Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 10:18
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dat ik eindelijk van cm af mag....
Reden:
De sfeer... ja ik doe er zelf aan mee... Maar ik laat mij niet vals beschuldigen door deze die en gene.
Het niet beantwoorden van mails door de redactie. Wacht al 3 maanden op antwoord van 2 mails. De mails worden blijkbaar dus niet gelezen. Of de inhoud intersseerd ze niet
Verder wens ik iedereen heel veel sterkte om dingen met de mantel der liefde te bedekken.
Op dit moment is het strand weer. Ik zou zeggen ga verder met jullie koppen in het zand steken. |
Als zo het mooiste moment van vandaag klinkt heb ik medelijden met je Het ga je goed Mariska
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op dinsdag 22 mei 2012, 11:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 10:44
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Twee vleugels heb je om te vliegen wanneer het lopen moeilijk gaat: de ene is vertrouwvol bidden want Hij is steun en toeverlaat; de ander is met humor leven want ons bestaan is soms ook grijs, maar zoveel moois is ons gegeven èn dat te weten maakt ons wijs.
Twee vleugels heb je om te vliegen wanneer het lopen moeilijk gaat: gebruik ze beide, leef van harte en weet dat boven alle kwaad er liefde is; weet je gedragen, bewaar ’t vertrouwen en de moed, dan kan je verder, licht zal dagen voor wie de dag met humor groet. |
I like this ! Thanks YES !
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 22 mei 2012, 10:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 11:26
|
|
|
Na bericht...
Mijn stalker is ook weer terug....
Ik blij dat ik weg ga....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 18:57
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dat ik eindelijk van cm af mag....
Reden:
De sfeer... ja ik doe er zelf aan mee... Maar ik laat mij niet vals beschuldigen door deze die en gene.
Het niet beantwoorden van mails door de redactie. Wacht al 3 maanden op antwoord van 2 mails. De mails worden blijkbaar dus niet gelezen. Of de inhoud intersseerd ze niet.
Verder wens ik iedereen heel veel sterkte om dingen met de mantel der liefde te bedekken.
Op dit moment is het strand weer. Ik zou zeggen ga verder met jullie koppen in het zand steken. |
Nou, leuke afscheids woorden.....maar weet je? Het is volkomen vrijwillig om op CM te zijn, als het je niet bevalt log je niet in.... Bij jou ligt dat blijkbaar anders....Je vind er niets aan zoals we lezen, doet negatief op het forum en gaat maar niet weg? En dan nog een laatste steek onder water? Beetje flauw Mariska..... Jij bent hier ook heel lang lid geweest op vrijwillige basis.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 00:06
|
|
|
M'n omaaatje van nèt 94 jr onder de wol stoppen... Oud worden willen we misschien allemaal maar oud zijn valt niet altijd mee... Vooral moeilijk als het een naast familielid betreft.... maar ook fijn wat je voor iemand kan betekenen....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op woensdag 23 mei 2012, 00:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 12:47
|
|
|
Heerlijk de deuren open gooien..over de 20%
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 13:43
|
|
|
rNet met hulp van beveiliging winkelcentrum mn autosleutel gevonden. Toch lever ik mezelf alvast maar in als verloren voorwerp, dat gaat vandaag nog wel gebeuren.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 23 mei 2012, 13:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 20:30
|
|
|
Wat een geweldig weer vandaag... èn de mazzel hebben dat je vrij ben.... Heerlijk ruim 40 km gefietst.... Koffie mee...eten mee... leesvoer mee en natùùrlijk zonnebrand crème Heerlijk een tijd aan het water gezeten..... Wat hebben we toch een mooi beroep met die onregelmatige werktijden... Zodoende was het heerlijk rustig
Maar... super dom om geen koffiebeker mee te nemen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 20:39
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 20:41
|
|
|
COOTJE711 schreef: | |
Cootje, de schone verleidster !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 20:44
|
|
|
Een lieve zoon....Mam..ik kom eraan.... Even heerlijk kunnen praten met elkaar.... Even een woord wat je weer opkrikt...en moed geeft!!!
Hij zorgde voor het eten.... Alstie weggaat...3 dikke kussen... ""Mam...als er weer iets is, mag je me altijd bellen!!!""
Dank lieverd...dat je er was!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 22:41
|
|
|
MIjn eerste aardbei geproeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 22:42
|
|
|
JOL252 schreef: | rNet met hulp van beveiliging winkelcentrum mn autosleutel gevonden. Toch lever ik mezelf alvast maar in als verloren voorwerp, dat gaat vandaag nog wel gebeuren. |
OKe kom ik je wel ophalen! Je bent een leuke dame. Voor de gezellig heid, voor iemand er iets geks van maak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 22:45
|
|
|
JOL252 schreef: | rNet met hulp van beveiliging winkelcentrum mn autosleutel gevonden. Toch lever ik mezelf alvast maar in als verloren voorwerp, dat gaat vandaag nog wel gebeuren. |
Heb je je hart verloren aan die beveiligingsmedewerker dan?.... Je hebt die sleutel immers gevonden..... Maar nu wel jezelf inleveren??....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 22:50
|
|
|
NICKY298 schreef: | OKe kom ik je wel ophalen! Je bent een leuke dame. Voor de gezellig heid, voor iemand er iets geks van maak |
haha, nou dank je. een dame nog wel. Gezellig dat je me komt ophalen maar het werd niet gekker dan m'n autosleutel dus afdeling gevonden voorwerpen werd het niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 22:52
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Heb je je hart verloren aan die beveiligingsmedewerker dan?.... Je hebt die sleutel immers gevonden..... Maar nu wel jezelf inleveren??.... |
lol... wie zegt dat het een vent was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 23:44
|
|
|
JOL252 schreef: | lol... wie zegt dat het een vent was | Tsja, zou jij jezelf ook bij een vrouw willen inleveren dan? ........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 23:53
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Tsja, zou jij jezelf ook bij een vrouw willen inleveren dan? ........ |
nee.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 23 mei 2012, 23:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 00:10
|
|
|
JOL252 schreef: | nee. |
Nee, daar was ik ook al helemaal vanuit gegaan. Dus vandaar ook die veronderstelling dat het wel een man moest zijn
Ahum, ff ontopic maar weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 14:31
|
|
|
Lekker met een vriend aan het klussen geweest. Terwijl hij afgelopen zaterdag nog in zorgelijke toestand naar het ziekenhuis was vervoerd! Het klussen was al een mooi moment maar dat hij er weer “gewoon” was maakte het wel tot het mooiste moment van vandaag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 20:33
|
|
|
In het plaatselijke sufferdje een paar geweldige woorden tegenkomen. roodsprietwespbij witbaardzandbij bleekvlekwespbij kortsprietwespbij roodzwarte dubbeltand................
Voor een fanatiek spelletjes mens als ik ben......om te
zulke mooie letters heb ik nooit met scrabble of feuten......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 22:46
|
|
|
INGE721 schreef: | In het plaatselijke sufferdje een paar geweldige woorden tegenkomen. roodsprietwespbij witbaardzandbij bleekvlekwespbij kortsprietwespbij roodzwarte dubbeltand................
Voor een fanatiek spelletjes mens als ik ben......om te
zulke mooie letters heb ik nooit met scrabble of feuten...... |
Wie verzint er dan ook zulke prachtige woorden???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:18
|
|
|
Mooi moment was het dat de bakker al open was vòor dat ik weg ging vanochtend. Daar was vissertje ècht niet op berekend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:19
|
|
|
Via de post...een mooie kaart van mijn zus...
ALS JE HET EVEN NIET ZIET ZITTEN....IS ER ALTIJD WEL EEN LICHTPUNTJE!!
Wat lief!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 14:21
|
|
|
MIjn mooiste moment was ... dat ze belden dat ik aangenomen ben voor de opleiding niveau C in de zorg.
mijn week maand kan niet meer stuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJADA952
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 21:42
|
|
|
NICKY298 schreef: | MIjn eerste aardbei geproeft |
heb ik ook gedaan veel lekkerder dan in de winkel.jojada 952 O wat lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 21:53
|
|
|
mijn hele dag was een mooi moment de kerkdienst was zeer goed het koffiedrinken daarna was heel gezellig (was jammer dat ik weer naar huis mocht) maar thuis heerlijk met de hond gewandeld en daarna op het balkon gelegen in het zonnetje in mijn nieuwe "waterkleding" met een goed boek en iets te drinken en goede muziek (waaronder de nieuwe opwekkings cd). nu is het bijna 22.00 uur en loopt mijn dag ten einde.
maar ... morgen is er nog 1
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 23:12
|
|
|
mijn mooiste moment? ik zat vanavond in de kerk, komt de overbuurman binnenstappen!!
de pastoor!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 28 mei 2012, 00:10
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mijn mooiste moment? ik zat vanavond in de kerk, komt de overbuurman binnenstappen!!
de pastoor!! |
was die nou helemáál begeesterd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|