Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 13:47
|
|
|
YES356 schreef: | Mijn slechtste! Wat ik vanavond heb meegemaakt op het forum Ik heb veel gebeden vanavond en hoop van God duidelijkheid te krijgen of ik morgen [b]mijn lidmaatschap van deze christelijke site voortijdig te laten beëindigen. Om zodoende ruimte te geven aan anderen om hum mening hier vrij te kunnen geven. En me te laten verwijderen op cm kan ik misschien voorkomen dat mooie onderwerpen na een posting van mij veranderen in afschuwelijke toestanden en daar door volledig hun doel gaan missen. Wie weet wat de morgen brengen zal. God weet het[/b] |
Bovenstaande (Vet gedrukte) ga ik dus niet doen! En heb de oplossing gevonden. aangereikt door de lieve mensen hier!!!! Dank!!
Ps Dit hoort niet onder het topic slechtste……. Exuus daar voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 13:54
|
|
|
YES356 schreef: | Bovenstaande (Vet gedrukte) ga ik dus niet doen! En heb de oplossing gevonden. aangereikt door de lieve mensen hier!!!! Dank!!Ps Dit hoort niet onder het topic slechtste……. Exuus daar voor |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 14:11
|
|
|
YES356 schreef: | Bovenstaande (Vet gedrukte) ga ik dus niet doen! En heb de oplossing gevonden. aangereikt door de lieve mensen hier!!!! Dank!!Ps Dit hoort niet onder het topic slechtste……. Exuus daar voor |
fijn, dus binnenkort kan ik weer goede bijdragen van jou lezen. En weggaan heeft geen nut, dan gaat herman gewoon met een ander verder. Ik heb de indruk dat frank het nieuwe slachtoffer gaat worden op het topic sex voor het huwelijk. herman vraagt hoe hij god kan eren en tegelijkertijd.....blabla dus zie het al aankomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:49
|
|
|
PETRA411 schreef: | fijn, dus binnenkort kan ik weer goede bijdragen van jou lezen. En weggaan heeft geen nut, dan gaat herman gewoon met een ander verder. Ik heb de indruk dat frank het nieuwe slachtoffer gaat worden op het topic sex voor het huwelijk. herman vraagt hoe hij god kan eren en tegelijkertijd.....blabla dus zie het al aankomen. |
...ik denk niet dat Frank zich slachtoffer zal laten maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik denk niet dat Frank zich slachtoffer zal laten maken... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:37
|
|
|
PETRA411 schreef: | fijn, dus binnenkort kan ik weer goede bijdragen van jou lezen. En weggaan heeft geen nut, dan gaat herman gewoon met een ander verder. Ik heb de indruk dat frank het nieuwe slachtoffer gaat worden op het topic sex voor het huwelijk. herman vraagt hoe hij god kan eren en tegelijkertijd.....blabla dus zie het al aankomen. |
Als ik alles zo eens heb gevolgd moet er allicht een slachtoffer zijn bij hem! Eerst was het een vrouw en die is weg en nu Yes nou neem maar van mij aan die gaat NIET weg!! En Frank ach die staat ook zijn mannetje wel Er is er maar een die denk ik hier moet verdwijnen voor de rust en denk dat ik geen naam hoef te noemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:08
|
|
|
Nog bijna een wwek op mijn nieuwe computer wachten
Tot zolang kloooien op een te klein toetsenbord.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:16
|
|
|
INGE721 schreef: | Nog bijna een wwek op mijn nieuwe computer wachten
Tot zolang kloooien op een te klein toetsenbord....... |
Tja ze zeggen geduld is een schone zaak he sterkte met wachten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:16
|
|
|
INGE721 schreef: | Nog bijna een wwek op mijn nieuwe computer wachten
Tot zolang kloooien op een te klein toetsenbord....... |
en verzekers dan nog een hollands toetsenbord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:17
|
|
|
XABIA794 schreef: | en verzekers dan nog een hollands toetsenbord |
Zeg madammeke was er nie goed met een hollands??? Bestaat er wel een belgische dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zeg madammeke was er nie goed met een hollands??? Bestaat er wel een belgische dan |
ik dacht toch dat de hollanders de enige europeanen waren met een qwerty ding...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:24
|
|
|
XABIA794 schreef: | ik dacht toch dat de hollanders de enige europeanen waren met een qwerty ding... |
Een watte sorry ben blond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:10
|
|
|
Waarom maken ze tegenwoordig die USB-stickjes zo superklein??? Vond vanmiddag eentje terug....... in de wasmachine
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:11
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Waarom maken ze tegenwoordig die USB-stickjes zo superklein??? Vond vanmiddag eentje terug....... in de wasmachine |
wast een berg en kost een usb-stickje???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:30
|
|
|
TINK100 schreef: | wast een berg en kost een usb-stickje??? |
Idd .....wist een berg (info)......en kost een USB-eetje..... (maar gelukkig wel een back-up op de lap staan *oefffff*)
Heey Tink......vanwaar Pino??
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 22 juni 2012, 23:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:21
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Waarom maken ze tegenwoordig die USB-stickjes zo superklein??? Vond vanmiddag eentje terug....... in de wasmachine |
Nou steek je het op het ""kleine""... Beken gewoon dat je weer je zakken niet hebt gecontroleerd!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 01:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Een watte sorry ben blond |
de belgen hebben de toetsen door elkaar geklutst staan op het toetsenbord, erika links boven hebben wij op rij de toetsen; q,w,e,r,t,y, (qwerty) zij hebben er heel wat anders; typt VAN GEEN METER!!
ehhh ik bedoel; het typt heel vlaams.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 05:17
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nou steek je het op het ""kleine""... Beken gewoon dat je weer je zakken niet hebt gecontroleerd!!!
|
Ach, Zee, ze is nog jong...ze zal het wel eens leren zeker maar dan moet ze eerst haar eigenwijs-zijn aan de kant schuiven en leren luisteren naar de oudere en slimmere mensen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 06:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | de belgen hebben de toetsen door elkaar geklutst staan op het toetsenbord, erika links boven hebben wij op rij de toetsen; q,w,e,r,t,y, (qwerty) zij hebben er heel wat anders; typt VAN GEEN METER!!
ehhh ik bedoel; het typt heel vlaams......... |
...wij hebben een azerty toetsenbord...een normaal toetsenbord dus. Eigenlijk wordt het eens tijd dat de Hollanders ook normaal gaan doen. Ik geef al jaren hier het goede voorbeeld maar jullie zijn zo eigenwijs dat je niets wilt leren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 07:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wij hebben een azerty toetsenbord...een normaal toetsenbord dus. Eigenlijk wordt het eens tijd dat de Hollanders ook normaal gaan doen. Ik geef al jaren hier het goede voorbeeld maar jullie zijn zo eigenwijs dat je niets wilt leren... |
ow azerty ow de laatse 9 woorden zijn zo mooi! (vanuit mijn ogen dan he! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 08:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik denk niet dat Frank zich slachtoffer zal laten maken... |
ZO IS HET FRANK PRECIES ZOALS JE HET ZEGT EN NIET ANDERS!!!!!!!1
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 08:12
|
|
|
TINK100 schreef: | wast een berg en kost een usb-stickje??? | toch wel omo gebruikt om hem door en door schoon te wassen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, Zee, ze is nog jong...ze zal het wel eens leren zeker maar dan moet ze eerst haar eigenwijs-zijn aan de kant schuiven en leren luisteren naar de oudere en slimmere mensen... |
Gelukkig zijn het JOUW woorden...en niet de MIJNE!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:17
|
|
|
DANIEL777 schreef: | toch wel omo gebruikt om hem door en door schoon te wassen? |
geen omo...wel oma want die wast beter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:19
|
|
|
*Houdt haar nu even hééééél (eigen?)wijselijk stil*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 03:59
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | *Houdt haar nu even hééééél (eigen?)wijselijk stil* |
deed je dat maar meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 05:34
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | *Houdt haar nu even hééééél (eigen?)wijselijk stil* |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:36
|
|
|
Nu .....20.33 uur ....... die afgrijselijke kraaien beginnen weer met hun takkeherrie.
Wie weet er de oplossing voor ( behalve dan de luchtbuks) ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nu .....20.33 uur ....... die afgrijselijke kraaien beginnen weer met hun takkeherrie.
Wie weet er de oplossing voor ( behalve dan de luchtbuks) ? |
... oordopjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|