid ook vaag is... Onderzoekt alle dingen.... wij komen onderzoeken Sim, in november!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 22:01
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Hannah, jij bent degene die bij Pieter aankwam met dit verhaal direct na dat weekend, als je dan nu chat gaat prijzen omdat hij zn mond houd vind ik dat ronduit schijnheilig.
een kwartier later kwamen genoemde mensen terug. (snelle jelle) Ik ga niet zeggen dat er wat is gebeurd, ik zeg alleen dat er haren door de war zaten, en (dat was voor iedereen duidelijk zichtbaar) hun kleding zat toch wel rommelig. Suggesties zijn dan logisch. Ik ben degene geweest, die Hannah hierop heb aangesproken, Niet de personen zelf aanspreken want ???? de 1 was aan t werk en de ander sliep al uren! Dat noem ik integer maak er een verhaal van !!!Dit siert de mens! en als daar verder door meer mensen over gesproken word, zijn er dus zelfs mensen die het nodig vinden hun sensatie op deze manier te vinden, door mensen hier zwart te gaan maken, en dat valt me erg tegen.
Dan komt Herman die niet kan lezen, over een gezamenlijke verklaring, lees maar voor uit de fabeltjes krant en zo zijn er nog meer mensen die er een sensatie van willen maken en denken iets te kunnen bijdragen niet eens mee zijn geweest.
Chatuliem schreef Zullen we het dan eens over redelijkheid hebben hier? Zelf ben ik beschuldigd van roddelaar, aanstichter en stoker...Hannah krijgt daarna de zwarte piet toegeschoven en tot slot wordt Willem afgeschilderd als loopjongen voor Hannah. Dan is een sorry een mager antwoord en dan moeten wij maar redelijkheid betrachten? Wat mij betreft absoluut niet bevredigend. Voorlopig sta ik achter de conclusies van Willem, omdat ik denk dat die het dichtst bij de waarheid zijn. Willem ken ik als integer, van anderen betwijfel ik het. Ook deze integere man heeft aan beide momo en sim niet gevraagd naar de waarheid maar tegen anderen gesproken. Dit siert een mens!
Grt Sim |
laat ik duidelijk zijn. ik twijfel niet aan het verhaal van willem. dat komt mij logischer over. en men suggereerde wat en dat is de wereld ingeblazen. dat had niet mogen gebeuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS489
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 22:03
|
|
|
PIETER649 schreef: | Zet ons maar op de lijst per slot van rekening is een verhaal meemaken beter dan er via via over horen waarbij de waarheid ook vaag is... Onderzoekt alle dingen.... wij komen onderzoeken Sim, in november! |
geweldig hahahahahah ik spreek jullie nog zeker!!!!
Laatst aangepast door
|
ROOS489
|
op donderdag 3 mei 2012, 23:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 22:21
|
|
|
PIETER649 schreef: | Zet ons maar op de lijst per slot van rekening is een verhaal meemaken beter dan er via via over horen waarbij de waarheid ook vaag is... Onderzoekt alle dingen.... wij komen onderzoeken Sim, in november! | Lijkt me leuk, de keuken is voor mij, daar staat de voorraad..................een rondleiding van een kwartiertje kan misschien!
grt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS489
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 22:33
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Lijkt me leuk, de keuken is voor mij, daar staat de voorraad..................een rondleiding van een kwartiertje kan misschien!
grt |
hahahahahaha die sim.....
Laatst aangepast door
|
ROOS489
|
op donderdag 3 mei 2012, 23:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 12:13
|
|
|
XABIA794 schreef: | allee, ik kan nu eindelijk terug inloggen om te vertellen dat het weekend top geslaagd was... de prijs was goed, de bediening,en natuurlijk die prachtige mensen die er waren. Ik heb de boel op stelten mogen zetten. maaaare ... heb me goed gedragen |
Beste Simsim en Roos, Dat jullie jezelf te grabbel gooien op het forum, jullie zaak. Ikzelf heb het er wel moeilijk mee dat jullie de glans van dit weekend kapotmaken. Als jullie gedrag op het weekend hetzelfde is geweest als jullie houding hier op dit forum dan weet ik onmiddellijk voor wie ik respect kan betonen. Zo hebben we vorige zaterdag –zie forum BBQ in Ede- mogen ervaren hoe samenzijn kan zijn als er maar wederzijds respect is, herinner U de veelkleurigheid die er in cm is. Houd het fijn voor iedereen !. Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 4 mei 2012, 12:14
|
|
Naar boven |
|
|
|
|