Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:15
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Het antwoordt zat al verwoordt in de woorden.. weer niet gelukt. maar bedankt Marianne. |
Hier schijnt toch wel de zon hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hier schijnt toch wel de zon hoor |
Het heeft ook niks met de zon te maken Frank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 12:59
|
|
|
ik probeerde een cake te bakken,maar t'lukte me weer niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 13:11
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik probeerde een cake te bakken,maar t'lukte me weer niet. |
Is de oorzaak de oven of de deeg ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 13:13
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Is de oorzaak de oven of de deeg ? |
Herman ik wil je een poosje ontwijken,heb daar even respect voor oke?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 13:15
|
|
|
Hier is de zon voorbijgekome !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 13:22
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Hier is de zon voorbijgekome ! |
laat je helpen Herman,er zijn meerdere die dit over jou denken namelijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 13:23
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik probeerde een cake te bakken,maar t'lukte me weer niet. |
he wat ging er mis Heide. ik ben geen bakker maar misschien kan ik je helpen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 14:11
|
|
|
Hebbie er wel liefde in gedaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 14:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hebbie er wel liefde in gedaan? |
Sinds hij op CM is weet hij niet meer wat liefde is... ...en ik ook niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 14:42
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | he wat ging er mis Heide. ik ben geen bakker maar misschien kan ik je helpen? |
ja,ik vertel je dat nog wel..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 14:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Sinds hij op CM is weet hij niet meer wat liefde is... ...en ik ook niet. |
Jij bent altijd al een mopperpotje geweest Maar heide daarin tegen maar ik bedoelde dus liefde in zijn cake he!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 15:13
|
|
|
Ode aan een mopperpot,
Misschien kent u hem wel, en anders dan komt dat nog wel. Zijn naam is Frank de mopperpot van cm, ach u heeft wellicht eens gehoord zijn stem. Vrouwen zijn vaak onlief, tja ik zet het maar even cursief Want wat bedoeld die man daar toch steeds mee, nou heeft u nog een uurtje of twee?? Dan zal ik het u uitleggen, maar het is niet in twee woorden te zeggen. De vrouwen op cm hij plaagt ze maar al te graag, en tja dat is voor ons natuurlijk een plaag. Dus wat krijg je dan, wij zijn vrouwen dus vlam in de pan. Wij reageren natuurlijk op hem, want doen we dat niet dan verheft hij zijn stem. En tja we nemen hem dan ook graag in de maling, dat zorgt weer voor de goede stemming. Maar helaas dan worden wij onlief genoemd, en worden wij vrouwen dank zei hem beroemd! Want hij noemt ons gewoon bij de naam, of geeft er een rare draai aan. En dan heb je meerdere mannen die zich ermee bemoeien, nou en dan begint het ons pas echt te boeien. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, Dat doet ons zeker deugd. En tja dan zijn we weer onlief, Maar ach hij is ook wel lief. T’is gewoon een plaaggeest t’is echt waar, Want die ene smiley ligt standaard klaar. Dan komt dat boze koppie weer tevoorschijn, En ach dat vinden we alleen maar fijn. Dan kunnen we daar weer op verder borduren, Tot diep in de nachtelijke uren. Ik zal nu maar stoppen gaan, Anders komen er wel heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel boze smiley’s te staan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 15:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ode aan een mopperpot,
Misschien kent u hem wel, en anders dan komt dat nog wel. Zijn naam is Frank de mopperpot van cm, ach u heeft wellicht eens gehoord zijn stem. Vrouwen zijn vaak onlief, tja ik zet het maar even cursief Want wat bedoeld die man daar toch steeds mee, nou heeft u nog een uurtje of twee?? Dan zal ik het u uitleggen, maar het is niet in twee woorden te zeggen. De vrouwen op cm hij plaagt ze maar al te graag, en tja dat is voor ons natuurlijk een plaag. Dus wat krijg je dan, wij zijn vrouwen dus vlam in de pan. Wij reageren natuurlijk op hem, want doen we dat niet dan verheft hij zijn stem. En tja we nemen hem dan ook graag in de maling, dat zorgt weer voor de goede stemming. Maar helaas dan worden wij onlief genoemd, en worden wij vrouwen dank zei hem beroemd! Want hij noemt ons gewoon bij de naam, of geeft er een rare draai aan. En dan heb je meerdere mannen die zich ermee bemoeien, nou en dan begint het ons pas echt te boeien. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, Dat doet ons zeker deugd. En tja dan zijn we weer onlief, Maar ach hij is ook wel lief. T’is gewoon een plaaggeest t’is echt waar, Want die ene smiley ligt standaard klaar. Dan komt dat boze koppie weer tevoorschijn, En ach dat vinden we alleen maar fijn. Dan kunnen we daar weer op verder borduren, Tot diep in de nachtelijke uren. Ik zal nu maar stoppen gaan, Anders komen er wel heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel boze smiley’s te staan!!
|
...een ode aan mij...en zo kan men nog uren doorgaan met het bezingen van mijn goddelijke kwaliteiten. Of begreep ik het verkeerd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 15:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een ode aan mij...en zo kan men nog uren doorgaan met het bezingen van mijn goddelijke kwaliteiten. Of begreep ik het verkeerd? |
Helemaal goed begrepen daarom ben ik maar gestopt anders nam ik een hele pagina in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:05
|
|
|
|
Speciaal voor Frank haal ik hem nog maar effe omhoog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:17
|
|
|
|
Whahaha, geniaal dit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:13
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Whahaha, geniaal dit... |
vloeide maar zo uut de vingers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | vloeide maar zo uut de vingers |
Prachtig. Ik denk dat Frank een traantje wegpinkt van ontroering O nee dan kijkt hij zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:56
|
|
|
ANNA415 schreef: | Prachtig. Ik denk dat Frank een traantje wegpinkt van ontroering O nee dan kijkt hij zo |
Ik kijk haast nooit zo ...een enkel keertje misschien eens maar dat is dan per ongeluk...
Hoewel ik veel redenen heb om boos te kijken want het vrouwvolk heeft het wel op mij, lieve Belg, gemunt. Dat is heel duidelijk te merken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik kijk haast nooit zo ...een enkel keertje misschien eens maar dat is dan per ongeluk...
Hoewel ik veel redenen heb om boos te kijken want het vrouwvolk heeft het wel op mij, lieve Belg, gemunt. Dat is heel duidelijk te merken... |
En leuk dat ie dat toch vindt...geef maar gewoon toe hoor
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 9 juli 2012, 23:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik kijk haast nooit zo ...een enkel keertje misschien eens maar dat is dan per ongeluk...
Hoewel ik veel redenen heb om boos te kijken want het vrouwvolk heeft het wel op mij, lieve Belg, gemunt. Dat is heel duidelijk te merken... |
Frank even een vraagje tussendoor..... Wanneer ga je aan die homocursus beginnen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:28
|
|
|
VISSER278 schreef: |
Frank even een vraagje tussendoor..... Wanneer ga je aan die homocursus beginnen? |
...dat is verleden tijd, Visser...komt vooral door dat ene topic hier op het forum. Ik durf niet meer...ik blijf maar gewoon hetero...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:48
|
|
|
Ik moet nodig boodschappen doen maar he weer nodigt nu niet echt om naar buiten te gaan Brrrr en dan moet ik dus echt vandaag een cado'tje gan kopen wil ik vanmiddag op verjaardagsvisite kunnen..... zucht..... tis eigenlijk weer om met een boekie in een hoekie te zitten met een pot thee en wat lekkers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik moet nodig boodschappen doen maar he weer nodigt nu niet echt om naar buiten te gaan Brrrr en dan moet ik dus echt vandaag een cado'tje gan kopen wil ik vanmiddag op verjaardagsvisite kunnen..... zucht..... tis eigenlijk weer om met een boekie in een hoekie te zitten met een pot thee en wat lekkers |
Uhhhhh!!! Thee mag...boekie mag...hoekie mag.... Maar voor de rest...geen dingen doen die ik ook niet zou doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 12:00
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Uhhhhh!!! Thee mag...boekie mag...hoekie mag.... Maar voor de rest...geen dingen doen die ik ook niet zou doen...
|
OOOO...ellende ..drijfnat geregend.....ik moest boodschappen doen..anders hangt mn kroost vanavond gillend in de koelkast...... Waarom isie leeg???? Dusss...geen boek...geen thee...geen koek.... Maar er staat wel een lekkere jachtschotel klaar En nu nog naar mn werk...terwijl bijna al mn collega's met vakantie zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 12:23
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | OOOO...ellende ..drijfnat geregend.....ik moest boodschappen doen..anders hangt mn kroost vanavond gillend in de koelkast...... Waarom isie leeg???? Dusss...geen boek...geen thee...geen koek.... Maar er staat wel een lekkere jachtschotel klaar En nu nog naar mn werk...terwijl bijna al mn collega's met vakantie zijn... |
JACHTSCHOTEL????
MMM...goed idee alweer lang geleden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:21
|
|
|
Kom ik vanochtend beneden , kijk ik uit het raam , en jawel hoor .......... staat er heel parmantig zo'n smerige reiger bij m'n vijver . Tussen de middag even een sms-je naar mn zoon.....zitten er nog vissen in de vijver? Nou pa , ze zaten allemaal in het diepe gedeelte , ik telde er vier . O nee he , hopelijk dat ie verkeerd geteld heeft want dat zou inhouden dat 4/5 leeggevist is . Gelukkig vanavond toen ik thuis kwam en de vissen hun baasje weer een beetje vertrouwden en om eten durfden te komen..... even tellen .... ik mis er maar eentje gelukkig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kom ik vanochtend beneden , kijk ik uit het raam , en jawel hoor .......... staat er heel parmantig zo'n smerige reiger bij m'n vijver . Tussen de middag even een sms-je naar mn zoon.....zitten er nog vissen in de vijver? Nou pa , ze zaten allemaal in het diepe gedeelte , ik telde er vier . O nee he , hopelijk dat ie verkeerd geteld heeft want dat zou inhouden dat 4/5 leeggevist is . Gelukkig vanavond toen ik thuis kwam en de vissen hun baasje weer een beetje vertrouwden en om eten durfden te komen..... even tellen .... ik mis er maar eentje gelukkig. |
Tsja...neem het die reiger eens kwalijk... Hij vist op vis...en jij ook!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Tsja...neem het die reiger eens kwalijk... Hij vist op vis...en jij ook!!! |
Dus.........als ik die vogel haat , haat een ander mij ook?
|
|
Naar boven |
|
|