Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:08
|
|
|
Bij ons nederlanders is het ook gewoon nooit goed met het weer, of tis te koud,of t is te warm,het regent teveel, het regent te weinig....
Terwijl ik zelf ook al weken loop te klagen dat het zo kou is hier kreeg ik gisteren een mailtje van mijn nichtje die sinds 2 jaar zendelinge is in Sudan met het volgende stukje erin:
Wist je dat: - ik nu mijn koortsthermometer kan gebruiken om de temperatuur buiten te meten. - die thermometer direct bij 38 graden start. - het gisteren (maandag) om 16.00u nog 41,7 graden buiten in de schaduw was - het dan binnen met 39,2 graden best koel aanvoelt - mijn tenen deze dagen brandend aanvoelen in de schaduw - ik de hele dag niet alleen mijn haar maar mijn hele lichaam geföhnd krijg als ik buiten loop - ik na 3 liter water gestopt ben met tellen hoeveel ik drink per dag - we geprobeerd hebben volgens een tropenrooster te werken - dat dat niet meevalt als het om 11u al 40 graden buiten is - we visioenen van een zwembad in de compound en waterijs hebben - het douchewater 's avonds zo warm is, dat ik er koud water bij wil mengen - dit niet kan, omdat dat water al het koude water is - ik nu maar gestopt ben met de temperatuur te meten, want daar krijg ik het ook niet koeler van - ik allerlei nieuwe ontdekkingen doe over warmte - de blaadjes aan de bomen ook echt warm aanvoelen - je je voor je gevoel kan branden aan een plastic stoel die in de schaduw staat - het nu onmogelijk is om de latrinedeur na 13.00u met je handen te openen zonder dat er gelijk blaren op je handen staan - ook de Dinkas zich niet kunnen herinneren wanneer het voor het laatst ZO warm was
En zo zie je maar, een hollander heeft nu eenmaal altijd iets te klagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:09
|
|
|
INKA401 schreef: | arnhem | weer eens wat anders he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:10
|
|
|
INKA401 schreef: | arnhem |
Ja, lekker in de buurt voor sommigen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:10
|
|
|
HAAS141 schreef: | sandra ex cm komt ook! |
Wie Sandra of de ex van Sandra of.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:11
|
|
|
oké, ik geef toe ... na 4 jaar lid te zijn ben ik écht wel een beetje verslaafd aan cm ... nou ja ... nee niet verslaafd ... maar heb inmiddels veel vrienden hier op cm ... thats it ... en die kun je toch niet missen hé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:12
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Wie Sandra of de ex van Sandra of..... |
Sandra206..die vorige week nog even 3 dagen kwam gluren hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:19
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | En weer ff terug naar het stapavondje
Tot zover hebben aangemeld
henk710 & Robbedoes Syla & vriend Rellok Raps Clowntje & Roos Chhatuliem Bert Sarijs Trijnie
En met vraagteken
Leanne Marijan Klaas Glen en Arienne
Willen der genen met het vraagteken bij hun naam nog even laten weten of ze wel of niet mee gaan?
En zijn er nog meer mensen die mee willen en niet op het lijstje staan?? Laat het even weten via het forum... |
Haal mij maar van de lijst, 'k vind het toch wel ver. Alvast heel plezier in Groningen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:24
|
|
|
De Winter vraagt vrouw met hoofddoek in parlement weg te gaan
Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter heeft in het Vlaams parlement uitgehaald naar een vrouw met hoofddoek die in de publiekstribune de plenaire zitting van het parlement volgde. Dewinter eiste dat de vrouw uit respect voor het parlement haar hoofddoek zou uitdoen of de publiekstribune zou verlaten. Parlementsvoorzitter Jan Peumans (N-VA) liet het niet zover komen en snoerde Dewinter de mond. Publiek toegankelijk De plenaire zitting van het Vlaams parlement is publiek toegankelijk. Vandaag zat er op de publiekstribune een vrouw met een hoofddoek. Dat kon voor Filip Dewinter niet door de beugel. \"Ik vind dat wanneer moslima\'s plaatsnemen op de publieke tribunes, zij op zijn minst het respect zouden mogen hebben om hun hoofddoek af te doen\", aldus Dewinter. Neutraliteit Volgens Dewinter geldt er neutraliteit op de publieke tribunes. \"Dat staat in het reglement. Als dat geldt voor manifestanten van allerlei slag, dan geldt het ook voor moslima\'s die hier een politiek symbool dragen wanneer ze hier verschijnen met een hoofddoek\", aldus Dewinter. De oproep van Dewinter veroorzaakte de nodige rumoer in het Vlaamse halfrond. De vrouw in kwestie leek ook geschrokken door de uithaal van Dewinter, maar weigerde haar hoofddoek af te zetten of de zitting te verlaten. Peumans snoert Dewinter de mond Parlementsvoorzitter Jan Peumans greep in en nam de verdediging van de moslima op zich. \"Ik heb de orde in deze vergadering. Het stoort me helemaal niet dat deze mevrouw met een hoofddoek op de publiekstribune zit. Bovendien richt u zich tot iemand die zich niet publiekelijk kan verdedigen\", zo snoerde Peumans Dewinter de mond. De interventie van Peumans oogstte applaus op alle banken, ook bij de oppositiepartijen, behalve natuurlijk bij het Vlaams Belang. Daar werd furieus gereageerd. \"Wij zijn parlementsleden in ons eigen parlement! Wij bepalen hier de regels!\", tierde Dewinter. \"Moslima\'s met een hoofddoek op de publieke tribune horen hier, wat mij betreft, niet thuis\", besloot hij. \"Wansmakelijk en brutaal\" Groen!-fractieleider Filip Watteeuw was achteraf helemaal niet te spreken over de uithaal van Dewinter. \"Wansmakelijk en brutaal\", aldus Watteeuw. \"Het Vlaams Belang trekt de racistische lijn van het Vlaams Blok door. Door op een dergelijke brutale manier uit te halen naar een moslima op de publiekstribune ontmaskert Dewinter vooral zichzelf en zijn eigen partij\", aldus Watteeuw. \"Wanneer een moslima de debatten in het Vlaams Parlement volgt en dus interesse toont voor de werking van onze instellingen, is het opnieuw niet goed voor Dewinter en het Vlaams Belang. Het Vlaams Belang is enkel geïnteresseerd in het culpabiliseren van de Vlaamse moslims\", meent Watteeuw.
De hoofddoek wordt rechtstreeks gekoppeld aan een geloof. Zo zijn er vele geloofssymbolen die mensen dragen als sieraad. Wat zal de volgende stap van De Winter en anderen met zijn gedachtengoed zijn? En hoever gaan zij hierin? Want het gaat blijkbaar om bepaalde symbolen die een geloofsstatus weergeven. Maar is de stropdas die hijzelf draagt ook niet een bepaald symbool voor een zekere status? Wat me weer even op de tribune brengt...want zou er werkelijk nooit iemand met een pet op zitten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:25
|
|
|
IMRE695 schreef: | Mèt slagroom op de appeltaart? |
met slagroom.
en wat ook natuurlijk kan: verse snert met rookworst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:27
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Haal mij maar van de lijst, 'k vind het toch wel ver. Alvast heel plezier in Groningen! | okidoki gaan we jou schrappen, jammer hopenlijk tot een volgende keer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:28
|
|
|
En weer ff terug naar het stapavondje
Tot zover hebben aangemeld
henk710 & Robbedoes Syla & vriend Rellok Raps Clowntje & Roos Chhatuliem Bert Sarijs Trijnie
En met vraagteken
Leanne Klaas Glen en Arienne
Willen der genen met het vraagteken bij hun naam nog even laten weten of ze wel of niet mee gaan?
En zijn er nog meer mensen die mee willen en niet op het lijstje staan?? Laat het even weten via het forum...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:56
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Bij ons nederlanders is het ook gewoon nooit goed met het weer, of tis te koud,of t is te warm,het regent teveel, het regent te weinig....
Terwijl ik zelf ook al weken loop te klagen dat het zo kou is hier kreeg ik gisteren een mailtje van mijn nichtje die sinds 2 jaar zendelinge is in Sudan met het volgende stukje erin:
Wist je dat: - ik nu mijn koortsthermometer kan gebruiken om de temperatuur buiten te meten. - die thermometer direct bij 38 graden start. - het gisteren (maandag) om 16.00u nog 41,7 graden buiten in de schaduw was - het dan binnen met 39,2 graden best koel aanvoelt - mijn tenen deze dagen brandend aanvoelen in de schaduw - ik de hele dag niet alleen mijn haar maar mijn hele lichaam geföhnd krijg als ik buiten loop - ik na 3 liter water gestopt ben met tellen hoeveel ik drink per dag - we geprobeerd hebben volgens een tropenrooster te werken - dat dat niet meevalt als het om 11u al 40 graden buiten is - we visioenen van een zwembad in de compound en waterijs hebben - het douchewater 's avonds zo warm is, dat ik er koud water bij wil mengen - dit niet kan, omdat dat water al het koude water is - ik nu maar gestopt ben met de temperatuur te meten, want daar krijg ik het ook niet koeler van - ik allerlei nieuwe ontdekkingen doe over warmte - de blaadjes aan de bomen ook echt warm aanvoelen - je je voor je gevoel kan branden aan een plastic stoel die in de schaduw staat - het nu onmogelijk is om de latrinedeur na 13.00u met je handen te openen zonder dat er gelijk blaren op je handen staan - ook de Dinkas zich niet kunnen herinneren wanneer het voor het laatst ZO warm was
En zo zie je maar, een hollander heeft nu eenmaal altijd iets te klagen |
pffffff ... já hollanders hebben nu eenmaal áltijd wat te klagen ... is het niet over dit, dan is het wel over dat ... puur hollands ... maar je komt er wel achter als je je grenzen verbreed hoor, en ik denk nu aan de perioden dat ik werkzaam was in saudi-arabié ... in de warmste maand augustus blijft het daar s'nachts 38 graden ... overdag moest ik werken ... ik begon om 7 uur in korte broek en shirt , om 10 over zeven ging mijn shirt uit, en mijn korte broek kon je om half acht uitwringen ... jullie snap? en tóch wende ik daar érg snel aan ... ik ben 13 keer voor mijn werk daar geweest, en kan daardoor véél beter tegen de warmte dan tegen de kou ... ik vind de sneeuw super mooi ... schaatsen? ... helemaal top ... maar voor mijn werk? ... 3 keer niks ... als zelfstandige kost het mij handen vol geld ... vanwege de vorst kan er niet gebouwd worden ... dan nog een paar klanten die vanwege de resessi niet kunnen betalen, en het plaatje is compleet ... grrrr ... sorry dat ik even klaag ... maar tis de realiteit. vorig jaar september heb ik een reis geboekt naar oostenijk ... ik heb gelukkig mijn centjes daarvoor gereserveerd ... en volgende week is het dan zover ... samen met mijn vriendin en kids op wintersport ... k'heb er waanzinnig veel zin in hoor ... maar heb nú nog zoiets van ... oeps ... koud hé? ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 20:25
|
|
|
MARISKA601 schreef: | met slagroom.
en wat ook natuurlijk kan: verse snert met rookworst. |
Wat is de winter toch mooi! Warm appelgebak met slagroom, verse snert met rookworst, fietsen door de sneeuw en dan ook nog iemand kunnen helpen met een warm kledingstuk. I am on my way.... eh....morgen dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 20:28
|
|
|
IMRE695 schreef: | Wat is de winter toch mooi! Warm appelgebak met slagroom, verse snert met rookworst, fietsen door de sneeuw en dan ook nog iemand kunnen helpen met een warm kledingstuk. I am on my way.... eh....morgen dan.
|
Wat is de winter toch vervelend Van uitstel komt afstel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 20:39
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zonder dat je erbij was, veronderstel je dat ze alleen mij maar niet lief vond? Domme opmerking joh. Je weet niet eens waar het over gaat. |
Je bent voorganger dus een beetje vergadercultuur zal je niet vreemd zijn. Vergaderboeren, en ik ben er helaas een, weten dat het een standaardgrapje is dat wanneer iemand het over wij heeft, terwijl hij zichzelf bedoelt. Dat is de reden dat er verwezen wordt naar de pluralis majestatis, het majesteitelijk meervoud. Ik had verwacht dat je dat wel zou begrijpen maar dat was een vergissing kennelijk. Maar om nou meteen een waardeoordeel als domme opmerking samen met een opmerking als joh uit te spreken, vind ik merkwaardig. En van Reiki heb ik geen verstand , dus dan is het beter de mond maar dicht te houden. Omdat ik kennelijk zo dom was een opmerking te maken die je niet begreep, heb ik het maar even uitgelegd.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 20:46
|
|
|
Hoii Allemaal:
Het was een fijne Gebedsroom vanavond! Bedankt dat jullie er waren
Op verzoek van Gebedsroombezoekers, nu elke donderdagavond van 20.00 uur-21.00 uur Gebedsroom.
Warme groetjes van Martha en Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 11 februari 2010, 20:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 20:50
|
|
|
Was er laatst niet iemand ontslagen omdat ie een kruisje droeg? Pfff weet het hele verhaal niet meer, ben echt vergiet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLAUDIA469
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:05
|
|
|
PIETER649 schreef: | Deze week weer een vervolg op de soap die afgelopen zomer speelde. Laura Dekker, 14 jaar, wil graag een wereldreis maken, solo met een zeiljacht. Uiteraard maakt iedereen zich daar druk om, ze is onder beheer van jeugdzorg gesteld en die stelden dat zij te weinig ervaring had. Nu staat jeugdzorg bekend om hun nautische kennis, dus het zal best zo zijn. Gelukkig mag Laura van jeugdzorg wel op reis als ze meer ervaring heeft... dus legt jeugdzorg haar boot aan de ketting en geeft haar een vaarverbod.
Van pure ellende is Laura weggelopen en via St Maarten vandaag weer in Nederland gearriveerd. Omdat er geen wachtlijsten bestaan bij jeugdzorg en justitie kon zij vanmiddag direct voorgeleid worden bij de rechtbank. De verwachting is dat Laura als onhandelbare tiener uit huis word geplaatst. Evenals tientallen andere moeilijk opvoedbare meisjes zal ze dan wel in een jeugdgevangenis geplaatst worden omdat jeugdzorg op dit terrein toevallig wel een wachtlijst heeft. Dan zit ze in ieder geval droog als het regent, tussen andere meisjes met vergelijkbare problemen zoals loverboys, prostitutie, drugsgebruik etc.
Triest dat in Nederland een meisje met pit zo kapot gemaakt moet worden. Het sterft in Nederland al van de vegeterende ongeinteresseerde asociale jeugd... wees er nou eens trots op dat er 1 tussen zit die ergens anders over droomt dan een ontmoeting met een popster! Dit meisje hoefde geen subsidie, wou alles alleen doen maar word nu geslacht door het systeem. |
Kinderen op die leeftijd zijn nog gewoon leerplichtig hoor, dat heeft niets met asociale jeugd. Trots op haar ben ik niet. Dit is een ontiegelijk verwend meisje wat gewend is dr zin door te drammen. Door dit soort meisjes komen er dus wachtlijsten en zijn er mensen die langer moeten wachten op onderzoeken en uitslagen. Als je Henk (Visser?) hoort hoe die heeft afgezien met zn reis rond de wereld en hoe hij er af en toe uitzag op foto's en beelden........ Wil deze Laura dit beter kunnen dan Henk? Kom op, terug op aarde. Ik hoop dat strakjes, als mn kinderen wat ouder zijn, heerlijk dromen over een ontmoeting met hun favoriete popster, zwijmelend rond het fietsenhok hangen omdat daar DE hunk is, uit de klas wordt gestuurd omdat ze teveel giebelen. Want dat hoort bij de ontwikkeling van een puber!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:10
|
|
|
-----
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 11 februari 2010, 21:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:15
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Aardig artikel: http://www.trouw.nl/digitalekrant/TR/20100209___/1_002/article8_image.html
Thomas |
Betaald laten lezen....een NOKje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:16
|
|
|
CLAUDIA469 schreef: | Kinderen op die leeftijd zijn nog gewoon leerplichtig hoor, dat heeft niets met asociale jeugd. Trots op haar ben ik niet. Dit is een ontiegelijk verwend meisje wat gewend is dr zin door te drammen. Door dit soort meisjes komen er dus wachtlijsten en zijn er mensen die langer moeten wachten op onderzoeken en uitslagen. Als je Henk (Visser?) hoort hoe die heeft afgezien met zn reis rond de wereld en hoe hij er af en toe uitzag op foto's en beelden........ Wil deze Laura dit beter kunnen dan Henk? Kom op, terug op aarde. Ik hoop dat strakjes, als mn kinderen wat ouder zijn, heerlijk dromen over een ontmoeting met hun favoriete popster, zwijmelend rond het fietsenhok hangen omdat daar DE hunk is, uit de klas wordt gestuurd omdat ze teveel giebelen. Want dat hoort bij de ontwikkeling van een puber!!!! |
(Henk de Velde)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:22
|
|
|
MARIO216 schreef: | (Henk de Velde) |
Laura lijkt mij een verwend meisje dat haar zin door wil drijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLAUDIA469
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:26
|
|
|
Een lastig onderwerp waar ik dus ook al heel erg lang mee loop. Keer op keer vergeven geven aan iemand maar die boort het steeds weer in de grond. Wat is het doel van vergeven als die persoon zelf er niet door verandert en jou het leven zuur blijft maken? Moet je dat dan je hele leven meedragen? Ik denk zelf dat als je God uitlegt dat je in sommige gevallen niet kunt vergeven dat Hij dat heel goed begrijpt en je dat ook niet kwalijk neemt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLAUDIA469
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:28
|
|
|
juustem Mario, kon er niet meer opkomen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:33
|
|
|
Van de CD Dicterbij van Ralph van Manen, het lied Vroeger.
Weet je nog dat vroeger alles anders leek dan nu We konden altijd blijven dromen Buiten was de speelplaats, het leven was een spel Waaraan geen einde leek te komen
De wereld was een paradijs Het leven een ontdekkingsreis
Naar dat leven wil ik soms wel even terug Los van alle vragen sla ik in mijn droom die brug Naar dat leven, los van alle ruis Het verleden wordt weer heden Ik ben weer thuis
De wereld was vol mensen en we hoorden bij elkaar We waren onbezorgd en zagen nog geen kleuren Oorlogje spelen, zonder gevaar We waren veilig, niets kon ons gebeuren
Die onbezorgdheid van een kind Is wat ik zoek en nergens vind
Naar dat leven wil ik soms wel even terug Los van alle vragen sla ik ing mijn droom die brug Naar dat leven, los van alle ruis Het verleden wordt weer heden Ik ben weer even thuis Ik zou wel willen dat het was zoals toen, Een traan verdween door je moeders zoen
En als troost een koekje en een kopje thee Daarna op de fiets met je vader mee Je kleine handen stevig in z'n zij Er was geen papa zo sterk als die van mij Hij was groot en ik was klein en zo zou het altijd zijn!
Die onbezorgdheid van een kind Is wat ik zoek, is wat ik zoek en nergens vind
Naar dat leven.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:37
|
|
|
CLAUDIA469 schreef: | Wat is het doel van vergeven als die persoon zelf er niet door verandert en jou het leven zuur blijft maken? Moet je dat dan je hele leven meedragen? | Vergeven heeft ook een reinigende factor voor jezelf. Je kunt door vergeving je zelf en je relatie met God zuiver zien te houden zeg maar. Vergeven is dus niet enkel een daad ten behoeve van de ander.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLAUDIA469
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:40
|
|
|
De vraag kan ik me wel voorstellen, loop daar beetje tegenaan bij het zoeken hier op CM. Heb in het verleden (geloofde wel iets maar wat dat wist ik niet) op andere datingsites gezeten. Dat je dan iemand vindt waar je een relatie mee krijgt die op zondag met je mee gaat naar de kerk is klein. Nu ben ik op dit moment niet zo dateterig maar vorig jaar wel. Heb toen iemand leren kennen waarvan is zn profiel stond dat ie Christen is maar af en toe maar naar de kerk gaat. In de praktijk heb ik nauwelijks gemerkt dat ie wat deed met het geloof. Als ie bij mij was gingen we naar mijn kerk maar bij hem zijn we maar 1x op aandringen van mij naar de kerk geweest. Daarom misschien dat God beter vond dat het uit ging
Het is voor mij heel dubbel, want ieder gelooft op zijn manier en als je veel werkt ben je weleens blij dat je kan uitslapen. Maar aan andere kant, je zit hier wel op een christelijke site, dan verwacht ik mensen die serieus met het geloof bezig zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:42
|
|
|
HENK710 schreef: | Betaald laten lezen....een NOKje |
Tja, ik ben Trouwlezer foutje....
en Nokje mag ik niet zeggen, dat is Niet OK! En wat jij schreef al helemaal niet
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLAUDIA469
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:44
|
|
|
HENK710 schreef: | Vergeven heeft ook een reinigende factor voor jezelf. Je kunt door vergeving je zelf en je relatie met God zuiver zien te houden zeg maar. Vergeven is dus niet enkel een daad ten behoeve van de ander. |
Ik zie mijn relatie toch wel redelijk zuiver met God, ook zonder die vergeving. Ik weet vrijwel zeker dat Hij snapt waarom ik (en andere mensen die ook met zoiets worstelen) iets niet kan vergeven....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:47
|
|
|
CLAUDIA469 schreef: | Ik zie mijn relatie toch wel redelijk zuiver met God, ook zonder die vergeving. Ik weet vrijwel zeker dat Hij snapt waarom ik (en andere mensen die ook met zoiets worstelen) iets niet kan vergeven.... |
Dan is het toch goed?!
|
|
Naar boven |
|
|