ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 20 augustus 2012, 20:25

MAMALOE463 schreef:
Ja dat is het, ik voel me beduvelt door hem, want twee weken geleden kwam ik er eigenlijk achter en toen zei hij dat hij het niet meer zou doen en ben ik heel duidelijk geweest en er consequenties aan gehangen dat als ik hem weer zou betrappen dat hij dan zijn mobiel en zijn tablet voorlopig in kon leveren bij mij als straf.

Nu heeft hij ontslag gehad op de camping waar hij werkte want hij liep popiejopie te doen op de camping en met een peuk in zijn mond over de camping te lopen, dus waren twee dingen, en hij had ontslag gekregen en hij rookte weer Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Voel me zo rot dat hij over verschillende dingen heeft gelogen en mij andere dingen verteld dan de waarheid Huilende smiley, smiley in tranen

Heel herkenbaar......maar weet je......het komt meestal wel goed maar sommigen hebben een wat hardere leerschool nodig en moeten hun eigen neus flink stoten.........Enne goede straf want zonder social media ben je als veertienjarige nergens........
Knipoog smiley Ik zal hier maar geen onthullingen doen als ze eenmaal de smaak van het uitgaansleven te pakken hebben........
Maar, sterkte ermee.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 20 augustus 2012, 20:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 20 augustus 2012, 20:39

MAMALOE463 schreef:
Ja dat is het, ik voel me beduvelt door hem, want twee weken geleden kwam ik er eigenlijk achter en toen zei hij dat hij het niet meer zou doen en ben ik heel duidelijk geweest en er consequenties aan gehangen dat als ik hem weer zou betrappen dat hij dan zijn mobiel en zijn tablet voorlopig in kon leveren bij mij als straf.

Nu heeft hij ontslag gehad op de camping waar hij werkte want hij liep popiejopie te doen op de camping en met een peuk in zijn mond over de camping te lopen, dus waren twee dingen, en hij had ontslag gekregen en hij rookte weer Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Voel me zo rot dat hij over verschillende dingen heeft gelogen en mij andere dingen verteld dan de waarheid Huilende smiley, smiley in tranen

Mijn kinderen hebben zoiets nooit gedaan! Engeltje smiley

Sterkte Mamaloe met je puber!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 20 augustus 2012, 21:40

JANS221 schreef:
Mijn kinderen hebben zoiets nooit gedaan! Engeltje smiley

Sterkte Mamaloe met je puber!

Serieus niet? Tell me the secret!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 20 augustus 2012, 21:44

Die van mij deden ook NOOIT zoiets!!!!!!!!

Mag het je troosten Mamaloe...dat je niet de enigste moeder bent...die dit mee maakt???( Al voelt het op dat moment wel erg zwaar)

Ik heb 3 zonen en 1 dochter....

Met de jongste hebben we ook heel wat meegemaakt...
Zou het niet graag overdoen...

Als we het nu nog eens ophalen...lachen we erom...
Maar toen bezorgde het me slapeloze nachten...

Inderdaad...groei naar het volwassen zijn...STERKTE...
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: maandag 20 augustus 2012, 22:29

Ja je gaat soms twijfelen aan jezelf, doe ik het wel goed dan, enne, ben ik nu niet te streng met zijn mobiel en tablet inleveren, maar ik heb hem van tevoren gewaarschuwd voor de gevolgen.
Dus nu een maand afkicken, geen mobiel, geen tablet.
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 20 augustus 2012, 23:02

MAMALOE463 schreef:
Ja je gaat soms twijfelen aan jezelf, doe ik het wel goed dan, enne, ben ik nu niet te streng met zijn mobiel en tablet inleveren, maar ik heb hem van tevoren gewaarschuwd voor de gevolgen.

Goede straf hoor volgens mij. Je had het van te voren aan hem verteld.....
Heb net een week vakantie achter de rug met puber van mijn lief.....
Wat kan ik er van genieten als hij moet opvoeden
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 20 augustus 2012, 23:10

MAMALOE463 schreef:

nee hoor, niet te streng.. maar consequent. Stel dat je terug was gekomen op wat je hem van te voren had gezegd dan neemt ie je de volgende keer niet meer serieus, dus super dat je je woord nakomt. Maar ik herken dat wel, dat toch nog afwegen of je het wel goed doet...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 20 augustus 2012, 23:36

MAMALOE463 schreef:

Juist goed hoor je hebt een grens gesteld en daar houdt je je aan. laat hem de consequenties maar dragen daar leert ie van
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 00:48

Mmm doet me toch goed te horen dat dit niet een te strenge aanpak is, consequent zijn betekent voor een kind ook duidelijkheid verschaffen, en duidelijkheid geeft een kind weer veiligheid dus is misschien toch wel ok zo even een maandje voor hem op de blaren zitten Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 10:41

JOL252 schreef:
nee hoor, niet te streng.. maar consequent. Stel dat je terug was gekomen op wat je hem van te voren had gezegd dan neemt ie je de volgende keer niet meer serieus, dus super dat je je woord nakomt. Maar ik herken dat wel, dat toch nog afwegen of je het wel goed doet...

Consequent zijn is niet altijd even gemakkelijk, zeker niet als je ook nog is met gevoel met je kinderen omgaat. Ik zelf merk dat het me soms evenveel pijn doet als het kind. Maar tegelijk, houden van je kind is niet dat je alles toestaat. Juist niet. Maar het met plezier uitoefenen is het niet. Maar duidelijkheid bieden vooraf is noodzaak, maar soms even moeilijk als het toepassen van de consequenties. Het blijft een boeiend onderwerp, opvoeden.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 13:29

Opvoeden is ook niet makkelijk, het gaat gepaard met vreugde en verdriet.
En consequent zijn doet mij soms inderdaad net zo veel pijn als het kind.
Maar het moet wel, kinderen in de puberteit vooral komen in die fase zoveel gevaren en verleidingen tegen op hun pad, en mijn zoon is daar nou eenmaal erg vatbaar voor, dan moet je heel erg grenzen stellen voor hem, om hem die duidelijkheid te geven die hij voor zichzelf niet kan creeeren.
En bovenal vind ik het belangrijkste wat Gods woord hierin zegt, Efeze 6 vers 4, En gij vaders, (in mijn geval moeder Knipoog smiley ) verwekt uw kinderen niet tot toorn, maar voedt hen op in de lering en vermaning des Heeren.

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op dinsdag 21 augustus 2012, 13:32
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 15:44

Alle buitenramen zemen...van een vrijstaande bungalow...
Dat is bijna anderhalf uur....( das peentjes zweten)
Daarna een asgrauwe 85 jarige client neer zien zakken op zijn bankje...omdat hij perse het onkruid wilde wieden!!!!
Gelukkig kwam de verpleegkundige....
Paniek....en zo jammer dat vermanen niet helpt..ook als je 85 bent...
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 21:41

ZEELAND736 schreef:
Daarna een asgrauwe 85 jarige client neer zien zakken op zijn bankje...omdat hij perse het onkruid wilde wieden!!!!

Haha, er is dus geen hoop meer voor mij????
Volgens mijn zonen ( en niet minder mijn schoondochters) ben ik niet weinig lastig voor mijzelf.... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 21:57

WILLEM618 schreef:
Consequent zijn is niet altijd even gemakkelijk, zeker niet als je ook nog is met gevoel met je kinderen omgaat. Ik zelf merk dat het me soms evenveel pijn doet als het kind. Maar tegelijk, houden van je kind is niet dat je alles toestaat. Juist niet. Maar het met plezier uitoefenen is het niet. Maar duidelijkheid bieden vooraf is noodzaak, maar soms even moeilijk als het toepassen van de consequenties. Het blijft een boeiend onderwerp, opvoeden.

Ben het helemaal met je eens . Houden van je kind is niet dat je alles toestaat. Integendeel zelfs. En je kind(eren) zal je daar nù niet echt dankbaar voor zijn maar later zullen ze wel zeggen ... Pa ( of ma ), hij/ zij ... had toch wel gelijk.
Maar ik kan mamaloe ook heel goed begrijpen als je diep teleur gesteld ben door je eigen kind. In eerste instantie verwacht je het niet en dan ineens word je er mee geconfronteerd.
En dat doet zeer. En daarom is het nodig om afspraken na te komen .
Dat doet bij een kind dan ook zeer maar laat het kind weten dat hij pa/ ma òòk zeer heeft gedaan. Misschien dat een kind het dan ook beter begrijpt.

Visser, die vroeger ook nog al eens een pak op z'n sodemieter kreeg en het niet altijd begreep. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:20

ZEELAND736 schreef:

Goh.......de kreet...hoe ouder hoe wijzer ....gaat dus niet altijd op
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:25

MAMALOE463 schreef:
Opvoeden is ook niet makkelijk, het gaat gepaard met vreugde en verdriet.
En consequent zijn doet mij soms inderdaad net zo veel pijn als het kind.
Maar het moet wel, kinderen in de puberteit vooral komen in die fase zoveel gevaren en verleidingen tegen op hun pad, en mijn zoon is daar nou eenmaal erg vatbaar voor, dan moet je heel erg grenzen stellen voor hem, om hem die duidelijkheid te geven die hij voor zichzelf niet kan creeeren.
En bovenal vind ik het belangrijkste wat Gods woord hierin zegt, Efeze 6 vers 4, En gij vaders, (in mijn geval moeder Knipoog smiley ) verwekt uw kinderen niet tot toorn, maar voedt hen op in de lering en vermaning des Heeren.

Het is idd erg moeilijk.
Later als ze groot zijn, zullen ze ontdekken dat je bepaalde dingen hebt gedaan uit liefde....en niet uit wrok....of wraak.
Maar dat je het gedaan hebt, om ze te helpen....
Maar nu op het moment is het zwaar voor jou om zulke beslissingen te nemen......en ze dan ook uit te voeren.....sterkte hoor!
Heel herkenbaar trouwens..... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 23:58

toen mn afwasmachine kapot ging Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 20:01

Dacht ik een hele witte was uit de machine te halen, al mijn lakens gewassen, zitten er allemaal zwarte strepen op, hoe kan dit nou weer? Huilende smiley, smiley in tranen
En mijn wasmachine is nog maar halfjaartje oud ofsoow Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 21:40

MAMALOE463 schreef:
Dacht ik een hele witte was uit de machine te halen, al mijn lakens gewassen, zitten er allemaal zwarte strepen op, hoe kan dit nou weer? Huilende smiley, smiley in tranen

Af en toe je machine op 95 graden laten draaien....dan maakt hij zichzelf van binnen en de afvoerslang weer schoon.
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 00:01

MAMALOE463 schreef:

Oei, das balen!!!! Twijfelende smiley
Het blijkt een meer voorkomend probleem te zijn. Mogelijk kun je op deze site het antwoord vinden?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=43172&start=60

Hopelijk lukt het om de strepen weg te krijgen!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 00:04

Men neme een nieuwe wasdroger,een man en een tandenborstel........man wil met borstel demonstreren hoe je het filter goed schoonmaakt.....borstel valt in gat waar filter normaal zit,hij rommelt met vliegenmepper( Smiley die vol vragen zit ),borstel valt nog dieper........man zwijgt,zet droger weer aan......die vervolgens met veel lawaai laat horen dat de tandenborstel zich momenteel ergens onder de trommel bevindt....... Geschokte, onthutste smiley

"wat zijn ogen zien vernielen zijn handen" Gefrustreerde smiley

Morgen maar eens een man bellen die echt gereedschap gebruikt........
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 07:19

INGE721 schreef:
Af en toe je machine op 95 graden laten draaien....dan maakt hij zichzelf van binnen en de afvoerslang weer schoon.

Met wat soda
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 11:08

LEANNE226 schreef:
Men neme een nieuwe wasdroger,een man en een tandenborstel........man wil met borstel demonstreren hoe je het filter goed schoonmaakt.....borstel valt in gat waar filter normaal zit,hij rommelt met vliegenmepper( Smiley die vol vragen zit ),borstel valt nog dieper........man zwijgt,zet droger weer aan......die vervolgens met veel lawaai laat horen dat de tandenborstel zich momenteel ergens onder de trommel bevindt....... Geschokte, onthutste smiley

"wat zijn ogen zien vernielen zijn handen" Gefrustreerde smiley

Morgen maar eens een man bellen die echt gereedschap gebruikt........

Hahaha, hij had toch wel zijn pyjamaatje aan he???
De man zweeg maar ik kan me jou niet volgzaam en zwijgend toe staan kijken..... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 12:14

INGE721 schreef:
Hahaha, hij had toch wel zijn pyjamaatje aan he???
De man zweeg maar ik kan me jou niet volgzaam en zwijgend toe staan kijken..... Smiley met dichtgeplakte mond

Piejamaa?neuh.......hij heeft zelf wel een bed Knipoog smiley
Ik kan niet boos worden om iets als een droger,dat is me niet belangrijk genoeg..........en volgens mij is mijn mondje wat kleiner dan mensen denken,sterker nog,ik ben vrij verlegen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 12:56

LEANNE226 schreef:
Ik kan niet boos worden om iets als een droger,dat is me niet belangrijk genoeg..........en volgens mij is mijn mondje wat kleiner dan mensen denken,sterker nog,ik ben vrij verlegen Knipoog smiley
Tja, op een forum leer een maar een klein gedeelte van iemand kennen he.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 13:33

LEANNE226 schreef:

Nooit geweten....zelfs niet gedacht!!!!!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 17:16

het slechtste moment voor heel cm:

ik ben er weer;)
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 17:24

MARISKA601 schreef:

ik ben er weer;)

Verraste, verbaasde smiley
voor mij niet hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 17:59

MARISKA601 schreef:

ik ben er weer;)

Whaaaaaaaaaa...

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 18:08

JOSINA022 schreef:
Whaaaaaaaaaa...

Clown smiley

men mag blij zijn als ik zondag weer weg ben...
rust op het forum... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 ... 230 Volgende
Pagina 173 van 230