Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 18:28
|
|
|
JOL252 schreef: | okay, ik blijf vandaag verder binnen. Met een al halfvol karretje in de supermarkt beseffen dat ik geen portemonnee heb meegenomen dus karretje even laten staan en naar huis sjezen om voor de deur tot de ontdekking te komen dat mijn sleutels nog in de boodschappentas in de supermarkt zitten. |
Ooit eens in de Macro met 2 grote overladen karren én ver van huis. Had ik geluk dat er een dorpsgenote juist in de buurt was die bereid was mijn rekening voor te schieten.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op woensdag 9 mei 2012, 18:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 20:26
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vind je het heel erg dat ik ben gaan lachen???
Wat jouw overkomt...is zo bekend...ik had het kunnen doen(zijn) |
nee vind ik niet erg hoor, laat er maar iemand om me lachen . Op het moment dat je voor de deur staat zonder sleutels sla je jezelf met veel gevoel voor drama voor je kop maar later moest ik ook wel even grinniken.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 9 mei 2012, 21:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 20:28
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Ooit eens in de Macro met 2 grote overladen karren én ver van huis. Had ik geluk dat er een dorpsgenote juist in de buurt was die bereid was mijn rekening voor te schieten. |
kijk, dat moet je hebben!! geluk bij ongeluk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 00:24
|
|
|
....dat ik enorme zin heb ik een warme douche, maar nog steeds geen warm water heb
Vanaf morgen als het goed is wel weer! leuk he die technieken van tegenwoordig :P
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 09:30
|
|
|
LINNY170 schreef: | ....dat ik enorme zin heb ik een warme douche, maar nog steeds geen warm water heb
Vanaf morgen als het goed is wel weer! leuk he die technieken van tegenwoordig :P |
Dan is het slechtste moment van vandaag morgen het beste moment, als je eindelijk onder die warme douche kan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 20:09
|
|
|
Dat ik nog steeds kan inloggen op cm.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 23:32
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dat ik nog steeds kan inloggen op cm. |
het goede nieuws is dat het niet hoeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 23:38
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dat ik nog steeds kan inloggen op cm. |
Als je dat zet onder een slecht moment...moet je het zeker niet doen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 23:43
|
|
|
LINNY170 schreef: | ....dat ik enorme zin heb ik een warme douche, maar nog steeds geen warm water heb
Vanaf morgen als het goed is wel weer! leuk he die technieken van tegenwoordig :P |
En? Heb je al een goed moment te melden van een warme douche?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 19:44
|
|
|
k Weet het al een paar dagen....
Geen contractverlenging...Per 25 juli is het einde verhaal bij de thuiszorg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 09:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | k Weet het al een paar dagen....
Geen contractverlenging...Per 25 juli is het einde verhaal bij de thuiszorg... |
Wat erg voor je. Wat is de reden? Sterkte toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 11:54
|
|
|
3x verlengd...dan is het einde verhaal Herman... Ik niet alleen...meerdere volgen dezelfde weg... Er moet bezuinigd worden in de zorg. Dat begint bij clienten...Als ze nu 4 uur hulp krijgen, kan het wezen dat ze gekort worden.. Dan mag de mantelzorger komen. Ze willen nu wel alfahulpen in dienst nemen...maar voor mij is dat zeer ongunstig. De zogenaamde huishoudelijke hulpen( de naam dan) verdwijnt... Mensen die nu een indicatie hebben voor 5 jaar hebben geen problemen...die krijgen toch wel zorg...Maar vraag je nu hulp aan is het zo dat de gemeente daarop moet bezuinigen.(uiteraard van hogerhand) De cliënt minder zorg...dan voor mij minder werk...dus ook geen vast contract. Laat vooral ook niet je gevoel boven komen...dat mag ook niet... Van al mijn vaste cliënten moet ik ook afscheid nemen...dat doet zeer. Ze krijgen wel weer hulp hoor, maar toch... Proberen maar een beetje vertrouwen te hebben..ook al vind ik dat moeilijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 12:09
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | 3x verlengd...dan is het einde verhaal Herman... Ik niet alleen...meerdere volgen dezelfde weg... Er moet bezuinigd worden in de zorg. Dat begint bij clienten...Als ze nu 4 uur hulp krijgen, kan het wezen dat ze gekort worden.. Dan mag de mantelzorger komen. Ze willen nu wel alfahulpen in dienst nemen...maar voor mij is dat zeer ongunstig. De zogenaamde huishoudelijke hulpen( de naam dan) verdwijnt... Mensen die nu een indicatie hebben voor 5 jaar hebben geen problemen...die krijgen toch wel zorg...Maar vraag je nu hulp aan is het zo dat de gemeente daarop moet bezuinigen.(uiteraard van hogerhand) De cliënt minder zorg...dan voor mij minder werk...dus ook geen vast contract. Laat vooral ook niet je gevoel boven komen...dat mag ook niet... Van al mijn vaste cliënten moet ik ook afscheid nemen...dat doet zeer. Ze krijgen wel weer hulp hoor, maar toch... Proberen maar een beetje vertrouwen te hebben..ook al vind ik dat moeilijk... |
He zeeland Hoe gaat die functie nu heten? Wil toch eens voor je uitzoeken hoe dat nu zit ik heb er wel een beetje verstand van zit in de ondernemingsraad en ben destijds bij de gesprekken van de bonden geweest over afschaffing alphahulp. Daarom was ik zo verbaasd. hebben ze je geen scholing aan geboden? vertrouwen hebben en loslaten is het moeilijkste wat er is meis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 12:26
|
|
|
Ik ga de tuin in...in de hoop dat ik daar wat vervelende gedachten en gevoelens kan begraven....Dank je Roelande!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 14:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik ga de tuin in...in de hoop dat ik daar wat vervelende gedachten en gevoelens kan begraven....Dank je Roelande!!! |
het is vervelend dat ze het zo doen. na 3 maanden mogen ze je weer een contrakt aanbieden. dan sta je weer op nul wat contrakten betreft.
je hebt een paar jaar voor ze gewerkt dus heb je recht op ww. misschien dat je met ze af kunt spreken dat je na die tijd weer terug mag komen. dan hoef je ook geen afscheid voor lange tijd te nemen.
(tenzij je er niet lekker werkt natuurlijk en wie weet wat je eventueel in tussentijd nog tegen komt. want je hebt in die 3 maanden dan wel een sollicitatieplicht natuurlijk. )
in ieder geval, sterkte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 15:07
|
|
|
Dank je wel hoor....!!
Ik zit in de zwarte tuingrond en het blijkt ""goed"" te zijn voor me... Ga heerlijk verder en haal on 5 uur mijn mams nog maar even...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 19:36
|
|
|
Binnen 1 dag gedeeltelijk grijs worden
Of was het nu crèmekleurige verf.....??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 19:47
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Binnen 1 dag gedeeltelijk grijs worden
Of was het nu crèmekleurige verf.....?? |
Heb je een make-over gehad? Foto graag..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 19:54
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heb je een make-over gehad? Foto graag.. |
Ik dacht dat het zo sneller ging... Maar werd helaas bespot door mijn buurvrouw.... Enne die foto...tja...ehh... kom maar halen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 19:58
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ik dacht dat het zo sneller ging... Maar werd helaas bespot door mijn buurvrouw.... Enne die foto...tja...ehh... kom maar halen.... |
Toch jammer dat ik niet in de buurt woon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 20:00
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Toch jammer dat ik niet in de buurt woon |
Fietsen is gezond hè...??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 20:05
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Fietsen is gezond hè...?? |
Té gezond, ik kom wel met de benenwagen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 20:06
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Té gezond, ik kom wel met de benenwagen... |
Okee, de koffie is bruin maar.... denk wèl aan de verf hè....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 20:08
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Okee, de koffie is bruin maar.... denk wèl aan de verf hè.... |
Je hangt maar bordjes op... tenslotte heb je die voor jezelf ook nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 20:12
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Je hangt maar bordjes op... tenslotte heb je die voor jezelf ook nodig | Wat wil je dat ik erop zet...??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 20:15
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wat wil je dat ik erop zet...?? |
Ja zeg, het is jouw huis en het zijn jouw geverfde onderdelen van dat huis, dat mag je lekker zelf bedenken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 20:17
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ja zeg, het is jouw huis en het zijn jouw geverfde onderdelen van dat huis, dat mag je lekker zelf bedenken |
Jammer.... was toch wel benieuwd......
Gij zult niet slow-chatten (....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 20:22
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Jammer.... was toch wel benieuwd......
Gij zult niet slow-chatten (....) |
Haha, jij denkt toch niet dat ik jou de woorden in de mond ga leggen hè, heb nl alleen mijzelf er mee hoe gek denk je dat ik ben
Jaja, heeeeeeeeel gek...ik weet het enne...ik ben geen "gij"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 20:32
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, jij denkt toch niet dat ik jou de woorden in de mond ga leggen hè, heb nl alleen mijzelf er mee hoe gek denk je dat ik ben | ehhmm.... laat me ff denken.....
JOSINA schreef: | Jaja, heeeeeeeeel gek...ik weet het enne...ik ben geen "gij" |
Is dàt je slechtste moment.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 20:42
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ehhmm.... laat me ff denken.....
Is dàt je slechtste moment..... |
Neeee
|
|
Naar boven |
|
|