ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 07:25

GRACE585 schreef:
het slechtste moment was dat de huisarts me doorstuurde naar het ziekenhuis voor onderzoeken waar ik niet op zat te wachten Twijfelende smiley
hoop en bid dat de uitslagen niet zo negatief zullen zijn. Smiley die vol vragen zit

Oei Grace, dat is schrikken zeg!
Heel veel rust,sterkte en vooral kracht toegewenst.
Maar weet je, soms stuurt de huisarts je gewoon door om uit te sluiten dat het iets niet is ipv. wel.
Ik denk aan je en ga voor je bidden!
Lieve groet ,Carin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 08:07

GRACE585 schreef:
het slechtste moment was dat de huisarts me doorstuurde naar het ziekenhuis voor onderzoeken waar ik niet op zat te wachten Twijfelende smiley
hoop en bid dat de uitslagen niet zo negatief zullen zijn. Smiley die vol vragen zit

Heel veel sterkte Grace,hopelijk valt het erg mee........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 08:11

CARIN303 schreef:
Nou, ik ook, neem alleen al de geur, de kleuren, storm en harde slagregens.
Ik geniet dan het meeste als ik lekker in die regen loop , wind tegen heb en daarna thuiskomen in een warm huis en dan koffie Lachende smiley
Heerlijk, herfst!

Heeeeeeeerlijk!Er in het donker even op uit met de hond(en zn baas Clown smiley ),lekker naar binnen gluren bij mensen Knipoog smiley ,daarna koud en met rooie wangen aan de chocomelk met pepernoten een spelletje doen met de kinderen........zucht......

Om er toch even een slecht moment van te maken;daarna moet ik weer naar huis Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 13:32

GRACE585 schreef:

Heel veel kracht toegebeden Grace,ik hoop dat de uitslagen meevallen!
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 14:59

Boze smiley natuurlijk stel ik me aan, dat weet ik wel.
Maar ik zie er zoooo tegenop. Moet nu naar fysio-fitness
en dat is gewoon niet leuk als je zoveel spierpijn hebt. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 4 november 2010, 19:29

'k Heb zin om lekker thuis te blijven, maar helaas moet ik de deur uit voor m'n werk. Twijfelende smiley Boze smiley

Hoe krijg ik zin Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 4 november 2010, 19:30
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 19:22

Het slechtste moment van gisteravond...
Ik had een kennis op bezoek, die vroeg of hij naar het toilet mocht... tuurlijk mag die dat... later nog eens geweest, blijkbaar om er ook te bellen want ik hoorde hem praten...
Toen hij net weg was moest ik ook ff, ik nietsvermoedend het toilet in... tot ik met mijn kniekousen in zijn plas stond... pfff...
Heb het maar opgehouden en eerst het toilet grondig schoon zitten maken.
Vraagje... is dit abnormaal of plassen er wel meer mannen naast het toilet i.p.v. erin ? Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 19:28

SUSANNAH475 schreef:
Ik had een kennis op bezoek, die vroeg of hij naar het toilet mocht... tuurlijk mag die dat... later nog eens geweest, blijkbaar om er ook te bellen want ik hoorde hem praten...
Toen hij net weg was moest ik ook ff, ik nietsvermoedend het toilet in... tot ik met mijn kniekousen in zijn plas stond... pfff...
Vraagje... is dit abnormaal of plassen er wel meer mannen naast het toilet i.p.v. erin ? Gefrustreerde smiley

Ehh...ik moet de eerste nog tegenkomen die wél goed mikt! Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 19:50

TESSYBEAR731 schreef:
Ehh...ik moet de eerste nog tegenkomen die wél goed mikt! Smiley met dichtgeplakte mond

Daar zijn hulpmiddeltjes voor Tess, nog nooit ergens zo'n vlieg in een toiletpot zien zitten zodat ze een punt hebben om op te mikken?
Als mannen iets hebben om raak te schieten schijnen ze opeens wel te kunnen richten......kunnen ze niks aan doen he, oerinstinct Knipoog smiley

( en nee, hier geen stickers in de toiletpot, ik heb er 1 die wel kan richten! Nou het kleinste mannetje in huis nog leren richten Twijfelende smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 19:57

TESSYBEAR731 schreef:

hé hé Tess, ik kan het wel hoor... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 21:00

SUSANNAH475 schreef:

Volgende x handsfree laten bellen... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 21:33

FRANKT627 schreef:
hé hé Tess, ik kan het wel hoor... Boze smiley

Het is ook niet het kunnen waar wij dames aan twijfelen, frank Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 21:55

balen dat ik bij zwolle de A50 opwil en daar al in de file stond van zeker 45 minuten Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 21:57

GRACE585 schreef:
balen dat ik bij zwolle de A50 opwil en daar al in de file stond van zeker 45 minuten Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

De trein is zo gek nog niet Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 09:27

VISSER278 schreef:
De trein is zo gek nog niet Twijfelende smiley

die hadden ook allemaal verytragingen visser en is duurder dus was ook geen optie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 09:37

SUSANNAH475 schreef:

Verraste, verbaasde smiley tot aan je kniekousen in zijn plas??? Zou het kunnen dat je dan in de wc-pot bent gestapt??? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 21:57

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley tot aan je kniekousen in zijn plas??? Zou het kunnen dat je dan in de wc-pot bent gestapt??? Knipoog smiley

Goed lezen Frank... ik zei "Toen hij net weg was moest ik ook ff, ik nietsvermoedend het toilet in... tot ik met mijn kniekousen in zijn plas stond... pfff..."
Kniekousen zitten ook om je voeten heen hè... en met mijn voeten stond ik dus in de plas... voelde ik mijn voeten nat worden.
Nog meer uitlleg nodig betreft kniekousen ? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 22:24

SUSANNAH475 schreef:
Goed lezen Frank... ik zei "Toen hij net weg was moest ik ook ff, ik nietsvermoedend het toilet in... tot ik met mijn kniekousen in zijn plas stond... pfff..."
Kniekousen zitten ook om je voeten heen hè... en met mijn voeten stond ik dus in de plas... voelde ik mijn voeten nat worden.

Ik vind het maar een vies verhaal worden.Bah. Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 22:27

VISSER278 schreef:
Ik vind het maar een vies verhaal worden.Bah. Zieke smiley

't was eerlijk gezegd niet mijn bedoeling om er verder over uit te weiden, maar ja... als ik dan een vraag krijg wil ik wel zo 'netjes' zijn die te beantwoorden, snap je ?
Zal er verder over zwijgen... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 23:32

SUSANNAH475 schreef:
't was eerlijk gezegd niet mijn bedoeling om er verder over uit te weiden, maar ja... als ik dan een vraag krijg wil ik wel zo 'netjes' zijn die te beantwoorden, snap je ?

'k wou eigenlijk nog wat vragen maar laat maar.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 november 2010, 07:55

VISSER278 schreef:
'k wou eigenlijk nog wat vragen maar laat maar.

ach, het ging over n slecht moment he Lachende smiley enne... aangezien ik geen mens kan zien lijden zonder een hartelijke lach, mag je dr best nog ff op doorgaan Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 november 2010, 08:02

SUSANNAH475 schreef:

Ik heb maar even het internet geraadpleegd en opgezocht wat kniekousen zijn. Ik moet soms wel meer het internet op om wat op te zoeken wat kleding betreft Verlegen lachende smiley

Dan heeft die gast gewoon hands-free staan plassen wat ik ook niet zou kunnen aanvaarden. Boze smiley
Spijtig dat je hem kon laten dweilen met het schaamrood op zijn wangen...
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 november 2010, 08:08

PIETER649 schreef:
ach, het ging over n slecht moment he Lachende smiley enne... aangezien ik geen mens kan zien lijden zonder een hartelijke lach, mag je dr best nog ff op doorgaan Clown smiley

Nou.........ik vraag me de hele tijd af......kniekousjes????Dragen vrouwen kniekousen?Of bedoelde ze pantykousjes( Zieke smiley ),of........kousen (uweetwel Clown smiley(zo niet dan heb je veel gemist in je leven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ) )

Over dat bellen op het toilet:er zit op mijn mobiel een optie waarmee ik kan instellen op welke tijd ik mijzelf wil bellen....zodat ik ergens met een rotsmoes weg kan komen Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 november 2010, 08:30

LEANNE226 schreef:
Over dat bellen op het toilet:er zit op mijn mobiel een optie waarmee ik kan instellen op welke tijd ik mijzelf wil bellen....zodat ik ergens met een rotsmoes weg kan komen Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley

Gefrustreerde smiley je geheim is nu wel om zeep...ook weer slim van je... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 november 2010, 13:36

FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley je geheim is nu wel om zeep...ook weer slim van je... Knipoog smiley

Voor Leanne is dit het slechtste moment van de dag, nu ze zelf haar GEHEIM !!!!! om zeep heeft geholpen...

P.S. Ik vind wel dat ze EXCUSES moet aanbieden. Heb net haar cursus gevolgd die ze gratis en voor niets hier op CM heeft gegeven: hoe vind je de juiste partner, inclusief het EXIT gedeelte. Nu dacht ik dat ik alles wist en nu blijkt ze informatie voor zichzelf te hebben gehouden... SLECHT MOMENT Smiley die vol vragen zit

Relatieproblemen in nieuwe relaties,
Cursus onderdeel 5... HIER ONTBRAK EEN TRUCJE Geschokte, onthutste smiley !!!

Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op dinsdag 9 november 2010, 13:40
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 november 2010, 13:42

SUSANNAH475 schreef:

Misschien willen we wel weten, wat voor geurtje jij op toilet heeft?
(Was laatst bij Mc Donald, oe wat rook het daar frissss !!!!)
Jouw geurtje op toilet... dat zou een 'goedmakertje' kunnen zijn...
Houden we er toch nog een goed gevoel aan over.

Oh, nee, mag niet, dit is het slechtste moment. Nou ja, dat is ook maar 'slechts een moment'. Alles zal beter worden... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op dinsdag 9 november 2010, 13:43
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 november 2010, 21:08

BEHAPPY332 schreef:
Voor Leanne is dit het slechtste moment van de dag, nu ze zelf haar GEHEIM !!!!! om zeep heeft geholpen...

P.S. Ik vind wel dat ze EXCUSES moet aanbieden. Heb net haar cursus gevolgd die ze gratis en voor niets hier op CM heeft gegeven: hoe vind je de juiste partner, inclusief het EXIT gedeelte. Nu dacht ik dat ik alles wist en nu blijkt ze informatie voor zichzelf te hebben gehouden... SLECHT MOMENT Smiley die vol vragen zit

Relatieproblemen in nieuwe relaties,
Cursus onderdeel 5... HIER ONTBRAK EEN TRUCJE Geschokte, onthutste smiley !!!

Ik bespeur een gat in de markt.... Om heppie te blijven; hier de missing link uit onderdeel 5 Clown smiley

http://www.youtube.com/watch?v=aVXX6NFpcT8&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 november 2010, 22:59

LEANNE226 schreef:
Nou.........ik vraag me de hele tijd af......kniekousjes????Dragen vrouwen kniekousen?Of bedoelde ze pantykousjes( Zieke smiley ),of........kousen (uweetwel Clown smiley(zo niet dan heb je veel gemist in je leven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ) )

haha zelfs de vrouwen weten het niet ? kniekousjes zijn panty's tot net onder de knie... jij snap nu ? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 10 november 2010, 04:48

LEANNE226 schreef:

Ach, ik heb het ook moeten opzoeken op het internet...en onlangs moet ik een soort van broek opzoeken maar ik weet al niet meer hoe ze zo'n broek noemen Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 10 november 2010, 07:59

FRANKT627 schreef:
Ach, ik heb het ook moeten opzoeken op het internet...en onlangs moet ik een soort van broek opzoeken maar ik weet al niet meer hoe ze zo'n broek noemen Smiley die vol vragen zit

Laat me raden: zo'n ding met twee pijpen zeker? Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 230 Volgende
Pagina 19 van 230