Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Geen nieuwe batterijtjes meer in huis . En ik heb er 2 nodig voor mn wekker. 'k ga een sms doen naar mn chef dat ik morgen MISSCHIEN wat later ben op mn werk. |
goeie smoes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | je mobiel kan je ook als wekker zetten....je kan je wek melodietje ook nog kiezen......hondengeblaf, kikkers enz..... |
Daar is het nu te laat voor om uit te gaan zoeken hoe dat moet. En voor 't zelfde geld krijg ik die rotkraaien dan ook nog op mn mobiel te horen. Kijk morgen wel ff , wie weet zit het geluid van goudvissen er ook wel op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Daar is het nu te laat voor om uit te gaan zoeken hoe dat moet. En voor 't zelfde geld krijg ik die rotkraaien dan ook nog op mn mobiel te horen. Kijk morgen wel ff , wie weet zit het geluid van goudvissen er ook wel op. |
Ik had mijn telefoon na mijn vakantie weer gezet maar was vergeten dat ik hem op blaffende honden had staan....Gaat hij om 5.45 en ik wordt verschrikt wakker van die honden...ik dacht wat is er aan de hand????? Was gelukkig alleen maar de wekker....heb hem nu op een harpgeluid, dat is wat vriendelijker he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:26
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | je mobiel kan je ook als wekker zetten....je kan je wek melodietje ook nog kiezen......hondengeblaf, kikkers enz..... |
Bij mij ontploft er iedere morgen een bom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:27
|
|
|
JOL252 schreef: | Bij mij ontploft er iedere morgen een bom |
Ben je wel gelijk goed wakker.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:31
|
|
|
JOL252 schreef: | Bij mij ontploft er iedere morgen een bom |
Maak jij er zo'n zooi van dan in je slaapkamer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 18:31
|
|
|
Ik vraag mij af of Visser op tijd op zijn werk is gekomen en wat zijn baas er van vond??????? Ze hoeven mij geen smsje te sturen waarin staat dat de wekker het niet doet denk ik.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 21:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vraag mij af of Visser op tijd op zijn werk is gekomen en wat zijn baas er van vond??????? Ze hoeven mij geen smsje te sturen waarin staat dat de wekker het niet doet denk ik..... |
Ondanks dat ik de wekker niet gehoord heb was ik wèl op tijd op m'n werk. Als je heel de nacht wakker ben , heb je geen wekker nodig , W-tje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 21:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ondanks dat ik de wekker niet gehoord heb was ik wèl op tijd op m'n werk. Als je heel de nacht wakker ben , heb je geen wekker nodig , W-tje. |
Was je druk met de drieling? Of bang dat je je versliep?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 22:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Was je druk met de drieling? Of bang dat je je versliep? |
Ik kan niet alles vertellen natuurlijk. Kan hier moeilijk gaan vertellen dat ik vannacht nog moest afwassen, stofzuigen , dweilen , ramen zemen en nog meer van die huishoudelijke werkzaamheden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 22:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik kan niet alles vertellen natuurlijk. Kan hier moeilijk gaan vertellen dat ik vannacht nog moest afwassen, stofzuigen , dweilen , ramen zemen en nog meer van die huishoudelijke werkzaamheden. |
Mag jij jokken van je moeder??????? Het is gewoon privé....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 22:20
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mag jij jokken van je moeder??????? Het is gewoon privé.... |
Mag jij alles weten van Visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 09:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mag jij alles weten van Visser? |
Ze mag wel alles eten he maar weten is twee Ach joh das de leeftijd he vrouwen van 57 denken dat ze alles mogen weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 19:19
|
|
|
slechtste moment van de dag? meerdere momenten komen in me op, ik zal er 1 met jullie delen:
eerst langs een bord met 100 erop en dan met ruim 140 opeens een lichtflits voor me....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 19:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | slechtste moment van de dag? meerdere momenten komen in me op, ik zal er 1 met jullie delen:
eerst langs een bord met 100 erop en dan met ruim 140 opeens een lichtflits voor me.... |
Dus jij hebt vandaag het licht gezien... 140 is nou net zo lekker, waarom snappen ze dat ook niet?
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 12 september 2012, 19:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 19:36
|
|
|
PIETER649 schreef: | slechtste moment van de dag? meerdere momenten komen in me op, ik zal er 1 met jullie delen:
eerst langs een bord met 100 erop en dan met ruim 140 opeens een lichtflits voor me.... | Dat is vast (niet?)de laatste keer dat je zoiets doet.... Joh...gewoon wat minder pizzas afhalen... En mocht Annet mopperen...taartje of een bos bloemen doet wonderen....
In Duitsland is alles beter, maar met boetes betaal je daar ook minder????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 20:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ze mag wel alles eten he maar weten is twee Ach joh das de leeftijd he vrouwen van 57 denken dat ze alles mogen weten |
Erika....... beetje meer respect he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 20:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat is vast (niet?)de laatste keer dat je zoiets doet.... Joh...gewoon wat minder pizzas afhalen... En mocht Annet mopperen...taartje of een bos bloemen doet wonderen....
In Duitsland is alles beter, maar met boetes betaal je daar ook minder???? |
stukken minder dit geintje had me in nederland een maand-niets-meer-te-eten gekost. maar goed, deze 6 tientjes blijft zondegeld...
zondegeld betekend dat dat verkeersboetes eigenlijk occult zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 20:23
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat is vast (niet?)de laatste keer dat je zoiets doet.... Joh...gewoon wat minder pizzas afhalen... En mocht Annet mopperen...taartje of een bos bloemen doet wonderen....
In Duitsland is alles beter, maar met boetes betaal je daar ook minder???? |
Euh.....dr ligt er ook nog 1 van mij in de kast Dat was 75 waar ik 60 mocht.....na anderhalf uur in de file met een gillende peuter op de achterbank. En ja, de boetes zijn hier stukken goedkoper, die 15 km te hard kost me 20 euro.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 20:34
|
|
|
PIETER649 schreef: | stukken minder dit geintje had me in nederland een maand-niets-meer-te-eten gekost. maar goed, deze 6 tientjes blijft zondegeld...
zondegeld betekend dat dat verkeersboetes eigenlijk occult zijn? |
Als die boetes uit te drijven zijn... is het occult... maar ik vrees dat je inderdaad moet dokken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 20:48
|
|
|
slechtste moment van de dag..... als je helemaal klaar bent voor de mooie zomerdag en overeenkomstig jezelf hebt gekleed en dan ......
je voelt hem wel denk ik ?
dan wil ik acuut weg uit dit regenland.
is een heel veel voorkomend slecht moment.
kost geen geld , maar als je het zou moeten uitdrukken in een boete voor te hard rijden , dan komt het overeen met die van Pieter.
lekker tuffen , 140-150 km/uur , mooie kruis snelheid en dan ......flits ...een koude douche.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 20:54
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | slechtste moment van de dag..... als je helemaal klaar bent voor de mooie zomerdag en overeenkomstig jezelf hebt gekleed en dan ......
kost geen geld , maar als je het zou moeten uitdrukken in een boete voor te hard rijden , dan komt het overeen met die van Pieter.
lekker tuffen , 140-150 km/uur , mooie kruis snelheid en dan ......flits ...een koude douche. |
eh af en toe weer-oline raadplegen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:06
|
|
|
ja in mn enthousiasme en vertrouwen denk ik dan ...... het zal nu toch wel een keer goed gaan?
in het vervolg toch maar even alle kaarten op lijn onderzoeken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:34
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | slechtste moment van de dag..... als je helemaal klaar bent voor de mooie zomerdag en overeenkomstig jezelf hebt gekleed en dan ......
lekker tuffen , 140-150 km/uur , mooie kruis snelheid en dan ......flits ...een koude douche. |
Weerplaza op je Iphone zetten......krijg je een half uur van tevoren een geluid van een regenbuitje als het in jouw stad gaat regenen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Weerplaza op je Iphone zetten......krijg je een half uur van tevoren een geluid van een regenbuitje als het in jouw stad gaat regenen....... |
Iphone.....wat is dat Ik heb nog gewoon zo n ouwe nokia waarmee je kan bellen en smsen......en zat dus ook in een regen-en hagelbui
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 23:32
|
|
|
ja IPhone is helemaal in en als het mij uit een regenbui kan redden. Toppie.
Ik zou alleen niet weten wat ik er verder mee zou moeten doen. Bellen enzo.......
Maar wat is de meerwaarde van iphone ? en wat is Whats Upp?
ik heb echt geen idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 23:42
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | ja IPhone is helemaal in en als het mij uit een regenbui kan redden. Toppie.
Ik zou alleen niet weten wat ik er verder mee zou moeten doen. Bellen enzo.......
Maar wat is de meerwaarde van iphone ? en wat is Whats Upp?
ik heb echt geen idee |
met Whats up kan je een vriendinnen groepje aanmaken dan kan je tijdens BZV lekker smssen over de details.....lekker belangrijk he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 00:27
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Iphone.....wat is dat Ik heb nog gewoon zo n ouwe nokia waarmee je kan bellen en smsen......en zat dus ook in een regen-en hagelbui |
En die ouwe waren super!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 05:44
|
|
|
Badkamerdeur zit op slot en niemand zit er in, kindlief ligt gewoon in bed te slapen. Hoe draait zo'n deur vanzelf dicht?
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 13 september 2012, 08:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 08:43
|
|
|
JOL252 schreef: | Badkamerdeur zit op slot en niemand zit er in, kindlief ligt gewoon in bed te slapen. Hoe draait zo'n deur vanzelf dicht? |
Dan heb jij vast kleine kaboutertjes in huis...die kunnen alles!!!
|
|
Naar boven |
|
|