Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 13:18
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Vanmorgen was ik met mijn zoon van bijna 18 op het Grafish lyceum in Utrecht voor een gesprek over zijn nieuwe opleiding daar. Hij is heel artistiek en autistisch. mijn zorgenkindje zeg maar, die ik moet beschermen. Voor ik het wist zat hij daar met die leraar een volwassen gesprek te voeren over teken technieken en weet ik niet al. Opeens was hij een volwassen man! Ben echt trots op hem. |
Wauw, fijn voor jullie!! En jouw trots kan ik me helemaal indenken! Super!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 15:59
|
|
|
Vanochtend laat en vanmiddag heerlijk met de fiets de stad in Naar een vriend en vriendin, die ook vrij hadden, en heerlijk naar gitaar geluisterd. Die jongen kan zo mooi spelen en zo mooi zingen. Allemaal Gouwe Ouwes, zoals nummers van Santana, en oa 'the house in the rising sun' etc. Ontroerend zo mooi....
Ja, en nu weer verder in mijn huis, opknappen, schilderen momenteel.... Ja, dat moet gebeuren vind ik, en ja, dat kost dan wat tijd en moeite. Maar ja, met de nodige vrolijke en rustige ontspannng en afleiding is dat heel goed te doen
En ik dacht vanmorgen wat zorgt God toch goed voor ons, zo heerlijk met dat mooi weer.....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 2 juli 2012, 18:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 19:40
|
|
|
[quote=ERIKA129]Mooi lied Roelande.. Aan dat lied heb ik me het afgelopen jaar mogen optrekken... Het is zo waar hoe moeilijk je weg ook mag zijn HIj is er altijd
Ja en Zijn Liefde is onvoorwaardelijk!
Gratis , al voor je geboren was.
Wij hoeven het alleen maar aan te nemen!
Maar o wat vergeet ik dat vaak.
En ben ik op zoek bij een ander
op viziete terwijl ik beter in gebed kan gaan.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op dinsdag 3 juli 2012, 23:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 20:48
|
|
|
Het het gelukt is mijn water meterstand door te geven via de pc Soms wordt er volgens mij ook wel is te makkelijk gedacht dat ieder mens een pc bol heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 21:57
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Het het gelukt is mijn water meterstand door te geven via de pc Soms wordt er volgens mij ook wel is te makkelijk gedacht dat ieder mens een pc bol heeft. |
knap hoor...ik bel nog altijd of stuur een antwoord per post
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 22:01
|
|
|
INGE721 schreef: | knap hoor...ik bel nog altijd of stuur een antwoord per post |
er waren idd meer mogelijkheden;)maar kwou het proberen heel stoerrr..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 11:59
|
|
|
Zohoo, en nu ff lekker met mijn fietsje de stad in, in dit heerlijke weer, temperatuurtje he? zo hoort het...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 12:02
|
|
|
dat ik een mail kreeg dat ik een OR workshop gewonnen heb met mijn slogan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 12:05
|
|
|
allemaal gefeliciteerd hier,ik kan het gewoon nie bij houden;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:14
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | dat ik een mail kreeg dat ik een OR workshop gewonnen heb met mijn slogan |
Wat is OR nu weer? Een 'Onzinnige Reactie'??? Als het dat betekent dan zijn er wel meer die zo'n workcamp verdienen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:16
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Het het gelukt is mijn water meterstand door te geven via de pc Soms wordt er volgens mij ook wel is te makkelijk gedacht dat ieder mens een pc bol heeft. |
Het doorgeven van water-meterstanden is ook een specialiteit van W-tje...vraag het haar maar eens...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wat is OR nu weer? Een 'Onzinnige Reactie'??? Als het dat betekent dan zijn er wel meer die zo'n workcamp verdienen... |
Jaloers?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:39
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jaloers? |
...moet ik jaloers zijn op Onzinnige Reacties? Neen hoor dank je wel...pffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wat is OR nu weer? Een 'Onzinnige Reactie'??? Als het dat betekent dan zijn er wel meer die zo'n workcamp verdienen... |
de OR is de ondernemingsraad! Ja die hebben ze in Belgie zeker niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:23
|
|
|
Ik ken er één die voor de volle 100% zo'n workscamp heeft verdiend, met de meest onzinnige reactie's aller tijden....!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:43
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik ken er één die voor de volle 100% zo'n workscamp heeft verdiend, met de meest onzinnige reactie's aller tijden....!
|
Shanita, wordt het niet eens tijd om los te laten, naast je neer te leggen en door te gaan? In weze ben je nu net zo erg bezig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:47
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Shanita, wordt het niet eens tijd om los te laten, naast je neer te leggen en door te gaan? In weze ben je nu net zo erg bezig... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het doorgeven van water-meterstanden is ook een specialiteit van W-tje...vraag het haar maar eens... |
Sommige dingen vergeet je ook nooit he????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Sommige dingen vergeet je ook nooit he???? |
Ach mannen........ze vergeten wat ze moeten onthouden en ze onthouden wat ze moeten vergeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 15:37
|
|
|
INGE721 schreef: | Ach mannen........ze vergeten wat ze moeten onthouden en ze onthouden wat ze moeten vergeten |
gelukkig bestaan er vrouwen......om ze dat laten te onthouden wat ze liever vergeten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 16:06
|
|
|
TINK100 schreef: | gelukkig bestaan er vrouwen......om ze dat laten te onthouden wat ze liever vergeten..... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 16:07
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Shanita, wordt het niet eens tijd om los te laten, naast je neer te leggen en door te gaan? In weze ben je nu net zo erg bezig... |
Josina, wordt het niet eens tijd om je er niet mee te bemoeien?
Jammer, want ik mag je wel.
Ik ben al die tijd al doorgegaan...
Het was een reactietje op Frank. Quote: | FRANKT627 schreef: Wat is OR nu weer? Een 'Onzinnige Reactie'??? Als het dat betekent dan zijn er wel meer die zo'n workcamp verdienen... |
Dan kóp ik 'm erin.
En nét zo erg bezig?
Dan zou ik als belediging op kunnen vatten...
Ik zou niets terug mogen zeggen....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 6 juli 2012, 19:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 16:15
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | de OR is de ondernemingsraad! Ja die hebben ze in Belgie zeker niet |
Oja wel hoor...in België kennen ze zeker een ondernemingsraad en net zoals het systeem van het ziekenfonds is ook het syteem van de vakbonden beter georganiseerd dan in NL. En neen, dit is geen chauvinistische uitspraak maar wel de pure werkelijkheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 16:16
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik ken er één die voor de volle 100% zo'n workscamp heeft verdiend, met de meest onzinnige reactie's aller tijden....!
|
...wie bedoel je? Mij???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 16:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Sommige dingen vergeet je ook nooit he???? |
Sommige dingen mag je niet vergeten of kan je niet vergeten. Soms lig ik in bed en dan overloop ik eens alle koddige dingen en dan kom ik steeds bij jou terecht, W-tje. Je hebt altijd wel wat voor...is het je sleutel niet, dan is het de meterstand of weer wat anders...ik hou daar wel van... (wil je nu eens met me gaan wokken?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 16:21
|
|
|
INGE721 schreef: | Ach mannen........ze vergeten wat ze moeten onthouden en ze onthouden wat ze moeten vergeten |
...soms wil ik zoveel vergeten maar het lukt me voor geen meter (-waterstand)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 16:22
|
|
|
TINK100 schreef: | gelukkig bestaan er vrouwen......om ze dat laten te onthouden wat ze liever vergeten..... |
...je voelt je al veel beter zeker???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 18:07
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | dat ik een mail kreeg dat ik een OR workshop gewonnen heb met mijn slogan |
Gefeliciteerd!!!
Ben wel benieuwd naar de slogan en waarvoor....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 18:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wie bedoel je? Mij??? |
Nee, natuurlijk niet! Om jou moet ik vaak lachen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 18:29
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Josina, wordt het niet eens tijd om je er niet mee te bemoeien?
Jammer, want ik mag je wel.
Ik ben al die tijd al doorgegaan...
Het was een reactietje op Frank.
Dan kóp in 'm erin.
En nét zo erg bezig? " Dan zou ik als belediging op kunnen vatten...
Ik zou niets terug mogen zeggen.... |
Shanita,
Dit schreef Frank: "Wat is OR nu weer? Een 'Onzinnige Reactie'??? Als het dat betekent dan zijn er wel meer die zo'n workcamp verdienen... "
En zo reageerde jij: "Ik ken er één die voor de volle 100% zo'n workscamp heeft verdiend, met de meest onzinnige reactie's aller tijden....! "
En dit is mijn reactie: "Shanita, wordt het niet eens tijd om los te laten, naast je neer te leggen en door te gaan? In weze ben je nu net zo erg bezig..." Mij is inmiddels duidelijk dat jij het niet eens bent met Herman en niet met hem, hier op het forum, overweg kunt. Dit heb jij niet onder stoelen en banken gestoken.
Vind je het dan vreemd, kijkend naar bovenstaande bijdragen, dat ik dan denk dat je weer op Herman doelt?
Vind je het dan vreemd dat er een keer iemand jou vraagt tot nadenken over waar je mee bezig bent naar Herman toe?
Ik kan wel zeggen dat ik jouw reactie naar mij toe erg jammer vind...
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 6 juli 2012, 18:31
|
|
Naar boven |
|
|