Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 21:30
|
|
|
MARIA830 schreef: | Samen met me vader ontbijten op deze mooie vaderdag. Samen genieten van een lekker brood dat ik gebakken had voor vandaag. En natuurlijk samen met de rest van het gezin vanavond naar de voetbal wedstrijd gekeken en toen er gescoord werd door Nederland ging me vader even lekker uit zijn plaat van blijheid. Ik zou dit willen delen met me partner omdat het van die hele fijne momenten in het leven zijn, dat je geniet met elkaar. |
Wat klinkt dat gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 04:19
|
|
|
Wakker, en durf niet meer te slapen, bang dat ik mijn wekker niet hoor, of dat ie het inene niet meer doet, en ik heb er maar een. Want ik moet nog het eea doen, want er komen mensen dingen doen in mijn huis om half negen.
Zal een goede vriend leuk vinden die komt vanmiddag als ik ga liggen slapen
Alhoewel, als ik 't 'm uitleg, kan ik wel eventjes 1 of 2 uurtjes slapen ;)
Wat dit met het mooiste moment te maken heeft....nou, het is wel mooi om de zon op zien komen, én het is vandaag de langste dag van het jaar
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 21 juni 2012, 04:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 09:46
|
|
|
Het is de eerste zomerdag Nog 5 nachtjes treden we in het huwelijk Zal het mooi weer worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 10:54
|
|
|
De bemoediging van Mario216 gelezen Door zijn mooie bijdrage,mogen we zien welke God wij dienen.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 21 juni 2012, 10:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:47
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Het is de eerste zomerdag Nog 5 nachtjes treden we in het huwelijk Zal het mooi weer worden |
Tel jij niet in dagen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 14:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Tel jij niet in dagen????
|
5 nachtjes slapen + 5 dagen = 10 dagen wachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:26
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Het is de eerste zomerdag Nog 5 nachtjes treden we in het huwelijk Zal het mooi weer worden |
het wachten om te trouwen heeft langer geduurd dan de verkering van 5 weken voor je haar ten huwelijk vroeg...ik wens jullie veel geluk en een enorme veelvoud van jullie verkeringsperiode...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 11:20
|
|
|
Tot op dit moment het stukje van Mario216 gelezen
WAT EEN TROOST WOORDEN!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 22 juni 2012, 11:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 13:38
|
|
|
Wat ik vandaag heb gedaan is weer een abbo genomen op cm na 10 weken weg te zijn geweest
Hoop dat ik er geen spijt van krijg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 13:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat ik vandaag heb gedaan is weer een abbo genomen op cm na 10 weken weg te zijn geweest
Hoop dat ik er geen spijt van krijg |
Da's mooi, eerst Frankt terug, nu Erika. Leuk om de "oude garde" terug te zien.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 22 juni 2012, 13:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat ik vandaag heb gedaan is weer een abbo genomen op cm na 10 weken weg te zijn geweest
Welkom "thuis" Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 20:02
|
|
|
Ik denk ...ik denk....ik denk ....
dat je je best wel kunt vermaken .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 21:20
|
|
|
dat zelfde deed ik gisteren Erika...en ik maak me al serieus druk om bepaalde schrijfsels op het forum.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 22:49
|
|
|
Gezellig dat je terug bent, Erika!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 00:33
|
|
|
of toeval bestaat... Ik ging vandaag naar een conferentie, alles goed gepland, maar toch nog wat hektisch bij het vertrekken, zoals steeds moeten vrouwen altijd nog wat doen aleer ze vertrekken toch? ik had de route al op routeplanner bekeken voor de afstand en tijd te bepalen. Normaal 1 uur en een kwart. steek ik mijn tomtom in en stuurt hij me andere kant uit.. weergave 3 kwartier wow, dat is heel wat beter... richting eindhoven en dan richting maaseik eenmaal de ring van eindhoven voorbij stond hij ineens weer op 3 kwartier Dat kon toch niet? begon ik me daar toch te ergeren. ik wou op tijd zijn. Gelukkig waren we er net op tijd toen de spreker het Woord nam. tijdens de lunch hoorde ik vage verhalen over files van meer dan een uur. Nadien, toen ik dan weg naar huis nam, langs de andere weg die ik normaal 's morgens had willen nemen, zag ik een kilometers lange file op de andere rijstrook... maw ik kwam ineens tot het besef, dat als ik vanmorgen niet naar men tomke had geluisterd dan had ik daar ook ingestaan.
Zeg nu eerlijk.. toeval? God zorgt echt in alle details voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 20:17
|
|
|
We zijn toch Kampioen geworden en niet zo maar een Kampioen, nee WERELDKAMPIOEN. Wereldkampioen robotvoetbal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 20:23
|
|
|
XABIA794 schreef: | of toeval bestaat... Ik ging vandaag naar een conferentie, alles goed gepland, maar toch nog wat hektisch bij het vertrekken, zoals steeds moeten vrouwen altijd nog wat doen aleer ze vertrekken toch? ik had de route al op routeplanner bekeken voor de afstand en tijd te bepalen. Normaal 1 uur en een kwart. steek ik mijn tomtom in en stuurt hij me andere kant uit.. weergave 3 kwartier wow, dat is heel wat beter... richting eindhoven en dan richting maaseik eenmaal de ring van eindhoven voorbij stond hij ineens weer op 3 kwartier Dat kon toch niet? begon ik me daar toch te ergeren. ik wou op tijd zijn. Gelukkig waren we er net op tijd toen de spreker het Woord nam. tijdens de lunch hoorde ik vage verhalen over files van meer dan een uur. Nadien, toen ik dan weg naar huis nam, langs de andere weg die ik normaal 's morgens had willen nemen, zag ik een kilometers lange file op de andere rijstrook... maw ik kwam ineens tot het besef, dat als ik vanmorgen niet naar men tomke had geluisterd dan had ik daar ook ingestaan.
Zeg nu eerlijk.. toeval? God zorgt echt in alle details voor je |
ja mooi he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 20:38
|
|
|
ik kom hier anders nooit zodoende dat mijn mooiste moment al afgelopen woensdagmorgen was toen mijn "nieuwe" piano op een speciale plank netjes door de piano-verhuizers over de onderkant van het raamkozijn naar binnen werd gegleden en met wat mankracht zacht op de vloer landde en zo goed als niet ontstemd was door de verhuizing!! (spaart weer stemkosten )
kortom: i luv it when a plan comes together
groete,
k.
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op zondag 24 juni 2012, 22:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 20:47
|
|
|
KEITH722 schreef: | ik kom hier anders nooit zodoende dat mijn mooiste moment al afgelopen woensdagmorgen was toen mijn "nieuwe" piano op een speciale plank netjes door de piano-verhuizers over de onderkant van het raamkozijn naar binnen werd gegleden en met wat mankracht zacht op de vloer landde en zo goed als niet ontstemd was door de verhuizing!! kortom: i luv it when a plan comes together
groete,
k. |
wanneer is je eerste huiskamer..eh...slaapkamer concert???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 20:53
|
|
|
TINK100 schreef: | wanneer is je eerste huiskamer..eh...slaapkamer concert??? |
slaapkamerconcert? ik huur de arena af!!, (Wibi dan maar opgeschoven naar later in het jaar ) maar natuurlijk eerst wat lessen volgen...
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op zondag 24 juni 2012, 22:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:14
|
|
|
KEITH722 schreef: | slaapkamerconcert? ik huur de arena af!!, (Wibi dan maar opgeschoven naar later in het jaar ) maar natuurlijk eerst wat lessen volgen... |
kan ik al kaartjes bestellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:23
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | kan ik al kaartjes bestellen |
voorinschrijving begint pas over een jaartje of wat, ahhhh...
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op zondag 24 juni 2012, 22:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:28
|
|
|
Het gesloten worden van de topic sex voor het huwelijk.
Ik dank christian match. En hebt respect voor hun keuze op het goede moment.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 25 juni 2012, 00:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 00:22
|
|
|
Dat ik echt een topdag gehad heb en daar heerlijk op kan teren wanneer ik morgen en wrs ook dinsdag uit logeren ben Het is iig de bedoeling dat ik dinsdag weer thuis ben. En wees gerust...laptop gaat niet mee...
En niet teveel schrijven hier hè, anders heb ik zoveel bij te lezen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 25 juni 2012, 00:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 01:48
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Het gesloten worden van de topic sex voor het huwelijk.
Ik dank christian match. En hebt respect voor hun keuze op het goede moment. |
Ben het roerend met je eens... Het is een bewuste keuze van mij dat op zondag zo weinig mogelijk de pc aan staat... Toch gebeurde dit even 11 uur... En toen las ik de reactie van Willemijn...Iets over Gods dag... Dat bedroefde me ook... Ik wilde eerst nog reageren, maar besloot dat niet meer te doen... En kort daarna...kwam er een slot op...Ja..dat moest ... Ik was blij ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 02:04
|
|
|
Prachtige klassiekers gezien vanavond....
En....hele grote opluchting...dat ik zag dat iemand niet meer op het forum is, toen ik vanavond laat inlogde. Ja, misschien mag ik dat niet zeggen. Maar ik was een paar dagen geleden wel op een punt, dat ik er eventjes écht last van had...
Maar ja, weer wat geleerd....had meteen al de volle laag moeten geven...
Fijne Vredige nacht!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 25 juni 2012, 10:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 11:09
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ben het roerend met je eens... Het is een bewuste keuze van mij dat op zondag zo weinig mogelijk de pc aan staat... Toch gebeurde dit even 11 uur... En toen las ik de reactie van Willemijn...Iets over Gods dag... Dat bedroefde me ook... Ik wilde eerst nog reageren, maar besloot dat niet meer te doen... En kort daarna...kwam er een slot op...Ja..dat moest ... Ik was blij ja... |
zoist sealover..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 11:10
|
|
|
HEIDE115 schreef: | zoist sealover.. |
Heide....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 15:28
|
|
|
Mijn mooiste moment, ja, ik heb er zóveel, maar de mooiste tot nu toe vandaag was, toen ik mij dit bijbelgedeelte herinnerde: Fil 4: 4-9, 4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! Dit is een gebod, het staat in de gebiedende wijs..wat is er nu een mooier gebod.. 5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. weer een gebod.. De Here is nabij. Een belofte en een feit 6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. Een geruststelling en Twee geboden.. 7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus. Een belofte 8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; een gebod dat je je goede zaken moet bedenken 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing weer een gebod, leven naar God's wil cq geboden... en de God des vredes zal met u zijn. En weer een belofte...!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 25 juni 2012, 15:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 15:39
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Mijn mooiste moment, ja, ik heb er zóveel, maar de mooiste tot nu toe vandaag was, toen ik mij dit bijbelgedeelte herinnerde: Fil 4: 4-9, 4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! Dit is een gebod, het staat in de gebiedende wijs..wat is er nu een mooier gebod.. 5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. weer een gebod.. De Here is nabij. Een belofte en een feit 6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. Een geruststelling en Twee geboden.. 7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus. Een belofte 8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; een gebod dat je je goede zaken moet bedenken 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing weer een gebod, leven naar God's wil cq geboden... en de God des vredes zal met u zijn. En weer een belofte...! |
Amen en heel mooi
|
|
Naar boven |
|
|