Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 20:28
|
|
|
je bedoeld Benjamin bv, die poedercoater?
ik heb er in de buurt gewoond he, eerst n jaar in Teike, daarna 6 jaar in zevenbergen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 20:56
|
|
|
PIETER649 schreef: | je bedoeld Benjamin bv, die poedercoater?
ik heb er in de buurt gewoond he, eerst n jaar in Teike, daarna 6 jaar in zevenbergen |
Ja Pieter, die poedercoater. Ik heb daar enkele weken gewerkt en er was een man uit Zevenbergen en zijn vader had een eigen bedrijfje...enz enz...en daarom dacht ik dat je ook daar iets mee te maken zou kunnen hebben...
Is dit een off-topic onderwerp op de topic 'van alles wat'? Of moeten we het bij 1 onderwerp houden? Op de duur kan je er niet meer aan uit met al die topics die erg off-topic worden...pffff, wat een uitleg zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 21:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja Pieter, die poedercoater. Ik heb daar enkele weken gewerkt en er was een man uit Zevenbergen en zijn vader had een eigen bedrijfje...enz enz...en daarom dacht ik dat je ook daar iets mee te maken zou kunnen hebben...
Is dit een off-topic onderwerp op de topic 'van alles wat'? Of moeten we het bij 1 onderwerp houden? Op de duur kan je er niet meer aan uit met al die topics die erg off-topic worden...pffff, wat een uitleg zeg |
ja, hartstikke off-topic, maakt mij niet uit Ik ben momenteel wel bezig met poedercoaten trouwens. In de 2e fabriek wil ik een spuiterij erbij, in eerste instantie dacht ik aan natlakken, maar poedercoaten heeft ook zo zn voordelen. Als ik 2 nieuwe medewerkers aanstel, in plaats van 1, dan kan ik met de subsidie precies een poedercoatinstallatie betalen. Maar uiteraard gaat het mij in eerste instantie om dat er 2 gehandicapten weer aan het werk kunnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 01:53
|
|
|
een slecht moment van vandaag:
krijg te horen dat er nog meer kapot is aan de auto. 300 euro. toch met t collectezakje rond gaan ben ik bang. dat wordt ergens geld lenen of de auto naar de sloop.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 09:39
|
|
|
haal ik een trui uit de droger, kom ik er achter dat ie niet in de droger had gemoeten, resultaat, kraag is uit zijn fatsoen en de mouwen zijn 2x zo lang geworden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 09:40
|
|
|
MARISKA601 schreef: | haal ik een trui uit de droger, kom ik er achter dat ie niet in de droger had gemoeten, resultaat, kraag is uit zijn fatsoen en de mouwen zijn 2x zo lang geworden. |
een soort van gezinstrui dus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 10:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een soort van gezinstrui dus... |
ja bijna een 4 persoons trui.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 10:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ja bijna een 4 persoons trui. |
is dus een heerlijke huis-slobbertrui geworden maris krijg je geen koude handjes als je lekker voor de buis hangt in de winter
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 1 november 2010, 10:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 11:00
|
|
|
de vacantie weer voorbij ,dus een ieder weer vroeg uiot de veren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 11:35
|
|
|
GRACE585 schreef: | de vacantie weer voorbij ,dus een ieder weer vroeg uiot de veren |
in België hebben ze een vrije dag vandaag...volgende week donderdag én vrijdag ook vrij...niet alleen de dagen worden korter maar ook de werkweken... voor sommige toch...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 17:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | in België hebben ze een vrije dag vandaag...volgende week donderdag én vrijdag ook vrij...niet alleen de dagen worden korter maar ook de werkweken... voor sommige toch... |
hier werd vandaag ook n nationale vrije dag gehouden Allerheiligen.... wat n onzin toch, al die zogenaamd christelijke feestdagen! Als men nou nog echt ter kerke zou gaan, zou ik er begrip voor hebben. Maar nu word onder een christelijk sausje de werkgever een dag afgestolen.
Blij dat kerst en oudejaar dit jaar in t weekend vallen, kost die onzin mij in ieder geval geen geld! Werken moeten ze, vrije dagen zijn er al genog!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 17:04
|
|
|
draai nu eens de rollen om...wat als jij werknemer moest zijn...pffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 17:57
|
|
|
PIETER649 schreef: | hier werd vandaag ook n nationale vrije dag gehouden Allerheiligen.... wat n onzin toch, al die zogenaamd christelijke feestdagen! Als men nou nog echt ter kerke zou gaan, zou ik er begrip voor hebben. Maar nu word onder een christelijk sausje de werkgever een dag afgestolen.
Blij dat kerst en oudejaar dit jaar in t weekend vallen, kost die onzin mij in ieder geval geen geld! Werken moeten ze, vrije dagen zijn er al genog! |
Moet je het maar net zo doen als in de gezondheidszorg he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 18:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Moet je het maar net zo doen als in de gezondheidszorg he |
Of hij kan 'zijn' werkers bevelen om te komen werken. Zoniet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | draai nu eens de rollen om...wat als jij werknemer moest zijn...pffff |
dan zou ik graag betaald worden voor het WERK dat ik doe. en als ik zonodig een feessie wil vieren zoals mn verjaardag, de verjaardag van Bea, oogstfeest, suikerfeest, dankdag, allerheiligen, allemenachies of sinterklaas... nam ik daar wel n vrije dag voor. ook als werknemer zie ik niet in waarom de werkgever op moet draaien voor alle mogelijke feestdagen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 22:37
|
|
|
PIETER649 schreef: | dan zou ik graag betaald worden voor het WERK dat ik doe. en als ik zonodig een feessie wil vieren zoals mn verjaardag, de verjaardag van Bea, oogstfeest, suikerfeest, dankdag, allerheiligen, allemenachies of sinterklaas... nam ik daar wel n vrije dag voor. ook als werknemer zie ik niet in waarom de werkgever op moet draaien voor alle mogelijke feestdagen. |
En nu de echte feestjes graag, want die je opnoemt , dat slaat nergens op . Zijn allemaal gewone werkdagen in Holland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 11:50
|
|
|
zoooooo donker buiten en regen!!! bluh als je niet depressief bent dan wordt je het wel in dit kikkerlandje.......
Als ik rijk was dan ging ik nu met mn privé jet naar de ZON
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 12:48
|
|
|
PIETER649 schreef: | hier werd vandaag ook n nationale vrije dag gehouden Allerheiligen.... wat n onzin toch, al die zogenaamd christelijke feestdagen! Als men nou nog echt ter kerke zou gaan, zou ik er begrip voor hebben. Maar nu word onder een christelijk sausje de werkgever een dag afgestolen.
Blij dat kerst en oudejaar dit jaar in t weekend vallen, kost die onzin mij in ieder geval geen geld! Werken moeten ze, vrije dagen zijn er al genog! |
Pieter , krijgen ze hun betaalde dag voor kerst en nieuwjaar dan toch de eerstvolgende werkdag ? Betalen doe je als werkgever toch ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:40
|
|
|
Zit al een paar daagjes goed in de lappenmand! Heb heel rustig aan gedaan in de hoop morgen weer een beetje aan de slag te kunnen... Maar helaas, na me de hele ochtend redelijk gevoeld te hebben terwijl ik in mijn warme bedje lag gaat het nu weer B**!!
Hou niet van koud en vochtig weer! Geef mij de zon maar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:40
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Pieter , krijgen ze hun betaalde dag voor kerst en nieuwjaar dan toch de eerstvolgende werkdag ? Betalen doe je als werkgever toch .... |
Dat doen alleen belgen sofie, als een vrije dag in het weekend valt gewoon de maandag erna vrij nemen In nederland en ook hier in duitsland vervalt die dag dan gewoon (dus dit jaar is een ideaal jaar voor de werkgever,hier valt dit jaar kerst, oud en nieuw en dag van de duitse eenheid in het weekend)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:51
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat doen alleen belgen sofie, als een vrije dag in het weekend valt gewoon de maandag erna vrij nemen In nederland en ook hier in duitsland vervalt die dag dan gewoon (dus dit jaar is een ideaal jaar voor de werkgever,hier valt dit jaar kerst, oud en nieuw en dag van de duitse eenheid in het weekend) |
weet ik dus te laat .. hadden we indertijd onze zaak beter in Duitsland of Nederland kunnen opbouwen ... met een tiental personeelsleden scheelt dat wel wat op een jaar .... Dank je wel , ik word elke dag slimmer hier ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 17:04
|
|
|
dat de arts mijn heel erg pijnlijke plek geraakt heeft... vlak voor de scan en ik stil liggen moest blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 19:35
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 19:38
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | dat de arts mijn heel erg pijnlijke plek geraakt heeft... vlak voor de scan en ik stil liggen moest blijven. |
Wat naar voor je Piekie...hopen dat het nu weer beter met je mag gaan en dat je een positieve uitslag mag krijgen.
Sterkte ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 19:39
|
|
|
LOES550 schreef: | zoooooo donker buiten en regen!!! bluh als je niet depressief bent dan wordt je het wel in dit kikkerlandje.......
Als ik rijk was dan ging ik nu met mn privé jet naar de ZON |
Maar daar hebben ze niet van die mooie herfstkleuren. Ik vind nat worden niet zo leuk, maar ik geniet met volle teugen van al die prachtige herfsttinten. En van de straten die er weer een beetje feestelijk beginnen uit te zien met dat mooie natuurlijke tapijt.
Oh en de paddo's en de eekhoorntjes. Ik ben dol op de herfst....
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op dinsdag 2 november 2010, 19:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 19:44
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Maar daar hebben ze niet van die mooie herfstkleuren. Ik vind nat worden niet zo leuk, maar ik geniet met volle teugen van al die prachtige herfsttinten. En van de straten die er weer een beetje feestelijk beginnen uit te zien met dat mooie natuurlijke tapijt.
Oh en de paddo's en de eekhoorntjes. Ik ben dol op de herfst.... |
Nou, ik ook, neem alleen al de geur, de kleuren, storm en harde slagregens. Ik geniet dan het meeste als ik lekker in die regen loop , wind tegen heb en daarna thuiskomen in een warm huis en dan koffie Heerlijk, herfst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 19:49
|
|
|
CARIN303 schreef: | Nou, ik ook, neem alleen al de geur, de kleuren, storm en harde slagregens. Ik geniet dan het meeste als ik lekker in die regen loop , wind tegen heb en daarna thuiskomen in een warm huis en dan koffie Heerlijk, herfst! |
En de speculaas en chocomel, knapperend vuurtje, warme slofjes... Hoort allemaal bij de herfst. Toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 19:52
|
|
|
het slechtste moment was dat de huisarts me doorstuurde naar het ziekenhuis voor onderzoeken waar ik niet op zat te wachten hoop en bid dat de uitslagen niet zo negatief zullen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 21:06
|
|
|
GRACE585 schreef: | het slechtste moment was dat de huisarts me doorstuurde naar het ziekenhuis voor onderzoeken waar ik niet op zat te wachten hoop en bid dat de uitslagen niet zo negatief zullen zijn. |
Ik doe met je mee Grace. Veel sterkte gewenst!
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 22:05
|
|
|
GRACE585 schreef: | het slechtste moment was dat de huisarts me doorstuurde naar het ziekenhuis voor onderzoeken waar ik niet op zat te wachten hoop en bid dat de uitslagen niet zo negatief zullen zijn. |
Sterkte, Grace! Zal voor je bidden!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 2 november 2010, 22:06
|
|
Naar boven |
|
|