Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus.........als ik die vogel haat , haat een ander mij ook? |
Geen idee...ik niet in ieder geval...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 21:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus.........als ik die vogel haat , haat een ander mij ook? |
Misschien was het wel een vliegende vis...dat is ook eigenaardig in deze streek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:12
|
|
|
een dochter die te horen heeft gekregen dat ze een ziekte heeft en volgens de dokter moet ze haar hele leven medicijnen daarvoor slikken. vandaag was de definitieve uitslag, ging allemaal heel snel en het dringt niet echt door en cristianmatch, eh de hele interesse is ineens weg,nieuwe mensen ontmoeten op de p.n., of een leuke date met leuke man. ineens stond de klok effe stil ,voelje je tien jaar ouder en ben je terug bij de kern in het leven,wat is het belangrijkste,je kinderen,de rest bijzaak. enzoek ikme rust, warom god? ik geef het allemaal aan god en blijf vertrouwen dat god beter en meer weet als ik, ook al begrijpen we zelf soms niet warom? Zoishet leven soms zo mooi en soms ineens effe moeilijk, ende zonscheen vandaag, in mevoortuin zat de bank volmetkleine lieve kindjes uit de buurt, ze waren aan het zingen en spelen.inde zon, terwijl ikde voortuin deed,merust zoekende. eentje zong,mijn kleutertje,jezus zal je helpen als jij in hem gelooft. ach ja petra die vandaag effe tien jaar ouder werd. haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:47
|
|
|
PETRA944 schreef: | een dochter die te horen heeft gekregen dat ze een ziekte heeft en volgens de dokter moet ze haar hele leven medicijnen daarvoor slikken. vandaag was de definitieve uitslag, ging allemaal heel snel en het dringt niet echt door en cristianmatch, eh de hele interesse is ineens weg,nieuwe mensen ontmoeten op de p.n., of een leuke date met leuke man. ineens stond de klok effe stil ,voelje je tien jaar ouder en ben je terug bij de kern in het leven,wat is het belangrijkste,je kinderen,de rest bijzaak. enzoek ikme rust, warom god? ik geef het allemaal aan god en blijf vertrouwen dat god beter en meer weet als ik, ook al begrijpen we zelf soms niet warom? Zoishet leven soms zo mooi en soms ineens effe moeilijk, ende zonscheen vandaag, in mevoortuin zat de bank volmetkleine lieve kindjes uit de buurt, ze waren aan het zingen en spelen.inde zon, terwijl ikde voortuin deed,merust zoekende. eentje zong,mijn kleutertje,jezus zal je helpen als jij in hem gelooft. ach ja petra die vandaag effe tien jaar ouder werd. haha |
Sterkte meid!! Maar zoals je zelf al zegt hoe moeilijk soms ook en heb je je waaroms je weet dat HIJ er altijd voor je is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 23:04
|
|
|
PETRA944 schreef: | een dochter die te horen heeft gekregen dat ze een ziekte heeft en volgens de dokter moet ze haar hele leven medicijnen daarvoor slikken. vandaag was de definitieve uitslag, ging allemaal heel snel en het dringt niet echt door en cristianmatch, eh de hele interesse is ineens weg,nieuwe mensen ontmoeten op de p.n., of een leuke date met leuke man. ineens stond de klok effe stil ,voelje je tien jaar ouder en ben je terug bij de kern in het leven,wat is het belangrijkste,je kinderen,de rest bijzaak. enzoek ikme rust, warom god? ik geef het allemaal aan god en blijf vertrouwen dat god beter en meer weet als ik, ook al begrijpen we zelf soms niet warom? Zoishet leven soms zo mooi en soms ineens effe moeilijk, ende zonscheen vandaag, in mevoortuin zat de bank volmetkleine lieve kindjes uit de buurt, ze waren aan het zingen en spelen.inde zon, terwijl ikde voortuin deed,merust zoekende. eentje zong,mijn kleutertje,jezus zal je helpen als jij in hem gelooft. ach ja petra die vandaag effe tien jaar ouder werd. haha |
Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 23:07
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Sterkte! |
Ja maar met wat sterkte? Met haar dochter en de medicijnen? Of met de klok die stilstaat? Of met het feit dat ze 10 jaar ouder is??? Of met die kleine kindjes in haar tuin...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 20 juli 2012, 23:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 23:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja maar met wat sterkte? Met haar dochter en de medicijnen? Of met de klok die stilstaat? Of met het feit dat ze 10 jaar ouder is??? Of met die kleine kindjes in haar tuin... |
Met alles natuurlijk...pfft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 23:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja maar met wat sterkte? Met haar dochter en de medicijnen? Of met de klok die stilstaat? Of met het feit dat ze 10 jaar ouder is??? Of met die kleine kindjes in haar tuin... |
Die kleine kindjes in me tuin zijn harstikke leuk en bedankt josina en erika, komt goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 23:50
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Met alles natuurlijk...pfft |
...ook met die klok die stil staat??? Wat heb je daar nu aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 23:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ook met die klok die stil staat??? Wat heb je daar nu aan? |
soms staat de klok effe stil frank,krijg je slecht nieuws en denk je aan de woorden;
zet alle klokken stil weg met de zon en de maan want mijn geliefde kind moest naar de dokter gaan
en ja frank dat doet pijn in je hart,als jezelf ziek word, oke,maar je kind en helemaal niet leuk op de dag dat ze precies 2 jaar geleden haar kindje verloor. dat maakt het al een moeilijke dag. enfin dacht hier wel een stukje herkenning te vinden,maar dus niet warom schrijf ik hier ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 09:08
|
|
|
PETRA944 schreef: | soms staat de klok effe stil frank,krijg je slecht nieuws en denk je aan de woorden;
zet alle klokken stil weg met de zon en de maan want mijn geliefde kind moest naar de dokter gaan
en ja frank dat doet pijn in je hart,als jezelf ziek word, oke,maar je kind en helemaal niet leuk op de dag dat ze precies 2 jaar geleden haar kindje verloor. dat maakt het al een moeilijke dag. enfin dacht hier wel een stukje herkenning te vinden,maar dus niet warom schrijf ik hier ook |
Dat wat je nu meemaakt herken ik idd niet, maar wel het feit dat de klok stilgezet wordt! Het lijkt alsof je hele leven stilstaat, terwijl dat van anderen "gewoon" door lijkt te gaan. Ff een digi knuf voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 11:04
|
|
|
PETRA944 schreef: | soms staat de klok effe stil frank,krijg je slecht nieuws en denk je aan de woorden;
en ja frank dat doet pijn in je hart,als jezelf ziek word, oke,maar je kind en helemaal niet leuk op de dag dat ze precies 2 jaar geleden haar kindje verloor. dat maakt het al een moeilijke dag. enfin dacht hier wel een stukje herkenning te vinden,maar dus niet warom schrijf ik hier ook |
Lieve Petra, wat een moeilijke dag moet dat voor je geweest zijn... Maar wat ontzettend fijn dat JIJ er voor je dochter bent... en dat je zo sterk bent dat je je leven al meteen oppakt en geniet van de buurkinderen. En geen wonder dat je hoofd even niet naar kerels staat. Geef het tijd om te verwerken. Bij mij blijft het als een heel teer vlindertje in mijn hart en raak ik het nooit kwijt maar mijn leven is wel weer door gegaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 11:56
|
|
|
Het is goed dat de mens eens even ""pas op de plaats maakt"" Daar bedoel ik niet mee...dat je daardoor iets droevigs of vervelends mee moet maken.... Ik weet ...dat ik op sommige dipmomenten...soms vreselijk kan genieten van het zingen van een merel in de vroege morgen.... Ontluikende bloemen....planten... De stilte van een wandeling door het bos... Realiseren...dat ik zo gezond ben... Dan mag je ook bedroefd zijn over andere zaken....als het tegenzit... Laat het toe...laat aan de andere kant mensen weten en voelen dat je aan hen denkt...
Sterkte hoor!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 21 juli 2012, 12:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 20:56
|
|
|
Petra....ik herken me niet in alles...maar leef met je mee Veel sterkte gewenst..... Je doet vast wat een moeder zou doen.....je kind troosten, en er voor bidden.......hoe oud ze ook zijn..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 10:53
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 22 juli 2012, 17:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:36
|
|
|
Vakantie is net een uur of 2 geleden begonnen , en we krijgen weer echt hollands weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vakantie is net een uur of 2 geleden begonnen , en we krijgen weer echt hollands weer. |
ach gossie arm vissertje !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:23
|
|
|
Een verregende BBQ...maar de vreugde was er niet minder om!!!!!!!!
Ondanks het afdak en het zeil....regen in mijn nek...maar we gaan binnen verder!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een verregende BBQ...maar de vreugde was er niet minder om!!!!!!!!
Ondanks het afdak en het zeil....regen in mijn nek...maar we gaan binnen verder!!!! |
Heb je een CM-bbq-feestje? Visser vind het eigenlijk wél een beetje raar hoor dat je tijdens het vlees eten ook nog tijd heb om op het forum te schrijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heb je een CM-bbq-feestje? Visser vind het eigenlijk wél een beetje raar hoor dat je tijdens het vlees eten ook nog tijd heb om op het forum te schrijven. |
Plakte je die pleister zelf op je mond???? Hoeft niet hoor je mag reageren... Was niks van CM bij... En ja...daar had ik tijd voor.... Een telefoongesprek...wat slopend was...maar ik MOEST gewoon even luisteren....vandaar...dat dat wel even kon...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:20
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Plakte je die pleister zelf op je mond???? Hoeft niet hoor je mag reageren... Was niks van CM bij... En ja...daar had ik tijd voor.... Een telefoongesprek...wat slopend was...maar ik MOEST gewoon even luisteren....vandaar...dat dat wel even kon... |
Wouw, echt geweldig ...... telefoneren , cm-meren en barbequen tegelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wouw, echt geweldig ...... telefoneren , cm-meren en barbequen tegelijk. |
Moet ik echt alles uit gaan leggen??? Echt niet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 17:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Moet ik echt alles uit gaan leggen??? Echt niet!!! |
Als ik zo eens heeeeel goed ruik , dan staat volgens mij de barbeque wéér aan bij je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wouw, echt geweldig ...... telefoneren , cm-meren en barbequen tegelijk. |
Multitasken noemen ze dat Iets waar vrouwen stukken behendiger zijn dan mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:15
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kom ik vanochtend beneden , kijk ik uit het raam , en jawel hoor .......... staat er heel parmantig zo'n smerige reiger bij m'n vijver . Tussen de middag even een sms-je naar mn zoon.....zitten er nog vissen in de vijver? Nou pa , ze zaten allemaal in het diepe gedeelte , ik telde er vier . O nee he , hopelijk dat ie verkeerd geteld heeft want dat zou inhouden dat 4/5 leeggevist is . Gelukkig vanavond toen ik thuis kwam en de vissen hun baasje weer een beetje vertrouwden en om eten durfden te komen..... even tellen .... ik mis er maar eentje gelukkig. |
Die reiger gaat nu vaker komen hoor eenmaal een lekker visje te hebben geproeft uit je vijver. denk niet dat je er wat tegen kan doen, is best gaafgezicht hoe zo,n reiger aan komt vliegen. was bij mij vroeger iedere ochtend rond de zelfde tijd dat er een reiger een landing maakte bij een vijver bij me in de buurt. als ik de kids naar school had gebracht en een thee dronk en daar zoefde hij door de lucht. en de vrouw van de patatzaak maar klagen altijd over haar vijver en die reiger, er viel niets tegen te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:50
|
|
|
INGE721 schreef: | Multitasken noemen ze dat Iets waar vrouwen stukken behendiger zijn dan mannen |
Ja , die discussie is hier al meer gevoerd. Maar die onzin , daar bemoei ik me maar niet mee. Visser vroeg gister aan een tuincentrum , die bij de overburen bezig waren , of ze ook zand konden leveren. Jawel hoor , maandag zijn we er weer , dan komt dat in orde. Prima, vandaag het een en ander alvast uitgegraven , staat die gast vanavond aan de deur ...... maandag gaat niet lukken , mag het ook in de loop van volgende week gebracht worden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:54
|
|
|
PETRA944 schreef: | Die reiger gaat nu vaker komen hoor eenmaal een lekker visje te hebben geproeft uit je vijver. denk niet dat je er wat tegen kan doen, is best gaafgezicht hoe zo,n reiger aan komt vliegen. was bij mij vroeger iedere ochtend rond de zelfde tijd dat er een reiger een landing maakte bij een vijver bij me in de buurt. als ik de kids naar school had gebracht en een thee dronk en daar zoefde hij door de lucht. en de vrouw van de patatzaak maar klagen altijd over haar vijver en die reiger, er viel niets tegen te doen. |
Jaja , zeg er nog even bij dat het mooie vogels zijn. Maar ik dacht dat ik de oplossing had...... visdraad erover spannen. Heb dat gedaan en jaren geen reiger gezien. Nu , na controle , bleek het visdraad op sommige plaatsen niet meer strak te staan. Dus verholpen met als resultaat dat er nog steeds maar één vis foetsie is en dat ik de reiger sindsdien ook niet meer gezien heb.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Jaja , zeg er nog even bij dat het mooie vogels zijn. Maar ik dacht dat ik de oplossing had...... visdraad erover spannen. Heb dat gedaan en jaren geen reiger gezien. Nu , na controle , bleek het visdraad op sommige plaatsen niet meer strak te staan. Dus verholpen met als resultaat dat er nog steeds maar één vis foetsie is en dat ik de reiger sindsdien ook niet meer gezien heb. |
maar dan zie je de vissen toch nie meer Visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:59
|
|
|
HEIDE115 schreef: | maar dan zie je de vissen toch nie meer Visser? |
Juist wel . Visdraad is maar 40/100 mm dik of evt. nog dunner. Gooi je er een net over , wat de meesten aanraden , dan zie je niet veel meer van je vijver.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 23:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Juist wel . Visdraad is maar 40/100 mm dik of evt. nog dunner. Gooi je er een net over , wat de meesten aanraden , dan zie je niet veel meer van je vijver. |
ja ik zag is dit.iemand had dikke vis draden van wel 80/100 vlak boven de schutting over zijn hele tuin gemaakt..ik liep de tuin in..en keek wel ff gek omhoog..ja toen zag ik de vijver nog niet zegmaar.
|
|
Naar boven |
|
|