Auteur |
Bericht |
|
PIETERVD711
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 22:09
|
|
|
hahah das humor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 22:20
|
|
|
PIETERVD711 schreef: | this erg moeilijk zoiets |
Of juist heel simpel.......net hoe je het bekijkt. Gewoon gezellige contacten opdoen.dan zie je vanzelf wat er verder misschien nog uit voort komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 22:28
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat snap ik, maar weet je wat het gevaar van zoeken is? Je hebt dan een bepaald beeld in je hoofd waarnaar je op zoek bent, en de rest van de vrouwen laat je links liggen. Maar soms blijkt iemand die in eerste instantie niet meer dan gewoon aardig is als je hem/haar beter leert kennen juist perfect bij je te passen. Bij mijn man en mij sprong de vonk ook pas een maand of 8 na de eerste date over. Als we na die date gezegt hadden: je bent heel aardig maar zie een relatie me je niet zitten dus ik hoef geen contact meer had ik een schat van een vent misgelopen |
schat ... nu je pieter zo tegenwoordig
maar zonder gein ... ik heb hier mijn man leren kennen en ook leuke vrienden erbij gekregen! en dat allemaal dankzij cm!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 22:44
|
|
|
http://www.raincitystory.com/flash/screenclean.swf
bei uns in Deutschland ist ALLES besser!!! probeer deze maar Arjan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 22:58
|
|
|
PIETER649 schreef: | koop een puppy, zet daar een foto van op je profiel en je kunt de dates niet meer aan. werkt perfect, ene lokhond zo wou ene annette792 niet met me daten, wat ik ook probeerde, en geloof me, ik probeerde veel maar toen ik een schattig zwart puppy op mn profiel zette, was het binnen 2 dagen bingo!! |
Dat was GEEN date!!! Dat was gewoon de hond uitlaten, als jij het een date ging noemen ging ik niet mee, weet je nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 23:00
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat was GEEN date!!! Dat was gewoon de hond uitlaten, als jij het een date ging noemen ging ik niet mee, weet je nog |
en als jij vond dat ik te ver ging, moest je t zeggen... ik heb nog steeds niks gehoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 23:04
|
|
|
PIETER649 schreef: | en als jij vond dat ik te ver ging, moest je t zeggen... ik heb nog steeds niks gehoord |
Schat..je gaat te ver nu , voor straf mag je de lokhond uitlaten, trusten
En om niet offtopic te gaan: veel succes met je zoektocht pietervd711, wie weet lezen we jou date-avonturen hier ook nog eens terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 23:32
|
|
|
Eerlijk gezegd vraag iik me af wat je met deze vraag bedoelt. Heb je dan geen greintje eergevoel of vertrouwen in jezelf? Als je een meisje leuk vindt, zou ik dat maar gewoon eens aangeven en op jouw manier. En geloof me, de vrouwen zijn best wel in staat om nee te zeggen. Proberen is de beste les, en verder moet je gewoon zelf uitzoeken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 23:38
|
|
|
PIETERVD711 schreef: | hoe kan je een relatie vinden op deze site?? zijn daar tips voor? |
Weet ik veel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 23:39
|
|
|
PIETERVD711 schreef: | zit wat in maar als je 23 ben en je heb enige jaren een relatie gehad dan mis je dat heel erg hoor!!! |
Tip; voel je vooral niet zielig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 23:41
|
|
|
PIETERVD711 schreef: hoe kan je een relatie vinden op deze site?? zijn daar tips voor?
MARIJAN072 schreef: | Weet ik veel! |
Weet jij alles Marijan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 23:42
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Weet jij alles Marijan? |
Bijna, maar op zulke moeilijke vragen weet ik geen antwoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETERVD711
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 23:50
|
|
|
goeie tip dank u
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 12:26
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Bijna, maar op zulke moeilijke vragen weet ik geen antwoord. |
Marijan..... jij geen antwoord weten te vinden? dat bestaat bijna niet Zullen we Facco maares inschakelen? Die weet wel een oplossing
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op zondag 7 februari 2010, 12:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLAUDIA469
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 13:23
|
|
|
Tis een klein beetje off topic maar vindt de verhalen zo leuk om te lezen dat ik toch even wil reageren. Heb vorig jaar een maand of CM gestaan en ben toen een hele leuke man tegen gekomen. We hadden zelfs plannen om samen te wonen en was ten huwelijk gevraagd. Helaas was het van de ene op andere dag klaar. Heb via zn moeder gehoord dat het uit is en heb hem nooit meer gesproken of gezien. Heel jammer. Was beetje huiverig om weer terug CM te proberen. Het vertrouwen heeft een grote deuk opgeleverd. Een verhaal heeft natuurlijk 2 kanten maar ik had bepaalde acties niet verwacht van een Christen. Voordat ik deze persoon leerde kennen zat ik heel erg in de knoop met het vergeven. En ben dan ook best wel trots om te kunnen zeggen, ja, dit heb ik vergeven. Ik heb heel veel steun van God gehad. Dat er iemand op mn pad komt dat geloof ik nog niet echt maar vindt het al heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. En als je dan de succesverhalen leest word ik weer beetje blij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 13:43
|
|
|
gij ken da.nog steeds geen last van em?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 13:58
|
|
|
RELLOK036 schreef: | gij ken da.nog steeds geen last van em? |
nee gin laast mer van um, hebbum ff een gegeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SANDRA206
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 14:03
|
|
|
CLAUDIA469 schreef: | Tis een klein beetje off topic maar vindt de verhalen zo leuk om te lezen dat ik toch even wil reageren. Heb vorig jaar een maand of CM gestaan en ben toen een hele leuke man tegen gekomen. We hadden zelfs plannen om samen te wonen en was ten huwelijk gevraagd. Helaas was het van de ene op andere dag klaar. Heb via zn moeder gehoord dat het uit is en heb hem nooit meer gesproken of gezien. Heel jammer. Was beetje huiverig om weer terug CM te proberen. Het vertrouwen heeft een grote deuk opgeleverd. Een verhaal heeft natuurlijk 2 kanten maar ik had bepaalde acties niet verwacht van een Christen. Voordat ik deze persoon leerde kennen zat ik heel erg in de knoop met het vergeven. En ben dan ook best wel trots om te kunnen zeggen, ja, dit heb ik vergeven. Ik heb heel veel steun van God gehad. Dat er iemand op mn pad komt dat geloof ik nog niet echt maar vindt het al heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. En als je dan de succesverhalen leest word ik weer beetje blij! |
troost je....ik denk dat iedereen wel een trieste ervaring meemaakt helaas, niet alleen op t internet je was gewoon op t verkeerde adres en dat doorzie je niet meteen dat kan ook niet, iemand kan zich prachtig voordoen toch belangrijk voor je is je best doen om jezelf te blijven, niet onzeker worden rustig aan met (nieuwe) mensen om blijven gaan in jouw tempo argwaan zul je best nog even houden op zijn tijd, soms onterecht, maar door mensen te leren kennen die wel oke zijn bouw je t vertrouwen in de mensheid best wel weer op knap dat je je hier weer hebt aangemeld, das al echt dapper toch
Laatst aangepast door
|
SANDRA206
|
op zondag 7 februari 2010, 14:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 14:10
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Marijan..... jij geen antwoord weten te vinden? dat bestaat bijna niet Zullen we Facco maares inschakelen? Die weet wel een oplossing |
Als ik 'm spreek, zal ik hem deze vraag eens voorleggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 14:14
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Als ik 'm spreek, zal ik hem deze vraag eens voorleggen. |
Is goed....... dan hoor ik graag zijn mening.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op zondag 7 februari 2010, 14:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 14:17
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vraag iik me af wat je met deze vraag bedoelt. Heb je dan geen greintje eergevoel of vertrouwen in jezelf? Als je een meisje leuk vindt, zou ik dat maar gewoon eens aangeven en op jouw manier. En geloof me, de vrouwen zijn best wel in staat om nee te zeggen. Proberen is de beste les, en verder moet je gewoon zelf uitzoeken. |
Hay chatuliem...... jij hebt heel goed vrouwenkennis moet ik zeggen.... de vrouwen zijn idd mans genoeg om eerlijk hun mening te zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOKE754
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 15:21
|
|
|
Een predikant, een arts en een agent zijn samen aan het jagen. In de verte zien ze een everzwijn. Alle drie pakken ze hun geweer, richten en schieten. Het zwijn valt dood neer. Als ze dichterbij komen, willen ze achterhalen wie het dodelijke schot heeft gelost. De arts doet een lijkschouwing en komt tot de conclusie dat de predikant hem geraakt heeft. De agent vraagt of hij dat kan bewijzen. Jawel, zegt de arts, kijk maar: de kogel ging het ene oor in..en het andere weer uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 15:38
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vraag iik me af wat je met deze vraag bedoelt. Heb je dan geen greintje eergevoel of vertrouwen in jezelf? Als je een meisje leuk vindt, zou ik dat maar gewoon eens aangeven en op jouw manier. En geloof me, de vrouwen zijn best wel in staat om nee te zeggen. Proberen is de beste les, en verder moet je gewoon zelf uitzoeken. |
@Chat Waarom zou het met eergevoel te maken hebben deze vraag? En gewoon aangeven...misschien zit daar juist wel het hete hangijzer voor velen, waardoor ze op deze site komen...Dan is een dergelijke reactie niet bepaald een hartelijk welkom. Zeker niet als je iemand weer geheel naar zichzelf verwijst, waar iemand juist even wat extra hulp kan nodig hebben.
@vraagstellende Pieter Wees vooral jezelf, probeer eens wat gesprekken aan te gaan via (privé)chat zonder direct al te zeer op partnerschap uit te zijn en zie wat er mag groeien. De ervaringen van velen hier is in elk geval dat je niet te hard moeten zoeken om toch te vinden.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 7 februari 2010, 15:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 15:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Pieter.......kijk eens rustig rond,praat wat,mail wat,kom eens in de chatbox meelezen of meepraten.......neem de tijd......relax |
Inderdaad...niet teveel zoeken en wie weet ga je dan juist vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 16:11
|
|
|
Een mega dikke knuffel voor Rell... Van ons allemaal, Maar boven al van Rempie Tnx je was super....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SAMENZIJN153
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 16:56
|
|
|
PIETER649 schreef: | was je als kind ook al gedoopt? |
Mn ouders hebben me de keus gegeven om als ik me wou laten dopen dat dat kon..vandaar geen kinderdoop destijds.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 17:04
|
|
|
Je kunt pas gevonden worden, als je weet wat je zoekt in de ander.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 18:55
|
|
|
mijn dag is weer geweldig ik heb weer een gerepareerde pc,dus ik kan weer met jullie kletsen joepiiieeee heb em dus net aangesloten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SAMENZIJN153
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 19:06
|
|
|
HENK710 schreef: | - Wat is het plan van de Schepper?
- Wanneer voldoet iets aan het doel binnen dit plan?
|
Het plan van de schepper is dat het geboren worden op aarde ,een spoedige groei in de geest zou zijn..
En zo hebben allen die deelnemen aan de schepping een taak gekregen Maar dat de een op latere leeftyd andere gevoelens krijgt is heel natuurlijk ,alleen als men in de plan van de schepping kijkt als man/vrouw en kinderen krijgen dan is dat verkeerd in de ogen van gelovigen.. Omdat ze niet weten hoe dat allemaal kan..dus worden ze vaak belachelijk gemaakt en veroordeeld terwijl homo,s en lesbies ook mens zijn en een leven hebben gekregen van God. Dus ook deze mensen hebben onze liefde net zo hard nodig als een ander.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 19:45
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: |
Een mega dikke knuffel voor Rell... Van ons allemaal, Maar boven al van Rempie Tnx je was super.... | geen dank had ik over does ook voor zoiets heb je vrienden he enne goebbele goebele goebeluh
|
|
Naar boven |
|
|