Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 07:25
|
|
|
GRACE585 schreef: | het slechtste moment was dat de huisarts me doorstuurde naar het ziekenhuis voor onderzoeken waar ik niet op zat te wachten hoop en bid dat de uitslagen niet zo negatief zullen zijn. |
Oei Grace, dat is schrikken zeg! Heel veel rust,sterkte en vooral kracht toegewenst. Maar weet je, soms stuurt de huisarts je gewoon door om uit te sluiten dat het iets niet is ipv. wel. Ik denk aan je en ga voor je bidden! Lieve groet ,Carin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 08:07
|
|
|
GRACE585 schreef: | het slechtste moment was dat de huisarts me doorstuurde naar het ziekenhuis voor onderzoeken waar ik niet op zat te wachten hoop en bid dat de uitslagen niet zo negatief zullen zijn. |
Heel veel sterkte Grace,hopelijk valt het erg mee........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 08:11
|
|
|
CARIN303 schreef: | Nou, ik ook, neem alleen al de geur, de kleuren, storm en harde slagregens. Ik geniet dan het meeste als ik lekker in die regen loop , wind tegen heb en daarna thuiskomen in een warm huis en dan koffie Heerlijk, herfst! |
Heeeeeeeerlijk!Er in het donker even op uit met de hond(en zn baas ),lekker naar binnen gluren bij mensen ,daarna koud en met rooie wangen aan de chocomelk met pepernoten een spelletje doen met de kinderen........zucht......
Om er toch even een slecht moment van te maken;daarna moet ik weer naar huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 13:32
|
|
|
Heel veel kracht toegebeden Grace,ik hoop dat de uitslagen meevallen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 14:59
|
|
|
natuurlijk stel ik me aan, dat weet ik wel. Maar ik zie er zoooo tegenop. Moet nu naar fysio-fitness en dat is gewoon niet leuk als je zoveel spierpijn hebt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 19:29
|
|
|
'k Heb zin om lekker thuis te blijven, maar helaas moet ik de deur uit voor m'n werk.
Hoe krijg ik zin
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 4 november 2010, 19:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 19:22
|
|
|
Het slechtste moment van gisteravond... Ik had een kennis op bezoek, die vroeg of hij naar het toilet mocht... tuurlijk mag die dat... later nog eens geweest, blijkbaar om er ook te bellen want ik hoorde hem praten... Toen hij net weg was moest ik ook ff, ik nietsvermoedend het toilet in... tot ik met mijn kniekousen in zijn plas stond... pfff... Heb het maar opgehouden en eerst het toilet grondig schoon zitten maken. Vraagje... is dit abnormaal of plassen er wel meer mannen naast het toilet i.p.v. erin ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 19:28
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Het slechtste moment van gisteravond... Ik had een kennis op bezoek, die vroeg of hij naar het toilet mocht... tuurlijk mag die dat... later nog eens geweest, blijkbaar om er ook te bellen want ik hoorde hem praten... Toen hij net weg was moest ik ook ff, ik nietsvermoedend het toilet in... tot ik met mijn kniekousen in zijn plas stond... pfff... Heb het maar opgehouden en eerst het toilet grondig schoon zitten maken. Vraagje... is dit abnormaal of plassen er wel meer mannen naast het toilet i.p.v. erin ? |
Ehh...ik moet de eerste nog tegenkomen die wél goed mikt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 19:50
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ehh...ik moet de eerste nog tegenkomen die wél goed mikt! |
Daar zijn hulpmiddeltjes voor Tess, nog nooit ergens zo'n vlieg in een toiletpot zien zitten zodat ze een punt hebben om op te mikken? Als mannen iets hebben om raak te schieten schijnen ze opeens wel te kunnen richten......kunnen ze niks aan doen he, oerinstinct
( en nee, hier geen stickers in de toiletpot, ik heb er 1 die wel kan richten! Nou het kleinste mannetje in huis nog leren richten )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 19:57
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ehh...ik moet de eerste nog tegenkomen die wél goed mikt! |
hé hé Tess, ik kan het wel hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 21:00
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Het slechtste moment van gisteravond... Ik had een kennis op bezoek, die vroeg of hij naar het toilet mocht... tuurlijk mag die dat... later nog eens geweest, blijkbaar om er ook te bellen want ik hoorde hem praten... Toen hij net weg was moest ik ook ff, ik nietsvermoedend het toilet in... tot ik met mijn kniekousen in zijn plas stond... pfff... Heb het maar opgehouden en eerst het toilet grondig schoon zitten maken. Vraagje... is dit abnormaal of plassen er wel meer mannen naast het toilet i.p.v. erin ? |
Volgende x handsfree laten bellen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 21:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | hé hé Tess, ik kan het wel hoor... |
Het is ook niet het kunnen waar wij dames aan twijfelen, frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 21:55
|
|
|
balen dat ik bij zwolle de A50 opwil en daar al in de file stond van zeker 45 minuten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 21:57
|
|
|
GRACE585 schreef: | balen dat ik bij zwolle de A50 opwil en daar al in de file stond van zeker 45 minuten |
De trein is zo gek nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 8 november 2010, 09:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | De trein is zo gek nog niet |
die hadden ook allemaal verytragingen visser en is duurder dus was ook geen optie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 november 2010, 09:37
|
|
|
tot aan je kniekousen in zijn plas??? Zou het kunnen dat je dan in de wc-pot bent gestapt???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 8 november 2010, 21:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | tot aan je kniekousen in zijn plas??? Zou het kunnen dat je dan in de wc-pot bent gestapt??? |
Goed lezen Frank... ik zei "Toen hij net weg was moest ik ook ff, ik nietsvermoedend het toilet in... tot ik met mijn kniekousen in zijn plas stond... pfff..." Kniekousen zitten ook om je voeten heen hè... en met mijn voeten stond ik dus in de plas... voelde ik mijn voeten nat worden. Nog meer uitlleg nodig betreft kniekousen ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 8 november 2010, 22:24
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Goed lezen Frank... ik zei "Toen hij net weg was moest ik ook ff, ik nietsvermoedend het toilet in... tot ik met mijn kniekousen in zijn plas stond... pfff..." Kniekousen zitten ook om je voeten heen hè... en met mijn voeten stond ik dus in de plas... voelde ik mijn voeten nat worden. Nog meer uitlleg nodig betreft kniekousen ? |
Ik vind het maar een vies verhaal worden.Bah.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 8 november 2010, 22:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik vind het maar een vies verhaal worden.Bah. |
't was eerlijk gezegd niet mijn bedoeling om er verder over uit te weiden, maar ja... als ik dan een vraag krijg wil ik wel zo 'netjes' zijn die te beantwoorden, snap je ? Zal er verder over zwijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 8 november 2010, 23:32
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | 't was eerlijk gezegd niet mijn bedoeling om er verder over uit te weiden, maar ja... als ik dan een vraag krijg wil ik wel zo 'netjes' zijn die te beantwoorden, snap je ? Zal er verder over zwijgen... |
'k wou eigenlijk nog wat vragen maar laat maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 07:55
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k wou eigenlijk nog wat vragen maar laat maar. |
ach, het ging over n slecht moment he enne... aangezien ik geen mens kan zien lijden zonder een hartelijke lach, mag je dr best nog ff op doorgaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 08:02
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Goed lezen Frank... ik zei "Toen hij net weg was moest ik ook ff, ik nietsvermoedend het toilet in... tot ik met mijn kniekousen in zijn plas stond... pfff..." Kniekousen zitten ook om je voeten heen hè... en met mijn voeten stond ik dus in de plas... voelde ik mijn voeten nat worden. Nog meer uitlleg nodig betreft kniekousen ? |
Ik heb maar even het internet geraadpleegd en opgezocht wat kniekousen zijn. Ik moet soms wel meer het internet op om wat op te zoeken wat kleding betreft
Dan heeft die gast gewoon hands-free staan plassen wat ik ook niet zou kunnen aanvaarden. Spijtig dat je hem kon laten dweilen met het schaamrood op zijn wangen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 08:08
|
|
|
PIETER649 schreef: | ach, het ging over n slecht moment he enne... aangezien ik geen mens kan zien lijden zonder een hartelijke lach, mag je dr best nog ff op doorgaan |
Nou.........ik vraag me de hele tijd af......kniekousjes????Dragen vrouwen kniekousen?Of bedoelde ze pantykousjes( ),of........kousen (uweetwel (zo niet dan heb je veel gemist in je leven ) )
Over dat bellen op het toilet:er zit op mijn mobiel een optie waarmee ik kan instellen op welke tijd ik mijzelf wil bellen....zodat ik ergens met een rotsmoes weg kan komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 08:30
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Over dat bellen op het toilet:er zit op mijn mobiel een optie waarmee ik kan instellen op welke tijd ik mijzelf wil bellen....zodat ik ergens met een rotsmoes weg kan komen |
je geheim is nu wel om zeep...ook weer slim van je...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 13:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je geheim is nu wel om zeep...ook weer slim van je... |
Voor Leanne is dit het slechtste moment van de dag, nu ze zelf haar GEHEIM !!!!! om zeep heeft geholpen...
P.S. Ik vind wel dat ze EXCUSES moet aanbieden. Heb net haar cursus gevolgd die ze gratis en voor niets hier op CM heeft gegeven: hoe vind je de juiste partner, inclusief het EXIT gedeelte. Nu dacht ik dat ik alles wist en nu blijkt ze informatie voor zichzelf te hebben gehouden... SLECHT MOMENT
Relatieproblemen in nieuwe relaties, Cursus onderdeel 5... HIER ONTBRAK EEN TRUCJE !!!
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 9 november 2010, 13:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 13:42
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | 't was eerlijk gezegd niet mijn bedoeling om er verder over uit te weiden, maar ja... als ik dan een vraag krijg wil ik wel zo 'netjes' zijn die te beantwoorden, snap je ? Zal er verder over zwijgen... |
Misschien willen we wel weten, wat voor geurtje jij op toilet heeft? (Was laatst bij Mc Donald, oe wat rook het daar frissss !!!!) Jouw geurtje op toilet... dat zou een 'goedmakertje' kunnen zijn... Houden we er toch nog een goed gevoel aan over.
Oh, nee, mag niet, dit is het slechtste moment. Nou ja, dat is ook maar 'slechts een moment'. Alles zal beter worden...
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 9 november 2010, 13:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 21:08
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Voor Leanne is dit het slechtste moment van de dag, nu ze zelf haar GEHEIM !!!!! om zeep heeft geholpen...
P.S. Ik vind wel dat ze EXCUSES moet aanbieden. Heb net haar cursus gevolgd die ze gratis en voor niets hier op CM heeft gegeven: hoe vind je de juiste partner, inclusief het EXIT gedeelte. Nu dacht ik dat ik alles wist en nu blijkt ze informatie voor zichzelf te hebben gehouden... SLECHT MOMENT
Relatieproblemen in nieuwe relaties, Cursus onderdeel 5... HIER ONTBRAK EEN TRUCJE !!! |
Ik bespeur een gat in de markt.... Om heppie te blijven; hier de missing link uit onderdeel 5
http://www.youtube.com/watch?v=aVXX6NFpcT8&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 22:59
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nou.........ik vraag me de hele tijd af......kniekousjes????Dragen vrouwen kniekousen?Of bedoelde ze pantykousjes( ),of........kousen (uweetwel (zo niet dan heb je veel gemist in je leven ) )
Over dat bellen op het toilet:er zit op mijn mobiel een optie waarmee ik kan instellen op welke tijd ik mijzelf wil bellen....zodat ik ergens met een rotsmoes weg kan komen |
haha zelfs de vrouwen weten het niet ? kniekousjes zijn panty's tot net onder de knie... jij snap nu ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 04:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nou.........ik vraag me de hele tijd af......kniekousjes????Dragen vrouwen kniekousen?Of bedoelde ze pantykousjes( ),of........kousen (uweetwel (zo niet dan heb je veel gemist in je leven ) )
Over dat bellen op het toilet:er zit op mijn mobiel een optie waarmee ik kan instellen op welke tijd ik mijzelf wil bellen....zodat ik ergens met een rotsmoes weg kan komen |
Ach, ik heb het ook moeten opzoeken op het internet...en onlangs moet ik een soort van broek opzoeken maar ik weet al niet meer hoe ze zo'n broek noemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 07:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, ik heb het ook moeten opzoeken op het internet...en onlangs moet ik een soort van broek opzoeken maar ik weet al niet meer hoe ze zo'n broek noemen |
Laat me raden: zo'n ding met twee pijpen zeker?
|
|
Naar boven |
|
|