Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 01:50
|
|
|
Echt ff zitten lachen hier net toen ik thuiskwam!!!
Echt wel komisch!!!
Quote: | Zeeland: Xabia...mag ik weten waarom die van jouw de zonnebril op heeft??????? |
hahahahahahahahahahahahahahahahah!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 1 juli 2012, 02:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 11:44
|
|
|
YES356 schreef: | = een lach,ben ik blij mee!!!!
( Ik vind het haast te belachelijk voor woorden dat ik een glimlach uit moet gaan leggen ik dacht dat een emo uitdrukking op een reactie op eerder geschreven woorden zijn) Ik voel me niet gedwongen maar gedrongen het wel te doen!!!!!
Ik ben =Blij. Met het bovenstaande. Dat CM dit topic belangrijk en mooi genoeg vind om te laten bestaan. Cm weegt daar mee zoals ik het lees de verschillende belangen van verschillende mensen af. Ik ben =blij met de gedragsregels die er in staan
En ik ben =blij met dit topic
Dus nogmaals: zi hieronder! |
Tja Yes, dan kom je gelijk bij de conclusie dat communiceren het moeilijkste is wat er is......Wat voor jou vanzelfsprekend is hoeft het dus voor een ander totaal niet te zijn en die denkt: wat bedoelt hij nu te zeggen....Jammer dat jij daar de term belachelijk dan voor gebruikt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 11:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Tja Yes, dan kom je gelijk bij de conclusie dat communiceren het moeilijkste is wat er is......Wat voor jou vanzelfsprekend is hoeft het dus voor een ander totaal niet te zijn en die denkt: wat bedoelt hij nu te zeggen....Jammer dat jij daar de term belachelijk dan voor gebruikt... |
Ja, zijn uitleg is duidelijk en verhelderend. zonder uitleg zou ik ook wel iets aanvoelen.
Ja, tis een verschil, een lachende smiley, waar duidelijk is dat je alleen even glimlacht, of een smiley bij een toch inhoudelijk belangrijk stuk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:26
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]Tja Yes, dan kom je gelijk bij de conclusie dat communiceren het moeilijkste is wat er is......Wat voor jou vanzelfsprekend is hoeft het dus voor een ander totaal niet te zijn en die denkt: wat bedoelt hij nu te zeggen....Jammer dat jij daar de term belachelijk dan voor gebruikt...
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zondag 15 juli 2012, 08:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:56
|
|
|
NICKY298 schreef: | Lieve Willemijn.
Ik hoop dat je leert om niet overal iets achter te zoeken!!! en ook niet meer stiekum iets zeggen en iets anders bedoelen. dat is niet leuk.
en je heb er niks aan.
gods zegen. |
Lieve Nicky,
Als je mij zou kennen zou je weten dat ik niet overal wat achter zoek, integendeel zelfs......ik hou wel van de discussie en het scherpen van elkaar.......bedoel je dat soms met overal wat achter zoeken? En iets stiekem zeggen terwijl ik het anders bedoel? Ook dat doe ik niet, ik ben nl vrij direct.....ik heb juist een hekel aan verborgen boodschappen........en nee, ik ben ook geen meeprater..... Dus ik zou zeggen oordeel niet over iemand die je amper kent....Dat is inderdaad niet leuk...... Daar heb je inderdaad niets aan.......daar heb je groot gelijk in..... Dus ik zou het prettig vinden als je die stukjes dan ook niet meer over mij schrijft....het heeft geen meerwaarde, het is ook niet zo, en je kent me helemaal niet......en ik heb verder ook geen zin om me tegen jou te verdedigen.......... Ik merk een beetje stemmingmakerij op het forum.....tegen mij....... Als dit de manier is waarop je als christenen met elkaar omgaat?????? Dan zijn al die mooie praatjes op het forum toch ook niets waard?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 1 juli 2012, 16:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:59
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Xabia...mag ik weten waarom die van jouw de zonnebril op heeft??????? |
de knipoog is voor yes, omdat ik al door had dat ie blij was... en de zonnebril is naar "bikernormen" voor mij als betekenis van.... cool !!! en cool wilt zeggen ..... kortom gewoon gezellig ff
en dit is pas idioot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 17:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | het is ook naar Nicky, vooral omdat mijn intenties totaal anders zijn dan uitgelegd wordt door sommige mensen... maar, het zij zo....... |
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zondag 15 juli 2012, 08:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 17:14
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]Misschien is een uitleg even beter op zijn plaats Yes.....In plaats van een flauwe smiley?
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zondag 15 juli 2012, 08:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 17:28
|
|
|
JOL252 schreef: | Nicky schreef:
Hoeft niet altijd Nicky, een conflict hoeft geen scheiding of scheuring te betekenen of dat je "uit God vandaan" zou zijn, maar een moment om tot een oplossing te komen met elkaar... Als dat dan ook maar zou gebeuren ....
Verder ben ik van mening dat ons onderwerp echt wel verder kan ondanks de mysterieuze lach... |
dat is een lach waard
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zondag 15 juli 2012, 08:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 19:09
|
|
|
En Heide ,
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zondag 15 juli 2012, 08:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 19:10
|
|
|
geen gekke dingen denken he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 20:40
|
|
|
terug naar het onderwerp aub..... christelijke homo's..... Kan het of kan het niet en waarom wel of waarom niet? is er ook nog verschil tussen de verschillende kerken binnen nederland of is de ene toleranter dan de ander??? Hoe gaat bijv. een chr. basisschool met eeen homosexuele leerkracht om?? Kunnen zij ook in het ambt? of moeten ze er uit?? en wat nou als de dominee een homo is?? waar ligt de grens met wel of niet preken of uit het ambt zetten?? En wat nou als de homo predikant je huwelijk heeft ingezegend?? hoe zwaar weegt dat? ( niet het mijne hoor!!!)......ik gooi maar wat vragen in de groep......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 00:50
|
|
|
TINK100 schreef: | terug naar het onderwerp aub..... christelijke homo's..... Kan het of kan het niet en waarom wel of waarom niet? is er ook nog verschil tussen de verschillende kerken binnen nederland of is de ene toleranter dan de ander??? Hoe gaat bijv. een chr. basisschool met eeen homosexuele leerkracht om?? Kunnen zij ook in het ambt? of moeten ze er uit?? en wat nou als de dominee een homo is?? waar ligt de grens met wel of niet preken of uit het ambt zetten?? En wat nou als de homo predikant je huwelijk heeft ingezegend?? hoe zwaar weegt dat? ( niet het mijne hoor!!!)......ik gooi maar wat vragen in de groep...... |
Hele mooie wezenlijk belangrijke dingen die hier gesteld/gevraagd worden.!!! Mooi!!
In het eerdere stukje dat ik schreef(zie pag 3 dinsdag 19 juni 2012, 10:01 ) stonden die vragen oa ook. Ik ga dat artikel nog een opzoeken en kijken hoe het verder ging. Om te kijken wat diegene er van vond.
Wat in het stukje wat ik daarvan had overgenomen stond in elk geval veel dat erg pas bij hoe ik het zie oa. : citaat uit dat stukje:
…….. wat maakt een hetero, die zondigt, zo verschrikkelijk anders dat hij, zo zondig als hij is, wel al die dingen mag, en een homo die ook zondigt, niet? Ik bedoel wie bepaalt gradaties in de zonde? Is een leugen minder erg dan stelen? Is slaan erger dan schoppen? Is een hetero minder zondig dan een homo? Nee. Elke zonde leidt tot de dood en de Here God haat elke zonde…………
Ik hoop dat ik dat artikel nog weer kan vinden.
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op maandag 2 juli 2012, 01:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 07:53
|
|
|
Helaas Wij Mogen dat ook niet, net zo min dat zij dat mogen. Zondigen
Wij moeten volgens God naar zijn woord gaan leven en daar in gaan kastijen. En ja dat word een karwij en veel opnieuw beginnen. En steeds Jezus zoeken en om zijn kracht vragen!
Zo lees ik de bijbel.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op maandag 2 juli 2012, 08:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 08:28
|
|
|
NICKY298 schreef: | Helaas Wij Mogen dat ook niet, net zo min dat zij dat mogen. Zondigen
Wij moeten volgens God naar zijn woord gaan leven en daar in gaan kastijen. En ja dat word een karwij en veel opnieuw beginnen. En steeds Jezus zoeken en om zijn kracht vragen!
Zo lees ik de bijbel. |
Is een waar woord Nicky. Als Christen is ons oude leven afgelegd (zie Romeinen) en kunne we in het nieuwe staan. De Heilige Geest helpt ons doorheen alle stormen om God wil te doen. En het is een geruststelling dat we telkens mogen belijden als we tegen Zijn wil ingaan. Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 10:53
|
|
|
YES356 schreef: | Hele mooie wezenlijk belangrijke dingen die hier gesteld/gevraagd worden.!!! Mooi!! (Was op wat tink schreef!)
In het eerdere stukje dat ik schreef(zie pag 3 dinsdag 19 juni 2012, 10:01 ) stonden die vragen oa ook. Ik ga dat artikel nog een opzoeken en kijken hoe het verder ging. Om te kijken wat diegene er van vond.
Wat in het stukje wat ik daarvan had overgenomen stond in elk geval veel dat erg pas bij hoe ik het zie oa. : citaat uit dat stukje:
…….. wat maakt een hetero, die zondigt, zo verschrikkelijk anders dat hij, zo zondig als hij is, wel al die dingen mag, en een homo die ook zondigt, niet? Ik bedoel wie bepaalt gradaties in de zonde? Is een leugen minder erg dan stelen? Is slaan erger dan schoppen? Is een hetero minder zondig dan een homo? Nee. Elke zonde leidt tot de dood en de Here God haat elke zonde…………
Ik hoop dat ik dat artikel nog weer kan vinden. |
Ja het stukje dat ik las ging verder : citaat
Of een homo wel gedoopt mag en kan worden. Daar zit ons trekje weer om mensen in een hokje te stoppen. Homo’s zijn ook mensen. Alle mensen zijn zondaars en alle mensen hebben Christus Jezus nodig om gered te worden en eeuwig leven te kunnen ontvangen. Alle Christenen blijven na hun Wedergeboorte zondigen. Want ons vlees kan niet anders! Zondigt, uw predikant of voorganger. Natuurlijk mag een homo gedoopt worden. Immers het watergraf is het zienlijke teken van je dood en Opstanding met Christus Jezus! Einde citaat
De laatste zin die moet ik zelf even laten bezinken. Komt ook denk ik omdat ik de kinderdoop heb mogen ontvangen. Maar misschien weet iemand anders daar wel iets moois over te vertellen?
(Ik vind “ (een) homo” eigenlijk een onprettig aanvoelende benaming.)
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op maandag 2 juli 2012, 10:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 11:08
|
|
|
Noem het een anders geaard persoon???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 11:12
|
|
|
YES356 schreef: | Ja het stukje dat ik las ging verder : citaat
Of een homo wel gedoopt mag en kan worden. Daar zit ons trekje weer om mensen in een hokje te stoppen. Homo’s zijn ook mensen. Alle mensen zijn zondaars en alle mensen hebben Christus Jezus nodig om gered te worden en eeuwig leven te kunnen ontvangen. Alle Christenen blijven na hun Wedergeboorte zondigen. Want ons vlees kan niet anders! Zondigt, uw predikant of voorganger. Natuurlijk mag een homo gedoopt worden. Immers het watergraf is het zienlijke teken van je dood en Opstanding met Christus Jezus! Einde citaat
(Ik vind “ (een) homo” eigenlijk een onprettig aanvoelende benaming.) |
Ik wil even reageren op beide citaten Zonde tegen het 7-de gebod wordt door ons inderdaad vaak snel als een zwaarder wegende zonde gezien dan bijvoorbeeld liegen. Vanzelfsprekend zijn alle geboden gelijk, en als je zondigt allemaal tegen Gods eer in. Toch zie ik gevoelsmatig wel verschil tussen een leugen en iemand die bijvoorbeeld vreemd gaat. Ach... en zonde rond het 7-de gebod zijn natuurlijk ook smeuïger om te vertellen aan je naaste.....
Wat betreft de vraag of een homo gedoopt mag worden of de vragen die Tink stelt.... Ik denk dat er een groot verschil zit tussen de persoon en/of de levenstijl van de betreffende persoon. Maar dat is bij hetro's ook zo! Bijvoorbeeld: Iemand kan homoseksueel geaard zijn maar een keurig leven lijden. Dan lijkt me er niets mis. (evenals hetro's) Een homoseksueel kan ook een huwelijk of relatie aangaan met een andere homo. Dan lijkt er mij wel een probleem. Evenals een hetro die samenwoont... Naar mijn mening is dit tegen Gods Woord en daarom zijn doop, een kerkelijk ambt vervullen ed (op dat moment) niet mogelijk. (lees nog eens de geschiedenis van Sodom en Gomorra)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 11:14
|
|
|
Hoe denken jullie over de positieve discriminatie op christelijke scholen om verplicht homo onderwijs te geven? Ons land is in een financiële crisis.... en dan heeft dit prioriteit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 11:18
|
|
|
JANE336 schreef: | Ik wil even reageren op beide citaten Zonde tegen het 7-de gebod wordt door ons inderdaad vaak snel als een zwaarder wegende zonde gezien dan bijvoorbeeld liegen. Vanzelfsprekend zijn alle geboden gelijk, en als je zondigt allemaal tegen Gods eer in. Toch zie ik gevoelsmatig wel verschil tussen een leugen en iemand die bijvoorbeeld vreemd gaat. Ach... en zonde rond het 7-de gebod zijn natuurlijk ook smeuïger om te vertellen aan je naaste.....
Wat betreft de vraag of een homo gedoopt mag worden of de vragen die Tink stelt.... Ik denk dat er een groot verschil zit tussen de persoon en/of de levenstijl van de betreffende persoon. Maar dat is bij hetro's ook zo! Bijvoorbeeld: Iemand kan homoseksueel geaard zijn maar een keurig leven lijden. Dan lijkt me er niets mis. (evenals hetro's) Een homoseksueel kan ook een huwelijk of relatie aangaan met een andere homo. Dan lijkt er mij wel een probleem. Evenals een hetro die samenwoont... Naar mijn mening is dit tegen Gods Woord en daarom zijn doop, een kerkelijk ambt vervullen ed (op dat moment) niet mogelijk. (lees nog eens de geschiedenis van Sodom en Gomorra) |
maar
Sodom en Gomorra is toch iets heel anders?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 11:32
|
|
|
JANE336 schreef: | Hoe denken jullie over de positieve discriminatie op christelijke scholen om verplicht homo onderwijs te geven? Ons land is in een financiële crisis.... en dan heeft dit prioriteit |
Hai, ik kijk bijna(eigenlijk helemaal niet als ik alleen ben, en met een vriend die net als ik als hobby klassiekers op dvd kijken heeft...) geen tv, dus ook geen nieuws, als er iets is hoor ik dat wel van anderen. Ja, of zenders als MGM en zo.
Maar ja, als ik visite heb, staat de tv wel aan, en als ik bij anderen op visite ben, dus ik kijk bijna geen nieuws. dus het kleine beetje nieuws dát ik kijk blijft dan ook hangen.
En wat ik verleden week hoorde was dat de crises over was in Nederland. Maar ja, dan gelijk erachteraan door iemand anders van ja maar dit en ja maar dat.
Wat bedoel je met verplicht homo onderwijs? Dat het verplicht is voor scholen om 'zoveel' procent homo's aan te nemen? Om discriminatie tegen te gaan? Als dat zo is, kan ik me helemaal in vinden!
Wat heeft dat met een eventuele crises te maken? Dat kan hooguit ten goede komen.
fijne Dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 11:35
|
|
|
JANE336 schreef: | Ik wil even reageren op beide citaten Zonde tegen het 7-de gebod wordt door ons inderdaad vaak snel als een zwaarder wegende zonde gezien dan bijvoorbeeld liegen. Vanzelfsprekend zijn alle geboden gelijk, en als je zondigt allemaal tegen Gods eer in. Toch zie ik gevoelsmatig wel verschil tussen een leugen en iemand die bijvoorbeeld vreemd gaat. Ach... en zonde rond het 7-de gebod zijn natuurlijk ook smeuïger om te vertellen aan je naaste.....
Wat betreft de vraag of een homo gedoopt mag worden of de vragen die Tink stelt.... Ik denk dat er een groot verschil zit tussen de persoon en/of de levenstijl van de betreffende persoon. Maar dat is bij hetro's ook zo! Bijvoorbeeld: Iemand kan homoseksueel geaard zijn maar een keurig leven lijden. Dan lijkt me er niets mis. (evenals hetro's) Een homoseksueel kan ook een huwelijk of relatie aangaan met een andere homo. Dan lijkt er mij wel een probleem. Evenals een hetro die samenwoont... Naar mijn mening is dit tegen Gods Woord en daarom zijn doop, een kerkelijk ambt vervullen ed (op dat moment) niet mogelijk. (lees nog eens de geschiedenis van Sodom en Gomorra) |
Mooi stuk schrijf je !!! En gevoelsmatig zit er bij mij als mens ook verschil in dingen die je doet of laat. Omdat het een meer impact kan hebben op jezelf en je omgeving dat het ander.
Ik heb je advies ff opgevolgd. En de geschiedenis even weer gelezen. (ik ben een beeld denker. Dus hoop dat mijn volgende zin goed ontvangen wordt) Bij dit stuk, heb ik de gay-parade in gedachte. Ik bedoel het losbandige dat de gay- parade uitstraalt.
ps zeeland Ja misschien wel ja! Ik zie ze als homo sapiens (Denkende mens) en in dit topic als mede christenmens die homosexueele gevoelens hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 12:10
|
|
|
Weet je Jane, iedereen kan aan de buitenkant nog zo'n mooi leven lijden maar als de binnenkant niet ok is? Gaat er vaal om wat je niet ziet.... En ja, een ieder kijkt er anders tegenaan maar daarom hoef je iemand niet te veroordelen... Jij bent niet voor praktiserende homo's en samenwonende hetro's, dat kan en dat is jouw mening..... ik bekijk daar mensen niet op en vind dat ze dat een ieder dat allemaal zelf maar moet weten....Het is ook niet aan mij daar wat van te vinden... En hoe je homo's noemt? Als je het over die homo hebt(hier gelezen op het forum) of een anders geaard mens? Ik sta daar eigenlijk helemaal niet bij stil....als ik hoor dat iemand homo is neem ik dat als kennisgeving aan net zo als iemand zegt dat hij getrouwd is of zo....... En als je de Bijbel naleest zie je toch nergens het woord homo staan? Wij vertalen dat allemaal zo en hebben daar een Bijbels oordeel over.......Je mag geen kerkelijk ambt vervullen schrijf je? Ik vind dat wel discriminerend hoor......wat denk je van alles incestgevallen in de kerken? Ook de buitenkant mooi maar de realiteit was toch wel wat anders.... Er staat ook in de Bijbel dat mannen meer vrouwen mogen hebben en dat doen we toch ook niet?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 2 juli 2012, 12:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 12:12
|
|
|
JANE336 schreef: | Hoe denken jullie over de positieve discriminatie op christelijke scholen om verplicht homo onderwijs te geven? Ons land is in een financiële crisis.... en dan heeft dit prioriteit |
Wat moet ik me daar nu bij voorstellen? Verplicht homo onderwijs???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 12:55
|
|
|
Ik ben het hier wel mee eens , de liefde is het allerbelangrijkste in de bijbel. en of dat dat nu Homo of Lesbie of Hetro is liefde is liefde.
Zolang je maar bij 1 en de zelfde persoon blijft.
Alleen heb ik gehoord gehad dat homo een gruwel is in gods ogen.
Ja wat word daar mee bedoeld?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 13:50
|
|
|
Yes zoek ff op uit de enceklopedie
en Heide niet stiekum willemijn kussen he achter de schermen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 13:56
|
|
|
Gruwel = wat afschuw opwek bijbels.
een afschuwelijke DAAD in Gods ogen.
Daar zie ik niet echt liefde in!!!!
maar misschien dat jullie er iets mooi van kunnen maken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 13:57
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat moet ik me daar nu bij voorstellen? Verplicht homo onderwijs???????
|
hahahaha , ja ze zijn wel lief , misschien dat iedereen dan 10 en krijgen , zou niet gek zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 18:57
|
|
|
IS HET BELANGRIJK?
Mijn vader vroeg me of ik homo ben. Ik antwoordde: “Is het belangrijk?” Hij zei : “Nee, niet echt”. Ik bekende hem: “Ja, ik ben zo”. Hij zei: “wegwezen hier!”. Kennelijk vond hij het toch belangrijk.
Mijn christelijke baas vroeg me of ik homo ben. Ik antwoordde: “Is het belangrijk? “Hij zei: “Nee, niet echt”. Ik bekende hem: Ja, ik ben zo”. Hij zei: “Je werk deugt niet, ik ontsla je”. Kennelijk vond hij het toch belangrijk.
Mijn beste kerkelijke vriend vroeg me of ik homo ben. Ik antwoordde: “Is het belangrijk?” Hij zei: “Nee, niet echt”. Ik bekende hem: “Ja, ik ben zo”. Hij zei: “Je kunt mij beter niet meer je vriend noemen”. Kennelijk vond hij het toch belangrijk.
Mijn God vroeg me: “Hou je van jezelf?” Ik antwoordde: “Is het belangrijk?” Hij zei: “Ja”. Ik vroeg: “Hoe kan ik van mezelf houden? Ik ben homo”. Hij zei: “ Ik heb je gemaakt”. Wat is er verder dan nog belangrijk? ………………………………………..
Auteur onbekend
Wat een eenzaamheid,,onbegrepen worden, pijn afwijzing etc. leest ik hier boven!
Hebben we als christenen daar oog voor…………………..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 18:59
|
|
|
YES356 schreef: | IS HET BELANGRIJK?
Mijn vader vroeg me of ik homo ben. Ik antwoordde: “Is het belangrijk?” Hij zei : “Nee, niet echt”. Ik bekende hem: “Ja, ik ben zo”. Hij zei: “wegwezen hier!”. Kennelijk vond hij het toch belangrijk.
Mijn christelijke baas vroeg me of ik homo ben. Ik antwoordde: “Is het belangrijk? “Hij zei: “Nee, niet echt”. Ik bekende hem: Ja, ik ben zo”. Hij zei: “Je werk deugt niet, ik ontsla je”. Kennelijk vond hij het toch belangrijk.
Mijn beste kerkelijke vriend vroeg me of ik homo ben. Ik antwoordde: “Is het belangrijk?” Hij zei: “Nee, niet echt”. Ik bekende hem: “Ja, ik ben zo”. Hij zei: “Je kunt mij beter niet meer je vriend noemen”. Kennelijk vond hij het toch belangrijk.
Mijn God vroeg me: “Hou je van jezelf?” Ik antwoordde: “Is het belangrijk?” Hij zei: “Ja”. Ik vroeg: “Hoe kan ik van mezelf houden? Ik ben homo”. Hij zei: “ Ik heb je gemaakt”. Wat is er verder dan nog belangrijk? ………………………………………..
Auteur onbekend
Wat een eenzaamheid,,onbegrepen worden, pijn afwijzing etc. leest ik hier boven!
Hebben we als christenen daar oog voor………………….. |
Wat geeft dit gedicht ontzettend goed door waar het omgaat. Kreeg er kippenvel van
|
|
Naar boven |
|
|